Goede producten, komen afspraken na

We werden goed geholpen in de showroom en ook het plaatsen van de kozijnen verliep als afgesproken. Prettige mensen, deskundige plaatsing. Enige minpuntje: door de drukte lang wachten voor je aan de beurt bent.

Snelle service van Rijnland kozijnen en uitstekende uitvoering!

Goede service en vakbekwame mensen. Ziet er mooi en strak uit!

Topprestatie

Alles helemaal naar wens gemaakt, daarom ook gelijk een 2e opdracht geplaatst

Echt heel mooi geworden

Vriendelijke vakmensen erg mooi geworden en we zijn er super blij mee.

servicegericht topbedrijf!

Project: renovatie dakkapel 2020 Vanaf het eerste contact zeer positieve indruk. Men neemt de tijd voor je, vriendelijk, meedenkend en professioneel. Duidelijke afspraken en de medewerkers zijn allemaal vakkundig en klantgericht. Tijdens het inmeten, de gehele renovatie en nazorg. Het resutaat is fantastisch! Een compliment voor het gehele team!

Vakkundig en klantgericht

Vanaf eerste contact tm plaatsing inclusief communicatie voor, tijdens en na het werk een zeer professionele indruk. Uitermate tevreden over dienstverlening en het vakmanschap

Mooi product, afwerking verdient meer aandacht

We zijn heel blij met onze nieuwe schuifpui. Helaas moesten we wel iemand terug laten komen om de afwerklatten ook echt netjes af te werken. Gelukkig is onze klacht wel netjes opgepakt en afgewerkt.

Supergoede service. Alles volgens afspraak!

Altijd goede afspraken en er wordt heel erg netjes gewerkt !

Ons huis is in jaarlijkse delen voorzien van kunstof kozijnen en alles wat daar bij hoort. Onze ervaring met Rijnland kozijnen is zowel van eerste deel tot en met het laatste deel bijzonder goed geweest, het hele traject elke keer weer van offerte aanvragen tot en met de laatste handelingen, TOP

Allen volgens afspraak binnen de afgesproken tijd uitgevoerd

Met 2 man geïnstalleerd, goed op elkaar ingespeeld met oog voor detail

Familie bedrijf, goed geadviseerd, bijzonder “net” werk geleverd tegen een redelijke scherpe prijs.

Goede service en vakmanschap

Er werd goed gecommuniceerd en het werk netjes uitgevoerd.

Betrouwbaar en goede service

Er werd goed geluisterd naar onze wensen, kwaliteit en service staan voorop bij Rijnland. Afspraken worden nagekomen. Zeer tevreden over het eindresultaat!

Rijnland Kozijnen doen wat ze zeggen!

Rijnland Kozijnen levert uistekende producten, service en is betrouwbaar!

Kwaliteit van de.kozijnem is uitstekend; plaatsing vakkundig

Plaatsing ging zelfs sneller dan verwacht. Afwerking netjes. Medewerkers vriendelijk. Heel blij met het resultaat.

Goede service!

Goede service en meedenkend personeel, zowel in verkoop en montage.

Prima werk geleverd

Net werk geleverd. Restpunten worden adequaat opgelost.

Keurig

Goede service vriendelijk vakmanschap erg tevreden

Vakkundig en was gezellig

Alles ziet er strak uit en is gebruiksvriendelijk

Fantastisch personeel

Bij ons zijn alle kozijnen en enkel-glas-ramen vervangen door kunststof en dubbelglas van hoge kwaliteit met coating tegen de zon en met inleghorren en pliségordijnen. Het zou 2 dagen duren en de dag ervoor werd een kleine container op een parkeerplaats neergezet voor de oude kozijnen. Ook werd een paar dagen van tevoren en rol plakplastic gebracht om de vloer te beschermen. Twee vriendelijke lange mannen kwamen in de ochtend om circa 9 uur aan met een montagebus met aanhanger. Na een kopje koffie waarbij zij vertelden hoe het werk zou plaats vinden, plaatsten zij eerst een stellage en gingen daarna aan de slag en om circa 15 uur waren zij al klaar met de zonnig achterzijde van het huis, ruimden daar de boel in de tuin en de volgende ochtend hetzelfde met de voorzijde van het huis. Het resultaat is prachtig, zowel vanaf de buitenzijde te zien als vanaf de binnenzijde en alles functioneert ook zeer goed. Enige uitleg werd verstrekt over het onderhoud en over de handelwijze met een transportraam. De tweede dag kwam ook nog even de eigenaar van het bedrijf kijken of alles naar wens was. Petje af.

Geweldig mooie kozijnen zijn aan aanwinst voor onze woning

Afgelopen week het hele huis laten voorzien van kozijnen en voordeur. (behalve het dakkapel). Hoewel Rijnland niet de goedkoopste was, zijn we toch met hen in zee gegaan, mede vanwege het keurmerk, die borg staat voor de aanbetaling en kwaliteit garandeert. Na een prettig verlopen offerte traject met goede adviezen, zijn de kozijnen afgelopen twee weken gemonteerd. Zeer professioneel uitgevoerd, en de monteurs waren zeer prettig in omgang en uiterst professioneel en hebben alles keurig afgewerkt. Dagelijks werden we op de hoogte gehouden van de voortgang en de planning. We zijn heel erg blij met het resultaat. Nu de dakkapel nog.

Rijnland Kozijnen levert professioneel en gedegen vakwerk.

Van eerste ontvangst tot levering en plaatsing: de mensen van Rijnland Kozijnen waren voorkomend, inlevend en professioneel. Wij hebben kunststof kozijnen laten plaatsen op de begane grond en zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Goed vakmanschap

Drie maal heb ik Rijnland kozijnen Katwijk opdracht gegeven voor het plaatsen van kunststof kozijnen Het 5e kozijn (2020) is pas geplaatst en ik ben even tevreden als bij de plaatsing van de 1e. (2007) Mogelijk worden er in de toekomst meerdere kozijnen geplaatst.

Als elke keer - meer dan tevreden!!

Vlotte hulp in de winkel - correcte en nagekomen afspraken. Ga zo door!!

Top kwaliteit en goed geregeld

Super service van offerte tot uitvoering

Heerenweg 3 2222AM Katwijk zh