Goed concept met goede en vriendelijke ondersteuning

Goed concept. Hebben me behoed voor misstappen. Heb ze aanbevolen bij familie en vrienden. En nu dus in ruimer verband. Zal zeker de volgende keer weer van hun diensten gebruik maken

Komt betrouwbaar over en neemt een stuk onzekerheid weg

Na op internet contact te hebben gezocht werd er al snel teruggebeld. Er was vervolgens een prettig gesprek die mij al gelijk een goede indruk gaf over de betrouwbaarheid en deskundigheid van deze onderneming. Vervolgens kon ik alles uit handen geven om mijn aanstaande aankoop te laten keuren wat ook uitgebreid is gebeurd volgens de garage houder. Een uitgebreid onderzoeksrapport volgde waarop werkelijk alles in vermeld stond. Voor het bedrag wat hiervoor gevraagd wordt zeker aan te bevelen zodat er een stuk onzekerheid weggenomen wordt.

snelle en goede keuring

Kon zeer snel (3 uur naar bellen), plezierig om daarna telefonisch de uitslag met toelichting te horen en duidelijke rapport kwam s avonds

Positief.

Vlot geholpen, en met vertrouwen. Niet gericht op de centen, maar gericht op het zo goed mogelijk helpen van de klant, zelfs in het eerste gesprek terwijl ik nog niets had besteld.

Alles ging zeer vlot en professioneel

Ik werd prima geholpen en heb nu een erg fraaie auto

Geeft vertrouwen bij aankoop camper

Bij aankoop VW bus camper door particulier (mij, Amsterdam) van andere particulier (Overijssel). Keuringsafspraak was snel geregeld, en mooi gedetaïlleerde rapport in pdf was klaar dezelfde dag. Keurmeester had reeds afspraak gemaakt bij plaatselijke garage voor gebruik van brug. Enkele zorgpuntjes gevonden die de verkoper meteen naar tevredenheid kon uitleggen ofwel in orde maken. Keurmeester was toegankelijk dezelfde dag om telefonisch uitleg te geven van enkele zaken. Ik heb maar één kanttekening: het aantal zitplaatsen (4) op kenteken (RDW, autopasje) was niet correct aangegeven (2) in het rapport. Ben zeer tevreden!

Eigenlijk dom om geen gebruik van te maken

Ik had een idee van de (soort) auto die ik wilde binnen mijn beschikbare budget, maar dankzij de tips van Autocoach rijd ik nu in een prachtige auto waarvan ik dacht me die niet te kunnen veroorloven, zowel wat merk als wat bouwjaar betreft. Top dus gewoon!

Zeer tevreden, uitgebreide rapportage

Zelf niet aanwezig bij keuring. Controleur alle punten nagekeken en gerapporteerd.

Het cijfer zeg al genoeg

Zeer vriendelijk en zeer snel daar hou ik van

Snelle en prettige service

Binnen 2 uur kon de keuring plaatsvinden mijn advies is om de complete pakket te nemen.

rustige mensen en verstand van zaken

Zelf geen auto kenner, dus ben blij met deze service die ze bieden. uitstekend test rapport gehad van ze (met alles er op en er aan foto's en bevindingen van a tot z), helaas de auto aan me voorbij laten gaan ivm met gekregen negatief advies. dank voor jullie hulp, ik ga naar een andere occasion zoeken. maar laat hem zeker weer door hun keuren

Autocoach kon snel schakelen en hebben helder advies gegeven

Prettig contact gehad met Jeffrey, de zoektocht voor ons was geen makkelijke. Maar toen wij een geschikte hadden gevonden kon de keuring snel plaatsvinden. Ook het contact met Ruud was erg prettig en helder advies gekregen.

Zeer deskundig

Zeer goede ervaring bij een volledige keuring van een auro die ik wilde gaan kopen. Nu weet ik precies wat de staat is, waar ik rekening mee moet houden en waar ik mee kan onderhandelen met de verkoper. Zo kom je niet voor verrassingen te staan en is de verkoper niet de enige die de werkelijke staat weet. Volgende keer zou ik het zeker weer doen en raadt het iedereen aan, ook als je (denkt) veel kennis van auto's te hebben. Zij zijn niet bevooroordeelt en weten ook echt wat zwakke of sterke punten van dat type auto zijn. Zeer vakkundig dus

Vanaf eerste contact tot levering van de auto, goed contact en duidelijk!

Na het eerste contact was het voor jullie duidelijk naar wat voor een occasion te gaan zoeken. Na mijn zelf gevonden auto's op het net, zijn jullie zelf ook gaan zoeken. Drie leuke opties waaruit ik er één koos. Daar zijn jullie geweldig mee aan de slag gegaan, bellen met garage, bekijken en keuren van de auto ter plaatsen en de onderhandeling. Geweldig en soepel verlopen allemaal. En na het afleveren van de auto aan huis, ben ik de blije eigenaar van een goeie tweedehands mini Cooper. Blij!

Zeer tevreden! Would recommend

Vakkundig, vriendelijk en snel. Precies hetgeen dat ik nodig had om met vertrouwen een tweedehands auto aan te schaffen. Zou het zeker aanraden.

Ik ben tevreden met het rapport en de opmerkingen

Idem

snel, professioneel en zeer nuttig

ik had een snelle check van de auto die ik wilde kopen nodig. Dit was snel gebeurt en ik kreeg een professioneel verslag en terugkoppeling waaruit duidelijk bleek dat ik deze auto beter niet kon kopen.

Snelle service en accuraat, wel duur

Het is erg makkelijk een afspraak te maken met Autocoach. Ze komen snel en ook na de keuring krijg je gelijk een telefoontje met advies en een uitgebreid rapport. Daarna waren er nog vragen ook ook hier kreeg ik snel een antwoord. Allemaal prima dus. Wel is de keuring duur. Mijn aankoop ging niet door vanwege het advies. Nu moet ik dus weer een keuring laten doen. Ik kies nu toch voor een ander bedrijf. Anders ben ik bijna € 1000,- kwijt aan keuringen. Maar Autocoach zeker aanbevelingswaardig.

Vriendelijk en Snel

Ik heb een goede ervaring met Autocoach. Ze reageren vriendelijk, zijn beschikbaar, kunnen snel en professioneel handelen, zijn eerlijk en oprecht. Ik raad hen aan

Heel goed!

Fijn gesprek met het juiste advies. Fijn dat ze naar locatie komen en een schriftelijk advies is ook fijn.

Excellent

Very nice people to deal with.

• Would you recommend us? Yes

Als je de risico's van het kopen van een occasion zoveel mogelijk wil minimaliseren: doen!

Heel fijn dat een expert de auto op alle belangrijke punten heeft doorlopen, ook de dingen waar ik zelf niet aan zou hebben gedacht of helemaal geen verstand van heb. Het voelt gewoon heel ontspannen als je zoveel geld aan een auto uitgeeft, dat je dan ook het vertrouwen krijgt dat er geen verborgen gebreken zijn. Verder ben ik in het hele proces, van contact zoeken tot de uitslag van de keuring, door iedereen zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

goed overleg, goed gecommuniceerd

betrouwbare

top

Super geholpen met de aankoop van een occasion.

Klantcontact was van begin tot einde zeer professioneel en meedenkend. Goed geholpen met het kiezen van de juiste auto en goed inzicht gekregen in de staat van de auto. Een aanrader!

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.