Top.

Bestelling heel snel binnen, en goed verpakt.

Hele fijne jas

Goede service, snelle levering, maat is goed. Zeer tevreden

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Makkelijk bestelproces, fijn dat de mogelijkheid is af halen in de winkel. Vriendelijke medewerkers , die ook de tijd geven goed uitleg te geven over het produkt. Het aangekochte veldbed , heb ik nog niet zo lang, maar bevalt me tot nu toe erg goed.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

prima product en snel geleverd

uitstekend en zo doorgaan

Makkelijk en vlug bezorgd

Ken het van camping gasten heb hem zelf nog niet gebruikt. Seizoen moet nog beginnen.

Snel en goed geleverd

Fijne website en een prima service

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Product naar wens en supersnelle verzending

Tenttapijt besteld voor een mooie prijs. Alles geheel naar wens.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Nadat ik een beschadigd exemplaar heb ontvangen is er direct begripvol gereageerd en heb ik een nieuw product ontvangen.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Zeer voldaan met de goede keus

Op zoek naar een opblaasbaar grondzeil bij diverse shops gekeken. Die van de Kampeer wereld kwam eruit voor ons door goede toegankelijkheid van de webshop, de hele deskundige en vriendelijke telefonische hulp bij het kiezen. Als dan het gewenste artikel ook nog eens snel binnen is en volledig aan onze wensen voldoet, kan ik dit grondzeil iedereen alleen maar aanbevelen. We hebben al veel bij hun besteld en nog geen enkele keer teleurgesteld of onvoldoende geïnformeerd, top bedrijf!

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Het produkt werd snel en goed verpakt geleverd. Dus over de winkel ben ik dik tevreden. Het produkt zelf (technisch wasmiddel) voldeed niet aan de verwachting. De jas die ik ermee gewassen heb knapte er wel wat van op, maar hij was bij lange na niet echt schoon toen ie uit de machine kwam. Jammer.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Prima informatie over levering en ontvangst

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Snelle en correcte levering.

We hebben 2 voetensteunen can Crespo besteld voor een zeer gunstige prijs. Het product werd snel en correct geleverd. We waarderen zeer dat de verpakking duurzaam was, namelijk in een reeds eerdere gebruikte doos! Top!

Camping wc

Geleverd zo als afgesproken. Netjes verpakt en prima wc voor nood.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Grote voorraad, snelle levering.

Dit bedrijf heeft een grote voorraad, een zeer grote diversiteit aan kampeer artikelen. Levert snel, en heeft een prima kwaliteit/prijs verhouding

Beschadigde tafel

Had een bamboe tafel besteld,deze kwam aan met een bus boven op het blad en beschadigingen aan de zijkant, Retourneren ging makkelijk, maar het was de laatste

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Verrast door de snelle bezorging.

Mijn kleindochter dolblij met de flurry pantoffels!

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Altijd alles op voorraad en snel in huis

Meestal gaan we naar de winkel, maar nu geen tijd dus online besteld, volgende dag keurig op tijd in huis, ga zo door!

Prima ervaring

Duidelijke website en snelle levering

zo hoort het!

Alles keurig verzonden, geen probleem gehad

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Heeft me goed uit de nood geholpen.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Goede service en snelle levering

Hele goede webshop

Niet best

Spiegels trillen heel erg, spiegelkappen zitten barsten in, geen goede pasvorm voor BMW 320d 2020 aangezien de beugel waarmee je de spiegels vastzet tegen mijn autospiegel aan zitten

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Beste Vadym, Bedankt voor je review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat je aankoop niet goed bevalt. Mocht je willen dat wij met je meekijken dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijk groet, Serviceteam Kampeerwereld

Dit is mijn tweede slaapzak.U artikelen voldoen prima!!!

Uitstekend materiaal van een professioneel bedrijf

Snelle en correcte levering

Harderwijkerweg 183 3852AC Ermelo