Ik had binnen 3 dagen een appartement die voldeed aan al mijn wensen

Op de site was een goed aanbod aan leuke appartementen, waardoor ik mij op heb gegeven voor een aantal bezichtigingen en om mij in te schrijven. Ik werd goed geïnformeerd over het proces bij mijn inschrijving. Vanuit het kantoor werd ik met de auto gebracht naar de bezichtiging, waardoor ik zelf geen vervoer hoefde te regelen. De volgende dag had ik een bezichtiging bij een appartement die perfect was voor mij. Ik leverde mijn documenten in en de dag erna werd ik gebeld dat ik de nieuwe huurder was! Ik schreef mij dus in op dinsdag en kreeg donderdag te horen dat ik een appartement had, zo snel werken ze bij Duinzigt! Alle lof voor Duizigt, ik had het echt niet beter kunnen wensen!

Je kan snel schakelen met duinzigt

Fijn dat ze telefonisch goed bereikbaar zijn en snel reageren. Er wordt ook duidelijk gecommuniceerd. Wel ietwat jammer van de 'bijkomende' kosten. Als administratie, inschrijfkosten enzo. Maarja, it's part of the deal

Je kan snel schakelen met duinzigt

Erg vriendelijk en meedenkend!

De gehele ervaring is zeer soepel verlopen! Vanaf mijn inschrijving ben ik heel erg snel aan een huis geholpen! Er is meegedacht, goed gecommuniceerd en ook vooral vriendelijk gesproken. Hartelijk bedankt hiervoor!

Compleet verrassend. Zo veel beter als de ervaringen in Den Haag tot op dat moment.

Wij zijn zo verrast door de snelheid en de hulpbereidheid in de dienstverlening van dit kantoor. Derhalve kunnen wij u Duinzigt oprecht aanbevelen. Snel, adequaat en vriendelijk zijn de begrippen die me bij zullen blijven.

Goede service, aardig personeel.

Super service!

Heel klantvriendelijk en goede service!

Mijn zoektocht naar een nieuwe huurwoning in Den Haag ging erg soepel via Duinzigt. Ik kon nadat ik belde meteen de volgende dag langskomen voor een bezichtiging en werd heel vriendelijk en accuraat geholpen. Ben erg blij met de service!

snel en assertief

heel snel een woning gevonden die ik graag wou.

Snel gewoning gevonden, informatievoorziening kan iets beter

Vooraf wil ik Daan de makelaar een pluim geven of een veer, waar de voorkeur naar uit gaat. Onwijs goed geïnformeerd over de woningen, behulpzaam en aardig. Enige kleine kritiek/aandachtspunt is dat nu nog niet duidelijk is of de verhuurder de gebreken in de woning gaat maken, of deze voor onze (de huurder) rekening valt, wat vooraf niet duidelijk is gemaakt. Dan heb ik het nadrukkelijk over een raamkozijn wat los zit en een gat in de muur in de woonkamer. Het klinken als problemen die de verhuurder voorafgaande onze intrek geregeld had kunnen hebben, maar achterwege heeft gelaten, dit zit ons nog een klein beetje dwars, en daarom krijgen jullie een 8.0. Communiceer wat beter met de verhuurder of schakel wat sneller om dit aan de huurder duidelijk te krijgen voorafgaand de ingang huurcontract en jullie hebben een 10!

Heel vriendelijke mensen

Zowel telefonisten als mensen die de bezichtigingen deden waren zeer vriendelijk. Wat ik miste was een schriftelijke bevestiging (op de mail) als ik mijn interesse voor een huis had kenbaar gemaakt. Het duurde namelijk bij een van de huizen erg lang voordat er reactie kwam van de verhuurder (Fultonstraat), en daar ging ik ook twijfelen of alles nu wel goed was doorgekomen.

Vlotte samenwerking en goede communcatie

Van korte duur vanwege de snelle samenwerking

Goede en snelle service

Fijn dat de bezichtigingen 1 op 1 zijn, snelle reactie op mijn e-mail en snel contact met de verhuurder waardoor ik binnen 1 werkdag een huis heb, super!

Vriendelijke en nette communicatie

Het is voor mij nog altijd moeilijk te geloven hoe snel ik via jullie een woning vond in het hart van de Randstad, wetende hoe krap de woningmarkt momenteel is: op maandag een bezichtiging, op vrijdag al het huurcontract ondertekend. Wat mij bovendien kon bekoren was de vriendelijke communicatie en het nette taalgebruik van jullie kant! Omdat in mijn geval mijn garantstellers intensief waren betrokken bij het proces, weet ik echter achteraf gezien dat er meer besproken is dan datgene wat ik direct heb meegekregen. Met andere woorden: ikzelf werd pas relatief laat bij alles betrokken, en moest tot dat moment de e-mails doorgestuurd krijgen van mijn garantsteller om te weten wat er precies speelde. Dit had ik graag anders gezien.

Everything was perfect

I am happy to have a deal with Duinzigt Wonen. My colleague recommended it to me. Managers in agency are very polite and helpful. Also an agent who showed me the apartments was very professional, he answered all my questions about risks.

• Would you recommend us? Yes

Ik heb spijt

Ik voelt me opgelicht

Snel, soepel, en gemakkelijk

In 1 dag alles geregeld. Zo snel kan het gaan. Ze dachten goed mee, en waren flexibel.

Professionalisme

Heel goed contact, snelle organisatie. Aanraden

Super goed

Super geholpen met juiste woning te kunnen vinden en toch ook gelukt met me wensen

Erg fijne ervaring. We hebben in tijden van deze krappe woningmarkt een aantal bezichtigingen mogen doen, maar uiteindelijk ons perfecte paleis gevonden!

• Betrokkenheid

Bij inschrijving en bezichtiging ben ik zeer goed geholpen als woningzoekende. De communicatie, zowel per mail als telefoon en persoonlijk, verliep snel en vlekkeloos. In had niet verwacht zo snel een woning gevonden te hebben.

• Betrokkenheid

Ik ben ontzettend goed geholpen met een nieuwe woning!

• Betrokkenheid

Wauw, binnen 4 dagen een huurwoning gevonden met dank van duinzigt wonen. Wat een prettige communicatie en mijn complimenten over de betrokkenheid en de persoonlijke aandacht. Er werd naar mijn behoeftes geluisterd en ik kon de middag van mijn inschrijving gelijk een woning bezichtigen. Na maanden zelf zoeken zonder resultaat, binnen een paar dagen een huisje met dank aan duinzigt. Had ik dit maar eerder geweten!

• Betrokkenheid

De dag dat ik besloot bij Duinzigt binnen te lopen heb ik een huis kunnen bezichtigen, en de dag erna was het aan me toegewezen. Fantastisch.