Uitstekend werk en nazorg

Er wordt netjes gewerkt, afspraken worden nagekomen, vragen direct beantwoord etc. Ook dingen die later worden besteld worden netjes en vakkundig gemonteerd. Ook al waren ze niet de goedkoopste bij onze offertes zijn we blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen.

Top kozijn en goede timmerlieden

Vriendelijke vakbekwame timmerlieden, die vakwerk afleveren. Vragen ook hoe je sommige zaken wil afgewerkt wil indien zaken niet standaard verlopen.

Erg tevreden. Vakwerk

Prima week afgeleverd, netjes gewerkt

Prima werk afgeleverd, elke dag werd er netjes opgeruimd. Alle vragen werden beantwoord

Hele goede service, houden zich aan de afspraken en werken super netjes

Komen agspraken, werken netjes en goed

Hebben alles netjes geplaatst. Had 2 probleeempjes vanuit de fabriek die ze keurig hebben verholpen.

Een geslaagd project.

Na maanden van voorbereiding, nadenken en dan de beslissing: We gaan het doen! Het staat synoniem voor de buitenkant van het huis volledig pimpen: houten planken vervangen door keralit, kunststof kozijnen, overal HR++ glas, nieuwe voordeur, nieuwe schuifpui en een nieuwe achterdeur van de garage naar de tuin. Het eerste commerciele contact (bezoek showroom) en alles 2 x opgemeten (1 x voor de offerte en 1 x na ondertekending order); alles verliep prima. De werkzaamheden namen 2,5 week in beslag en begonnen op de afgesproken datum. Het "klusteam" was duidelijk gewend om op privé-adressen te werken en zorgden ervoor, dat elke avond alles zoveel mogelijk was opgeruimd. Nu alles klaar is, genieten we er elke dag van in de wetenschap: "Nooit meer schilderen"! De werkzaamheden zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Opdracht naar grote tevredenheid mijnerzijds uitgevoerd.

Uitgebreide en heldere offerte geen bijkomende kosten na afronding opdracht. Professionele monteurs met oog voor detail en niet te beroerd om bv een klemmende deur te repareren. De werkzaamheden op de geplande tijd uitgevoerd, alle afval keurig opgeruimd.

Kwalitatief goede kozijnen en bedrijf

Net als eerdere leveringen uitstekend verzorgde levering en plaatsing. Netjes afgehandeld. En correcte mensen.

Prachtig geworden!

Goede communicatie, er wordt netjes gewerkt en het resultaat is prachtig. Wij kunnen en zullen Rijnland Kozijnen van harte aanbevelen!

Zoals altijd goed

Goede service, afspraak nagekomen. Vlotte aflevering

Goed en snel

duidelijk en goed afgehandeld

Super kozijnen en super montage.

De voorkant van mijn huis van nieuwe kuststofkozijnen laten voorzien door Rijnland Kozijnen. Flip en zijn medewerker hebben de kozijnen en voordeur fantastisch gemonteerd en keurig netjes afgewerkt. Gezellige gasten die super werken. Door een misverstand is er in plaats van een matglazen voordeurruitje een helderglazen geleverd. Binnen 1 mailtje is dit binnen 3 minuten opgelost door Rijnland. Zeer tevreden dat ik voor dit bedrijf heb gekozen en zal dit bedrijf ook aanbevelen bij familie en kennissen. Top!!!!

Perfecte plaatsing van de kozijnen

Wij zijn zeer tevreden over de plaatsing van de kozijnen en gevelbekleding van Rijnland kozijnen aan onze woning. De levering was keurig volgens afspraak en over de uitvoering alle lof. De monteurs waren zeer nauwkeurig, werkte netjes en ruimden alle spullen dagelijks netjes op.

zeer positief

Er kwam een deskundige, vriendelijk iemand om alles te bespreken. Had goede tip. Ook het plaatsen ging vlot en er werd netjes opgeruimd.

Prima werk afgeleverd.

Vakkundige en vriendelijke mensen. Alles is naar wens.

Uitstekende kwaliteit door vakmensen

Netjes en kundig werk uitgevoerd door vriendelijk personeel. Zeer tevreden over dienstverlening en resultaat.

2 ramen in 1 dag!

Prima op tijd, harde werkers, en ondanks een open wond en hechten in Zhuis keurig op tijd af. Paar dagen later dan gspland, maar kwam ik gelukkig optijd achter. Binnenkant keukenraam was wat minder afgewerkt. ( open zaagkieren tussen tegels en kozijn ) maar weer ook niet echt in hoeverre afwerken gaat. Zelf aan het werk gegaan. Maar mooie ramen, natuurlijke uitstraling en strak. In 1 dag.

Bedrijf doet wat het beloofd

Renovatie dakkapel in 2 dagen naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Netjes bij prijsopgave, duidelijke info, heel vlot en nette plaatsing van de kunststof schuifpui

Dik tevreden met de service en het resultaat

Op aanraden van Rijnland Kozijnen is onze dakkapel gedeeltelijk vernieuwd i.p.v. geheel vervangen zoals we zelf hadden gedacht. Dat scheelde aanzienlijk in de kosten. En het resultaat mag er zijn, de dakkapel ziet er als nieuw uit! Zeer professionele adviezen en bijzonder service gericht personeel. Ook de door Rijnland Kozijnen ingehuurde aannemer was zeer klantvriendelijk en werkt alles keurig netjes af. Wij zijn dus dik tevreden met Rijnland Kozijnen en met het resultaat!

Goede service en aftersales kortom een echt aanrader

Het personeel die de ramen kwamen monteren waren super vriendelijk en kwamen zeer professioneel over Na een paar dagen hoorde wij steeds gerammel en het bleek een van de horen te zijn die niet goed paste. Na een paar dagen werden de ramen op nieuw opgemeten en er bleek inderdaad iets niet goed te zijn. Wij krijgen nu nieuwe horen. Super goede service!!

Puur vakwerk afgeleverd

Nieuwe kunststof voordeur gekocht bij Rijnland kozijnen. Zowel de aankoop als het plaatsen van de deur naar volle tevredenheid gegaan. Alle afspraken die gemaakt werden bij de aankoop van de deur, zijn bij het plaatsen door 2 monteurs keurig uitgevoerd. Hartelijk dank hiervoor.

Vriendelijk, netjes en kundig

Vriendelijk, netjes en kundig

Goede kwaliteit met vakkundig personeel

Voor de 2e keer een opdracht door Rijnland Kozijnen uit laten voeren. Na 3 dagen is er weer een goed product achter gelaten door de heren. Niet de heren van Rijnland zelf, de opdracht was uitbesteed. Dit is het enige dat wij als kanttekening hebben, het was netjes geweest als we dit wisten van te voren. Maar dat neemt niet weg dat we zeer tevreden zijn over de heren die uiteindelijk de klus hebben gedaan voor Rijnland.