Heel goed!

Zeer tevreden. Voldoet aan omschrijving, mooie prijs & goed verpakt,

Snel makkelijk accuraat

Snelle levering

Het bestelde werd binnen een paar dagen geleverd. De geleverde producten voldoen qua leerkwaliteit aan alle verwachtingen.

Vlotte service, helaas product met vlekken

Mooi assortiment en keuze opties voor lederen schrijfmap. Inclusief bedrukking gekozen. Map zat netjes in transparante verpakking maar op de voorzijde van de map zaten zichtbaar vlekken die gepoogd zijn weg te poetsen. De map was een kado, en ik heb zelf niet geprobeerd hier iets aan te doen. Ik wacht de wens van de ontvanger af.

goede kwaliteit en snel geleverd

goede kwaliteit en snel geleverd

Top bedrijf

Het door mij besteld roodleren pashouderstje werd op de afgesproken tijd bezorgd. Er passen voor mij voldoende passen in die er niet uit kunnen vallen. Ik ben er erg blij mee.

Dikke prima

Mooie portomonee

Snel en goed

Vrijdag besteld, zaterdag binnen. Mooi product.

Uitstekende service en prachtig product

Uitermate bekwaam, snel en meedenkend geholpen met snelle levering van mooie producten als resultaat!

Dik tevreden

Het bestelde product was keurig verpakt, ziet er mooi uit en is bijzonder snel geleverd. In gebruik is het heel prettig.

Goes

Mooi product en snel en netjes geleverd. Alleen jammer dat je geen voorbeeld krijgt te zien als iets op laat graveren . Ben desondanks goed tevreden over resultaat.

Snelle levering met logo , Top

Snelle levering met eigen personalisatie Top product en service

Goede service en snelle levering

Ik had mijn adres niet goed genoteerd en werd netjes gebeld de volgende dag al. Mooie kwaliteit en ingravering

Uitmuntend.

Zeer tevreden over de service, snelheid en klantvriendelijkheid. Alleen jammer dat verzendkosten voor eigen rekening zijn.

snelle en correcte levering.

Er worden qualitatief goede producten aangeboden. Eerlijke omschrijving van het product. Verpakking van het product prima en netjes verzorgd. Ben zeer tevreden. Chapeau !!

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden betreffende onze producten en service. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Positieve ervaring bij eerste bestelling!

Vriendelijke en hulpvaardige mensen en kwalitatief goede en fraaie artikelen. Aanrader!

Mooi product, persoonlijk afgewerkt en snel geleverd!

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling. De leren hoes werd snel geleverd, voelt kwalitatief aan en het geplaatste logo is mooi gedaan.

Unique

Mooi schrijfblok met naam, zo stoer zo UNIQUE

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. De beste wensen voor dit nieuwe jaar en heel veel plezier gewenst met de gepersonaliseerde schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie A4 map met Logo ziet er perfect uit!

Mooie A4 map met Logo ziet er perfect uit!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. De beste wensen voor dit nieuwe jaar en heel veel plezier gewenst met de gegraveerde lederen schrijfmap. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Perfect!!

Zeer snel en fijne klantenservice :)

Beste mevrouw, Dank voor uw mooie review. Wij wensen de u dan ook heel veel plezier met het gegraveerde artikel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Oprecht, eerlijke, vlotte én vriendelijke afhandeling van deze zaak door een niet correcte aflevering van een besteld artikel bij Lederonline door post Nl. Lederonline is een heél betrouwbare online shop met mooie artikelen. Een aanrader!!!

Beste mevrouw, Dank voor uw prachtige woorden. Hier worden wij erg blij van! Wij wensen de ontvanger dan ook heel veel plezier met het geleverde lederen artikel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Top ervaring

Toen ik af kwam met een vraag of nog iets kon gepersonaliseerd worden voor kerst (3 dagen er voor ) heeft de klantendienst me super geholpen en belooft als ik voro 1u mijn bestellingen plaatste dat het en gepersonaliseerd en de dag er na werd geleverd! En ja wel alles zo verlopen ! En prachtig leer en kwaliteit

Beste Klant, Dank voor uw ontzettend mooie review. Wij wensen de ontvanger dan ook heel veel plezier met het gepersonaliseerde product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goede, snelle service

Voor het eerst heb ik besteld, een schijfmap met de naam bedrukt. Het was een cadeau voor iemand die 50 werd. Ik was op zoek naar iets speciaal en blijvend. Toevallig deze website tegengekomen, ik ben heel tevreden over het profuct, komt overeen met de foto, de kwaliteit, de kleur, alles. De jarige was ook heel blij met mijn cadeau, dus het was een succes. Ik kan iedereen aanbevelen. Wil je kwaliteit, goede en snelle service? Dan ben je op de goede adres. Ik zal zeker weer bestellen. Dank jullie wel voor alles.

Beste Elem, Dank voor deze prachtige woorden. Hier worden wij echt blij van. Wij wensen de ontvanger dan ook enorm veel plezier met de gepersonaliseerde lederen schrijfmap. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en fijne dagen gewenst. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

snelle, correcte levering.

Goeie service en topkwaliteit!

Van bestelling tot levering word je perfect op de hoogte gehouden. De gravering van je logo of naam wordt professioneel uitgevoerd en is van topkwaliteit!

Beste Klant, Wij willen u danken voor deze mooie review. Wij wensen u en uw vrouw dan ook heel veel plezier met de gegraveerde producten. Wij wensen u fijne Feestdagen. Met vriendelijke groet, Team Lederonline