Menselijke dienstverlening in een moeilijke markt

Bij Duinzigt wonen heb ik prettig contact gehad over wat in deze tijd een lastig proces is. Dat vond ik zeker een meerwaarde.

Onwijs goed, goede communicatie.

Ik ben blij met de service. We zijn onwijs goed geholpen en de makelaars zijn super vriendelijk. De communicatie is heel goed gegaan, alles was duidelijk.

Super vriendelijke service! Alles werd tot aan de puntjes uitgelegd tot ik het begreep en niks leek teveel gevraagd. Werd super fijn geholpen door Kim. Chapeau!

Super!!!

Binnen een week een huis gekregen.

Goede ervaring, medewerkers helpen en informeren je goed. Ook krijg je snelle reactie via de mail.

Goed en snel contact

Het contact tussen mijzelf en Duinzigt heb ik als zeer fijn ervaren. De informatie en foto's op de website waren duidelijk en netjes. Het mailcontact en telefonisch contact waren ook snel, netjes en als fijn ervaren. De procedures waren ook duidelijk uitgelegd.

Vriendelijk, behulpzaam en zeer vlot!

Zeer goed geholpen bij het vinden van een huurwoning in Den Haag. Uitstekende service en alles was super duidelijk.

Snelle en prettige service

Niks te klagen

Prettige benadering en duidelijke communicatie

Prettige ervaring met Duinzigt Wonen gehad. Personeel is vriendelijk, duidelijke communicatie.

Prettig contact

Erg snelle reacties en in duidelijke taal

Snel een fijn huisje!

Ik ben twee keer op bezichtiging geweest en had na de tweede keer al een huisje! En binnen een week was alles rond. Ik ben erg goed ingelicht en snel en vriendelijk geholpen door de makelaars. Er was een ontzettend fijne communicatie en ik ben blij dat ik via Duinzigt een woning kan huren.

Goed persoonlijk geholpen bij het volledige proces

Kortgezegd ben ik echt super geholpen. Vanaf het moment dat ik had gereageerd op een kamer ben ik heel goed begeleid met verdere stappen. Welke documenten moet ik hebben, welke stappen moet ik ondernemen. Ik ben heel goed geholpen met het soepel laten verlopen van dit proces

Positief!

Vriendelijke en betrokken medewerkers en een duidelijke en vlotte communicatie en afhandeling.

Geweldig !

Toevallig had ik een woning gezien die ik heel graag wou op de site. Ik had meteen de volgende dag gereageerd en werd goed geholpen door Kim. Heb binnen een week alles kunnen regelen en een contract kunnen ondertekenen. Ben er super blij mee en dat alles zo snel is geregeld.

Continu perfect geholpen en op de hoogte gehouden door Kim.

Continu perfect geholpen en op de hoogte gehouden door Kim.

Prettig contact en goede service

Via mail en telefoon snel reactie en vriendelijke mensen. Helpen met alle vragen en denken goed met je mee

Duidelijk en heel fijn geholpen!

Fijne service, alles was duidelijk uitgelegd en voor me geregeld! Was top!

Super service!

Kim helped me to find an apartment and even contacted me before it was offered online. She was very comprehensive and friendly. Great service!

Fijn en duidelijk

Het was allemaal duidelijk en je werd snel en goed geholpen. Ik had een fijne ervaring!

Goede afspraken

Snelle afspraken en nakomingen goed geregelt allemaal Groetjes Sylvia Arbouw

Goed geholpen

Goed geholpen

Ik ben heel goed geholpen bij het huren van een appartement.

Ik had een ongewone situatie, maar Duinzigt heeft goed meegedacht en daardoor kan ik nu in een mooi appartement wonen.

Uitstekend en vriendelijk geholpen!

Het personeel was zeer behulpzaam, vriendelijk en zeer meebewegend. Zelfs toen ik meerdere malen door externe informatie aangaande m'n eigen situatie niet spontaan ja kon zeggen (er zelfs twee keer van moest af zien) en alle contracten al opgemaakt waren! Niets dan lof en dank en nu erg blij!

Vriendelijk en snel

Vorige week een huis bezichtigt en vijf dagen later heb ik het contract getekend en morgen al de sleutels. Medewerkers van duinzigt zijn super vriendelijk en hebben me heel goed geholpen. Ik zou ze zeker aanraden!

Service op maat

Ik heb een uitstekende behandeling gekregen van de medewerkers van Duinzigt Wonen BV. Vlotte reactie, hands on mentaliteit, vriendelijk en betrokken. Daarnaast zijn zij duidelijk wat er van de huurder wordt verwacht en weten zij het goed over te brengen. Tot slot indien de stukken van beide partijen in orde zijn, is het kwestie van tijd alvorens de huurder kan genieten van zijn huurwoning.