Snelle en correcte levering.

We hebben 2 voetensteunen can Crespo besteld voor een zeer gunstige prijs. Het product werd snel en correct geleverd. We waarderen zeer dat de verpakking duurzaam was, namelijk in een reeds eerdere gebruikte doos! Top!

Camping wc

Geleverd zo als afgesproken. Netjes verpakt en prima wc voor nood.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Grote voorraad, snelle levering.

Dit bedrijf heeft een grote voorraad, een zeer grote diversiteit aan kampeer artikelen. Levert snel, en heeft een prima kwaliteit/prijs verhouding

Beschadigde tafel

Had een bamboe tafel besteld,deze kwam aan met een bus boven op het blad en beschadigingen aan de zijkant, Retourneren ging makkelijk, maar het was de laatste

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Verrast door de snelle bezorging.

Mijn kleindochter dolblij met de flurry pantoffels!

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Altijd alles op voorraad en snel in huis

Meestal gaan we naar de winkel, maar nu geen tijd dus online besteld, volgende dag keurig op tijd in huis, ga zo door!

Prima ervaring

Duidelijke website en snelle levering

zo hoort het!

Alles keurig verzonden, geen probleem gehad

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Heeft me goed uit de nood geholpen.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Goede service en snelle levering

Hele goede webshop

Niet best

Spiegels trillen heel erg, spiegelkappen zitten barsten in, geen goede pasvorm voor BMW 320d 2020 aangezien de beugel waarmee je de spiegels vastzet tegen mijn autospiegel aan zitten

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Beste Vadym, Bedankt voor je review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat je aankoop niet goed bevalt. Mocht je willen dat wij met je meekijken dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijk groet, Serviceteam Kampeerwereld

Dit is mijn tweede slaapzak.U artikelen voldoen prima!!!

Uitstekend materiaal van een professioneel bedrijf

Snelle en correcte levering

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Snelle levering Goede prijs kwaliteit verhouding

Aanrader

Campingtafel besteld, snelle service, goede kwaliteit/prijs verhouding. Hier kun je prima iets bestellen!

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Wilde een nieuwe zitting voor mijn oude lafuma stoel bestellen, met een foto konden ze zo zien welke ik nodig had! Stoel is weer als nieuw!

Zeer correct

Bestelling geleverd , bleek dat er iets ontbrak bij de levering.dit heb ik gemeld en is direct na geleverd.top

Voortreffelijk

Kampa toilet al na een dag bezorgd. In tegenstelling tot andere duurdere modellen is deze reeds gemonteerd en voelt en zit lekker stevig. Aanrader

Heel tevreden

Prachtige stoel, snelle levering Heel blij mee!

Snelle levering goede service

Gewoon goed!

Er bleek helaas een product niet meer verkrijgbaar. De klantenservice heeft ons verwittigd en op de hoogte gehouden. Ook van alternatieven. We zijn hartstikke tevreden met jullie!

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

zoals je hoopt dat het is

duidelijke site goede prijs duidelijke voorwaarden snelle levering product 100%

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

Goede website , vlotte levering en prima service

Voor de tweede keer een stoel van Isabella besteld. De eerste keer was er iets stuk na een dag en ze begrepen me telefonisch direct en de volgende dag was het onderdeel al in huis. Dus ook de tweede stoel kort geleden besteld en wederom een vlotte levering. Prima website en goede service.

• Gekocht via: De webshop kampeerwereld.nl

De stoel is snel geleverd en bevalt prima.

Zeer snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding. Als ik weer wat nodig heb zal ik zeker de site van Kampeerwereld bezoeken.