Goed en snel advies!

Uitgebreid, zeer informatief 1e gesprek aan te telefoon over de auto, twee dagen later vond de keuring op locatie plaats en volgde weer een telefoongesprek en het uitgebreide rapport via e-mail. Gaf een goed en veilig gevoel waardoor we de aankoop met vertrouwen hebben afgerond.

Fijne omgang, goed begeleid

Mijn eerste keer dat ik een auto koop, normaliter altijd in een leaseauto gereden. De mensen van Autocoach hebben me goed geholpen, met name het intakegesprek met Ernst heb ik als zeer prettig ervaren. Luisterend, adviserend en in geen enkel geval pusherig overgekomen. Dat is wat je zoekt bij de begeleiding van een aankoop.

Veilig gevoel

Heel erg goed. Ik heb betaald maar ik weet niet hoe ik nu mijn technisch rapport kan downloaden.

Onafhankelijk oordeel van een kenner, supersnel geregeld!

Fijne en professionele service. Snel geregeld. Met een overzichtelijk rapport, zodat je weet welke kosten je de komende tijd kunt verwachten. En voor ons als leek goed om van een onafhankelijk expert te horen of je een goede koop doet!

Zeer tevreden, prima service

Dankzij Autochoach B.V. heb ik enige zekerheid omtrent de staat van de auto die ik heb gekocht en dit geeft een ontspannen gevoel!

Goede feedback!

Geeft zekerheid bij aankoop

Ik heb zelf niet veel verstand van auto's en vond het belangrijk om de auto te laten bekijken omdat ik de prijs erg gunstig vond. Je krijgt een uitgebreid rapport waar alles goed beschreven wordt.

Steun en vertrouwen bij aankoop

Er waren wat punten die aangegeven zijn door de AutoCoach en die de garage ook heeft aangepakt en zelfs meer heeft gedaan dan gevraagd werd. AutoCoach én voor garage van Acht in Eindhoven een dikke 10. .De auto is gekocht dus..

in het gesprek achteraf na de keuring nam de expert ruim de tijd om alles toe te lichten

de autocoach gaf een goed beeld van de toestand waarin de auto verkeerde en melde ook wat er binnenkort moest gebeuren aan de auto.

Vlotte service en hele complete info door iemand die duidelijk plezier heeft in zijn werk!

Onlangs heb ik telefonisch contact gehad met Mijn Autocoach. Ik had wat vragen rond het 'verleden' van een auto die ik aan wilde schaffen. Ik ben vriendelijk te woord gestaan, door iemand die overduidelijk plezier in zijn werk heeft. Veel informatie ontvangen, onder andere over hoe lang de auto al te koop stond en hoe de vraagprijs intussen heen en weer schommelde. Ook werd ik gewezen op verschillende 'haken en ogen'. Er werd echt met mij meegedacht, wat ik erg waardeer ! Super service.

Dit keer teleurgesteld

Had afgesproken dat ik het pakket zou nemen dat er ook onderhandeld zou worden Niet gebeurd en heb maar zelf onderhandeld Airco bleek niet te werken en nu een paar dagen later op vrijdag 15 mei wordt er een nieuwe pomp ingezet op kosten van verkoper en koop ik de wagen nu voor € 8500 ipv € 9999 en krijg hierbij ook een set winterbanden erbij. Kreeg ook eerst een rekening gepresenteerd van €399 Ipv €279, immers de monteur Marko heeft geheel niet onderhandeld en zei mij telefonisch alleen dat het een goede wagen was voor die prijs...... Gelet op het technisch rapport had ik toch mijn opmerkingen hierover en door MIJN onderhandelingen met de verkoper ben ik tot bovenstaande verkoop gekomen Morgen zaterdag 16 mei kan ik dan eindelijk mijn Jaguar SType ophalen

Alles snel en goed geregeld

Ik ben prima gecoached in de aankoop van mijn nieuwe auto.

De coach was duidelijk. Hij was heel secuur. Gaf aan, wat hij ging meten e.d.

Mijn ervaring met Mijn Autocoach is prima. Ze doen wat ze beloven. Helaas wilde de betreffende auto verkoper niet onderhandelen met onze onderhandelaar. Vervolgens heb ik op basis van het technisch verslag en mondelinge toelichting daarop voldoende info van onze onderhandelaar gekregen om met de verkopende partij in onderhandeling te gaan. Dit heeft geresulteerd in de aankoop van een mooie Volvo.

Goed en onafhankelijk verslag

Snel en eenvoudig een afspraak geregeld. Uitgebreide keuring genomen. Bij de uitgebreide keuring wordt gekeken of alles werkt. Na de keuring volgt een uitgebreid verslag met foto's en je hebt altijd de mogelijkheid om nog eens met de keurmeester te overleggen.

Soepel

Ging allemaal erg soepel. Invullen/ doornemen/ erheen door autocoach/ betalen en rapport per mail. Auto inmiddels in mijn bezit

Behulpzaam en professioneel

Ik heb het contact met Mijn Autocoach als zeer vriendelijk, behulpzaam en professioneel ervaren en zal ze zeker aanraden!

Bij het handje meegenomen

Zelf de ballen verstand van auto's. Om die reden wederom Mijn Autocoach ingeschakeld. Komen afspraken na en er is heldere communicatie. Niet moeilijk doen over additionele vragen, altijd behulpzaam. De voorstellen die we ontvingen lagen in lijn met de wensen die we hadden doorgegeven. Je betaald wat, maar gezien het deskundig advies is dat het zeker waard!

Duidelijk advies

Het eerste telefonisch contact was zeer positief en gaf mij ook het vertrouwen om de auto die ik op t oog had te laten keuren. Marko heeft de keuring en zijn advies en aandachtspunten prima met mij besproken. Omdat ik al 10 jaar geen auto had gereden bood hij spontaan aan samen met mij nog even een stukje de weg op te gaan om mijn onzekerheid hierover weg te nemen. Echt helemaal top!

serieus zeer kritisch

snelle actie, was de volgende dag mogelijk prima,echter na de test traag contact. hoofd kantoor slecht bereikbaar,na 15 minuten contact verbroken dit kan beter.Algemeen positief,men heeft voorkomen dat ik een mooie schade auto zou kopen.Volgende auto zeker weer door jullie gekeurd!

Snelle service en een duidelijk rapport!

Adviesgesprek was erg fijn!

Een fijn open en eerlijk adviesgesprek voor een auto die ik op het oog had. We hebben het gehad over de mogelijke risico’s die de auto met zich mee kan brengen en over de bekende problemen bij dit type. Ik ben enorm blij met jullie!

Snelle actie en goede informatie

De afspraak om Autocoach een door mij geselecteerde auto te laten beoordelen was snel gemaakt. Nog dezelfde dag ging een van de inspecteurs naar de verkopende garage. Ik werd kort daarna, dezelfde dag, geïnformeerd over zijn bevindingen. Prima dienstverlening!

Snel, klantvriendelijk en geweldige prijs-kwaliteit

Aantal jaren geleden een Audi A6 4.2 Quattro Avant laten keuren waarna bleek dat een van de acht cilinders niet meer goed werkte. Ze hebben ons met deze keuring dus echt behoed voor een dure miskoop. Daarom nu weer gebruik gemaakt van de diensten van Mijn Autocoach BV bij de aankoop van een Audi Q5 2.0 TFSI Quattro. Inspectie kon meteen de volgende dag plaatsvinden. Na de inspectie duidelijke uitleg gehad van Eric. Vrijwel direct daarna via de email het keuringsrapport ontvangen. Na het overleggen van de resultaten van de keuring heeft onze dealer heel netjes aangeboden om deze te verhelpen en extra korting aan te bieden. Kortom de investering in de keuring heeft zijn geld meer dan terugverdiend. Absoluut een aanrader voor iedereen die een occasion wil aanschaffen maar zelf niet overloopt van technische autokennis. Bedankt Eric!

Mijnautocoach - perfecte service voor een leek!

Voor mensen zoals ik die weinig verstand van auto's hebben, is Mijnautocoach een uitkomst! Nu voor de 2e keer gebruik gemaakt van deze service en ook nu weer zeer tevreden! Fijn contact met de coach en mooi resultaat behaald samen!

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.