Prima werk.

Bij de aankoop van een camper de hulp ingeroepen voor een keuring door Mijn Autocoach. De snelle respons van dit bedrijf viel op. Eric Biemans heeft de keuring grondig en goed gedaan. De camper was een plaatje om te zien, maar niet alles is wat het lijkt. Hij haalde diverse gebreken naar boven die een leek zeer waarschijnlijk nooit vindt. Bovendien heeft hij de benodigde papieren boven water weten te halen, waaruit bleek dat er met de kilemoterstand geknoeid was. Knap werk. Ik ben blij dat ik deze keuring heb laten uitvoeren en zal in voorkomende gevallen zeker weer gebruik maken van de diensten van Mijn Autocoach.

Uitgebreid en eerlijk advies.

Ze hebben verstand van zaken en beantwoorden iedere vraag die je hebt.

Duidelijk en klantvriendelijk

Wij hebben een aankoopkeuring laten uitvoeren bij een buscamper die we op het oog hadden, nog voordat we hem zelf hadden gezien. Heel fijn om bij de bezichtiging al te weten hoe de (technische) staat van de buscamper was, zodat we gelijk konden doorpakken. Jammer dat de link voor korting bij afsluiten van een verzekering via independer niet werkt voor een camperverzekering.

Topservice!

Mijn autocoach geeft topservice en denkt goed met je mee. Als autoleek heb ik alles uit handen gegeven en werd ik goed geholpen. Het keuringsrapport is duidelijk en overzichtelijk. Aanrader dus!

Zeer behulpzaam.

Omdat ik uiteindelijk voor een jongere auto en een andere garage heb gekozen, heb ik geen gebruik van een aankoopkeuring gemaakt (daarom ook maar vier sterren). Desondanks ben ik uitstekend geholpen. Al was het alleen maar om de staat van dienst van de desbetreffende garage te controleren.

Een zeer snelle ervaren technische rapportage, die mijn onzekerheid rondom de camper weghaalde.

Indien er geen expertise bij jezelf aanwezig is, is dit het adres die je onzekerheid rondom de koop kan weghalen.

Keurig te woord gestaan door Sophie!

Helder en duidelijk gesprek.

Awesome!

Vanaf start tot finish supergoed geholpen bij het vinden van de beste Seat Ibiza voor ons. Dank jullie voor alles Sophie & André!

Alles geregeld service

Ik heb Autocoach benaderd om het hele proces van zoektocht, onderhandelingen, aankoopkeuring tot aan het thuis afleveren van de auto voor mij te regelen. Vooraf had ik veel vragen, in een voor mij niet transparante 2de-hands autowereld, en had ik het gevoel dat je bij de aankoop van een 2de-hands auto vaak niet het product krijgt wat wordt aangeboden en/of dat je vaak te veel betaald. Gelukkig heeft Autocoach deze onzekerheden kunnen wegnemen en hebben ze uitstekend onderhandeld over de prijs van de auto. Uit de aankoopkeuring kwamen niet veel bijzonderheden, echter de eerste dagen dat ik de auto in bezit had merkte ik een paar kleine dingetjes. Sommige van deze dingen, zoals klein plekje bij de deuropening waar de lak vanaf was, wat vocht in de koplampen, behoren vaak bij een auto van bijna 11 jaar oud, en toen ik Bas van Autocoach benaderde sprong hij er direct bovenop om dit met de verkopende garage te bespreken en op te lossen. Vandaag ben ik bij de desbetreffende garage langs geweest en de puntjes zijn allemaal kosteloos verholpen. Overigens had Bas vooraf al aangegeven dat ze eventuele kosten van de koplampen, indien ze vervangen moesten worden, voor hun rekening zouden nemen, daar ik het "Alles geregeld service" pakket had afgenomen. Autocoach neemt echt haar verantwoordelijkheid, ook toen er een kleine fout in de offerte zat, in mijn voordeel, deden ze niet moeilijk. Al met al verdien je de kosten, van hun service, terug en wat voor mij het belangrijkste is, was de gemoedsrust tijdens dit hele proces, doordat ze je echt ontzorgen! Door mijn ervaringen kan ik iedereen Autocoach met een gerust hart aanbevelen.

binnen 2 dagen gekeurd

Afspraak.is snel gemaakt. Camper was binnen 2 dagen gekeurd. De minpunten worden zeer goed uitgelegd en met wat te doen hiermee. Alleen.vind ik de prijs nogal hoog. €499. Verders ben.ik zeer tevreden.

Snelle, goede service

Snel geregeld, uitgebreid rapport en goede telefonische samenvatting nadien.

Meer dan goed.

Meer dan goed, omdat alles prettig en volgens afspraak verliep van het eerste tot het laatste contact. Tevens een zeer uitgebreid rapport van de auto ontvangen.

Uiterst professioneel

Zeer uitgebreide check van de camper, prettig contact en mooie rapportage. !

Richard heeft topwerk geleverd

Richard heeft topwerk geleverd Keurig op tijd aanwezig, zeer deskundig en zeer plezierig in samenwerking de keuring gedaan.

Grondig en goede uitleg erbij

Andre heeft de auto binnenste buiten gekeerd en goede uitleg erbij gegeven. Geeft goed vertrouwen om aanschaf te doen.

Snelle service, goede communicatie

Binnen no time een geschikte auto gevonden. Transparant over de gang van zaken.

Keurige aankoopkeuring

Goed gesprek/uitleg na afloop en duidelijke rapportage.

Het geld zeker waard

Goede gedegen onderzoek van de auto, zodat je als koper weet wat je koopt.

Mijn kennis is niet toereikend genoeg, maar die van Mijn Autocoach wel.

Veel contact gehad met Daan over de mail en telefoon. Uiteindelijk Andre gesproken die op locatie mijn auto heeft nagelopen. Met vertrouwen ben ik over gegaan op de aankoop (ik ben zelf niet op locatie geweest) Vandaag 18-09, auto opgehaald en meteen een stuk mee gereden, de auto is zoals beschreven en ga er met vertrouwen vele km’s mee maken. Ook een bedankje naar Jan Van Der Zwaard Bedrijfsauto’s B.V. Voor een soepele overdracht en vriendelijk ontvangst (zegt ook veel over een auto bedrijf als ze met vertrouwen een vakman van Mijn Autocoach willen ontvangen). Nogmaals dank.

Erg fijn

We zijn erg blij met deze service, prettig telefonische intake en daarna snel de keuring. Heel helder en eerlijke keuring en rapport. Het heeft voorkomen dat wij een kat in de zak zouden hebben gekocht, zoveel verborgen gebreken, dat zouden wij als leek nooit hebben kunnen zien. We zoeken rustig verder en zullen zeker een volgende keer weer Mijn Autocoach BV inschakelen. Blij mee, zeer betrouwbaar!!

Zeker aan te raden!

Toch weer een stukje extra zekerheid en ook nog wat af van de vraagprijs. Ik zal dit volgende keer zeker weer gebruiken en kan het ook iedereen aanbevelen.

Kwaliteit, snel, topservice

Wij hadden slechte ervaringen met een vorige auto. Daarom nu direct mijn autocoach ingeschakeld. Uitstekende informatie aan de telefoon door Jeffrey wat de mogelijkheden zijn bij autocoach. Toen wij een auto hadden gevonden direct autocoach weer gebeld voor een afspraak. Ze konden dezelfde dag de auto al keuren op locatie. Ruud belde mij met een heel uitgebreid verslag van zijn bevindingen. Top. De punten die hij had gevonden werden direct verholpen door Rosier auto's, ook top. Toen hadden wij een deal. We kregen ook nog een uitgebreid en uitstekend technisch verslag van autocoach. Klasse. Wij zijn heel blij met autocoach en kopen geen auto meer zonder hun deskundig advies

Monteur bezit heel veel kennis

Meneer op locatie wist precies waar hij het over had en alles ging ook goed

SUPER!

IK denk dat ze ons vele duizenden euros bespaard hebben van onze beoogde koop. Zonder goede controle was het een miskoop geweest. Dankjewel voor jullie keurige rapport en overlegmomenten aan de telefoon!

Makkelijk zo'n vriend met verstand van auto's

Als je zoals ik beperkt verstand van auto's hebt is dit een ideale service. Zeer uitgebreide keuring, storingen uitlezen, proefrit; De autocoach heeft er zeker zaken uitgehaald en binnen de koop overeenkomst laten uitvoeren die ik nooit had gezien. Verder blijft het natuurlijk afwachten wat de auto echt doet, maar we hebben wat meer zekerheid. In het geval dat er toch nog iets is ben ik benieuwd naar de after sales service van auto coach; De eerste indruk is goed.

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.