Super service

Laptoptas besteld met gegraveerde initialen erop. Werd bezorgd in mooie verpakking met persoonlijk kaartje. Supermooie tas en goede kwaliteit. Top service!

Beste Marieke, Dank voor uw mooie review. Hier worden ook wij erg blij van! Wij wensen de ontvanger dan ook veel plezier met de gepersonaliseerde laptoptas. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

Persoonlijke service bij online aankoop is vaker uitzondering - maar niet bij Lederonine!

Prettig, behulpzaam, opties biedend en meedenkend

Zeer goede service.

Vlotte afhandeling van de bestelling

Precies zo als ik dacht

Snel en goed!

Twee bestellingen gedaan en beide keren werd het al binnen 24uur uur bij de pakketdienst aangeboden waardoor het binnen 48uur binnen was, dat is top! Zeker ook omdat er persoonlijk logo op gezet moest worden en het dus geen standaard bestelling was. Na een telefoontje om even de grootte van het logo te bepalen, wat ook zeer attent was, was het eindresultaat dan ook top!!! Bedankt hoor! Gr Rick

Prima pasjeshouder zuiver leder top

Hh

Waargemaakt wat wordt beloofd!

Duidelijke website met veel producten en een eenvoudige bestelprocedure. Dat hebben meer online shops. Wat vooral opvalt, en een verademing is t.o.v. veel andere online winkels, is dat de belofte m.b.t. levering "gewoon" wordt waargemaakt.

Super! Ze denken heel goed met je mee! Prachtig geworden!

Kado voor mijn man voor onze trouwdag. Map met logo. Lukte niet om pdf te maken en toen heeft iemand van jullie de moeite genomen om t logo van zijn website te halen. Echt super fijn dat ze zo met je meedenken en helpen. En t eindresultaat is prachtig geworden.

Beste Klant, Dank voor uw prachtige en mooie woorden. Wij wensen uw man dan ook heel veel plezier met zijn nieuwe gegraveerde product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Super service, echt aan te raden!

Zeer snelle levering. Het bestelde artikel zat keurig netjes verpakt. Helaas was een ringetje van mijn bestelde agenda stuk. Ik kreeg netjes een retourticket toegestuurd waarmee ik de agenda kosteloos kon retourneren. Binnen twee werkdagen had ik alweer een mooie nieuwe agenda in huis! Ik ben zeer tevreden!!

zeer tevreden

goede service, belde meteen om iets te overleggen over gravering. snel en mooi ingepakt geleverd

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Wij wensen de ontvanger veel plezier met het gepersonaliseerde kwaliteitsproduct. Dank en groet, team Lederonline

Prachtig produkt!

Mooie schrijfmap. Mooi leer.

Beste Klant, Dank voor uw review en wij wensen de ontvanger veel plezier met de gepersonaliseerde schrijfmap. Groet, Team Lederonline

Goede ervaring

Product netjes verpakt en vlot verstuurd.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Wij wensen u veel plezier met het door u bestelde product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Netjes

Klacht netjes opgelost. Erg fijn

Deze mevrouw "vergeet" een ding te melden en dat is dat zij geweigerd heeft het pakket in ontvangst te nemen en daarna het pakket ook niet op te halen bij de afhaal locatie van PostNL waarna deze, zoals gebruikelijk, retour wordt gestuurd naar de afzender. Normaal gesproken heeft onze Klant altijd gelijk maar in dit geval behoeft de door haar zelf veroorzaakte "klacht" wel enige uitleg. Vandaar dit ietwat aparte bericht. Groet, Team Lederonline

Onder de indruk van het resultaat.

Een prachtige lederen map met een schitterend logo erin gebrand. De geur van het leer, de exclusieve uitstraling...werkelijk prachtig! Ook de service was fijn. Ik kreeg direct antwoord op mijn vragen, waardoor ik snel mij keuze kon maken en de bestelling snel kon plaatsvinden.

Beste Klant, Wij willen u enorm danken voor deze mooie woorden. Hier worden we echt blij van! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze website. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Prima service en snelle reactie op mijn vragen.

Super goed geholpen, mooi product.

Fijne service en snelle verzending

De portemonnee is zorgvuldig verpakt en snel verzonden. De gegraveerde tekst ziet er mooi uit en is op de plek waar ik om had gevraagd. Daar had ik nog een persoonlijke bevestigingsmail van. Fijn! Een erg leuk cadeau om weg te geven.

Heel snel, persoonlijk en mooi ingepakt

Beste Isabel, Dank voor uw mooie review en wij wensen de ontvanger dan ook heel veel plezier met het gepersonaliseerde lederen product. Dank en groet, Team Lederonline

Super klantvriendelijk

Je kent het, eigenlijk een kado iets te laat bestellen, maar ze dachten mee en had het ruim op tijd binnen. Super service

verzorgde site, degelijke artikelen, correcte service en levering

zeer goede eerste ervaring met deze webshop.

Beste Klant, Wij willen u danken voor deze mooie review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Persoonlijk, lux, degelijk!

Goede ervaring, Mooie producten en goed advies! dikke aanrader

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met de gepersonaliseerde producten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Netjes en vlot afgehandeld

Niets op aan te merken

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u dan ook veel plezier met het aangekochte product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Goed. Alleen opdruk valt tegen

Goed. Alleen opdruk valt tegen

Supersnelle service, prachtig product!

Uitstekend!

Ik had een product gekocht dat snel werd geleverd en aan de verwachting voldeed. Helaas was er wel een defect. Na contact kreeg ik direct een nieuw product opgestuurd. Volgende dag in huis; geen defecten, prima kwaliteit. De reactie en de snelheid van afhandelen in een woord: uitstekend!