Auto ankoopkeuring

Alles netjes uitgelegt!!ik heb echt tevereden!!

Klasse

Een auto kopen is niet alleen de looks Er worden foto's gemaakt onderkant Metingen schade geen wok melding zeg niks je kant het laten doen door iemand Diagnose storingen er wordt onderhandeld enz eind Advies krijgt U U kunt alles uit handen geven Mij gaf dat een goed gevoel hierbij en dat telt ( natuurlijk is dit een moment opname ) maar een kat in de zak kopen doe je ook in een moment -geen vrije dag nemen -daar wachten -geen techneut meenemen -onderhandelen -technisch bekwaam bekeken door ervaren iemand autocoach is een vriendelijke company prijzen zijn goed paar honderd euro tot €399,-

Vriendelijk, dienstverlenend, snel en accuraat

Zoektocht van Sophie was snel en goed! Zonder coach Marko had ik niet zo’n goede deal kunnen sluiten. Erg fijn om “een ouwe rot” in het autovak naast me te hebben. Nog nooit in luttele minuten zo’n goede deal gesloten. Marko is welkom bij mij in Zuid-Limburg als hij zijn gedroomde Citroën DS aan de praat heeft gekregen ;) In die tussentijd cruise ik in mijn Golf Cabrio door het Heuvelland ...

Top. Objectief, Duidelijk en Vakkundig

Autocoach heeft mij behoed voor het kopen van een barrel.

Prima!

In één dag alles geregeld. 's Ochtends werd ik gebeld en diezelfde middag stond de auto coach al op locatie, top! Het rapport bevat veel informatie waar een leek zoals ik zelf niet aan zou denken. Prima dienstverlening en zeer vriendelijk.

Tevreden

Daan heeft mij een aantal jaar geleden super goed geholpen aan een fijne auto. Daarom heb ik weer contact opgenomen met mijn autocoach. Ook nu pakte hij dit weer goed op.

Goed!

Plezierige ervaring, deskundig, ontlastend!

Hele goede en snelle service!

Heel goed geholpen! En het keuringsrapport heel uitgebreid!

Alhoewel van "mijn" auto geen spaan over bleef (en ik teleurgesteld ben in het mooie verkoopplaatje) ben ik wel zeer tevreden. Autocoach heeft mij behoed voor de spreekwoordelijke kat in de zak, en een veel grotere (ook financiële) teleurstelling voorkomen.

Een aankoopkeuring van Mijn Autocoach levert zijn geld dubbel en dwars op.

Jammer vond ik het wel dat een onderdeel van de keuring - de cruise control - per ongeluk vergeten was. Dat was echter net voor mij een cruciaal onderdeel. De rest was echter super goed gedaan en zag er picobello uit!

Heel prettig dat dit kan het geeft vertrouwwen

Ik had deze tip van mijn zoon.. en dat was een goeie.

Prima, supersnel en gewoon goed

Na telefonisch consult een hele snelle afspraak met garage gemaakt, binnen 16 uur. Auto getest en gekeurd volgens afspraak. Aansluitend weer telefoon om keuring te bespreken. Heel fijn gesprek. Aansluitend de rapportage, keurig verzorgd. Kortom goede service, weten waar ze mee bezig zijn, klantgericht, echt top

Zou ik gehoopt had!

een hele goede dienstverlening, die ik iedereen kan aanraden. Ik belde met het verzoek de volgende dag een aankoopkeuring te doen. Nogal kort dag, maar auto-coach heeft hun agenda zo aangepast dat het toch lukte! Een professionele keur-specialist was de volgende dag (ruim voor de afgesproken tijd), aanwezig. Voor een serieuze check van de auto was een brug nodig (de verkoper deed moeilijk over een brug). Maar de specialist had een brug geregeld 300 meter verderop! samen een proefrit gemaakt, alles werd gechecked. Hij had zelfs ruime ervaring met Hybride. En uitleg gekregen. Deze aankoopkeuring was/is zijn geld waard. Een geruststelling voor de aankoop! En niet te vergeten de telefonische helpdesk; wat een meedenkend team!

Goed, duidelijk en realistisch

De auto werd door Eric goed nagekeken. Eric nam de tijd om duidelijke uit te leggen wat hij bekeek en wat zijn bevindingen waren. Ook gaf hij aan wat het te verwachtten onderhoud zou zijn. Het rapport was vervolgens een goede omschrijving van de reeds besproken keuringsresultaten. De keuring is een aanrader, zeker bij een aankoop van een particulier.

heeft de auto vooralsnog goed nagekeken en hoop dat er verder niks bijzonders naar voren komt in gebruik vd auto

Uitstekend geholpen en zelfs een lesje onderhoud gekregen.

Zeker een aanrader

Top service, persoonlijk en direct, zelfs vanuit de rode zee

Netjes geregeld vanaf Zee, auto coach nam netjes contact op voor en na de keuring, paar whapp fotos gestuurd van kleine onvolkomenheden. En top onderhandeld! Nette betrouwbare auto...

mijn ervaring was uitstekend

Deze ervaring geef mij de zekerheid mijn auto te rijden naar buiteland.

persoonlijk, vriendelijk en deskundig

De koop van een MG B heb ik af laten hangen van de keuring. Inmiddels heb ik de auto gekocht en rijd er met veel plezier in. Keuring prettig verlopen en de opmerkingen verwerkt, is het nu mijn perfecte auto.

Eerlijke en betrouwbare hulp!

Mijn autocoach is er vrij snel mee aan de slag gegaan en heeft ons 3 auto's aangeraden waar wij eerst verrast mee waren. Ik had wat andere verwachtingen na het gesprek. Maar we zijn ingegaan op zijn woord en hebben daar geen spijt van gekregen! We hebben een hele fijne auto die ook nog eens goed onderhouden en nagekeken is. We zijn dankbaar voor de onderhandeling en expertise van de autocoach!

Omdat ik een leek ben wat betreft auto’s heb ik mijn autocoach ingeschakeld. Ik ben zeer goed geholpen bij het kopen van een auto. Ruud heeft bij de keuring alles goed en duidelijk uitgelegd. Mijn autocoach zal ik zeker aanraden!

Een zeer goede camper gekocht dankzij het technische rapport!

Wij hadden een camper gezien op het internet en waren meteen verliefd op de foto's, toen we gingen kijken bij de verkoper en zijn camper waren we nog altijd in de wolken. De grote zorgen begonnen want wat als de camper mooi lijkt maar bijv. erg rot of nat blijkt te zijn? garantie tot aan de deur natuurlijk, zeker bij particuliere aankoop (zoals deze). na een beetje rond te hebben gezocht kwam ik uit op Mijn Autocoach BV, en dat bleek de enige juiste oplossing te zijn voor onze zorgen! Ik dacht direct toen ik het telefoonnummer zag ik ga bellen en informatie inwinnen, voor ons was het ook allemaal nieuw en dan kan je het beste 1 op 1 praten in plaats van e-mailen of iets dergelijks. een hele vriendelijke medewerker/monteur hielp mij voortreffelijk aan de telefoon, zeer behulpzaam, meedenkend en voorzien van een hele berg kennis, dat klonk direct vertrouwd! Toen we de afspraak hadden gemaakt en ik alle gegevens die ik had (de advertentie, kenteken, gegevens van de verkoper) doorgestuurd gingen ze alvast aan de slag met informatie inwinnen over de achtergrond van de camper, en alvast de verkoper instructies geven over wat er die dag van hem verwacht werd (koude start stroom en gas etc etc). Op de dag van het keuren waren we er al vroeg bij (9 uur in de ochtend was de afspraak) en na ongeveer 1,5 uur alles grondig te hebben gecheckt onder de motorkap, het interieur op vochtplekken en of alle ramen/gordijnen werkend zijn ging hij de camper pas starten, ik vertel dit omdat wij zo blij waren met het grondige/deskundige onderzoek dat geen detail werd achtergehouden dat ik dit gewoon moet melden! ruim 3 uur verder was de keuring voor elkaar en werd onze camper dus positief beoordeeld en gewoon goedgekeurd! ook de afhandeling was erg fijn, zeer uitgebreid rapport en goede uitleg gekregen over het rapport. mocht je nog twijfels hebben dan zou ik zeggen laat die maar weg en ga voor die keuring!!!

Niet perfect

Eric gaf een aantal zaken aan die niet goed zouden zijn. Bv een douchegordijn wat niet aanwezig zou zijn (lag gewoon opgeborgen) koelkast werkte niet op gas (gaskraan stond niet open) dakluik kapot (niets mee aan de hand, gewoon niet met beleid open gedaan). Ik kreeg niet de indruk dat hij vaker een camper had gekeurd.

Prima alles doorgelopen. Er ook nog wat van geleerd

Prima keuring geweest mede door de gastvrijheid van de particulier waar we de camper hebben gekocht en de faciliteiten die hij heeft aangeboden om te kunnen keuren.

Prettig en duidelijk geïnformeerd

Goede en duidelijke uitleg van de bevindingen van de auto

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.