Topper!

Moony heeft in ons nieuwe huis de oude radiatoren verwijderd. De klus werd keurig en snel volgens afspraak afgerond. Daarnaast heb ik Moony ervaren als een vriendelijke man. Als ik weer een klus heb, vraag ik hem.

Topper!

Kan ik iedereen aanraden, vriendelijk en bovenal goed werk!

Snel. Netjes. Duidelijk. Sympathiek.

Moony heeft uitstekend werk gedaan. Hij was op tijd. Goed besproken wat we nodig hadden. Snel en netjes gedaan. Goeie prijs. Erg tevreden.

met een woord WAARDELOOS WERK, totaal niet klantgericht, het gaat hem alleen om geld verdienen

Deze man is een regelrechte ramp, geen vakman maar een prutser. Werkt slordig, gaat weg zonder tot ziens te zeggen, na de betaling bleek dat er geen garantie op zijn werk zit. Ik kwam de volgende dag achter dat de nieuwe, door hem gemonteerde afvoer lekte, het lag niet aan hem, was zijn reactie, wilde komen kijken alleen als ik van tevoren akkoord ga met betalen van nog €120?!?! Dat om een klus, waarvoor hij al betaald is, in orde te gaan maken. En hij ruimt niet eens zijn troep op. Blijf a.u.b. uit zijn buurt, dat zal je veel geld, energie en kopzorgen besparen.

jammer om dit te horen, *gat is per ongeluk ontstaan u wilde deze zelf repareren omdat de kraan er perfect opzit/gelukt in het wc waar u geen foto van hebt bijgedaan, *wc pot stond naar u mening scheef ik ben daarvoor terug gekomen en blijkt dat deze 3mm scheef stond heb deze recht gezet voor u, wat een service binnen 2 uur voor de deur staan *u wilde dat ik kwam voor iets waar u en ik van wisten wat het probleem is namelijk een verstoping, en ik doe geen verstopingen oplossen, u bleef doordrammen dat ik gewoon moest langskomen omdat ik daar werkzaamheden heb uitgevoerd verstoping zit niet in de opdracht!! zomaar langs komen doe ik niet dat kost geld, aan de foto te zien is er toch iemand met een veer bezig geweest of zo aan drap op de vloer want zo heb ik het niet achter gelaten ik heb het netjes afgekit en een rozet erop gedaan en mijn troep zoals altijd opgeruimd! jammer dat mensen zoals u er ook tussen zitten maar zoals u heb ik nog niet meegemaakt :(

Prima ervaring!

Deze installateur is zeer beleefd, is een harde werker en een prettig personage. Hij is vakkundig en denkt mee met de klant. Als de klus geklaard is, neemt hij het afval zoveel mogelijk mee. Top!

Echt mooi werk, ik was erg blij

Fijn bedrijf, communicatie over het was algemeen goed. Werk prima uitgevoerd, volgens afspraak voor en goede prijs. Aanrader.

snel en goed

deze loodgieter is voor mensen die een snelle klus willen laten uitvoeren, prima aan te raden.

Kwaliteit, goede prijs en responsief

Snelle reactie, goede prijs/kwaliteitverhouding, goed en netjes werk afgeleverd

perfect, zeker aan te bevelen

Alles perfect, fijn in de omgang, netjes, vakman, betrouwbaar

goede service, goed behandeld

Hele aardige man die het netjes oplost. Goede communicatie en duidelijke afspraken die hij nakomt :)

perfect, zeker aan te bevelen

Zoals ik al gelezen had een rustige en innemende man. Klaarde de klus in, voor mij, no time. Betrof de ophanging van een radiator met het nodige aansluitingswerk, buizen fittingen etc. Prijsopgave was inclusief materiaal en nmm allerzins redelijk. Ziet er keurig uit. Ik heb nog toekomstige klussen en ben blij dat ik de vakman gevonden heb

perfect, zeker aan te bevelen

...wat n ontzettend aardige, vriendelijke en kundige man...levering iets later dan verwacht...maar Moony heeft dit binnen 24 uur geweldig opgelost...we zijn diep onder de indruk en erg dankbaar...nogmaals onze dank!...

• Ervaring met: overige

perfect, zeker aan te bevelen

Snel en vakkundig uitgevoerd. Goede communicatie en advies.

perfect, zeker aan te bevelen

Echt een vakman. Netjes gewerkt. Rommel wordt meegenomen. En het belangrijkste: mijn kranen doen het weer. Wel prijzig, maar voor vakwerk betaal ik graag iets meer.

goede service, goed behandeld

Uitstekende service, goede prijs kwaliteit verhouding!

goede service, goed behandeld

Goede bereikbaar via mail en telefoon. Goede communicatie en vooral overleg wat de klus betreft. Vriendelijk en meedenkende klusman. Zeer te vrede over het geleverde werk. Prijs & qualitate prima. Ook van mijn kante zeker een aanrader. Volgende klus zeker weer bij Moony.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik wilde een verwarming vervangen hebben en Moony heeft het allemaal prima geregeld. De afspraak kon snel gemaakt worden, voor een prima prijs en alles ziet er nu super uit.

perfect, zeker aan te bevelen

Afspraak was op zeer korte termijn mogelijk. Vakkundig, snel, netjes gewerkt, goed advies gegeven.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb mijn vaatwasser laten aansluiten en door laten trekken van leidingen door Moony sanitaire te Amersfoort Vakkundig,netjes,vriendelijk,kwaliteit afspraken zijn goed nagekomen, 100% tevreden aanrader.

• Ik beoordeel als: bedrijf

perfect, zeker aan te bevelen

Moony kwam voor een reparatie aan de douchekraan en wat loodgieterswerk aan 3 verwarmingselementen van de CV. Ik kan Moony van harte aanbevelen: goede communicatie, afspraken nagekomen en de reparaties goed uitgevoerd. Voor eventuele volgende klussen weet ik Moony te vinden!

perfect, zeker aan te bevelen

Moony is afgelopen week bij mij langs geweest voor een onderhoudsbeurt van de cv-ketel. Ik vond het hem een vrolijke en nette man en voor zover ik kan beoordelen heeft hij goed werk geleverd en was de prijs prima. Ik zal hem in de toekomst zeker weer bellen en kan hem van harte aan anderen aanraden.

goede service, goed behandeld

Kwam prima op tijd. Aardige en vakkundige man. Gaf ook advies met betrekking tot enkele andere problemen. Al met al een zeer goede ervaring, en zeker aan te raden.

perfect, zeker aan te bevelen

Moony heeft bij ons de douchestang verwijderd en vervangen voor een nieuwe. We zijn super tevreden. Hele vriendelijke man, was keurig op tijd en heeft de opdracht heel netjes uitgevoerd. We zullen hem vaker contacteren bij klusjes!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede vakman die zijn afspraken nakomt ,Heeft bij ons de ketel geleverd en geinstaleerd , Als je een afspraak met Moony maakt of een vraag hebt reageerd hij meteen,zelfs in ons geval in het weekend. Al diverse klussen door Moony laten doen, De volgende klus (badkamer) laten wij zeker door Moony doen. Zoals je kan zien geef ik een 9 voor de prijs, Je bent niet de goedkoopste maar als ik kijk naar de prijs/kwaliteit verhouding krijg je van ons een 10 PLUS.

• Prijs
  • Ik ben: vaker klant geweest

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijke, kundige vakman. Punctueel, binnen afgesproken budget en alles keurig netjes afgewerkt. Absoluut een aanrader!