Uitstekend en vriendelijk geholpen!

Het personeel was zeer behulpzaam, vriendelijk en zeer meebewegend. Zelfs toen ik meerdere malen door externe informatie aangaande m'n eigen situatie niet spontaan ja kon zeggen (er zelfs twee keer van moest af zien) en alle contracten al opgemaakt waren! Niets dan lof en dank en nu erg blij!

Vriendelijk en snel

Vorige week een huis bezichtigt en vijf dagen later heb ik het contract getekend en morgen al de sleutels. Medewerkers van duinzigt zijn super vriendelijk en hebben me heel goed geholpen. Ik zou ze zeker aanraden!

Service op maat

Ik heb een uitstekende behandeling gekregen van de medewerkers van Duinzigt Wonen BV. Vlotte reactie, hands on mentaliteit, vriendelijk en betrokken. Daarnaast zijn zij duidelijk wat er van de huurder wordt verwacht en weten zij het goed over te brengen. Tot slot indien de stukken van beide partijen in orde zijn, is het kwestie van tijd alvorens de huurder kan genieten van zijn huurwoning.

Goede ervaring!

Het team van Duinzigt reageert snel op e-mails en is makkelijk in de omgang met het vinden van een geschikte woning & bezichtigingen. Het hele process van het zoeken van een woning, bezichtiging en het tekenen van documenten verliep soepel.

super goed en snel!

ik ben erg goed en snel geholpen met het vinden van een nieuwe woonruimte en daar ben ik erg dankbaar voor!

Super snelle en professionele service

Ik ben binnen een korte termijn van 3 weken super goed geholpen. Ben voor meerdere bezichtigingen uitgenodigd waarbij het bij de 2e bezichtiging voor mij raak was. Kim heeft mij hierbij verder geholpen en ben haar super dankbaar.

Met hun hulp eindelijk resultaat

Ik moest dringent verhuizen en met een vast contract en minimale loon zonder een gerants persoon. Hah good luck! Niemand wilt je. Maar ik kwam in contact met Duinzigt en zij hebben kunnen regelen dat ik gewoon een normale huur met een mooi apartement kon krijgen. Ben er heel blij mee. Dankjewel

Awesome

Despite the limited phone time, Duinzigt is easy to get in touch with. Emails are responded to the same day and callbacks are easily arranged. I appreciate the extra services (help with internet/TV and insurance). Took a lot of stress away. Also, Kim was very friendly and helpful and made the entire experience much easier. I would definitely recommend Duinzigt :)

Fijn contact, snelle reactie en aardige werknemers

De werknemers zijn vriendelijk, denken met je mee en reageren snel!

Snel, professioneel en vriendelijk geholpen naar mijn eerste woning.

Ik was druk op zoek naar mijn eerste woning en zodoende was ik bij Duinzicht wonen uitgekomen. Informatie werd snel verschaft en de nodige twijfels over bepaalde documenten werden dezelfde dag nog weggenomen in een persoonlijk telefoontje. Uiteindelijk diezelfde dag nog bericht gekregen dat ik de woning kreeg. Zeer vriendelijk, extreem behulpzaam en een heel open bedrijf. Ik heb me geen moment zorgen hoeven maken over iets, alles wordt geregeld. Vandaar dikke tien!

Erg goed en snel geholpen, binnen een dag had ik een studio!

Na een reactie op een studio, werd ik erg snel geholpen. De studio waarop ik gereageerd had, was al vergeven, maar Duinzigt kon me direct een andere studio in hetzelfde complex aanbieden. Na aanlevering van de juiste documenten was alles snel geregeld, top dus!

Helemaal top!

Via Pararius ben ik Duinzigt Wonen tegen gekomen. Toevallig elke woning die ik graag wilde bezichtigen, was onder beheer van DW. Nette foto's en duidelijk informatie dus! Verder zijn de collega's harstikke meedenkend, vriendelijk en zeer professioneel! Ik heb zeker veel gehad aan het persoonlijke contact met de medewerkers van Duinzigt Wonen. Een en al top dus, dankjewel voor de fijne samenwerking!

Vlotte communicatie en goede service

Ik werd snel en effectief geholpen. Mijn vragen zijn duidelijk beantwoord en communicatie was altijd vlot. Sarah en Kim hebben ervoor gezorgd dat ik mijn droom appartement kreeg, hartelijk dank daarvoor!

Snel, goed en duidelijk!

Vriendelijk, betrokken en snel

Ik ben goed geholpen door duinzigt bij het zoeken naar mijn volgende woning. Ze hebben meegedacht, zijn goed bereikbaar en hebben veel aanbod. Binnen 3 dagen was eigenlijk alles geregeld voor mijn nieuwe woning. Kim heeft mij, in het bijzonder, goed bijgestaan.

Nadat ik gereageerd had op een woning en deze helaas al te veel aanmeldingen had, kreeg ik een stuk of vijf mailtjes met woningen die nog niet op de markt stonden, maar dat binnenkort wel kwamen. Hierdoor hebben we na anderhalve week al een woning gevonden. Er werd de hele tijd met ons meegedacht en konden altijd iets vragen als het niet duidelijk was.

Alles is snel en professioneel geregeld!

Ik heb bij Duinzigt een goede ervaring gehad bij het vinden van een studio voor mijzelf. Na contact op te hebben genomen kreeg ik duidelijke informatie over de studio en binnen een week was alles in orde!

Snelle, goede service.

Duidelijk en klantgericht. Erg goed geholpen. Aanrader!

top!

Snelle reacties en goed geholpen door Kim toppers

Super service !

Ik ben altijd goed te woord gestaan met betrekking tot info en bezichtigingen . Papier werk word netjes afgehandeld . Leuke medewerkers die ik over de mail heb mogen contacten en tot slot complimenten aan Kim voor haar service !

Wauw

We zijn erg blij met de service. Na een zoektoch van 3,5 jaar , was het bij duinzicht meteen raak. Uitstekend.

Fantastisch en snel geholpen in bizarre tijden.

In deze bizarre een woning zoeken is niet cool. Gelukkig zijn er mensen als Sarah.

Heel goed geholpen met het zoeken naar een appartement.

Heb via woningsites meerdere malen gereageerd op huurwoningen. Geen enkele instantie heeft gereageerd behalve Duinzigt Wonen BV. Zij kwamen ook met het aanbod van een appartement. Binnen no time alles geregeld.

professioneel

Na het kiezen en opmaken van contracten werd de mogelijkheid om nog terug te trekken en een andere optie bij duinzigt wonen te kiezen lastig gemaakt door annuleringskosten van 250 euro voor het opmaken van document en afzeggen van huurders. Persoonlijk vind ik dat onderdeel van het werk en heb je pas resultaat geleverd bij het tekenen van een overeenkomst. Daarnaast was een bezichtiging niet mogelijk in verband met corona, op anderhalve meter is dit makkelijk te doen in mijn ogen. Na een tijd zoeken als huurder riskeer je dit soort dingen niet voor een kans op een woning, maar klantvriendelijk is het niet. Verder was het personeel netjes en het werk erg professioneel, ook werd er de ruim de tijd gegeven voor bij elkaar zoeken en het aanleveren van de documenten. Al met al ben ik blij met het snelle werk en de woning.

Behulpzaam, snel en gemakkelijk!

Mijn ervaring met Duinzigt Wonen is uitstekend. Door de geweldige hulp van verhuurspecialist Kim heb ik snel en gemakkelijk een perfecte woning weten te vinden. Daarnaast helpen ze je ook graag verder nadat je huurcontract is getekend met eventuele gas/elektra/internet aansluitingen. Al met al mijn fijnste ervaring met een makelaar in Den Haag.