Grotendeels goed

Ik ben goed geholpen. Ik nam contact op over een auto die ik had gezien en we namen alle informatie eerst even door. De eerste auto waarvoor ik contact opnam viel af vanwege geen goede ervaringen bij een vorig bezoek door de autocoach en een verdacht lage vraagprijs. Bij de tweede auto zag alles er wel goed uit en kon de volgende dag al een keuring worden ingepland. De keurmeester nam netjes contact op om de constateringen met me door te nemen. Wel jammer dat ze me niet hebben kunnen helpen met onderhandelen, omdat de verkoper de inruil auto eerst wilde zien (die was niet ter plaatse en de aangeleverde info en foto's waren in eerste instantie niet voldoende). Toen de autocoach keurmeester weg was kon ik uiteindelijk zelf wel "op afstand" in onderhandeling met de verkoper en is de deal alsnog gesloten.

Uitgebreid rapport. Enige maar: had als aandachtspunt de roetfilter opgegeven. Deze was door de keurmeester wel beoordeeld - blijkens zijn mondeling telefonisch toelichting - maar niet genoteerd in het eindrapport.

Super Service

Hele fijne gast en heeft verstand van zaken die Marco.

Snelle en heldere service

Vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Snelle en heldere info over het proces. Een snelle check vooraf (telefonisch) is ook geen probleem. Het maken van een afspraak ging vlot. De keurmeester was helder en toegankelijk voor vragen. Prima dienst en het helpt om een betere beslissing te maken voor een aankoop. Na de door Mijnautocoach aanbevolen grote beurt zijn door mijn eigen garage dezelfde observaties en adviezen gedaan. Dat voelt natuurlijk heel goed.

Mijn vertrouwen is zo groot dat ik de auto ongezien gekocht heb

Zie de auto pas 24 maart 2020 dus wet dan pas echt of het goed is gegaan.

Super service!

Hartstikke fijne mensen die ons écht geholpen hebben. Goede adviezen, redelijke prijzen en nu hebben weten we in ieder geval zeker dat we een goede auto gekocht hebben!

Goede keuring door ter zake deskundig persoon

Ik ben aanwezig geweest bij de keuring. Ik vond de manier waarop de camper werd bekeken en gekeurd erg prettig. Ik werd betrokken bij de keuring, zodat ik ook zicht heb gekregen op de kwaliteit van de camper.

Vakkundig advies

Zelf geen kennis van zaken. Mijnautocoach.nl heeft mij uitstekend van advies voorzien. De auto is op alle fronten gecheckt en tezamen met de verbeterpunten in een overzichtelijk technisch rapport gezet. Dit gaf mij een goed inzicht in de staat van de auto. Bij een volgende koop ga ik er zeker weer gebruik van maken!

Zeer uitgebreide keuring.

Mijn ervaring met Autocoach is zeer positief. De medewerker die ik sprak bij het maken van een afspraak nam de tijd voor mij en de keuring kon al snel plaats vinden. Het is ook mogelijk om er zelf niet bij aanwezig te zijn als de auto bijvoorbeeld ver weg staat zoals bij mij het geval was. Na de keuring heeft de keurmeester mij uitgebreid telefonisch de staat van de auto gemeld en ik kreeg een uitgebreid keuringsrapport per mail.

Duidelijk in uitleg.

Mijn ervaring was in het begin vrij positief. Naderhand ben ik achter dingen gekomen die ze makkelijk hadden kunnen zien. Van de 4 banden was er 1 van een ander merk. Boven op het dak zat een vlek wat ik eerst dacht dat het vogelpoep was, maar later een lakbeschadiging bleek te zijn. De hoedenplank was deels kapot, en had gerepareerd moeten worden. Ik heb deze dingen gemeld aan hun via de mail maar heb geen reactie hierop gekregen. Juist voor dingen waar je zelf overheen kijkt neem je hun in de armen. volgende keer misschien maar een ander bedrijf vragen.

Positief maar met een verassing

Vlotte reactie op mijn aanvraag voor een keuring. Duidelijk mijn verhaal gedaan. Rekening werd in eerste instantie onduidelijk verhoogd. Na telefonisch contact werd duidelijk waarom. Keurig op de hoogte gehouden van de vorderingen. Duidelijk rapport ontvangen.

Afspraken nagekomen en een mooi keuringsrapport ontvangen

Netjes via internet een afspraak gemaakt. Op de afgesproken datum is de auto gekeurd en naderhand een mooi keuringsrapport gekregen. Geen spijt gehad van de aankoopkeuring!

Ouwe jongens krentebrood.

De coach is ter zake kundig. Dat kan ook niet anders want we zijn bijna van de zelfde collega-lichting en in dezelfde streek werkzaam geweest. Dus de vele collega's c.q. vrienden passeerden de revue met de nodige ervaringen en anekdote's. Ook daardoor kwam de coach zeer goed door de ballotage i.v.m. het sociale aspect. De verkoper vond de autocoach erg goed.

Supergoed geholpen en alles klopt van begin tot en met het einde.

Ik ben vriendelijk en proffesioneel geholpen. Ik heb een aankoopkeuring laten doen voordat ik de auto zou kopen. De collega van autocoach was vriendelijk, kundig en heel duidelijk in alles wat hij kon vinden en de staat van de auto. Achteraf krijg je een duidelijk rapport met alle informatie en voor vragen kun je altijd terecht. Ik ben zeker tevreden en zal in de toekomst zeker nog vaker gebruik gaan maken van autocoach.

Wij vonden het een goede auto, de coach bevestigde dat!

Wij zagen een mooie auto staan bij een klein familie bedrijfje. Het voelde eigenlijk meteen goed zowel de auto als het bedrijf. Wij hebben geen kennis qua techniek, daarom de coach ingeschakeld. Hij heeft de auto van voor tot achter en boven tot onder helemaal nagekeken. Zeer vakkundig en vriendelijk. Tijdens de testrit samen de resultaten doorgenomen. Hiermee koop je een mooie auto waar je veel jaar mee kunt doen. Ons vermoeden werd bevestigd en hebben nu een mooie auto gekocht!

Snel en professioneel

alles zoals gewenst en gesproken

Onmisbaar

De auto die wij op het oog hadden, leek in goede staat. Er is aangegeven dat diverse onderdelen vervangen waren. Het bleek dat de km terug zijn gedraaid met ruim 75.000 km. Ook constateerde ze dat de auto op verschillende plekken was gespoten. Ze waren op tijd, netjes, snel en precies! Al om al zou ik ze zeker aanbevelen. Nu gaan wij verder met onze zoektocht waarbij wij nogmaals een aankoopkeuring laten uitvoeren.

deskundig eerlijk advies

Mijn eerste auto: fijn dat Mijn Autocoach er is om eerlijk te adviseren, want over de feitelijke technische staat van een auto heb ikzelf geen kennis. Voor deze (naar bleek) goede auto heeft hij zelfs iets van de prijs af kunnen halen.

Duizenden euro's kosten direct na aanschaf

Mooie advertentie over geborgen verbreken, maar zelfs de simpele zaken als remschijven zien ze niet. Zogenaamd een zeer nette auto en geen opmerkingen, maar binnen 2 maand auto moeten laten afslepen. Duizenden euro's aan kosten van simpele zaken als remschijven tot wat lastiger als brandstoftoevoer problemen en schakelen. Reageren op klachten doen ze niet. Een miskoop doen kan ik zelf ook. In het vervolg beter idee om de kosten van een slecht advies besparen.

Flexibel, snel, kundig en helder

Afspraak was snel gemaakt en rapport was uitgebreid, maar overzichtelijk en bovenal helder. Zeer aan te bevelen.

Veilig gevoel door onafhankelijke keuring

Prettig bedrijf. Bij het allereerste contact kreeg ik al heel veel gratis informatie over hoe ik een indicatie kon krijgen over de staat van een geïmporteerde auto (zonder kenteken waar ik info over kon opvragen). Degene die de keuring zou doen was prima op tijd. Wel jammer dat ik niet kon meekijken op de brug, omdat dit bij een buurbedrijf moest gebeuren. Maar verder goede info gekregen.

Betrouwbaar

Waardevol. Ik kon met een gerust hart een kostbare geïmporteerde auto aanschaffen zonder bang te zijn dat ik een kat in de zak had gekocht.

Ja heel goed, gaf mijn een goed gevoel

Top, snelle handeling en snelle service..... superrrrr

Geweldige service!

Van het eerste telefonisch contact, tot het afleveren goed op de hoogte gehouden. Keurige top 3 gemaakt, de keuze viel op een auto ver bij mijn woonplaats vandaan. Ideaal dat Mijn Autocoach de auto op locatie keurt en daar een technisch verslag van maakt. Dit was doorslaggevend. De auto is toen gekocht en keurig in mijn woonplaats afgeleverd.

Basis keuring. Niet meer, niet minder

Op zich prima keuring maar als er iets verbeterd kan worden dan is het: 1. Duidelijker communiceren/uitleggen wat er precies gecontroleerd gaat worden. Zo miste ik: Compressietest meting en Airco lekkage test 2. Er was een storing op de boordcomputer welke in eerste instantie niet vermeld werd in het rapport, terwijl dat betrekking had op een kapotte (prijzige) sensor. 3. Naad van de achterbumper liep niet parallel waardoor de auto een tik heeft gehad. Hier stond niets over vermeld in het rapport. Echter achteraf is dit alsnog toegevoegd. Plus punt vond ik toch wel dat er gekeurd kan worden bij iedere willekeurige Bosch car service garage welke op veel locatie in het land te krijgen zijn. Doordat je als koper niet onder of in de auto kan kijken raad ik toch deze keuring aan.

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.