Prettig en snel contact!

Prima ervaring met het huren van de producten!

• Kwaliteit attracties

Hi Wietske, Bedankt voor je positieve review. Erg leuk om te horen dat we je een goede service hebben kunnen bieden. Bedankt voor je beoordeling.

Voldoende

Het springkussen was niet schoon en kruidnoten van een eerder evenement zaten er nog in. Ook de grindzakken waren ronduit vies te noemen. De service van de bezorging was prima.

• Kwaliteit attracties

Beste Arjan, Nogmaals onze excuses voor de kruidnoten en de vieze grindzakken. Het springkussen dat door is gegaan naar jullie evenement had schoongemaakt moeten worden. Echter is dit helaas door de drukte misgegaan. Wij vonden het ook een vervelende situatie en zijn blij dat we het samen op een goede manier hebben kunnen oplossen. Nog een fijne dag en tot de volgende keer.

De kinderverjaardag was helemaal geslaagd door het luchtkussen.

• Kwaliteit attracties

De prijs van Moonen is misschien net iets meer dan bij de andere aanbieders, maar is het geld meer dan waard! 5 Jaar geleden ook al een goede ervaring, nu werd per abuis de verkeerde hindernisbaan geleverd, maar super opgelost.. de goede werd ernaast geplaatst. Onze kids van de zorgboerderij hadden een super dag! dit maakte mede de viering van ons 10-jarig bestaan tot een succes! Bedankt medewerkers van Moonen!

• Kwaliteit attracties

We hebbe een top dag gehad

We waren super blij met het luchtkussen krokodil want de kids konden met de miezer nog lekker droog spelen. Service enzo vanuit moonen top ook achteraf

• Kwaliteit attracties

Zeer hulpvaardig en kan snel schakelen

Wij belden op de dag dat we iets nodig hadden naar Attractieverhuur Moonen. Zij konden direct helpen, gaven goed advies en konden snel leveren (dezelfde dag).

• Kwaliteit attracties

Levering volgens afspraak en goed bereikbaar voor vragen.

Prima ervaring!

Niets op aan te merken

grandioos

Prima samenwerking. Altijd volgens afspraak Net en vriendelijk te woord staan van alle medewerkers en directie.

Goede service en medewerking voor goede doel

Fantastische service, en ontzettend leuke attractie (dunk tank) die we voor het goede doel hebben gebruikt. Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel.

Goed geregeld!!!

Vriendelijk en behulpzaam personeel !!

fijn bedrijf !

Huren al jaren diverse activiteiten bij Moonen naar goede tevredenheid. Dit jaar echter schorde er het een en ander aan, na dit gemeld te hebben is dit keurig opgelost. Dus dikke duim.

Matig

Ik had 3 kabelhaspels besteld van 50m. In plaats daarvan kreeg ik er 3 van 25m, waarvan er 1 stuk was. De service bij aflevering was matig. Zie zelf maar dat je het kussen op de goede plek krijgt. Bij ophalen lag het kussen op de afgesproken plek en werd ik alsnog gebeld dat het kussen niet op de goede plak zou liggen.

goed en snel geholpen

We hadden negatieve ervaring door dat we jaren al in het weekend spullen kwamen afhalen en terug brengen. Het is dan zo'n chaos dat iedereen lange tenen heeft. Nu zijn we op donderdag geweest om af te halen, dan is er alle tijd en zijn mensen vriendelijk.

Prettige communicatie en snel in oplossingen

Prima communicatie. Erg goed dienstverlenend Snel in afspraak maken.

goede service en fijn materiaal

netje opgezet, vriendelijke mensen en geen gezeur.

Goed en super netjes

Een goede en nette service en geen gezeur en als er maar iets is je hoeft maar te bellen en het wordt binnen een kwartier alles opgelost

Prettige samenwerking

Klantgericht geholpen, meegedacht over het gebruik van de gehuurde attractie. Daarnaast flexibel in het terugbrengen van de attractie. Echt top! Helaas een minder positieve ervaring bij het afhandelen van huurovereenkomst. Ter plekke betalen, op factuur waren extra kosten aan verbonden. Medewerker Annie kon hierin niet meedenken. Verder was Annie heel stellig over het terugbrengen van de activiteit op 2e Pinksterdag. Ik liet merken dat voor 11 uur niet uitkwam en gaf hier geen geluid aan. Gelukkig kreeg ik maandag 10 juni Richard aan de telefoon en mocht de activiteit de volgende dag inleveren. Dankjewel Richard!

De reparatie was zeer snel en goed uitgevoerd.

De reparatie van de schade die was ontstaan aan onze opblaasbare Pannekoekenbakker was zeer snel en goed uitgevoerd. Zeer tevreden over de service bij aanschaf en reparatie.

Prima, goed georganiseerde werkwijze

Komen afspraken na.

Ontzettend vriendelijk

Ontzettend vriendelijk personeel. Ik wil mijn ervaring alleen delen met jullie niet op internet.

Super Service

Afspraak=afspraak en Klant is koning! Bij een volgend evenement ga ik zejer weer terug naar Moonen.

zeer vriendelijk.

Beetje onduidelijk na reserveren en betalen wat de afspraak is voor retour brengen artikelen. Echter na 1 telefoontje goed opgelost.

Goede afsprake, goede service, zeer klantvriendelijk

Super leuke attractie, betaalbaar en zeer behulpzaam en flexibel

Prof Asserweg 24 5144NC Waalwijk

Over Attractieverhuur Moonen

Wij hebben een assortiment van meer dan 2.500 verschillende attracties, waaronder springkussens, hindernisbanen, opblaasbare boardings, rodeo's, draaimolens, speciale effecten, decoratiemateriaal en promotionele objecten. Wij hebben 50 jaar ervaring met het organiseren en begeleiden van uiteenlopende sport & spel evenementen. Attractieverhuur Moonen staat garant voor: 1. Het grootste assortiment (ruim 6000 attracties) 2. Het breedste assortiment (ruim 2500 verschillende attracties) 3. De hoogste veiligheid 4. De meest vakkundige service 5. De beste kwaliteit 6. De meest flexibele dienstverlening 7. Tegen de laagste prijs!