Goede prijs kwaliteits verhouding

Snel bezorgd ondanks vertraging door post nl zelf. Kunnen ze hier niks aan doen. Kwalitatief goed en goed verpakt.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij wensen u veel plezier met dit prachtige kwaliteitsproduct. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooi product

Snel, mooi product. Mooi verpakt.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Gravering is een flop

De portefeuille in leder op zich is ok maar de gravering van een naam is z'n geld niet waard, het is er gewoon op gedrukt of gestempeld, bij ontvangst was de inkt nog nat waardoor deze uitgelopen was. Dus...de portefeuille ja de gravering nee!

Beste mevrouw, Wij maken helemaal geen gebruik van inkt! Daarnaast maken wij ook geen gebruik van druktechniek of stempels. Jammer dat u ons op deze wijze waardeert. Het door u bedoelde product zal waarschijnlijk dan ook helemaal niet bij ons zijn aangeschaft. Onze graveerders hebben overigens een ervaring van meer dan 20 jaar en zij laser graveren honderden producten per maand met fantastische eindresultaten. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Geleverd zoals besteld

Een duidelijke website waar je ziet wat je ook daadwerkelijk thuis gestuurd krijgt. In ons geval stonden er zelfs afmetingen bij waardoor ik bewust voor dit product heb gekozen. De levertijd was zoals beschreven en het product was netjes verpakt.

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Hier worden wij erg blij van! Wij wensen u veel plezier met de aangekochte lederen producten. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Mooie lederen schrijfmap met opberg mogelijkheden

Ik ben erg blij met mijn lederen schrijfmap, inclusief schrijfblok en veel opberg mogelijkheden voor mijn papieren en visitekaartjes

Snelle afhandeling

Snelle service goed product

Buitengewoon tevreden

Het betreft een lederen schrijfmap waar het naam en logo van mijn bedrijf op zou komen. Je moet een beetje gevoel voor verhoudingen hebben om het sjiek en kloppend eruit te laten zien. Dat is buitengewoon gelukt, vandaar dat ik ook buitengewoon tevreden ben. En dit zeker kan aanraden. Gr Peter

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden. Wij zullen uw waardering overbrengen naar onze graveerders. Zij zullen hier zeker heel blij van gaan worden. Dank en wij zien u in de toekomst graag nogmaals terug in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Heldere en vlotte afhandeling.

Mooie website. Voldoende keuze. Heel bij de tijd. Producten van goede kwaliteit.

prima, nette toelichting en goede verzending.

artikelen zoals verwacht en netjes geleverd

Prachtig product, snelle levering

Mijn mooie leren tas inclusief bedrukking ontving ik bínnen een week! Prachtig, goed verpakt en kwalitatief zoals verwacht!

Overzichtelijke site

Makkelijke site, veel assortiment, snel verzonden

Super service

Snelle levering, persoonlijke boodschap en zeer mooie kwaliteit met oog voor details

Prima agenda

Ik was op zoek naar een persoonlijke agenda. Op deze site zijn er veel te vinden, vaak inclusief vulling! Ik ben er blij mee.

Beste Klant, Dank voor uw review en inderdaad al onze agenda's worden geleverd inclusief jaarinhoud voor twee jaar. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snel en correct bestel-/leverproces

Zeer tevreden, snelle levering

Geweldige service

Mijn product bleek een defect te hebben en er werd bijzonder snel op e-mail gereageerd en een nieuw product (met een prachtig kado voor t ongemak) was binnen t uur verzonden . Wat een geweldig goede en vooral hele persoonlijke service. Ik voel me zeer gewaardeerd als klant.

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Dank en groet, Team Lederonline

top: snel en kwaliteit-product

Beste Klant, Dank voor uw mooie review. Hier worden wij allemaal erg blij van. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Zeeer slecht

Ze melden onder deze advertentie dat dit geschikt is als laptop tas met speciaal vak voor 13 inch laptop vervolgens een open tas met 1 drukknop een een hoofdvak oftewel totaal geen bescherming niks.. tas mag niet geretourneerd worden en totaal geen hulp met overeenkomst maken zoals 50% geld terug etc…

Beste, Gemakshalve vergeet u te melden dat op uw verzoek de door u bestelde damestas is gegraveerd met uw eigen naam! U zou kunnen begrijpen dat deze gegraveerde tas dan niet geretourneerd kan worden. Dit staat overigens ook duidelijk vermeld op onze website. Daarnaast staat in de omschrijving vermeld dat dit geen laptoptas betreft maar een damestas. Zelfs een afbeelding van de binnenkant is zichtbaar. Kortom, erg jammer dat er op deze wijze door u wordt gesproken over onze dienstverlening. Een telefoontje en we hadden dit zelfs voor u opgelost. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

goed geholpen, top spul

goed contact met klantenservice. snelle levering zoals beloofd. Graveringen waren top. Aan te raaie dus

Beste Klant, Dank voor uw enthousiaste reactie. Wij wensen de ontvanger erg veel plezier met de gepersonaliseerde lederen producten. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Een super service en snelle levering

Na mijn bestelling werd er gemaild dat het normaal 3 dagen levertijd is, maar vanwege het feit dat het een cadeau betrof binnen 3 dagen werd er spoed van gemaakt zonder extra kosten. Goede communicatie. Geweldig!

Beste Klant, Dank voor uw mooie woorden en wij wensen de ontvanger veel plezier met dit prachtige cadeau. Dank en groet, Team Lederonline

Snelle bezorging, Toen ik belde met een korte vraag kreeg ik even geen gehoor maar werd direct teruggebeld. Artikel was perfect.

Beste Klant, Dank voor uw review. Wij wensen u veel plezier met het door u bestelde lederen product. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

vind het heel mooi en wil er graag nog 1 precies dezelfde , heb ik ook al naar jullie gemaild.

maar krijg geen reactie terug dat is wel jammer kunt u mij uitleggen hoe ik dezelfde map kan bestellen in mijn historie klik ik het aan maar moet ie dan wel of niet nog het logo hebben ? Het logo is wel een beetje moeilijk te zien.

Beste Klant, Dank voor uw review. Helaas hebben wij nooit een mailbericht van u mogen ontvangen dus dan kunnen wij ook geen reactie sturen. Volgende keer gewoon even naar ons bellen. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Snelle levering

Goed product

Mooi product en snelle levering!

Het product was mooier dan de foto's en heel mooi gegraveerd. Ook de ontvanger aan wie ik het cadeau heb gegeven was blij verrast!

Beste Klant, Dank voor uw mooie review en zijn blij dat de ontvanger van het mooie product eveneens blij verrast was met dit persoonlijke cadeau. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Team Lederonline

Nette map, gravering klein en slecht zichtbaar

Tevreden over de kwaliteit, communicatie en levering. De gravering is netjes, echter vind ik het klein en slecht zichtbaar. Het lijkt gewoon een zwarte map, alleen bij goed kijken zie je de gravering.