Goed geholpen

We hebben voor aankoopkeuring en bemiddeling gekozen, vooral door gebrek aan tijd. Vanaf het eerste contact goed geholpen. Duidelijk overleg over de mogelijkheden en verificatie van de eisen en opties. Daarna zelf gezocht en een drietal opties voorgelegd. Deze zijn rustig besproken en nagekeken, waarna we een keus gemaakt hebben. Garage was niet met hen bekend, maar heeft keurig meegewerkt en ik ben tevreden met het geboden inzicht en ondersteuning. 1 kleine tip, bel klanten als zaakwaarnemer nog even kort terug om het geheel af te ronden, voelt net wat prettiger.

Volledig verzorgd, niets zelf hoeven te doen, fijne auto gekocht!

Autocoach Remco heeft mij van begin tot eind geholpen met de aanschaf van mijn Peugeot en de verkoop van mijn oude auto. Zelf hoefde ik slechts een paar formulieren in te vullen en uiteraard mijn wensen op een rijtje te zetten. Binnen no time ontving ik diverse opties en werd na mijn keuze alles door Remco in gang gezet. Voor ik het wist stond de nieuwe auto voor mijn deur en werd mijn oude auto tegelijkertijd meegenomen. De auto voldoet aan alle wensen en na afronding van het traject heb ik Remco nog meerdere keren gemaild met kleine twijfels, waarop ik direct en accuraat antwoord kreeg.

En echte aanrader

Auto laten keuren door autocoach zijn een aantal punten naar voren gekomen die ikzelf nooit had kunnen zien deze zijn nu door de garage opgelost hierdoor extra kosten uitgespaard in de toekomst. op een later moment ook nog contact gehad met autocoach mbt de aankoop zeer goed advies gehad.

Erg fijn geholpen door de auto coach; ze nemen de tijd voor je aan de telefoon en zijn absoluut bereid mee te denken en informatie te delen over wat een goede auto zou zijn. Keuringsrapport zag er overzichtelijk uit en ook het contact met de monteur die de keuring heeft uitgevoerd verliep prettig. Al met al een aanrader!

Erg goed

Erg goed alle gebreken ontdekt en uitgelegd

Top service

Klantvriendelijk!en nog eens klantvriendelijk!en top Service thx lars van autocoach..

Prima communicatie.

De km stand van de geïmporteerde auto is geverifieerd na tevredenheid.

Snelle aankoopkeuring (in mijn geval 1 dag) en snel rapport dezelfde dag. Duidelijke en veel foto's. Let op: tenaamstelling zelf regelen. Autocoach zegt "al het papierwerk" maar dit dus niet.

Snel geholpen, netjes gebeld na de testrit en een uitgebreid rapport ontvangen

Geweldig advies, geen vraag is te veel. Absolute aanrader.

Zeer goed geholpen door Remco van Autocoach.nl. Geen vraag was te veel. Veel ervaring, veel advies, veel kennis over allerlei auto's. De autocoach is onafhankelijk en neutraal en raad eerder af dan aan. Uiteindelijk de aankoopkeuring ook gedaan, ik voel mij veilig met mijn aankoop. Zeker doen als je geen verstand van auto's hebt.

Expert coach

Autocoach Arjen heeft namens ons een aankoopkeuring gedaan. Na zijn rapport te hebben ontvangen, belde hij om telefonisch alles door te spreken. Al meteen duidelijk dat hij verstand heeft van zaken en had ook op elke vraag een duidelijk antwoord, toelichting, en passend advies mbt de aankoop. Zeer prettig, en zou iedereen aanraden van de service gebruik te maken. Het biedt meer gemoedsrust wanneer je minder technisch bent onderlegd, en de adviezen zijn zeer behulpzaam.

Binnen 1 uur waren zij er

Ik was heel erg tevreden met hoe snel de Autocoach bij de garage was. In minder dan een uur vanaf het moment dat ik belde werd de auto gecontroleerd. Verder werden al mijn vragen netjes beantwoord.

Goede communcatie, gedetailleerd verslag.

Het betrof de aankoopkeuring van een oudere auto (oldtimer), waarbij de verkopende partij in een verhuizing zat. Het was dus lastig een datum te plannen, maar de planners van Autocoach hebben geduldig en aanhoudend dit uiteindelijk toch voor elkaar gekregen, waarbij ik goed op de hoogte gehouden werd. Het verslag van de keuring zag er netjes en gedetailleerd uit. Het doornemen ervan met degene die de keuring heeft uitgevoerd verliep ook prettig. Deze man had overigens ook echt verstand van oldtimers, de juiste man dus voor de klus. Petje af dus voor Autocoach.

uitmuntend en zeer deskundig

zie boven

elke cent waard

Ze hebben mij weerhouden van een miskoop wat min 10x zo veel had gekost om vervolgens een betere auto voor te vinden en alles te regelen. Het rapport is helder en uitgebreid, snelle actie, super vriendelijk en ze luisteren echt naar je wensen.

Goed verslag

Marko feweda doet grondig onderzoek. Hij is vriendelijk.

Het vertrouwen waard maar communicatie kan nog wat beter

Het duurde even voordat ik wist wat ik in een review wilde schrijven (26 mei was de overdracht). Het begin was zeker rommelig. Na een eerste contact hoorde ik ruim een week niks. Toen nam een andere medewerker contact op. Daarna weer een ander. Weer een ander die de zoektocht deed. Tot ik bij de laatste aankwam die me erg goed heeft geholpen en begeleid bij het afhandelen van alles. Het technisch rapport vond ik van hoge kwaliteit en het feit dat ik ook nog eens niet zelf naar de andere kant van het land hoef geeft heel veel rust. Natuurlijk koop je iets zonder het in het echt gezien te hebben maar dat vertrouwen gunde ik ze wel en heeft zich uitbetaald. Erg blij met de VW Transporter. Jammer dat bij de eerste regenbui het water bij het koppelingspedaal naar binnen liep en dat de start/stop het slechts in hele specifieke omstandigheden doet (na 3 uur door de bergen rijden wel maar niet na 3 uur naar limburg rijden)

Totale ontzorging

We zijn voor het totaalpakket gegaan. Onze rolstoelbus was voor ons moeilijk verkoopbaar, maar na de uitgebreide keuring hebben ze een mooie prijs weten te bewerkstelligen. In overleg en na uitgebreid advies een Toyota auris touring sport uitgezocht ver van onze woonplaats. Ook deze werd voor ons gekeurd en de keuringsmeester bracht schriftelijk en mondeling rapport uit. Alles werd na, akkoord, voor ons verder geregeld. Een week later werd de auto bezorgd en de bus werd weggereden. We kregen een absolute top auto. Remco van mijn autocoach heeft alles prima begeleid. Een absolute aanrader voor iedereen die niet zo van auto aan- en verkoop houdt of daar juist stress van krijgt

De Miskoop Opel Corsa

De monteur heeft de auto gekeurd helaas afkeur en terecht! De garage vertelde mij dat de opel Corsa in prima staat was en dealer onderhouden! Er was van alles mee mis voorremmen en achterremmen versleten en de uitlaat hing los en nog wat kleine dingen! Helaas kost het 299 euro maar heeft wel gezorgd dat ik een miskoop zou doen. Monteur bedankt

Super snel zeer vakkundige keuring gekregen!

Bij aanschaf tweedehands BMW bij handelaar keuring uit laten voeren door Mijn Autocoach. Ze deden dat op zeer korte termijn, regelden alles dat daarvoor nodig was en waren bij de keuring zelf bijzonder vriendelijk. De keuring was ook volledig en de (paar) geconstateerde gebreken zijn later door mijn eigen BMW-dealer bevestigd. Kortom, uitstekende service met een glimlach, Super! Enige kleine verbeterpuntje: het telefonisch contact mag een ietsje minder zakelijk/kortaf.

Perfecte service

Bellen voor een afspraak, wordt direct geregeld, na de afspraak gebeld door de controlleur met zijn bevindingen en een goed rapport daarna

Geen moment spijt gehad!!

Voor het eerst een aankoopkeuring laten uitvoeren. Gekozen voor mijnautocoach en wat ben ik blij met deze keuze. Allereerst, de expert Arjen… wat een gezellige en geweldige man is dat. De keuring duurde 2 uur, maar door zijn mooie verhalen over oldtimers en de informatie over het proces van de keuring, had ik het gevoel dat we maar een uur bezig waren. Geen vraag was vreemd en Arjen geeft advies en legt letterlijk alles uit. Ik heb veel geleerd over mijn auto en de koop is dan ook geslaagd. Arjen, ontzettend bedankt. Het zijn mensen zoals jij die het visitekaartje zijn van een bedrijf. Het rapport direct ontvangen, helemaal compleet en alles op papier zoals uitgevoerd.

keuring was goed ,de rest er om heen niet professioneel

ik zal met het goede beginnen ,de technische keuring en bevindingen,niets over te klagen ,ruim voldoende,vrij snel het rapport gekregen en gebeld door de keuringsmonteur en zijn bevindingen doorgesproken, aangezien autohandelaren bijna nooit eerlijk zijn over het verleden ,eventuele gebreken,storingen en achterstallig onderhoud is een technische keuring altijd aan te raden , grote tegenvaller is wel dat, a) 1 aangeboden auto een schadeauto betrof dus hoe serieus en aandachtig word gezocht naar auto's ,lol b) de volgende auto zou te koop staan bij een goed bekend staande autohandelaar ,echter zijn goede beoordelingen op Marktplaats bestonden niet uit zijn autohandel maar puur en enkel uit particuliere verkopen zoals magnetrons en ander huishoudelijke artikelen verder op geen enkele site goede beoordelingen gevonden,bleek achteraf ook een handelaar te zijn in voornamelijk export auto's en dat bleek ook wel uit de keuring ,accu en remblokken zou vervangen moeten worden een aantal storingen ,smoezelig interieur ,allemaal zaken dus die je van te voren kunt verwachten bij dit niveau van handelaren c) vooraf afgesproken dat we het pakket zouden nemen van 299,00 plus 100,00 voor de onderhandelingen ,toen de monteur belde met zijn bevindingen zei deze echter dat hij zich niet ging bemoeien met de onderhandelingen dat zou ik zelf maar moeten doen ???? dus toen maar afgezien van het hele proces en 299,00 weggegooid algemene conclusie ,de inspectie was zorgvuldig en correct ,uit alles daaromheen blijkt dat ze klanten niet erg serieus nemen ,ik vind 399,00 een fors bedrag en had wel meer professionaliteit verwacht, nu hoef ik die 100,00 onderhandelingskosten niet te betalen maar ook 299,00 is veel te veel voor het gebodene ,volgende keer doe ik weer een autokeuring maar wel via een ander bedrijf

Super!

Volledig en onafhankelijk rapport gekregen. Prettige bejegening en een eerlijk advies. Met een gerust hart mn cabriootje kunnen kopen. Echt een aanrader bij het kopen van een occasion!

iets te kritisch

Ondanks negatief advies van Autocoach hebben we toch de Toyota gekocht voor de vraagprijs. In onze optiek was de prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. In het advies werd gesuggereerd dat een gaver exemplaar makkelijk te vinden zou zijn voor dezelfde prijs, maar wij zetten daar vraagtekens bij. Misschien zit jullie garantie bij een positief advies in de weg voor een afgewogen oordeel ?

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.