Geweldige service!

Alles verliep heel vlot, ik kon dankzij het uitgebreide rapport en de goede adviezen van Mijn Autocoach gauw een besluit maken. Auto werd keurig afgeleverd! Ik ben zeer tevreden met mijn auto en de service van Mijn Autocoach!

Excellent service

I checked a high end car at an auction site - nice report provided .. Car had multiple issues.. I highly recommned Autocoach .. They offer quick service ( next working day even if it ws another city ) and give honest and detailed reports .. They called me on the phone to explain the main issues and give their feedback. Very nice.. Andrei

Mijn autocoach heeft me geweldig goed geholpen.

De medewerkers van Mijn Autocoach zijn heel vriendelijk en professioneel. Vanaf het moment dat ik met Mijn Autocoach in zee ging, viel alle stress weg en werd een tweedehands auto kopen een leuke gebeurtenis.

Bestje Rikje, Hartelijk dank voor de review. Wij hebben met veel plezier een goede en leuke auto voor je deur neergezet, jouw vrolijkheid en positiviteit maakte onze dag! We wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe auto!

Zeer positief, professioneel en behulpzaam

Meteen vanaf het eerste contact met autocoach kreeg ik een goed gevoel. Meerdere keren contact gehad tussendoor over de bevindingen en of het überhaupt verstandig was de auto te keuren. Dit was zo en dus is dat gedaan. Keuringsrapport zeer netjes en duidelijk en heeft mij goed geholpen in mijn beslissing. Zeker een aanrader als je niet zeker weet hoe een auto erbij staat. Daarbij weet ik zeker als je autocoach het hele zoek traject laat doen, je een goede auto gaat krijgen. Melvyn.

Beste Melvyn, Hartelijk dank voor de 10! Wij hopen dat je de auto na aanleiding van onze keuring met een goede deal hebt kunnen kopen en wensen je nog heel veel plezier met de auto!

Snelle service, maar had voor mij nog iets sneller gemogen.

Ik wilde een speciaal model auto kopen. Slechts 2 aanbiedingen waren acceptabel. De eerste keus was helaas verkocht voor de technische controle had kunnen plaats vinden. In tegenstelling tot was afgesproken kon de controleur niet doorrijden naar een garage een aantal km verder. GE Elukkig was de keuring en aankoop de volgende dag mogelijk. Telefonisch werd ik op de hoogte gesteld van de bevindingen en kon worden over gegaan tot koop.

Beste Marinus, Hartelijk dank voor je review en feedback. Wij gaan er mee aan de slag om te zorgen dat we volgende keer wel die 10 krijgen!

ZEER de moeite en het geld waard!

Erg de moeite waard als je zelf weinig tot geen verstand hebt van auto's. Na de uitvoerige keuring heb ik er volledig vertrouwen in geen miskoop te doen. Evt kleine gevonden bevindingen worden binnen de verkoopprijs gerepareerd zodat je lang plezier kan hebben van een goede auto. Aan te raden dus!

Superdienst.

Hele fijne service. Eerst een kentekencheck, dan krijg je al best veel informatie, en daarna een volledig autorapport. Heleboel informatie over de auto en je kunt dan ook nog telefonisch contact hebben, zoals 'wat betekent het als het een import auto uit Belgie is'. Daarna een autokeuring laten doen. Heel uitgebreid, hoefde er niet zelf bij te zijn, en zij zien allemaal dingen (en fotograferen dat ook) die ik niet zelf kan zien.

Op deze manier is een auto kopen leuk!

Ik kan iedereen aanraden om autocoach in te zetten als je een auto gaat kopen en geen zin hebt om dat hele proces van aanschaf tot keuring tot tenaamstelling tot ophalen zelf te regelen. Leuke professionele mensen die graag voor je aan de slag gaan en weten wat ze doen. Op deze manier is een auto kopen leuk!

Beste Jean, Hartelijk dank voor je leuke review, we wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe auto!

Prima service: snel en grondig

Ik had een auto op het oog een eind bij ons vandaan en mn oude auto was stuk dus ik had geen vervoer. Bovendien heb ik geen verstand van auto's dus van een proefrit maken word ik niet zo veel wijzer. Autocoach is dan ideaal. Ze maken een proefrit, keuren de auto, brengen steeds via mail en telefoon uitgrbreid verslag uit. Ik hoefde er niet eens zelf bij te zijn. Ik vond het super!

Zeer goed.

Via de ANWB kwam ik voor een autokeuring bij Autocoach terecht. Ik had een mooie Opel Astra cabriolet gezien in Heerlen, terwijl ik in de regio Rotterdam woon. Nadat ik had gebeld naar Autocoach gingen zij na 1 dag de auto keuren. Ik hoefde niets te regelen bij de autoverkoper, dat deed Autocoach. Na de keuring werd ik gebeld en kreeg per mail een volledig technisch verslag van de Astra met veel foto's. Er waren een paar mankementen aan de auto die na bemiddeling van Autocoach werden verholpen door de verkoper. Voor het eerst heb ik een auto gekocht die ik zelf niet heb gezien. Een paar dagen later heb ik de auto opgehaald en alles wat in het rapport stond bleek te kloppen.

Super.

Ik had nooit gedacht dat autocoach zoveel gebreken uit een aankoopkeuring zou kunnen halen. Dat was mij zelf niet gelukt. Ik had het tarief er dubbel en dik uit terug verdiend.

Goed en eerlijk advies

Heb middels autocoach kentekencheck eerst samen met adviseur twee auto's vergeleken en vervolgens de beste keus laren keuren. Helaas bleek dat er toch meer met de auto aan de hand was dan op het eerste gezicht te zien was waardoor ik van de koop afgezien heb. Zonder de deskundigheid van de expert van autocoach was ik mogelijk voor een veelvoud van de kosten komen te staan dan wat de aankoopkeuring me gekost heeft.

Perfect, geweldig

Ik werd al gebeld dat er iets niet klopte met de teller stand toen ik nog bij de handelaar stond, de telefoon aan de handelaar gegeven en die gaf uitleg over het waarom. Een paar dagen later heeft auto coach weer gebeld . Omdat ze het toch niet vertrouwden hadden ze nog wat dieper in diverse database gezocht en het bleek dat de teller stand 50.000 km was terug gedraaid en dat ze daarom ook geen keuring zouden doen. Dit alles had mij niets gekost, maar ze hadden mij wel behoed voor een miskoop en een 6 cilinder diesel raak je niet makkelijk meer kwijt. Later bij een Bovag bedrijf gaan kijken, maar toch een aankoop keuring laten doen, daardoor heb ik bij de garage een nog betere deal gehad. De kleine minpuntjes werden op kosten van de garage gemaakt!

perfecte rapport en keuring

Als autobeet zonder verstand van autos is het moeilijk in te schatten in welke staat een auto zich bevind. Met de keuring en de uitgebreide mondelijke toelichting ben ik wel op de hoogte in welke staat zich mijn evt aankoop is. Zonder keuring zou ik geen auto durven kopen ongeacht het aa koopbedrag. De monteur was heel geddig en legde alles precies snapbaar uit. Aanbevelen; absoluut Mvg jack [audi a4 3.2 2006]

Top service.

Compleet rapport en monteur belde zelf om rapport nog even door te nemen.

Excellent service!!

I am quite nice surprised by professionalism and kindness of your employees, especially with Mr. Bob Hartman ! He was really helpful for me and he managed to organise everything very quickly! He totally managed to understand my position and arrange everything! Thank you Bob! Also I have a need to give credit to your field technician. He did an excellent job and his assessment was perfect navigator for me. I will definitely hire your company in the future! Thanks to the whole team

Erg volledig en snel

Erg volledig en snel

Dankzij hun expertise hebben ze me een hoop geld bespaard.

Als eerste een orienterend gesprek gevoerd over de auto en de verkoper. Hierna aan hun de goedkeuring gegeven om een door mij aangewezen auto te keuren voor aankoop. Deze auto zou in goede staat zijn, maar na het keuringsrapport er snel vanaf gezien. Inmiddels al opdracht gegeven om een andere auto te keuren. Hierbij kreeg ik ook nog korting op de aankoopkeuring. Communicatie is helder en snel.

Ik heb verscheidene keren gebeld, en met meerdere personen gesproken, ik vind dat het gesprek niet altijd even makkelijk verloopt. Het kan ook aan mij liggen, maar ik ben wel tevreden over de uitkomsten. Na een keuring krijg ik in het kort telefonisch de bevinding en advies van de “inspecteur”. Ik vind dat fijn en het is duidelijk. Via de mail een uitgebreid versie van de keuring. Ik ben erg tevreden over dienst die zij verlenen.

Weer prima geholpen.

Heb 3 jaar geleden een auto gekocht met behulp van Mijn Autocoach. Dat was goed bevallen en heb nu hulp gevraagd bij de aanschaf van een bestelbus. De eerste poging heeft ons een miskoop bespaard. Daar waar wij dachten een redelijke auto te hebben gespot bleek er veel aan te mankeren. Hoewel een keuring niet gratis is ben ik er van overtuigd dat niet laten keuren meer zou hebben gekost. Geleerd van die ervaring verder gezocht en een nieuwe kandidaat gevonden waar in ieder geval veel van de minpunten die eerder waren gevonden niet speelden. Met een redelijk goed gevoel weer Mijn Autocoach ingeschakeld die binnen 1 werkdag de auto hadden gekeurd en ook een positief rapport hebben geleverd. Sinds gistermiddag eigenaar van een mooie bestelbus. Bij een volgende auto gaat zeker Autocoach weer ingeschakeld worden.

Geholpen van A tot Z

Ik heb autocoach benaderd voor een auto die ik op het oog had. Zij hebben mij geholpen met een beoordeling door een achtergrond check te doen. In de tussentijd had ik nog een alternatief gevonden, ze hebben de auto's vergeleken. Op hun advies bleef er 1 over. Op deze auto hebben zij een volledige technische controle gedaan. Kreeg een nette terugkoppeling per telefoon én een beoordelingsrapport. Met een goed gevoel heb ik een proefrit gemaakt en de deal kunnen sluiten. In elke stap kon ik contact met ze opnemen om af te stemmen. Heerlijk gevoel om je alleen druk hoeft te maken om je eigen emotie over de auto, de techniek had autocoach voor mij gedaan. Super bedankt Arjen & Bas!

prima deskundige, betrouwbare en vriendelijke dienstverlening

Adviseurs gaven blijk van betrokenheid en bleven doorzoeken. In eerste instantie Remco en later de onverzettelijke zorgvuldige en geduldig werkende Lars gaven blijk van hun grote deskundiheid. Komplimenten.

Heel positief

Uitgebreid rapport en goede adviezen. Daarna een heel goed en prettig gesprek over het rapport. Op basis hiervan de auto gekocht, omdat het bedrijf vele adviezen wilde nakomen. Goede auto en marktconforme prijs.

Goed verlopen, eerlijk en helder advies

Bij het aanschaffen van een nieuwe auto contact gezocht om op voorhand een keuring uit te laten voeren. Deze is snel ingepland en goed verlopen. In het rapport staan veel foto’s en alles tot in de details vermeld. Hier kan je echt iets mee!

Vriendelijke service snel geholpen en uitstekende kwaliteit

Was op zoek naar een gebruikte auto, maar kon me geen miskoop permitteren. Eerst de kenteken check gedaan en aan de hand daarvan de auto laten keuren. Dit kon al binnen 2 werkdagen. De keuring verliep uitermate professioneel en ik kreeg een zeer uitgebreid rapport. Uiteindelijk besloten de auto niet te kopen vanwege vele kleine dingen die de keurmeester had waargenomen. Al deze details bij elkaar opgeteld vertelden mij dat de vorige bezitter zo veel mogelijk geld bespaard had, en dat ik daar waarschijnlijk op termijn de rekening voor gepresenteerd zou krijgen. Blij dat ik een goed rapport kreeg en ik zoek verder.

Over Mijn Autocoach BV

Tweedehands auto kopen samen met een expert. Bij Autocoach helpen wij dagelijks vele consumenten bij het kopen van een tweedehands auto. Veel mensen hebben zelf niet de kennis of tijd om alles rondom de aanschaf van een tweedehands auto goed te regelen. Dit begint vaak al bij het kiezen en zoeken van de juiste auto en eindigt bij het thuis ontvangen van je nieuwe auto. Wij zetten ons dagelijks in om al onze klanten volledig te ontzorgen, elke auto kan je samen met ons kopen. Wij zorgen dat alle afspraken netjes met de verkoper worden besproken en garanderen dat de auto technisch goed is. Ook verzorgen wij dat de eventuele inruilauto netjes wordt meegenomen in de deal, zo heb je écht nergens geen omkijken naar. Het kopen van je tweedehands auto is zo een geweldige ervaring!