Goede kwaliteit. Snelle levering

Ik ben heel tevreden van mijn handtas. Laptop past er perfect in. Was ook goed verpakt en aangekomen. Dank je wel voor de goede service!

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen u heel veel plezier met deze prachtige lederen handtas. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Mijn bestelling werd snel verstuurd en is zoals omschreven hartelijk bedankt

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier met de vintage lederen portemonnee. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Héél tevreden

Vlugge levering Voldoet aan de verwachting ik ben er héél blij mee

Beste Klant, Dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Word correct en direct gehandeld.

Word direct gereageerd als iets niet te leveren is, hoe lang het duurt voordat het weer leverbaar is en wat er eventueel wel kan.

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Wij wensen u veel plezier met de door u aangekochte product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Op zich prima maar een beetje jammer bij de prijs van €50.00 dat er geen schrijf blok in zit.Voor de rest netjes verzorgd.

Snelle levering en contact

Ziet er goed uit de lederen schrijfmap. Snelle service

fantastisch

snelle service, fijne reactie op vragen. kortom, ik kom terug

Mooie producten en snelle levering

Een leren aktetas laten bedrukken voor een collega. Snelle communicatie en de bedrukking/gravering was mooi afgewerkt.

Breed assortiment en fijne service

Lederonline denkt mee met de wensen en eisen van de klant. In goed overleg tot een mooi eindresultaat gekomen.

Geweldig!

Heel mooi en snel geleverd. Goed ingepakt, helemaal blij ermee.

Beste Klant, Dank voor uw beoordeling. Het was dan ook een mooi logo om te mogen graveren. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie producten en snelle levering!

Ik was op zoek naar een omslag voor een agenda. Hier heb ik een mooie gevonden! De volgende dag had ik 'm al in huis. Ontzettend blij mee!

Zeer snelle reactie en levertijd. Mooie producten. Correcte facturatie voor btw plichtige Belgische klanten, wat uitzonderlijk is voor buitenlandse webshops.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met het door u aangekochte kwaliteitsproduct. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goede kwaliteit!

Mooie agenda! Eigenlijk had ik een maatje groter gewild maar dat lukte niet tijdens mijn bestelling,dat is wel jammer. Verder heel tevreden mee.

Razendsnelle verzending!

Vrijdagmiddag om 15.00 besteld en zaterdag om 09.00 in mijn brievenbus! Goed verpakt en razendsnel geleverd. Top service!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij zijn dan ook enorm trots op onze vervoerders die ook nu weer mooi werk hebben geleverd. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Hartstikke fijne mulitiemap

Niks mis mee

Lederen rfid portomonee met vintage look van Greenberry besteld. Prachtige kwaliteit en snel geleverd. Rfid protectie nog niet getest maar zal vast werken.

Ontzettend aardig!

Ik belde voor retourzending. Heeel aardig te woord gestaan.

Het zag er netjes ingepakt uit

Beste Klant, Dank voor uw review en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Was totaal verrast door het supermooie resultaat !!

Alvast heel snel heb ik stiekem al gekeken naar hoe de map er met het bedrukte logo uitzag. Ik ga het nl pas 31 maart cadeau doen aan mijn man die miv 1 april op zichzelf begint. Hij gaat er ongetwijfeld enorm blij mee zijn. Heel veel dank voor de goede service !!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Wij wensen uw man alvast veel plezier en succes met deze mooie nieuwe zakelijke uitdaging. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Lederen tas met gebrand logo

De service van leder online is top! Ze reageren binnen enkele minuten op emails en helpen met zoeken naar de juiste oplossing. De bestelling was ook binnen zeer korte termijn in huis. Tevens is het eindresultaat mooi geworden.

Keurig op tijd, luxe verpakking, prachtig product

Beste Klant, Dank voor uw review. Wij wensen de ontvanger van de gepersonaliseerde vintage lederen schrijfmap dan ook vele jaren plezier met dit mooie product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie leren schrijfmap besteld met gravering. Mooie resultaat! Snel geleverd.