goede service

Super snelle service en mooi product. Bedrukking is goed gelukt. Het perfecte verjaardagscadeau.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Wij wensen de ontvanger veel plezier met dit mooie gepersonaliseerde product en uiteraard een hele fijne verjaardag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Fraai en netjes afgeleverd

Mooie lederen aktemap. Naam staat er netjes op/in. Het zou mooi zijn als je op de site bij het bestellen een voorbeeld zou kunnen zien. Mogelijk ook andere fonts?

Mooie producten en uitstekende service.

Product is tijdig en zoals verwacht geleverd. Ook nog eens met een vriendelijke bericht erbij. Dank voor de goede service.

Meedenkend

Ik had een laptoptas besteld met gravure, voor een van onze relaties. Twee dagen later kreeg ik een telefoontje dat de laptoptas toch niet voorradig was. De medewerker ( ben helaas zijn naam even kwijt ) heeft toen meegedacht met het kiezen van een andere laptoptas, goede suggesties aangedragen en ook nog aangegeven dat als we meteen konden kiezen, hij ook nog de tas mee kon geven aan de graveur. Ook heeft hij gezorgd voor een creditnota omdat de gekozen tas uiteindelijk goedkoper bleek. Zodoende heb ik een andere laptoptas mét gravure op tijd ontvangen om aan onze relatie te geven, en binnen een aantal dagen het teveel betaalde bedrag retour gekregen. Superservice!

Lederonline krijgt van mij een dikke 10+. Verkeerde riem besteld en zonder kosten of problemen de juiste toegezonden. Uitstekende service.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u jarenlang plezier met de lederen riem. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle levering en positief verrast!

Ik ben zeer tevreden. Het enige kleine verbeterpunt zou zijn om het logo van het notitieboekje (Maverick geloof ik?) niet op de voorkant te hebben. Voor de rest ben ik erg tevreden. Bedankt voor de snelle levering!

Goede, snelle service

Prettige site, mijn tas werd binnen 2 dagen geleverd.

Goede service. Duurde even voordat bekend was wanneer het geleverd zou worden. Uitstekend product!

Goede prijs kwaliteits verhouding

Snel bezorgd ondanks vertraging door post nl zelf. Kunnen ze hier niks aan doen. Kwalitatief goed en goed verpakt.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met dit prachtige kwaliteitsproduct. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooi product

Snel, mooi product. Mooi verpakt.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Gravering is een flop

De portefeuille in leder op zich is ok maar de gravering van een naam is z'n geld niet waard, het is er gewoon op gedrukt of gestempeld, bij ontvangst was de inkt nog nat waardoor deze uitgelopen was. Dus...de portefeuille ja de gravering nee!

Beste mevrouw, Wij maken helemaal geen gebruik van inkt! Daarnaast maken wij ook geen gebruik van druktechniek of stempels. Jammer dat u ons op deze wijze waardeert. Het door u bedoelde product zal waarschijnlijk dan ook helemaal niet bij ons zijn aangeschaft. Onze graveerders hebben overigens een ervaring van meer dan 20 jaar en zij laser graveren honderden producten per maand met fantastische eindresultaten. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Geleverd zoals besteld

Een duidelijke website waar je ziet wat je ook daadwerkelijk thuis gestuurd krijgt. In ons geval stonden er zelfs afmetingen bij waardoor ik bewust voor dit product heb gekozen. De levertijd was zoals beschreven en het product was netjes verpakt.

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Hier worden wij erg blij van! Wij wensen u veel plezier met de aangekochte lederen producten. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie lederen schrijfmap met opberg mogelijkheden

Ik ben erg blij met mijn lederen schrijfmap, inclusief schrijfblok en veel opberg mogelijkheden voor mijn papieren en visitekaartjes

Snelle afhandeling

Snelle service goed product

Buitengewoon tevreden

Het betreft een lederen schrijfmap waar het naam en logo van mijn bedrijf op zou komen. Je moet een beetje gevoel voor verhoudingen hebben om het sjiek en kloppend eruit te laten zien. Dat is buitengewoon gelukt, vandaar dat ik ook buitengewoon tevreden ben. En dit zeker kan aanraden. Gr Peter

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Wij zullen uw waardering overbrengen naar onze graveerders. Zij zullen hier zeker heel blij van gaan worden. Dank en wij zien u in de toekomst graag nogmaals terug in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Heldere en vlotte afhandeling.

Mooie website. Voldoende keuze. Heel bij de tijd. Producten van goede kwaliteit.

prima, nette toelichting en goede verzending.

artikelen zoals verwacht en netjes geleverd

Prachtig product, snelle levering

Mijn mooie leren tas inclusief bedrukking ontving ik bínnen een week! Prachtig, goed verpakt en kwalitatief zoals verwacht!

Overzichtelijke site

Makkelijke site, veel assortiment, snel verzonden

Super service

Snelle levering, persoonlijke boodschap en zeer mooie kwaliteit met oog voor details

Prima agenda

Ik was op zoek naar een persoonlijke agenda. Op deze site zijn er veel te vinden, vaak inclusief vulling! Ik ben er blij mee.

Beste Klant, Dank voor uw review en inderdaad al onze agenda's worden geleverd inclusief jaarinhoud voor twee jaar. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snel en correct bestel-/leverproces

Zeer tevreden, snelle levering

Geweldige service

Mijn product bleek een defect te hebben en er werd bijzonder snel op e-mail gereageerd en een nieuw product (met een prachtig kado voor t ongemak) was binnen t uur verzonden . Wat een geweldig goede en vooral hele persoonlijke service. Ik voel me zeer gewaardeerd als klant.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline