Breed assortiment en fijne service

Lederonline denkt mee met de wensen en eisen van de klant. In goed overleg tot een mooi eindresultaat gekomen.

Geweldig!

Heel mooi en snel geleverd. Goed ingepakt, helemaal blij ermee.

Beste Klant, Dank voor uw beoordeling. Het was dan ook een mooi logo om te mogen graveren. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie producten en snelle levering!

Ik was op zoek naar een omslag voor een agenda. Hier heb ik een mooie gevonden! De volgende dag had ik 'm al in huis. Ontzettend blij mee!

Zeer snelle reactie en levertijd. Mooie producten. Correcte facturatie voor btw plichtige Belgische klanten, wat uitzonderlijk is voor buitenlandse webshops.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met het door u aangekochte kwaliteitsproduct. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goede kwaliteit!

Mooie agenda! Eigenlijk had ik een maatje groter gewild maar dat lukte niet tijdens mijn bestelling,dat is wel jammer. Verder heel tevreden mee.

Razendsnelle verzending!

Vrijdagmiddag om 15.00 besteld en zaterdag om 09.00 in mijn brievenbus! Goed verpakt en razendsnel geleverd. Top service!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij zijn dan ook enorm trots op onze vervoerders die ook nu weer mooi werk hebben geleverd. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Hartstikke fijne mulitiemap

Niks mis mee

Lederen rfid portomonee met vintage look van Greenberry besteld. Prachtige kwaliteit en snel geleverd. Rfid protectie nog niet getest maar zal vast werken.

Ontzettend aardig!

Ik belde voor retourzending. Heeel aardig te woord gestaan.

Het zag er netjes ingepakt uit

Beste Klant, Dank voor uw review en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Was totaal verrast door het supermooie resultaat !!

Alvast heel snel heb ik stiekem al gekeken naar hoe de map er met het bedrukte logo uitzag. Ik ga het nl pas 31 maart cadeau doen aan mijn man die miv 1 april op zichzelf begint. Hij gaat er ongetwijfeld enorm blij mee zijn. Heel veel dank voor de goede service !!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Wij wensen uw man alvast veel plezier en succes met deze mooie nieuwe zakelijke uitdaging. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Lederen tas met gebrand logo

De service van leder online is top! Ze reageren binnen enkele minuten op emails en helpen met zoeken naar de juiste oplossing. De bestelling was ook binnen zeer korte termijn in huis. Tevens is het eindresultaat mooi geworden.

Keurig op tijd, luxe verpakking, prachtig product

Beste Klant, Dank voor uw review. Wij wensen de ontvanger van de gepersonaliseerde vintage lederen schrijfmap dan ook vele jaren plezier met dit mooie product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie leren schrijfmap besteld met gravering. Mooie resultaat! Snel geleverd.

Super service

Riemen waren blijkbaar ergens anders geleverd.. zonder enige problemen nieuwe riemen opgestuurd. Super geregeld!

Prima service met persoonlijk tintje.

Snelle levertijd, prima service, met een persoonlijke noot.

Snel geleverd. Mooi product

Na bestelling geheel conform aangegeven procedure bezorgd. Herl mooi product met de naam zosls besteld rn vericht vsn bezorging gekregen

Pakketje werd door leverancier niet direct geleverd maar ging retour, ik kreeg netjes een mail of het adres wel juist was, daarna direct weer verstuurd en volgende dag op de mat!

Goede ervaring

Mijn schrijfmap is zoals verwacht. Netjes mijn naam erop. Tevreden met aankoop.

Beste Klant, Dank voor uw waardering en wij wensen u veel plezier met de gepersonaliseerde vintage lederen schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Leuke website

Super snelle levering ondanks de gravering met mijn naam en nog een persoonlijk briefje erbij ook. Erg attent!

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen u veel plezier met dit persoonlijke cadeau. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Supergoede service!

Contact gehad met de klantenservice over de gewenste gravering. Ik werd super goed en snel geholpen! En de ontvanger van het cadeau was er erg blij mee!

Beste Klant, Dank voor uw waardering en erg mooi om te mogen lezen dat de ontvanger van de gepersonaliseerde schrijfmap blij was dit prachtige cadeau. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goede service en mooie producten

Prettig om vooraf te kunnen overleggen over graveren, heel gaaf om een product te kunnen personaliseren. Wordt snel geleverd en mooi verpakt. Heel blij mee.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen de ontvanger veel plezier met de gepersonaliseerde lederen A5 schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle levering, erg netjes

De levering was eerder dan verwacht, het zag er heel netjes uit mooi ingepakt. Verder zat er ook een leuk kaartje bij wat het persoonlijk maakt! erg leuk, had nog nooit eerder hier besteld maar ben erg tevreden.