Mooi spul

Goed afgewerkt materiaal. Dikke prima kussens.

Prima ervaring!

Snelle en correcte levering. Niet duur en heel netjes afgeleverd. Een bedrijf dat zijn afspraken nakomt.

prima snelle service

We hadden 2e paasdag een tuinbankje besteld dat de volgende dag al zou worden bezorgd. Bij aankomst bleken de adresstickers van een paar artikelen verwisseld te zijn. Maar na één dag werd de geode bestelling alweer bezorgd! Chapeau voor deze service!!

Tevreden

Erg vriendelijk geholpen in de winkel. Werd daarna op afgesproken datum keurig thuis bezorgd.

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

Hartstikke fijn geholpen en alles volgens afspraak verlopen

Professioneel bedrijf met Professioneel personeel Erg betrouwbaar en prima service Alles volgens afspraak verlopen Een aanrader

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Zeer adequaat en correcte behandeling van de aankoop

De dame aan de telefoon is zeer vriendelijk en behulpzaam

• Gekocht via: Webshop

Top! Eenvoudige bestelling en vlotte levering.

Top! Eenvoudige bestelling en vlotte levering. Teak cleaner en protector zo gaan mijn meubels jarenlang in perfecte conditie blijven.

Ziet er goed uit

Heb het nog niet in elkaar gezet ben niet zo top maar het gaat al weer beter dus het gaat goedkomen groet Nieuw mail adres [email protected]

• Gekocht via: Webshop

Kwaliteit van een bouwmarkt loungeset - driedubbele prijs

In 2019 hier eens loungeset Portland voor 865 EUR gekocht. Precies een deel van de bank, één van de twee hockers en de stoel van de loungset bleek na 3-4 jaar al van inferieure kwaliteit.. Waar de rest van de lounge set nog prima in orde is tot op de dag van vandaag, zijn bovengenoemde delen verkleurd, broos en breken af. De hocker is nieteens meer bruikbaar en de zitting van de stoel is ook bijna vergaan. Dat is opmerkelijk, want er was mij 7-10 jaar levensduur beloofd, mits bewaard onder een hoes tijdens het najaar en de winter. Dit advies heb ik dan ook opgevolgd. De loungeset wordt niet meer verkocht, wat de indrukt wekt dat er vaker kwaliteitsproblemen zijn geweest. De verkoper Peter Doornenbal raadde mij destijds af om bij een bouwmarkt een set van 300 EUR te kopen. Die zouden na enkele jaren al broos worden en afbreken, enfin precies wat bij hun set van 865 EUR ook gebeurd is. Achteraf gezien had ik dit beter wel kunnen doen, dan had ik de set nu kunnen vervangen en dan was ik nog steeds goedkoper uit dan bij vdGarde. Ik heb een garantieclaim ingediend, hopende op coulance. Zeker omdat het hier overduidijk een fabricagefout (samenstelling van het materiaal) betreft bij ca. de helft van het materiaal dat bij de set is gebruikt. Een halve werkdag later kreeg ik een reactie van Rob Nannenberg dat er slechts twee jaar garantie op zit en dat ze niks kunnen kunnen, hooguit wat extra korting geven op een nieuwe set. Lekker makkelijk! En alle loze beloftes gedaan door je collega Peter dan? Alsof ik daar op zit te wachten, dan betaal ik weer het dubbele voor dezelfde inferieure kwaliteit.

• Gekocht via: Showroom Duiven

Geachte heer, Zoals ook in de communicatie per mail aangegeven vinden wij het erg vervelend dat het vlechtwerk van de loungeset kapot gaat knappen. Wij hebben inderdaad aangegeven dat er 2 jaar fabrieksgarantie op uw set zit en dat u daar geen aanspraak meer op maakt omdat de set inmiddels 5 jaar oud is. In diezelfde mail hebben we echter aangegeven dat we uit coulance wel willen meedenken in de vorm van een nader overeen te komen extra korting op een nieuwe set. Zonder daar verder op te reageren heeft u vervolgens op meerdere platformen slechte recensies geplaatst in een poging om ons onder druk te zetten. Die manier van handelen betreuren wij ten zeerste. Ondanks dat hebben we u daarna nog een aanbod gedaan om een nieuwe set te leveren met bijna 50 % korting. Een zeer net aanbod in deze situatie. Dit heeft u echter afgewezen met daarbij nog meer dreigementen om overal negatieve verhalen te vertellen over ons bedrijf. Wij balen van de situatie maar we kunnen in alle eerlijkheid zeggen dat we een nette oplossing hebben geboden die u helaas heeft afgewezen. Met vriendelijk groet, Daphne Van Der Garde Tuinmeubelen

Fantastische hulp online en vlotte ondersteuning

Zo besteld mooie hoezen en héél vlot verstuurd ,zeker aan te bevelen.fijne duidelijke garantie

Super geweldig,

Prettig te gebruiken site, makjelijk te vinden en te bestellen en xnelle levering. Goed verpakt en netjes bezorgd. Erg blij mee.

De zomer kan beginnen

Verrijking van het woongenot in de tuin

• Gekocht via: Showroom Opheusden

snel bezorgd en goede kwaliteit

Product zoals omschreven snel bezord,aan te raden.

Perfect !

Alles verloopt vlot en correct. Propere levering … kan er geen negatieve punten aan opmerken…

Snelle levering. Goede service

Prima verzorgd

6 tuinstoeltjes besteld. Volgens afspraak zijn ze snel en compleet geleverd.

Blij met mijn aankoop

Het ontvangst in de showroom was erg prettig. Ben superblij met ons Loungeset. Wel jammer dat we deze zelf moesten uitpakken en plaatsen. De enorme doos bleef ook achter en moesten we zelf afvoeren.

tevreden

Mooie Hartman stoelen, en binnen 3 dagen bezorgt. Enige minpuntje was dat de 2 bestelde en mooie stoelkussens in een doos geleverd werden waar wel 6 kussens in konden.

Alleen maar positief.

We hebben een terrastafel met mecalit blad gekocht bij Van de Garde Tuinmeubelen. Binnen een paar dagen is de tafel geleverd, prima verpakt en onbeschadigd. Een juweeltje voor ons terras.

Volgens afspraak en vriendelijk

• Gekocht via: Showroom Apeldoorn

goed geleverd en op tijd. en gemakkelijk in elkaar te zetten.

• Gekocht via: Webshop

Goede kwaliteit, prima medewerkers!

We zijn blij met onze nieuwe tuintafel. Die ziet er prachtig uit. Ook de medewerkers eerder in de Duivense vestiging hebben wij als vriendelijk en goed in de communicatie ervaren. Prima thuisbrengservice. Dit bedrijf levert kwaliteit!

• Gekocht via: Showroom Duiven

heel blij mee

heel blij mee, met deze tuinset. ziet er prachtig uit.

• Gekocht via: Webshop

Correct, goede informatie en de aflevering prima!

We wisten al dat van de Garde kwaliteit hoog in de vaandel heeft staan. Daardoor was de ruime keus die er stond, een besluit niet moeilijk. Ook de levering was subliem!

Alles super correct geregeld