Super gedaan!!

Fantastisch geregeld, zeker aan te bevelen bij aankoop auto.

Het extra stukje zekerheid!

Aankoopkeuring geboekt. Snel gedaan en het rapport direct erna in de mail. Duidelijk verhaal. Maandag gaan we de auto ophalen. Dank. Een opmerking. Beide keren stond er op de website: U wordt binnen een uur gebeld. Dat zou ik wijzigen in: zo snel mogelijk. Beide keren heb ik zelf na uren gebeld!!!

Aanrader als je hier zelf niet veel van weet.

Ik vond het erg prettig dat de autocoach betrokken is geweest bij de aankoop van onze auto. Zelf zijn we niet handig in het technische aspect. Ik kan het zeker aanraden!

Ze hebben een auto gecontroleerd bij een bedrijf waar ze geregeld komen. Het lijkt me lastig om objectief te blijven. Probeer die neutraliteit te bewaken ook in de communicatie jegens de klant. De keuring was verder goed, waardevol. De beoordeling kan pas echt plaatsvinden als ik een paar maanden in de auto heb gereden.

Vakkundig en goed technisch rapport

Het uiteindelijke rapport was prima. Jammer was dat de eerste versie onvolledig was. Volgens de uitleg van de monteur was de eerste versie niet goed uitgelezen.

Alles snel en perfect geregeld

Echt een ideale oplossing als je geen verstand hebt van auto's kopen. Alles tot in de puntjes geregeld

Uitstekende keuring en advisering

Als zeer goed

Voor ons de 4e keer - weer een succes

Voor ons de 4e keer - weer een succes. Al eerder young timers laten keuren - dit keer onze jonge camper. Na het plezierig overleg en het uitgebreide rapport - met gerust hart tot aanschaf over gehaan.

Snelle en transparante service

We hebben het telefonisch contact met de autocoach als heel prettig ervaren. Door hen naar de auto te laten kijken gaan we nu met een vertrouwd gevoel de weg op!

Uitstekende en persoonlijke ondersteuning

Om mijn eerste auto aan te schaffen heb ik de hulp van Mijn Autocoach ingeschakeld. Ik had nog weinig ervaring met verschillende merken en modellen auto's. Daarom heb ik voor het meest complete pakket van 729 euro gekozen. Alles werd voor me geregeld. Binnen drie weken had ik mijn auto. Op basis van mijn wensen werd door Daan een top drie voor me geselecteerd (die ik ook mocht afwijzen, dan werd er opnieuw gezocht). Er kwamen merken en dealers voorbij waar ik zelf nooit bij terecht was gekomen. Er zat gelijk een auto bij die ik zag zitten. De auto is gekeurd en ik heb zelf afzonderlijk een proefrit gemaakt. Dat is ook de enige keer dat ik naar de dealer hoefde. Bas was mijn contactpersoon en heeft snel antwoord gegeven op al mijn vragen. De auto is thuis afgeleverd. Toen gelijk bleek dat er een probleem was met de cruise control heeft Bas dit vlot en goed voor me afgehandeld. Doordat ze altijd klaar staan voor je vragen heb ik veel geleerd over het aanschaffen van een auto en verschillen tussen modellen. Bovendien ben ik in mijn korte eigen zoektocht een vergelijkbaar model auto niet voor deze prijs tegengekomen, omdat ik alleen naar auto's met BOVAG-garantie durfde te kijken. De pakketprijs heb ik voor mezelf daarin verrekend. Ze bieden verschillende vormen van ondersteuning voor verschillende prijzen aan, je kan bijvoorbeeld ook kiezen voor alleen de keuring. Kies je net als ik voor het meest uitgebreide pakket, bedenk dan wel even van te voren waar je de auto voor wil gebruiken (ik rij veel op de snelweg en wilde een auto die daar stabiel rijdt en een acceptabel geluidsniveau heeft) en welke andere musts je hebt (bijv. Bluetooth etc.). Al je wensen worden namelijk meegenomen in de zoektocht en zo vind je sneller een auto naar je smaak. Er is namelijk veel keus en de verschillen zitten soms alleen in persoonlijke voorkeur. Ik ben een tevreden klant en erg goed geholpen door Daan en Bas. De persoonlijke benadering en het proactieve contact verdienen een pluim!

Deskundige en vlotte afhandeling

De keurmeester heeft wat mij betreft een gedegen rapport opgesteld. Op basis daarvan heb ik besloten de auto niet aan te schaffen, vanwege o.a. de hoge verwachtte "reparatie" kosten in de nabije toekomst. Ben blij met het advies, en bespaard me een hoop ellende.

Hulp gevraagd bij eventuele aankoop van een auto. Het telefonische contact verliep correct en plezierig. De keuring werd verricht, heel gedegen met als resultaat een objectieve beoordeling en advisering. Zaken aan de auto herkend die mij zeker ontgaan zouden zijn. Niet tot aanschaf over gegaan. Ik ben behoed voor forse kosten.

Nuttige dienstverlening

Auto zonder mijn aanwezigheid gekeurd. Bevindingen keurmeester uitvoerig telefonisch met mij besproken waardoor ik toch een goed beeld kreeg van de staat van de auto. Auto op basis van deze bevindingen aangeschaft. € 400 voor dit pakket is een heel bedrag, maar omdat de keurmeester ook nog wat kon afdingen valt er mee te leven. Nadien een prima rapport met tal van detailfoto's ontvangen.

Zie onderstaande regel

Vriendelijk en goed geholpen door Ruud Strijbos

Tevreden.

Goed dossier met alle informatie. En alle punten goed nagekeken. Zeer tevreden!

Autocoach dat moet iedereen doen, die een tweedehandse auto wil kopen

Mijn ervaring is geweldig, het zijn kundige experts die je auto nauwkeurig nakijken. Het is zeer zeker de moeite waard om te investeren in een aankoop controle. Mijn autocoach Ruud Strijbos wist precies te vertellen wat eventuele negatieve punten zouden kunnen zijn van de auto, die ik wilde kopen. Hij heeft deze punten nauwkeurig doorlopen, ook gekeken naar verborgen gebreken en een positief advies gegeven. Je krijgt er zelfs een mooi verslag bij. Zelf heb ik gekozen voor het pakket met onderhandelen en hij heeft er zelfs nog wat van de prijs afgekregen. Autocoach absoluut een aanrader!

Een heel fijne mogelijkheid

Heel fijn om iemand met ervaring een occasion te kunnen laten beoordelen. De telefonische uitleg achteraf was ook prettig. Geen haastwerk, maar alle rust om dingen uit te leggen en te duiden.

Professioneel

Gebruik gemaakt van hun dienst, communicatie is goed, en afspraken komt men na. In mijn geval waren een aantal wijzigingen door overmacht gewenst, en dit werd professioneel afgehandelt.

Snel en vakkundig!

Gebeld en volgende dag was keuring mogelijk van de camper. Uitvoering rapport, test rit etc. Zelfde avond verslag in de mail. Top!

Bijzonder zinvol

Ondanks dat ik zelf goed gekeken had kwamen er toch een aantal punten aan het licht die bij de verkoper ter sprake werden gebracht. Uitgebreide mondelinge toelichting gehad van de keurmeester.

Ontzettend goed

Geweldige service met uitgebreide uitleg van het rapport. Rapport ook heel duidelijk. En dat terwijl ik totaal geen verstand heb van auto’s. Hij had zelfs nog iets extra’s opgenomen op verzoek wat eigenlijk niet bij de keuring hoort.

Voor de aankoop van een occasion een keuring laten doen. Kwam erg professioneel over en geeft een goed gevoel om tot de aankoop over te gaan.

Prima service mooi keuringsrapport en snel geregeld

Zeer uitgebreide service en heel klantvriendelijk

De service van mijn autocoach is echt super handig voor mensen die niet veel verstand van auto's hebben. De mensen aan de telefoon zijn heel vriendelijk en toeschietelijk, en de keuring zelf is ook top verlopen. Na afloop kreeg ik een uitgebreid verslag, en dit werd ook telefonisch door keurder Andre toegelicht. Hierdoor koop ik nu met gerust hart een auto. Echt een hele fijne service, dank!

Prima technisch rapport gehad, goed beschreven.

De auto is degelijk bekeken door de keurmeester, en van foto's voorzien. Het mondelinge verslag na afloop was deskundig en ter zake, en het rapport was ook deskundig en goed begrijpelijk. Ik heb er veel aan gehad, in die zin dat ik heb afgezien van de koop. Het heeft me waarschijnlijk veel latere kosten bespaard.

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.