Bedrijf reageert niet op vragen & bezichtigingsaanvragen

Meermaals een bezichtiging aangevraagd, meestal samen met een paar vragen over de woning. Nooit een antwoord van Duinzigt ontvangen. Zeer onprofessioneel. Website van Duinzigt ziet er uit als uit het jaar nul.

SUPER!!!

Ik ben (weer) super snel en fijn geholpen! Alles was duidelijk, Kim was zeer behulpzaam, en heb binnen enorm korte tijd weer een studio om in te gaan wonen!

Een fijne ervaring

Ik heb fijn contact gehad met Duinzigt wonen. Ik ben eerst geholpen door Ilene. Zij is tijdens ons oroces gestopt met werken bij jullie (oid). Hierna ben ik gekoppeld aan Kim. Kim heeft het vanaf het begin goed opgepakt en heeft mij uiteindelijk ook aan m’n huisje geholpen! Kim heeft ten alle tijden snel gereageerd en mij op de hoogte gehouden. Ik ben echt fijn geholpen en ga ook met veel plezier mijn huis in. Nogmaals dank!!

Bij Duinzigt Wonen is alles top georganiseerd!

Perfect!

Verschrikkelijk bedrijf dat alleen je geld probeert afhandig te maken!

Als je niet je geld kwijt wilt raken raad ik je aan niet te huren bij Duinzigt Wonen/Staate Beheer/The Hague Investment. Al deze bedrijven spelen samen onder 1 hoedje en zorgen ervoor dat je in ieder geval zo min mogelijk borg terugkrijgt nadat je je studio verlaten hebt. Een mooi verdien model om bij iedere Studio +/- 800 euro extra te verdienen. Zelf heb ik twee jaar een studio gehuurd via Duinzigt Wonen waarna je het huurcontract sluit met Staate Beheer. Duinzigt Wonen beweert hierin dat ze een onafhankelijke partij zijn, wat ze uiteraard niet zijn. Toen ik de Studio aan de Waldorpstraat huurde moest ik € 832,50 borg betalen. Deze heb ik keurig onderhouden, nooit iets aan de muur gehangen, altijd alles schoongehouden. Bij de check-out die meer dan een uur duurde, voor een studio van 24m2, werd er “schade” opgenomen, enkel extreem overdreven, dit gebeurde door een medewerker van Duinzigt Wonen. Gebruikerssporen zijn als schade opgenomen en gebruikerssporen zouden niet achter mogen blijven volgens Merel. De studio had nieuw opgeleverd moeten worden. Toen ik Merel aansprak dat als deze “schade” van mijn borg af zou gaan dat ik erg boos zou worden. Mij werd door Merel verteld dat Duinzigt Wonen niet over de borg gaat en dat ik dit met Staate Beheer zou moeten opnemen. Maar het rapport dat Duinzigt Wonen opstelt gebruikt Staate Beheer om hun eigen factuur aan zichzelf op te maken waarin al deze “schade” hersteld zou zijn voor € 700,-. Het enige bewijs dat ze hebben dat de werkzaamheden hebben plaatsgevonden is hun eigen factuur van Staate Beheer aan The Hague Investment, terwijl Staate beheer ook de verhuurder is van de Studio oftewel gewoon een factuur aan zichzelf. De werkzaamheden en materialen op de factuur zijn zo vaag omschreven dat iedereen ziet dat deze factuur nep is.

Snel en goed geholpen bij het zoeken van een huurwoning in Den Haag

Via pararius stuitte ik op Duinzigt, en drie dagen later had ik op eens een leuke woning in Den Haag! Vriendelijke medewerkers die snel handelen en begripvol zijn.

Helemaal geweldig!

Duinzigt wonen heeft een geweldige service! Er wordt uitermate snel gereageerd en ze hebben verstand van alle zaken!

Behulpzaam en klantvriendelijk

Wil Ilene en Marvin bedanken voor de goede zorgen. Beide erg prettig in hun communicatie en behulpzaam in het vinden van een passend appartement.

Zeer behulpzaam. En altijd positief

Fantastische service, werken snel en heel vriendelijk en behulpzaam

Eerste keus voor een woning gelijk gescoord. Hele vriendelijke medewerkers die ons door het proces hebben geloodst. Niets op aan te merken!

Mijn ervaring was verschrikkelijk

Ik werd door duinzigt gebeld door een jonge dame die mij heel onaardig behandelde. Ze liet mij 0x uitpraten en was heel geirriteerd. Na afloop van het waardloze gesprek waarin zij mij wilde vertellen hoe mijn situatie in elkaar zit voelde ik mij heel boos en gefrustreerd. Toen ik wat afgekoeld was belde ik terug om voor de eerste keer in mijn leven een klacht in te dienen. Ik was heel erg geemotioneerd door de manier hoe ik behandeld was dat ik moest huilen aan de telefoon.

Snel en correct

Snelle afhandeling, directe terugkoppelingen afstemming.

Binnen 1 week 4 bezichtingingen en een huis

Maandag ingeschreven bij duinzigt en gelijk 4 huisjes bekeken Vrijdag gebelt dat ik een maand later een huisje inkan Top geholpen en top service!!

Snel en duidelijk

Ik schreef mij op maandag in, de zelfde dag gebeld voor een bezichtiging. De bezichtiging gehad, en de dag daarna gebeld dat ik het huis heb! Snel en service!

Prettige, adequate en professionele service.

Wederom via Duinzigt Wonen BV een nieuwe woning gevonden, binnen zeer korte tijd. De medewerkers zijn allen zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Tevens geven ze een eerlijk oordeel of je in aanmerkingen komt voor een woning of niet. Er wordt geen valse hoop gehopen. De bezichtigingen kunnen snel worden ingepland en de medewerker ter plaatsen weet alles van de woning af. Al met al een zeer prettige ervaring met Duinzigt Wonen BV.

Vlotte communicatie en eerlijke verhuurprijzen

Aardige mensen aan de telefoon. Snel bezichtiging inplannen en snel reactie.

Snelle service en vriendelijke mensen

Alles was onwijs z'n geregeld. We konden meerijden voor de bezichtiging en hebben binnen een week al een huis te pakken!

Super geregeld

Vrijdags een bezichtiging en maandag al de uitslag!

een TOP ervaring!

Hele vriendelijke mensen, denken met je mee, helpen je, gewoon SUPER binne een week hebben hun ons geholpen aan een woning! TOPPERS!

Fijne communicatie.

Ik had gereageerd op een huis via huursector, maar zag dat ik daarvoor ingeschreven moest zijn bij Duinzigt. Ik Had me al ingeschreven bij verschillende huursites en wilde niet weer betalen als er geen verdere huizen beschikbaar waren. Ik werd gebeld vorige week dinsdag door Kim en zij vertelde mij dat er die vrijdag een bezichtiging was bij de Waldorpstraat en er verschillende studio's beschikbaar waren. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt op vrijdag om mij in te schrijven. Bij de Waldo tower werd ik opgewacht en kreeg een bezichtiging van 13 studio's. Aan het einde van de rondleiding werd mijn voorkeur gevraagd en heb ik thuis alle gegevens opgestuurd. Ik werd woensdagochtend gebeld dat een van de studio's mij is toegewezen. En binnen 1 week heb ik een huis. Helemaal super!

Ik ben perfect geholpen bij Duinzigt. Vlot een afspraak kunnen maken voor meerdere bezichtigingen ineen. Duidelijke inschrijfprocedure en kenbaar maken van wederzijdse verwachtingen. Binnen twee werkdagen heb ik te horen gekregen dat mijn kandidaatstelling voor een appartement werd goedgekeurd. Vriendelijk personeel.

Heel snel geholpen

Ik had voorafgaand op de website al gekeken naar woning, waarop ik besloot meteen langs te gaan waar ik vriendelijk werd geholpen. Ik kon toevallig snel een bezichtiging meemaken en heb daarop mijn keuze gemaakt. Via de mail was de communicatie soms wat lastig en ontstond er een kleine verwarring maar dit was later gecorrigeerd en heb ik daardoor later de studio gekregen waar ik al snel mijn ogen op liet vallen.

Nog niet afgerond maar snel een mooie plek gevonden!

Na twee dagen zoeken en vier bezichtigingen was alles al rond. Snelle reactie van duinzigt en goed op de hoogte gesteld van wat er nodig was. Nu nog tekenen en dan kunnen we lekker verhuizen.

erg soepel, duidelijk en vooral Snel!

Ik kwam binnen bij duinzicht, en kon na een momentje wachten mijn persoonsgegevens op de computer ter plekke invullen. Daarna kon ik al snel met Daan mee naar de bezichtiging en had ik de kamer gezien. Vanaf dat moment was het allemaal administratief, en toen we klaar waren was het even afwachten van de hoofdverhuurder. Des ondanks mijn telefoontjes, die voor mijn gerust stelling waren, na het bezichtigen werd er ik heel vriendelijk te woord gestaan!

Super snel!

Samen met mijn vriend hadden we ons op maandag ingeschreven en twee dagen later hadden we al een huis. De service is super en wordt snel geholpen.