Bij Saan werken fijne mensen om mee samen te werken daardoor verloopt de communicatie altijd heel soepel. Er wordt gekeken naar mogelijkheden, Saan wil altijd meedenken en helpen om een klus te klaren. Als het binnen hun mogelijkheden ligt zal dit altijd worden gedaan, soms zelfs daarbuiten.

Goed meedenkend en uitvoering altijd top

Top mensen waar je fijn mee samen kan werken. Altijd oplossingsgericht meedenken om de werkzaamheden tot een goed einde te brengen.

Denken mee met de klus waardoor er altijd wel het juiste materiaal word ingezet.

Prima bedrijf, afspraak is afspraak.

Goede communicatie door goede medewerkers.

gat heel goed ,samenwerken altijd

Leuk bedrijf mee te werken

machinisten met ervaring

machinisten willen mee denken en daar heb je wat aan

top

Mee en oplossing gericht denken helemaal top.

Betrouwbaar

Komen altijd hun afspraken na

betreft de planning flexibel. en goede machinisten

betreft de planning flexibel. en goede machinisten

prima geregeld

alles zoals altijd prima geregeld en aan de prijs maar dan heb je geen zorgen

Betrouwbaar en flexibel

Zowel tijdens het voortraject en in uitvoering ervaren als betrouwbare partner.

Altijd netjes en vriendelijk in de communicatie, word over het algemeen ook snel gereageerd dus positief.

Professioneel vakmanschap voor horizontaal- en verticaal transport

Vakbekwaam personeel en materieel met oog voor kwaliteit en veiligheid.

goed geregeld conform afspraak.

ze hebben mij goed bedient en de afspraken nagekomen.

Prima samenwerken met deze mensen

...

correcte afhandeling bij de planning, kundige machinisten en goed materieel

bij vragen en specials kan ik altijd terecht bij Wilco van Klaveren.

Klantvriendelijk en oplossend gericht

buiten gewoon GOED

de samenwerking in de afgelopen 28 jaar was voor ons fantastisch en daar komen nog vele jaren bij. zeker de samenwerking met Ronald Hopman Zoals wij het calamiteiten werk op pakken. SEON

Op dit project diverse malen de inzet van Saan nodig gehad , mijn indruk is dat ze zeer flexibel en klant gericht zijn . ook met complexe zaken zoals de montage van de balkons dachten ze ook mee , en dit is dan ook prima verlopen . ik ben zeer tevreden .

Klantgericht

Saan verkoopt eigenlijk nooit “nee” Ze hebben klantgerichtheid en service hoog in het vaandel. Ze kunnen in hun vakgebied erg goed totaal ontzorgen!

zoals altijd goed hijswerk en bekwame machinisten.

wij huren Saan al geruime tijd in voor onze werken. er word altijd in goed overleg gezocht naar een voor beide partijen goede oplossing. ik ben zeer tevreden met de werkzaamheden van Saan.

heerlijk zaken doen

3 x een spoedaanvraag ingediend dit jaar en allemaal gelukt. voor de rest een heel goed kraan bedrijf en een hele goede dienstverlening.

flexibel en accuraat

Goed geregeld

Men regelt altijd de juiste kraan op de juiste tijdstip. Dit is wat we willen.