Prettige en goede samenwerking

Ik ben zeer content met de communicatie, ondanks een klein misverstand.

Prima geholpen!

Wij hebben via mijn autocoach een bestelbus gekocht. We zijn prima geholpen door Gijs, fijn hoe hij ons te woord stond en meedacht. Onderhandeling via autocoach en een professionele test. Toen nadat we de bus gekocht hadden er toch iets over het hoofd was gezien, was eigenaar Bas van Mijn Autocoach heel professioneel en hielp ons met de geschikte oplossing te vinden. Ook het bedrijf waar we de bus kochten hielp ons daarmee zodat we uiteindelijk allemaal blij waren. Wat een fijne ervaring, wij kunnen het van harte aanbevelen, zeker als je zoals wij niet dermate goed verstand hebt van het aankopen van bestelbussen. Judith en Gerard Jan.

Snel en klantgericht

Goed advies.

Transparant en accuraat

Helder intake gehad, opvolging ging vlot waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden. De inspecteur ter plaatse geeft duidelijk aan wat de staat van de auto is, waar op te letten en wat te bespreken voor de aankoop. Uiteindelijk worden er nog dingen opgelost voor de aankoop waarmee de investering alweer is terugverdiend. Auto is inmiddels aangekocht.

Super service. Goed en overzichtelijk rapport. Alles wordt super geregeld. Ik had zelf geen tijd om bij de keuring te zijn maar dat is geen enkel probleem.

Investering meer dan waard!

Ik had een youngtimer BMW op het oog. Dat vereist specifieke technische kennis. Ook waardebepaling is dan lastig. Mijn coach heeft zeer goede en duidelijke informatie verschaft en uiteindelijk een heel mooie aankoop voor mij kunnen doen. Dank coach Edward!

Uitstekende service

Gebruik gemaakt van autocoach. Dat ging prima. Afspraak en keuring waren snel geregeld

Boven verwachting goed

Van begin afspraak tot einde keuring alles gegaan zoals afgesproken . Na keuring goede uitleg (van Gert) via telefoon en een duidelijk rapport . Volgende aankoop word Autocoach weer ingeschakeld . Dikke pluim voor Gert die onze camper gekeurd heeft.

Fijne communicatie, goed gevoel

Vanaf het eerste telefonisch contact is alles verlopen zoals ik hoopte. Snel de keuring gedaan, gedetailleerd verslag en vriendelijke mensen. Zou er zeker weet gebruik van maken!

Duidelijke en snelle service

Duidelijke omschrijving en advies.

Uitstekende service. Meedenkend, eerlijk en kritisch.

Zowel de informatievoorziening van de medewerker(s) op kantoor alsmede de monteurs in het veld zijn erg gedetailleerd. Heb er nu 2 auto's laten keuren. Eentje daadwerkelijk aangekocht, de ander op basis van de keuring vanaf gezien.

Fantastich

Ben zeer tevreden over de hulpverlening. Zonder de autokeuring was ik een aardig bedrag kwijt geweest aan het herstel van het voertuig. Verder was het contact zeer vriendelijk en behulpzaam Met vr groet W. Spaltman Almelo

De autocoach heeft mij behoed van een miskoop van € 24.000,-!!

Hoewel de keuring een negatief resultaat had wil ik jullie enorm bedanken. Het bleek een geïmporteerde schadeauto te zijn, lekkende remvloeistofleiding, airco deed het niet en bij het 'uitlezen' van de auto bleken er ook diverse oude opgeslagen foutcodes te zien. Ook dat de airbag van het stuur uitgeklapt is geweest. Het was eigenlijk ook te mooi om waar te zijn; een Kia Niro Executive (2019) met 6500 km op de teller voor € 24.000,-. Ik heb nu een auto via een Kia dealer gekocht en ben er heel blij mee. De autocoach Ruud Strijbos heeft mij behoed van een enorme miskoop! Nogmaals dank.

Snelle reactie en een goede terugkoppeling.

Het is mij goed bevallen.

Duidelijk, betrouwbaar en snel

Prima vakmensen bij Mijn Auto Coach. Ik werd snel en duidelijk geholpen. Ze nemen de tijd voor je. Ook de monteur Ruud die de aankoop keuring heeft gedaan. Is een vriendelijke man en neemt ook alle tijd voor je. Ik kan iedereen aanraden om Mijn Auto Coach in te schakelen bij de aankoop van je auto.

Pure professionals

Prima lieden met verstand van zaken die zichzelf al uitbetalen in de financiële onderhandeling. Zeer tevreden.

Ook vier jaar eerder gebruik gemaakt van uw diensten en nu weer opnieuw!

Prima en snel

Goede uitleg wat, wanneer wordt uitgevoerd. Na campercheck eerst telefonische uitleg / opmerkingen gevolgd door technisch rapport.

Dienstverlening zoals ik die had verwacht.

Professionele dienstverlening regen een scherpe prijs.

Prima begeleiding bij aankoop oudere cabrio

De adviseur van Mijn Autocoach was pro-actief in zijn benadering en belde mij direct na zijn inspectie om reëel de staat van de auto te bespreken en hij had zijn aandachtspunten direct gemeld aan de verkopende partij. Daarover werd dus overeenstemming bereikt. Verder een realistische benadering omdat een auto van 2004 niet zonder risico's is. Kortom de moeite waard en goed bevallen. Hij signaleerde een zwetende pakking van het kleppendeksel en dit probleem is binnen de vraagprijs verholpen, alsmede vervanging van voorbanden en uitlijning.

Professionele check op gebreken bij aankoop van een import occasion.

Autocoach Ruud maakte een ervaren indruk. De beoogde occasion werd grondig geinspecteerd. Hij nam ook ruim de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Achteraf een duidelijk rapport ontvangen met daarin alle gevonden gebreken. Al met al heel goed bevallen. Enige opmerkingen zijn dat sommige foto's in het rapport nogal onscherp waren, en dat de autocoach wat minder bekend was met de uitgelezen foutcodes.

Top-service, kan als consument niet zonder

De Autocoach kwam met auto's aan die precies aansloten op mijn behoeftes. Als consument kan ik echter nooit weten of ik een kat in een zak koop, wat auto's betreft, maar gelukkig kon Autocoach de auto op alle vlakken controleren. Je krijgt een net rapport en de onderhandelingsservice verdient zichzelf terug. Helemaal top! Zal het zeker weer gebruiken.

Duidelijke toelichting. Fijne communicatie. Echt een enorme aanrader. Veel vertrouwen in hun kennis

Ze hebben een goed overzicht op de automarkt in Nederland.

professioneel, klantgericht, vriendelijk, razendsnel!

Heel fijne ervaring met uw bedrijf gehad. De dame aan de telefoon was vriendelijk en efficiënt. Gaf gerichte informatie en antwoord op vragen. Regelde direct een afspraak, goede communicatie met de verkopende partij. Ik was niet bij de keuring, maar de keurder heeft dat prima afgewerkt, ook volgens de verkoper. Ik kreeg uitgebreide telefonische uitslag. Geen vraag was teveel. Of te dom. Zeer klantgerichte benadering. Chapeau. Enige verbeterpuntje: op jullie site staat niet vermeld dat je ivm corona niet bij de keuring aanwezig kunt zijn. Ik had daarvoor vrij genomen maar dat was dus overbodig.

De begeleiding in keuze en en daaraan verbonden doelmatige afspraken zijn uitstekend!

Mijn feedback: Ik zou het iets fijner vinden om met één coach als centraal aanspreekpunt te werken. Verder heb ik het als een prima samenwerking ervaren.

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.