Binnen één dag een auto gekocht die ik niet heb gezien :). Mijn ouder auto ingeruild. Helemaal ontzorgd. Bij elke stap werd ik zorgvuldig op de hoogte gehouden en voorzien van adequate informatie om beslissingen te nemen. Kundige mensen en afspraak betrouwbaar. Het zal wel weer even duren voor ik een volgende auto koop, maar ik weet nu al wie daarbij gaat helpen. Dikke duimen omhoog voor Autocoach!!!!!!

Professional service!

As they advertise, our report was completed within 24 hours. Professional, and thorough check was made on the car! Highly recommended!

Top bedrijf

Wij hebben autocoach meerdere malen ingeschakeld. Alle keren werd er goed gekeken wat de mogelijkheden zijn en met je meegedacht. De keuringen op locatie worden ook snel ingepland en de uitkomsten kloppen. Recent hebben we opnieuw een opdracht geplaatst, dit had spoed. Dit hebben ze ook snel opgepakt en afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden over autocoach. We gaan zeker in de toekomst beroep op ze doen en anderen autocoach aanbevelen.

Uitstekend bediend

Heeft mijn verwachting overtroffen Eenvoudig online en via email besteld Dezelfde dag nog gekeurd Omdat het zo soepel verliep verwachtte ik eigenlijk een scam Maar ik kreeg een uitgebreid en kritisch rapport èn telefonische toelichting van de keurder Had niet beter gekund

Supersnel en goed geholpen

Mijn auto is snel en goed gekeurd. Ik kreeg een duidelijk rapport en een heldere uitleg van de keurmeester. De volgende auto laat ik weer door hen keuren.

Geweldig. Zeer tevreden.

Heel goede ervaring. Aankoopkeuring laten doen voor goedkope occasion. Er werd rekening gehouden met gegeven dat auto niet te lang gereserveerd kon worden door verkoper, dus vlot inspectie ingepland. Aangenaam en inhoudelijk helder telefonisch overleg plus afspraken, zowel vooraf als naderhand. Duidelijk en overzichtelijk rapport met foto's, op basis van inspectie op zeer veel punten, proefrit, etc.. Verzorgden ook meteen al overleg met verkoper over kosten (nette prijs geregeld!) voor eventuele (niet noodzakelijke, wel aan te bevelen) vervanging distributieriem, vanwege onduidelijkheid wanneer deze precies vervangen was. Kortom: goede steun bij beter onderbouwen aankoopbeslissing. Kan iedereen aanraden zo'n keuring ter plekke te laten doen, als je zelf niet technisch goed genoeg onderlegd bent.

Searching, Inspection and Negotiation(?)

Searching and Inspection was excellent; they found the right car for me very quickly, and I have been informed with a very detailed inspection reporting. However I cannot say the same thing for the Negotiation process. I had to pay half of the negotiation package even I was only planning to purchase it in case. And what is more interesting is I was able to take a better quote from the seller with my own negotiation. Common story is saying that negotiation room is not that much available in the current market; however the market is indeed pretty dynamic, and the conditions are changing, especially in such a rising interest rate and lowering chip related issues environment. Therefore, they should monitor the market more closely for the negotiation, and guide the customers accordingly.

Ben goed geholpen. De verkoper ging op vakantie, dus er werd spoed achter gezet. Mijn vragen werden uitgebreid beantwoord. Echt heel fijn!

Heerlijk dat er Andre is als baken in Autoland

Mijn ervaringen met autocoach beginnen met Andre die zeer uitgebreid ons van advies dient. Goede kennis van auto's, empathisch, meteen telefonisch bereikbaar; een fijne sparringspartner in onze zoektocht naar een mooie tweedehands auto. Wij laten vervolgens 2 autos keuren, waarvan de eerste auto niet zo goed bleek te zijn als de verkoper ons deed geloven. De autocoach keurmeester Egbert informeert ons, is betrokken en geeft duidelijke uitleg. Geen aankoop dus. Wij hebben uiteindelijk een mooie auto gekocht bij een betrouwbare dealer op advies van de autocoach. Het rapport wat je krijgt is zeer uitgebreid en leest makkelijk. Heel bij dat ze er zijn, zeker als je geen technische autokennis hebt.

Prima geregeld, service zoals beschreven op de website

Prima geholpen. Feitelijk een auto op afstand gekocht. Ik zie hem pas voor het eerst bij het ophalen.

We zijn heel tevreden over dit bedrijf.

Ze zijn goed telefonisch te bereiken en geven goede uitleg en advies. Ze komen hun afspraak goed na. Het is een aanrader. Top bedrijf!

Uitstekende service!!

Geweldige service van Frank en collega's van Autocoach. In zeer korte tijd een prima auto afgeleverd. Met de 'alles geregeld service', was alles heel zorgvuldig en snel geregeld. Wij zijn heel erg blij met de auto. Auto uitgezocht, deskundig uitgebreid keuringsrapport en de verdere onderhandeling, in goed overleg, allemaal door de Autocoach. Auto werd keurig voor de deur afgeleverd en ook is door Autocoach alles geregeld met het kenteken. Kortom: super!! Zeker aan te raden.

Snel en compleet

Na zaterdag morgen een auto te hebben bekeken, heb ik s'middags Autocoach gebeld en die hebben de betreffende auto gelijk op de maandag erna gekeurd en mij een uitgebreid rapport toegestuurd. Daarna ook telefonisch Contact met mij gezocht en alles afgehandeld. Ik ben zeer tevreden hoe snel en deskundig alles is gerapporteerd.

Aanrader,.... namens een zeer tevreden klant....

Ik ben zonder enig voorbehoud tevreden over de service, bereikbaarheid en betrouwbaarheid van Mijn Autocoach. Het (overleg) traject naar de aankoopkeuring en de terugkoppeling van de bevindingen, bood mij het fundament dat doorslaggevend was bij het maken van mijn keuze voor een betrouwbare occasion....

Beste Pieter, Hartelijk dank voor je fijne review! Wij wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe auto!

Uitgave meer dan waard

Snelle historie check van de auto (import uit Duitsland) obv chassisnummer nog voor de daadwerkelijke import, als ook betrouwbaarheidscheck van de verkopende partij. Waardevol tweede paar ogen voor technische keuring en een verbeterd 'goed gevoel' bij de koop. Prima om de koop onder voorbehoud inspectie te hebben gedaan. Doe ik volgende keer weer.

Prima bedrijf met goede en eerlijke service

Fijn, dat wij het tijdstip wisten wanneer de keuring zou plaats vinden ! Wij waren net iets te laat en konden mijnheer alles vragen over onze mogelijke aankoop van de Audi A4 ! Uitgebreide check en proefrit met een hele mooie documentatie via de mail ! Naar mijn mening is de prijs van de aankoopkeuring iets aan de hoge kant ! 300 Euro ! Een positief punt is wel dat het bedrijf, wel bereid was om de autokeuring op de gewenste dag te volbrengen ! Andere garagebedrijven hadden een wachttijd van 4 tot 6 weken, wat dus niet functioneert Ik kan uw bedrijf alleen maar aan bevelen ! Chapeaux voor Mijn Autocoach Hoogachtend, Joep

Top service !

Mijn ervaring met autocoach is echt geweldig ! Mannen met kennis ! Netjes optijd gekomen bij de afgesproken plek. Je kom al je vragen kwijt ongeacht dat die bezig was met zijn werkzaamheden. Netjes een rapport uitdraai gekregen met de plus punten en min punten van de auto. Echt een aanrader !

Dat scheelt weer heel veel geld

Dit was de tweede keer dat ik autocoach gebruik. De vorige auto was wel goed, maar aan deze mankeerde toch wel het een en ander. De motor schokte en maakte een raar geluid en de motor was niet uit te lezen door een defecte stekker. ook was de afstand bediening van de sleutel kapot. op advies van de autocoach heb ik dan ook van de koop afgezien. Reactie verkoper motorgeluid gaat over, auto heeft lang stilgestaan, op niet uit kunnen lezen motor niet erg hebben ze allemaal. Reactie sleutel zo bij te bestellen bij Alie. Een volgende keer maak ik weer gebruik van autocoach.

superrrrrrrrrrrrrrrrr!

Heb in 6 dagen tijd 2 auto's laten keuren. De 1e op grond van de afstand 380 km verwijderd van woonplaats, een dag later al gekeurd en de auto, na een korte proefrit waarin een bevestiging van het oordeel van Autocoach, binnen een week in Roodeschool opgehaald. De 2e dat wordt een ander verhaal. Keuring en onderhandeling door jullie. Er zat net zo veel Vaart in maar dat verliep niet geheel zoals het hoort. Gelukkig hadden jullie en ik dezelfde mening daarover en heb ik die auto niet gekocht, mede op basis van jullie, idee over de manier van zaken doen door het autobedrijf. Snel, kennis van zaken en goed luisterend naar wat de klant wil; TOP.

Beste Peter, Hartelijk dank voor de fijne recensie. Het is jammer dat de tweede auto niet is gelukt maar beter een extra keuring dan een miskoop! Wij horen graag als je een alternatief hebt gevonden en ondersteunen je dan weer graag in de aanschaf.

Zeer vriendelijk en deskundig. Doen hun uiterste best voor je!

Was op zoek naar een klassieke Mercedes en ben zeer goed geholpen door deze firma. Denken echt met je mee en doen net dat stapje extra voor je. Volgende keer weer Autocoach voor mij!

Geweldige service!

Alles verliep heel vlot, ik kon dankzij het uitgebreide rapport en de goede adviezen van Mijn Autocoach gauw een besluit maken. Auto werd keurig afgeleverd! Ik ben zeer tevreden met mijn auto en de service van Mijn Autocoach!

Beste Furgle, Hartelijk dank voor je recensie. Wij wensen je nog heel veel rijplezier met je auto!

Excellent service

I checked a high end car at an auction site - nice report provided .. Car had multiple issues.. I highly recommned Autocoach .. They offer quick service ( next working day even if it ws another city ) and give honest and detailed reports .. They called me on the phone to explain the main issues and give their feedback. Very nice.. Andrei

Mijn autocoach heeft me geweldig goed geholpen.

De medewerkers van Mijn Autocoach zijn heel vriendelijk en professioneel. Vanaf het moment dat ik met Mijn Autocoach in zee ging, viel alle stress weg en werd een tweedehands auto kopen een leuke gebeurtenis.

Bestje Rikje, Hartelijk dank voor de review. Wij hebben met veel plezier een goede en leuke auto voor je deur neergezet, jouw vrolijkheid en positiviteit maakte onze dag! We wensen je nog heel veel plezier met je nieuwe auto!

Zeer positief, professioneel en behulpzaam

Meteen vanaf het eerste contact met autocoach kreeg ik een goed gevoel. Meerdere keren contact gehad tussendoor over de bevindingen en of het überhaupt verstandig was de auto te keuren. Dit was zo en dus is dat gedaan. Keuringsrapport zeer netjes en duidelijk en heeft mij goed geholpen in mijn beslissing. Zeker een aanrader als je niet zeker weet hoe een auto erbij staat. Daarbij weet ik zeker als je autocoach het hele zoek traject laat doen, je een goede auto gaat krijgen. Melvyn.

Beste Melvyn, Hartelijk dank voor de 10! Wij hopen dat je de auto na aanleiding van onze keuring met een goede deal hebt kunnen kopen en wensen je nog heel veel plezier met de auto!

Snelle service, maar had voor mij nog iets sneller gemogen.

Ik wilde een speciaal model auto kopen. Slechts 2 aanbiedingen waren acceptabel. De eerste keus was helaas verkocht voor de technische controle had kunnen plaats vinden. In tegenstelling tot was afgesproken kon de controleur niet doorrijden naar een garage een aantal km verder. GE Elukkig was de keuring en aankoop de volgende dag mogelijk. Telefonisch werd ik op de hoogte gesteld van de bevindingen en kon worden over gegaan tot koop.

Beste Marinus, Hartelijk dank voor je review en feedback. Wij gaan er mee aan de slag om te zorgen dat we volgende keer wel die 10 krijgen!

Over Mijn Autocoach BV

Tweedehands auto kopen samen met een expert. Bij Autocoach helpen wij dagelijks vele consumenten bij het kopen van een tweedehands auto. Veel mensen hebben zelf niet de kennis of tijd om alles rondom de aanschaf van een tweedehands auto goed te regelen. Dit begint vaak al bij het kiezen en zoeken van de juiste auto en eindigt bij het thuis ontvangen van je nieuwe auto. Wij zetten ons dagelijks in om al onze klanten volledig te ontzorgen, elke auto kan je samen met ons kopen. Wij zorgen dat alle afspraken netjes met de verkoper worden besproken en garanderen dat de auto technisch goed is. Ook verzorgen wij dat de eventuele inruilauto netjes wordt meegenomen in de deal, zo heb je écht nergens geen omkijken naar. Het kopen van je tweedehands auto is zo een geweldige ervaring!