Leuk springkussen

Op tijd , enthousiast en met een goede uitleg bezorgd.

Prijs valt achteraf mee.

Prettig bedrijf komen hun afspraken keurig na.

• Kwaliteit attracties

We zijn superieur verrast door de goede medewerking van allen.

Daags voor de 50e verjaardag, laat in de middag pas gebeld... En alles kon gewoon geregeld worden... Helemaal top

Zeer klantgericht

Goede informatie Goede producten Perfecte service (bezorging en opzetten op locatie) Komen afspraken na.

jullie zijn toppers!!!

Voor onze huwelijksdag zijn de spullen tijdig geleverd en netjes opgesteld. Goede materialen voor een nette prijs.

• Kwaliteit attracties

fijne samenwerking gehad. Ze bellen netjes om te checken wanneer en hoelaat het gehaald kan worden. En ze leveren het af op de plek waar je het springkussen wil hebben.

• Advies N.v.t.

Geslaagde dag met leuke luchtkussens

Leuke luchtkussens gehuurd. Jammer dat de megarun best vaak was uitgevallen, een keer of 5 viel ineens (een deel van) het luchtkussen uit. Mevrouw die kwam meehelpen opzetten was zeer behulpzaam en zeer vriendelijk! Complimenten! Gehuurde (kinder) sumoworstelpakken vielen te klein uit. Binnen een half uur werden er grotere pakken gebracht! Al met al een geslaagde dag! Veel blije kindergezichten gezien

• Kwaliteit attracties

Keurig op tijd geleverd en opgehaald! Uitstekende service.

Zeer tevreden, komen hier een volgend keer zeker terug.

Prachtige watertrampoline

Met een groep kinderen van rond 7 jaar een heerlijk verjaardagsfeest gevierd op de Loosdrechtse plassen. De drijvende watertrampoline van Moonen was echt geweldig!

Heel goed en netjes

Heel netjes en ze denken mee naar ook om dat er andere omstandigheden voor deden bij ons Dede ze beten een belofte die ze niet hoefde te doen maar vind het wel netjes van hun alvast bedankt

Snelle service

Meerdere offertes gevraagd en gehad en goed klant contact gehad Er wordt goed meegedacht om zo tot de beste optie te komen Complimenten voor de gehele afwikkeling Het was wel heel jammer dat er 3x het bezorgadres is doorgegeven en de chauffeur alsnog op het verkeerde adres stond Na telefonisch contact is de chauffeur gelijk naar het juiste adres gereden

Verwachting ingelost, prima

• Advies N.v.t.

Klantvriendelijk, meedenkend en goed materiaal.

Al jaren maken wij als basisschool gebruik van de diensten van Moonen. Elk jaar weer kunnen we rekenen op meedenkend en klantvriendelijk personeel.

• Kwaliteit attracties

Kinderen hebben genoten, dus wij ook!

Gewoon goed! Alles was al klaargelegd en voorbereid. Niet onnodig wachten. Ook een super actie 1 week huren 1 dag betalen.

Uitstekende ervaring

Gebruik gemaakt van de springkussen actie en ik wil jullie bedanken voor deze mooie korting. Jullie maken veel kinderen zoals die van mij ontzettend blij.

• Kwaliteit attracties

We hebben een Sara gehuurd voor langere tijd. Na wat kleine probleempjes, super netjes opgelost. Goede service!

20 Jahre sehr gute Zusammenarbeit

Seit 20 Jahren holen wir Spiel und Spaßgeräte von Moonen nach Deutschland. In den letzten 10 Jahren ist die Qualität und der Service viel besser geworden. Wir werden auch die nächsten Jahren mit dem Team von Moonen zusammenarbeiten

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Kinderpret

De kinderen hebben een hele fijne dag gehad.

Prima verlopen

Prima informatie vooraf, product volstond en ook bij het inleveren weer prima geholpen.

• Kwaliteit attracties

Het waren zeer mooie en gewilde attracties.

Wij hadden een grote roetsbaan, springkussen en draaimolen. Een super open dag gehad mede door deze attracties, die ook door jullie geplaatst en opgehaald zijn vlg. afspraak.

• Kwaliteit attracties

Hi Anja, Super om te horen dat de attracties zo in trek waren. Ook altijd leuk om dit weer van jullie terug te horen. Tot de volgende keer en bedankt voor de recensie!

Prima geholpen weer.

• Kwaliteit attracties

Hi Rik, Bedankt voor je recensie en goed om te horen dat alles weer vlot is verlopen. Tot de volgende keer en nog een fijne dag.

Top attracties en top service!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, komen afspraken altijd na, denken goed mee en zijn zeer flexibel.

• Kwaliteit attracties

Hi Marc, Bedankt voor je leuke review. Voor ons is het ook een groot plezier om met jullie samen te mogen werken. Tot de volgende keer.

zelfstandig in opbouw/afbouw en goede uitleg gehad

• Kwaliteit attracties

Beste Kees, Bedankt dat u voor ons heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Het is goed om te horen dat de op- en afbouw goed is verlopen en u blij bent met de verkregen uitleg. Hopelijk tot snel!

Prima service!

De artikelen lagen klaar bij ophaling en de kwaliteit was top!

• Kwaliteit attracties

Hi Bart, Bedankt voor je enthousiaste review. Altijd leuk om te lezen dat ons werk gewaardeerd wordt. Graag tot een volgende keer!

Door de actracties hadden we een fijne 5 december viering!

Fijn contact via mail en telefoon.

• Kwaliteit attracties

Hi Roel, Bedankt voor je reactie. Hopelijk tot snel!

Over Attractieverhuur Moonen

Wij hebben een assortiment van meer dan 2.500 verschillende attracties, waaronder springkussens, hindernisbanen, opblaasbare boardings, rodeo's, draaimolens, speciale effecten, decoratiemateriaal en promotionele objecten. Wij hebben 50 jaar ervaring met het organiseren en begeleiden van uiteenlopende sport & spel evenementen. Attractieverhuur Moonen staat garant voor: 1. Het grootste assortiment (ruim 6000 attracties) 2. Het breedste assortiment (ruim 2500 verschillende attracties) 3. De hoogste veiligheid 4. De meest vakkundige service 5. De beste kwaliteit 6. De meest flexibele dienstverlening 7. Tegen de laagste prijs!