snel, professioneel en zeer nuttig

ik had een snelle check van de auto die ik wilde kopen nodig. Dit was snel gebeurt en ik kreeg een professioneel verslag en terugkoppeling waaruit duidelijk bleek dat ik deze auto beter niet kon kopen.

Snelle service en accuraat, wel duur

Het is erg makkelijk een afspraak te maken met Autocoach. Ze komen snel en ook na de keuring krijg je gelijk een telefoontje met advies en een uitgebreid rapport. Daarna waren er nog vragen ook ook hier kreeg ik snel een antwoord. Allemaal prima dus. Wel is de keuring duur. Mijn aankoop ging niet door vanwege het advies. Nu moet ik dus weer een keuring laten doen. Ik kies nu toch voor een ander bedrijf. Anders ben ik bijna € 1000,- kwijt aan keuringen. Maar Autocoach zeker aanbevelingswaardig.

Vriendelijk en Snel

Ik heb een goede ervaring met Autocoach. Ze reageren vriendelijk, zijn beschikbaar, kunnen snel en professioneel handelen, zijn eerlijk en oprecht. Ik raad hen aan

Heel goed!

Fijn gesprek met het juiste advies. Fijn dat ze naar locatie komen en een schriftelijk advies is ook fijn.

Excellent

Very nice people to deal with.

• Would you recommend us? Yes

Als je de risico's van het kopen van een occasion zoveel mogelijk wil minimaliseren: doen!

Heel fijn dat een expert de auto op alle belangrijke punten heeft doorlopen, ook de dingen waar ik zelf niet aan zou hebben gedacht of helemaal geen verstand van heb. Het voelt gewoon heel ontspannen als je zoveel geld aan een auto uitgeeft, dat je dan ook het vertrouwen krijgt dat er geen verborgen gebreken zijn. Verder ben ik in het hele proces, van contact zoeken tot de uitslag van de keuring, door iedereen zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

goed overleg, goed gecommuniceerd

betrouwbare

top

Super geholpen met de aankoop van een occasion.

Klantcontact was van begin tot einde zeer professioneel en meedenkend. Goed geholpen met het kiezen van de juiste auto en goed inzicht gekregen in de staat van de auto. Een aanrader!

Duidelijk technisch verslag en prettige communicatie.

goed , helder en vertrouwt

goed, helder en vertrouwt

Is prima bevallen. Snelle en deskundige ondersteuning. Kan het iedereen aanbevelen.

Alles was goed en snel geregeld!

Een veilig gevoel bij het kopen van een 2e hands auto.

Perfecte dienst

Goed contact en uitleg via de telefoon. Dag erna was de keuring al gepland en kreeg ik het uitgebreide rapport met aanbevelingen. Alles zag er goed uit dus met een goed gevoel de auto gekocht! De perfecte dienst voor als je zeker wil zijn dat je een betrouwbare auto in handen krijgt voor de juiste prijs.

Professionel

Zeer vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Geen vraag is te veel, alles word netjes beantwoord.

Zeer betrouwbare en snelle service

‘S morgens gebeld om een occasion die ik op het oog had te laten keuren,werd diezelfde dag nog gedaan.Keuring werd telefonisch uitgebreid besproken en krijgt per email zeer gedetailleerde versie.Ze geven ook een adviesprijs en/of advies wel of niet aankopen.Voor een leek dus zeer waardevolle informatie,een aanrader!

Eerst had ik een kentekencheck aangevraagd. Ik kreeg zeer snel een professioneel doch vriendelijk telefoontje van Bob. Een weekje later hoorde ik van de dealer dat een proefrit kon, en Autocoach kon een dag later al een aankoopkeuring uitvoeren. Deze uitvoerige keuring werd op een fijne wijze telefonisch aan me doorgegeven en het rapport volgde een uurtje later in de mail. Echt top!

Betrouwbare partner die open en eerlijk rapporteert.

Na een eerdere miskoop heb ik besloten om toch een aankoopkeuring te doen voor de aanschaf van onze nieuwe auto. Een compleet overzicht gevat in een duidelijke rapportage. Een mondelinge toelichting op het rapport en altijd bereid om nadere vragen te beantwoorden.

De aankoopkeuring en de uitbesteedde onderhandeling is prima bevallen

Aangezien wij geen verstand hebben van auto's en onderhandelen daarover ook lastig is hebben wij dankbaar gebruik gemaakt van de complete aankoopkeuring en de onderhandeling. Positief was dat er vrijwel niets mankeerde aan de auto, wat geruststellend is. Als enige kwam de accu naar boven en het ontbreken van een mattenset. De accu wordt vervangen en de mattenset nog toegevoegd. Daarnaast is er ook nog iets van de prijs afgegaan. Al met al zeer tevreden over Mijn Autocoach en zeker aan te raden als je zelf niet veel verstand hebt van auto's.

Uitgebreide keuring en goed advies

Zeer vriendelijke coaches en prettig in omgang. Tijdens de proefrit worden er zaken opgemerkt die ik zelf nog niet had gevonden. Op de brug, in en om de auto een gestructureerde checklist afgewerkt. Je hoort aan alles de ervaring met auto’s en de autobranche. Uiteindelijk het advies van André opgevolgd om de auto te kopen. En ik ben er zeer tevreden mee.

Goede service, heldere communicatie

Prima partij, maar 1 kleine opmerking: de lopende terugroep actie van Volvo was niet genoemd.

Heeft mij behoed voor een miskoop.

Op het eerste gezicht een prima auto gezien bij een garage. Voor de zekerheid autocoach ingeschakeld. Bleek dat er van alles aan de hand was, met name aan de onderzijde van de auto. Aankoop werd afgeraden. Gelukkig heeft autocoach mij behoed voor een absolute miskoop van €3000,- nogmaals dank.

Ze hebben me met advies en een aankoopkeuring uitstekend geholpen de juiste auto te vinden

Heel fijn!

Hele fijne keuring gehad, snel kunnen regelen en keurder kwam ter plaatse. Top service! Enig puntje was dat ik had gevraagd de keuring voor 11 uur plaats te laten vinden omdat ik de auto meteen mee wilde nemen indien deze zou bevallen. Dit was genoteerd maar toen ik de volgende dag belde bleek dat er om 12u afspraak gemaakt was terwijl we al onderweg waren waardoor we 2,5 uur moesten wachten.

Save time, save money, excellent service.

I used the "Alles Geregeld Service" and am very satisfied with it. The whole process was smooth and took only a couple of days. They checked the car thoroughly and discussed it with me over the phone. They really listen to my needs and help to negotiate for the best deal. Even after their fee, I still get the car I want with a nice discount. All in all, their service has saved me time and money!

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.