Bedrijf is klantvriendelijk

Prima bedrijf, geeft persoonlijke aandacht en keuring is professioneel

Enorm behulpzaam en geld dubbel en dwars waard!

We hadden in eerste instantie een auto bij een andere aanbieder op het oog en hebben hiervoor Autocoach ingeschakeld. Na contact van Autocoach met de aanbieder werd ons geadviseerd niet met deze aanbieder in zee te gaan omdat internetprijzen zonder garantie werd aangeboden. (Dit werd telefonisch aan Autocoach gemeld). Aanbieder kwam ook bij het raadplegen van recensies niet goed uit de bus mbt het geven van garantie. Vervolgens heeft Autocoach ons geholpen aan een andere aanbieder van een soortgelijke auto die wel betrouwbaar bleek en ook nog eens in de buurt gevestigd is. Autocoach heeft vervolgens een afspraak met deze aanbieder gemaakt om de eerstvolgende werkdag een aankoopkeuring uit te voeren. De auto is door Autocoach bij de aanbieder gekeurd op 106 punten waarbij alle punten werden goedgekeurd. Hiervan hebben we een volledig rapport met foto's ontvangen. Fijn contact met de aanbieder gehad en de auto inclusief 6 maanden garantie en een jaar gratis pechhulp kunnen aankopen voor de prijs waarvoor hij werd aangeboden. Kortom, bij de aanschaf van een volgende auto twijfelen geen moment om Autocoach weer in te schakelen. Complimenten voor de service en klantvriendelijkheid!

Nooit meer een aanschaf zonder Mijn Autocoach.

Zeer snel een uitgebreid en vakkundig rapport van de auto die ik op het oog had ontvangen. Erg prettig in de omgang en een keurig telefoontje direct nadat de keuring gedaan was. Mede door dit rapport en het voorafgaande gesprek over de voor- nadelen van dit model/bouwjaar etc. de keuze gemaakt om tot aanschaf over te gaan. Ik zal hoogstwaarschijnlijk nooit meer een auto kopen zonder eerst Mijn Autocoach in te schakelen.

Autocoach doet wat het belooft; professioneel, betrouwbaar, klantgericht.

Na enige aarzeling, vanwege onbekendheid met deze dienstverlening en de kosten, heb ik gebruik gemaakt van de diensten van Autocoach voor de aanschaf van een tweedehandsauto. Ik heb daarbij gekozen voor de Alles Geregeld Service. Na een eerste informatief gesprek had ik meteen een heel goede indruk en besloot ik het zoeken aan Autocoach uit te besteden. Alles verliep volgens een stappenplan zoals besproken. Ik had een vast contactpersoon die snel alle relevante informatie terugkoppelde en op basis van duidelijke afspraken van de ene stap naar de andere ging. Daarbij kreeg ik ook deskundig technisch advies wat mij hielp de juiste keuze te maken. Na elke stap in het proces was er een go-no-go moment. Mijn contactpersoon was steeds heel goed bereikbaar, pro actief en hield zich aan alle afspraken. Op basis van het, zeer uitgebreide en duidelijke keuringsrapport (tekst én foto's) heb ik de eerste door Autocoach voorgestelde auto niet gekozen. De keuring van een 2e auto is daarna uitgevoerd voor slechts € 100,- i.p.v. € 299,-. Na de keuring onderhandelde Autocoach naar volle tevredenheid over de eindprijs en de afleveringsvoorwaarden. Op de afgesproken dag is de auto bij mij voor de deur afgeleverd, pico bello en conform alle afspraken. Een punt van aandacht dat ongeveer twee weken na aflevering nog aan de orde kwam is snel, professioneel, naar volle tevredenheid en zonder extra kosten opgelost. Resultaat: ik rijd in de auto van mijn dromen. Good value for good money. Het is echt de investering waard geweest. Tenslotte: ere wie ere toekomt! Remco bedankt voor je inzet.

Precies wat ik nodig had bij aankoop camper

Hartstikke snel, gemakkelijk en betrouwbare rapportage ondersteund door foto’s van de bevindingen.

Snelle service en uitgebreid rapport.

Snelle service. In de ochtend gebeld voor een aankoopkeuring. Vier uur later was de auto al gekeurd en had ik een uitgebreid rapport in de mail. Klein min puntje, ik zou gebeld worden na de keuring ,maar dat is niet gebeurd. Het uitgebreide rapport was wel heel snel in mijn mail. Ben zeer tevreden over deze keuring.

Boven verwachting goed

Ik stond op het punt een busje te kopen, mijn grootste aankoop ooit. Ondanks dat het er allemaal goed uit zag had ik van te voren al besloten een aankoopkeuring te laten doen om zeker te weten dat het allemaal goed zit. Snel en heel netjes geregeld bij Mijn Autocoach en alles volgens afspraak. Er werd goed rekening gehouden met wat ik vermeld had bij het doorlopen van de aanvraag en ik kreeg een keurig en zeer uitgebreid rapport terug waar alles in vermeld stond met een belletje van de keurmeester er achteraan over wat er allemaal niet perfect was. Niet alleen heb ik nu een veel beter gevoel bij de aankoop, er kwam ook een gebrek uit naar voren wat mij best wat geld had kunnen kosten na een paar maanden, wat nu verholpen wordt door de verkoper als onderdeel van de aankoop. Ik raad het iedereen aan om gebruik te maken van deze dienst, het is het waard.

Zorgzaam en sympathiek.

Hoewel men het druk heeft heeft men veel aandacht voor je en kan men zich goed verplaatsen in wat je zou willen. Na een keuze voor een auto te hebben gemaakt, is de keuring van hoge kwaliteit.

Het geld meer dan waard

Mijn 3e ervaring met Autociach 1x auto verkocht, 1x dankzij auto coach niet gekocht en nu wel een auto gekocht met hulp van Autocoach. Ikben zeer tevreden

Snelle afwikkeling en uitgebreide rapportage.

Zaterdagavond gemaild, maandagochtend gelijk telefonisch contact met mij opgenomen. Dinsdagochtend : aankoopkeuring verricht, telefonisch teruggekoppeld en per mail een uitgebreid keuringsverslag ontvangen. Netjes hoor.

Mijn Autocoach geeft je vertrouwen bij de aankoop van je occasion

Indien je een occasion wilt kopen bij een dealer of particulier en je wilt geen risico lopen op verborgen gebreken dan is Mijn Autocoach het juiste adres om deze zorg uit handen te geven.

geen reactie

Op woensdagavond 29-09-21 aanvraag gedaan via website, daarop bevestigingsmail gehad, ik heb aangegeven de tijden dat ik donderdag en vrijdag bereikbaar ben. Donderdag mail gehad welke tijd mij vrijdag schikt, ik dit netjes terug gemaild, daarna helemaal niets meer vernomen, inmiddels is het vrijdag 08-10-21. Heb ander keuringsbedrijf gevonden inmiddels.

Beste Jacco, Zoals ook telefonisch besproken nogmaals excuses voor onze gebrekkige communicatie hierin. Dit is hier duidelijk niet gegaan zoals gebruikelijk is bij ons, namelijk snel en in overleg met elkaar. Wij nemen dit weer mee zodat we dit kunnen verbeteren in onze dienstverlening. Vriendelijke groet, Ernst Zijlstra Oprichter Mijn Autocoach

Goede service, maar het wordt gauw heel duur

Hele snelle service en een zeer uitgebreid rapport over de auto. Enige nadeel (maar het is een nadeel dat een ster kost): de kosten van hun service kan je natuurlijk alleen terugverdienen als hun aankoopadvies positief is. Wij kregen een negatief adives (om goede redenen), wat betekende dat de kosten dus gewoon weg waren. Dus als je hun diensten gebruikt telkens als je een auto op het oog hebt, en je hebt twee keer pech met verborgen gebreken die zij ontdekken, ben je dus bijna duizend piek kwijt voor hun diensten voordat je een auto vindt die je met vertrouwen kan kopen. Voor mijn gevoel is dit een gebrek in hun bedrijfsmodel, in elk geval vanuit de optiek van de consument.

Smell vakkundig opmerking !

Snell reageren ,vakkundig onderzoek van alle kanten ..be we wat geld kwijt maar geen spijt -anders om be blij dat auto niet gekocht omdat zal zeker spijt en behoorlijk kosten zullen hebben in toekomste kosten! Top gedaan!

Toch een tegenvaller

Initieel positieve ervaring. Snel reagerend en de terugkoppeling dat auto technisch helemaal ok was stemde mij uiteraard positief en was doorslaggevend voor aankoop. Uiteindelijk bij 1e grote keuring (4 maanden na dato) toch een verrassing. Schijfremmen waren geheel door. Volgens mijn garage had dit gezien moeten worden bij aankoopkeuring. Mijn beklag gedaan en na reactie retour met aanvullende informatie niets meer mogen vernemen. Jammer.

fijne deskundige hulp bij de aanschaf van een occassion !

Ik ben goed voorbereid en voorgelicht over de aanstaande aanschaf en de technische ins & outs van mijn "nieuwe" auto. Zowel telefonisch als op locatie ben ik vriendelijk en deskundig geholpen. Zou het volgende keer zeker weer doen !

Aardige en professionele mensen

Snel een afspraak kunnen maken en een keurig testrapport ontvangen die ook nog telefonisch door de keurmeester wordt toegelicht.

Advies om niet te kopen was het beste

Ik ben voor een Mercedes GLC AMG gaan kijken die via Marktplaats bij een autobedrijf geadverteerd stond en heb Mijn Autocoach ingeschakeld voor de aankoopkeuring. De auto werd geadverteerd alszijnde dealer onderhouden, echter was er bij de verkoper geen onderhoudshistorie bekend. Mijn Autocoach (Jeffrey, held!) heeft contact gezocht met de dealer om de onderhoudshistorie te achterhalen maar deze bleek daar niet bekend. Zij hebben mij toen geadviseerd om de auto niet aan te kopen, wat het enige juiste advies is geweest. En dat zonder één cent in rekening te brengen. Ik ga de volgende keer zeker weer gebruik maken van jullie dienstverlening. Altijd netjes (terug)gebeld en afspraken nagekomen. Top!

Goedw

Zeer uitgebreid en mooi rapport.

Erg netjes en adequaat geholpen met goede rapportage.

Geweldig contact, snel op locatie en uitstekende rapportage. Volgende keer weer voor een goed en eerlijk advies!

Zeer soepel verlopen keurings proces, vanaf 1ste mail tot aan laatste telefoontje. Vlotte service

Snelle reactie op de aanvraag, prima en vooral snel afgehandeld.

Na de aanvraag werd e.e.a. goed doorgenomen. er werd alle tijd genomen en meegedacht met de klant. De autocoach had nog dezelfde dag de keuring gedaan en mij direct gebeld met zijn ervaringen. Dit was realistisch en objectief. Hij had met de verkopende partij ook alles besproken en afspraken gemaakt. Ook hier werd alle tijd genomen om mij te informeren en vragen te beantwoorden. Ik heb het totale proces als zeer professioneel en vetrouwd ervaren.

Keurig geregeld

Van afspraak tot keuring en terugkom melding was alles keurig geregeld. Er werden toch nog wat kleine mankementen ontdekt en die zijn door de verkoper keurig opgelost. Het contact met Autocoach verliep plezierig. Een puntje van kritiek: Volgens Autocoach was de prijs niet onderhande;baar, maar met een telefoontje met de verkoper kreeg ik zonder moeite iets van de prijs af.

Aankoopcontrole tweede hand Chevrolet Pick-up

De controle kon zeer snel worden ingepland. Tussendoor is er voldoende en professioneel telefonisch contact geweest. De altkomst van de keuring is zowel telefonisch als in rapport-vorm aangeboden. Deze was duidelijk en goed onderbouwd .

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.