Snelle service

binnen 2 dagen in huis

• Gekocht via: Webshop

Keurig geholpen en nette levering

Keurig geholpen in de winkel en levering was ook netjes in de opgegeven verwachte levertijd. Ze nemen de tijd voor je!

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Snelle levering, goede service

In de winkel prettig geholpen. Levering van het bestelde snel ontvangen.

Aan te bevelen

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Artikel stipt volgens afspraak aan huis geleverd. Showroom personeel geeft deskundig advies

• Gekocht via: Showroom Duiven

Prima product en service.

Snelle service. We hadden een verkeerd product, dat werd super snel opgehaald en omgeruild voor de goede kleur.

Aanrader

Mooie showroom, vriendelijke en niet opdringerig personeel. Nette prijzen en mooie producten.

Gewoon prima

Niets op aan te merken

• Gekocht via: Webshop

Goed advies en levering volgens afspraak!

We zijn in de winkel van Van der Garde in Apeldoorn prettig ontvangen. Men biedt hulp aan als je dat wilt maar je kunt ook rustig rondkijken. Goed advies gehad. Niet eens zo'n hele grote showroom maar alle variaties staan er. Er is geleverd volgens afspraak. En het contact daarover is vriendelijk en correct.

Snelle levering

Heel snel geleverd en goed verpakt

Super goede service

Had een lichte beschadiging aan de punt van de tafel, mail gestuurd en dezelfde dag is het opgelost, super geregeld.

• Gekocht via: Webshop

Erg snelle en nette verzending. Tafel ziet er goed uit.

• Gekocht via: Webshop

Snelle levering en prima website

Snel gewenste hangstoel gevonden. Makkelijk te bestellen Snelle levering Stoel in prima staat ontvangen

Top !

De bestelling werd vlot afgewikkeld. De levering verliep volgens afspraak. Het geleverde product was goed verpakt en een goede duidelijke handleiding om de bank in elkaar te zetten was bijgeleverd. De bank ziet er goed en solide uit.

• Gekocht via: Webshop

De bestelling ging vlot en werd goed afgehandeld. Product werd volgens afspraak op tijd geleverd en was door de duidelijke bijgevoegde instructie, vlot en goed in elkaar te zetten. Bank heeft goede solide uitstraling.

• Gekocht via: Webshop

Snelle verwerking en goede kwaliteit

Bij bestelling online alles zeer snel verwerkt en constant goed geïnformeerd, kwaliteit van de tuinsethoes zeer goed. Graag gaven wij hiervoor een 10. Jammer van de keuze van transport. GLS is echt geen goede partner. Wat een gedoe om onze bestelling in handen te krijgen. Daarom geen 10.

• Gekocht via: Webshop

Mooie tuinset voor een mooie prijs

Goed geïnformeerd over de levering, mooie set.

Very good!

I wasn’t home and they still did their best to deliver it. Got quick responses to my emails and the communication between them and the driver seemed to be very good as well! I appreciated the efforts

• Gekocht via: Webshop

Vlotte levering en prima aftersales service.

Geen

• Gekocht via: Webshop

Mooie winkel, zeer prettig geholpen!

Grote winkel met veel prachtige tuinmeubelen. Voor elk wat wils! In verschillende prijzen. Ik ben ook zeer te spreken over de bediening in de zaak. Alle tijd en zeer vriendelijk! Ik zeg het voort en als ik weer iets nodig heb aan tuinmeubels, dan weet ik nu waar ik naartoe moet!

Wij zijn dik tevreden

Een teakhouten bankje staat er nu voor de deur het zit lekker en staat mooi. Toppie

Snelle levering

Snelle levering van onze parasol, helaas bleek na het plaatsen van de parasol een naad los te zitten, dit gemeld en na het sturen van foto’s onmiddellijk toezegging gekregen dat er een nieuw doek gaat worden geleverd, dit loopt nog maar ik ga ervan uit dat deze binnenkort bij ons wordt afgeleverd en dan geen 4 maar 5 sterren.

Prima loungeset

Klemmen bevestigen ging lastig Bezorging en afspraken waren goed

• Gekocht via: Showroom Duiven

Er werd tijd genomen om ons te helpen

Minpuntje - jullie waren ruim een half uur te vroeg met afleveren. In ons geval geen probleem want er was iemand thuis maar dat zou ook anders uit kunnen pakken. Aflevertijd tussen 14 en 17 uur is niet om 13:20 uur ;-) Vandaar de 8 en geen 10! Maar wij zijn helemaal blij met hoe het gegaan is. Als we weer iets nodig hebben weten we jullie te vinden!!!

• Gekocht via: Showroom Opheusden

Snelle en nette levering. Bezorgdienst ook vrolijk en zeer vriendelijk. Inbussleutel ontbrak, heb ik over gemaild en 2 dagen later al in huis. Top! Nu wachten op het mooie weer…

• Gekocht via: Webshop

Vriendelijk personeel, prima levering en op tijd

Alles prima geregeld