Geweldige dienst. Geeft extra zekerheid.

Als particulier kon ik geen bestelbus kopen bij een aanbieder van bedrijfswagens. Dit komt door de huidige COVID maatregelen. Helemaal vol van het idee om een bus om te bouwen tot camper wilde ik er nu toch echt wel een. Een aanbieder van bedrijfswagens wees me op mijnautocoach, en man wat ben ik blij met hen. De auto moet nog bezorgd worden, maar tot hier ging alles erg fijn. Na een telefoontje met mijnautocoach is mij helder uitgelegd welke diensten ze bieden en tegen welk tarief. Het is voor de aankoop die ik ging doen (ruim 15.000 euro) erg slim geweest een autocoach met kennis van zaken de proefrit en het interne en externe onderzoek van het voortuin te doen. Dit gaat vele malen verder dan de proefrit en blik van een leek onder de motorkap die ik zou maken... top service dus. Aanrader! Enige jammere vond ik dat mijn autocoach me belde vanuit zijn auto (logisch want hij moest ook weer naar een andere afspraak) maar hierdoor kon ik hem niet altijd goed verstaan aan de telefoon. Verder enkel tevredenheid. Hij heeft zijn werk goed gedaan, een mooi technisch rapport opgesteld en leverde wat vooraf is gecommuniceerd. Echt tevreden!

Snel, helder en compleet

Bij contact en aanvragen van de aankoopkeuring duidelijk over de te leveren diensten en planning. De keuring zelf werd erg snel gepland, en het rapport was helder en compleet. Ook het contact met degene die de keuring uitvoerde was gemakkelijk en vriendelijk. De auto vervolgens ook gekocht. Alles bij elkaar blij dat ik de uitgebreide keuring liet uitvoeren, anders zou ik de aankoop niet zo snel aangegaan durven zijn. Het kost wat, maar m.i. de prijs waard.

Helemaal top

Fijne partij en snel geholpen en duidelijke informatie tijdens het gehele proces

Goede service!

Prima service om wat meer zekerheid te krijgen bij de aanschaf van een tweedehands auto. Duidelijk rapport met foto's en bevindingen. Paar kleine dingetjes ter verbetering: 1) Na het inplannen van de afspraak was er geen terugkoppeling of dit nu geregeld was of niet waardoor ik nog eens extra moest bellen. 2) Ik heb met meerdere personen gesproken en telkens was de focus sterk gericht op de verkoop van de duurdere pakketten ondanks dat ik meerdere keren aangaf dat mijn keuze vast stond. 3) De monteur zou na de keuring telefonisch contact opnemen om zijn bevindingen te bespreken. Dit is niet gedaan. Wel heb ik de gegevens van de monteur ontvangen, dus ik had ook contact met hem kunnen opnemen, maar voor mij was het rapport duidelijk genoeg en was er verder geen toelichting nodig.

Zeer behulpzaam van begin tot eind

Ze hebben me geholpen uitzoeken welke auto het beste pastte bij mijn situatie, mijn budget etc. Ook de keuring voor me gedaan en geholpen met onderhandelen.

Wij hebben een aankoopkeuring laten uitvoeren op een camper. Mijn Autocoach heeft zelf een afspraak ingepland met de verkopende partij waardoor je er zelf niet tussen hoeft te zitten. Na de keuring hebben wij een keurig en volledig rapport ontvangen over de camper.

Zeer goede service, zeggen wat ze beloven

Zeer fijne communicatie met de medewerkers. Uiteindelijk een goede aankoop gedaan.

Perfecte invulling van de onderzoeksplicht bij de aankoop van een gebruikte auto

In december 2020 maakte ik gebruik van mijnautocoach.nl voor de aankoop van een gebruikte auto. Bij de eerste auto die ik had geselecteerd adviseerde de monteur na zijn technisch onderzoek tegen de aankoop - hij kende mijn wensen en de auto beantwoordde hier niet aan. Heel prettig vond ik dat. Kort daarop vond ik een andere auto bij een ander garagebedrijf. Dezelfde monteur deed het technisch onderzoek en concludeerde dit keer dat deze auto prima in orde was. Nu, ruim een maand later verder, kan ik zeggen dat de auto prima rijdt en dat mijnautocoach.nl advies geeft dat klopt als een bus. Afgelopen week heb ik daarom wederom gebruik gemaakt van de services van mijnautocoach.nl, nu voor de aankoop van een gebruikte auto voor een van mijn kinderen. Wederom ging de monteur van mijnautocoach.nl binnen 2 dagen naar het garagebedrijf waar de auto te koop stond. Aan het eind van de controle werd ik telefonisch op de hoogte gebracht en ontving ik het uitvoerige technische rapport per mail. We weten precies wat we kopen. En dat is erg fijn als je zoals ik niks snapt van auto's en de verkoopverhalen van garagebedrijven toch op waarde wil kunnen schatten.

Redelijk

Goed geholpen met de aankoopkeuring Bemiddeling niet gelukt. Mijn eigen oude auto verkopen is niet gelukt. Er zou nog gebeld worden voor het transport van de nieuwe auto. Geen reactie meer gehad. Telkens andere medewerkers aan de telefoon wat het niet overzichtelijk maakt.

Dit is goed keuren!

Hele fijne samenwerking met dit bedrijf. Handelen heel snel en komen hun afspraken na. Er word gedegen gekeurd, een goed overzichtelijk rapport opgemaakt en ze bellen keurig na. Dit was voor mij de 2e keer dat ik zaken deed met Autocoach en ik kom daar zeker weer bij terug. Klasse!

Heel goed

Erg proffesioneel en zeer deskundig en Heel erg duidelijk in de uitleg over het rapport wat je krijgt.

Blij dat ik de keuring heb laten doen

Het contact met autocoach verliep zeer plezierig en deskundig. De keuring kon al heel snel plaatsvinden. Van campers heb ik geen verstand dus ik was blij met de mogelijkheid van een aankoopkeuring door autocoach. Een klein misverstand werd naar wederzijdse tevredenheid prima opgelost. Het keuringsrapport was helder en overzichtelijk.

De keuring heeft Niet tot een aankoop geleidt.

De SAAB is gedurende het advies van de reparateur dat enkele dagen duurde verkocht. Ik heb een keuring uit laten voeren aan een auto die niet mijn eigendom heeft mogen worden, hetgeen ik erg van baal en gisterenavond tamelijk door ontdaan was. Ik werd gisteren na het eten letterlijk misselijk na mijn korte gesprek met de verkoper die3 meedeelde dat de auto enkele dagen geleden verkocht was. Ik ga na deze tegenvaller voorlopig geen andere auto-aankopen doen en blijf met mijn 22 jaar oude Volvo doorrijden. Best betreurenswaardig, na al de inspanningen die door vrienden en mij geleverd zijn, omdat ik geen hoog inkomen heb en daarom zekerheid zocht met deze keuring. De snelle service kon ik heel erg waarderen en is ook bij de vrienden die mij geholpen hebben Niet ongemerkt voorbij gegaan. Ik ben echter 299 Eu armer en blijf Zonder aankoop achter.

Sta op het punt een inport auto te kopen. Ik twijfelde over het eventuele schade verleden en de betaalde pbm/invoerkosten. Ze hebben mij hier prima bij geadviseerd! Ik ben een blij mens. Hun advies en extra informatie wordt erg door mij gewaardeerd! Dáárom deze review. TOP!

snel geregeld en prima uitgebreid verslag

de keuringsafspraak snel geregeld ( volgende dag al), daarna gelijk een telefoontje met uitgebreide info over keuring en per mail , verslag met foto`s en advies. al met al een prima bedrijf met een goede en snelle service.. ik ben super tevreden. een mooi auto gekocht zonder zelf te gaan kijken en afgegaan op hun "keuring en advies"

Fijn telefoongesprek en snel geregeld.

Fijn telefoongesprek en snel geregeld.

Geweldig! Heeft mij behoed voor een miskoop en daarna een goede koop opgeleverd!

Ik ben zeer prettig te woord gestaan en goed geholpen. Er is goed meegedacht in ingespeeld op mijn situatie. Goed advies gekregen en goed onderhandeld met het autobedrijf waar ik uiteindelijk geslaagd ben.

Geweldige service, als ik weer een auto ga kopen zal ik weer gebruik maken van Mijn Autocoach.

Een jaar of twee geleden heb ik voor het eerst gehoord van Mijn Autocoach. Ik had nu een ruime, comfortabele en zuinige auto nodig. Mijn Autocoach leverde een aantal mooie alternatieven die voldeden aan mijn eisen waar ik uit kon kiezen. En de auto die ik had wilde ik inruilen, dat is ook geregeld. Ging allemaal heel soepel en netjes. Nieuwe auto werd voor mijn deur gebracht en de oude auto werd meegenomen. Geweldig, ik hoefde bijna niets te doen, daar hou ik van.

Korte lijntjes, gedegen onderzoek camper, goed georganiseerd bedrijf

Snelle reactie na aanvraag complete camperkeuring. Door mij aangegeven punt mbt vocht controle nav (verholpen) lekkage samen met Bob doorgenomen. Dag eerder dan gepland de keuring al op locatie bij camperbedrijf. Werd na een paar uur gebeld door keurmeester Eric die het rapport met me doornam. Na overmaken van de keuringskosten snel het rapport per mail ontvangen. Zeer uitgebreid en voorzien van foto’s en aankoopadvies. Met de verkoper daarna de laatste puntjes op de i gezet. Was even slikken vwb de kosten maar weet nu hoe de camper er aan toe is.

Zeer snelle en vakkundige hulp.

De coach speurde een flink aantal gebreken op bij mijn auto en gebruikte deze in de onderhandelingen met de dealer. Alle gebreken zijn gerepareerd en de prijs is marktconform. Mede dankzij de coach ben ik nu de tevreden eigenaar van een mooie auto.

Persies wat ik had verwacht

Een gedegen rapport met alles er op en er aan en ik ben blij dat ik mijn autocoach heb ingeschakeld omdat er toch nog 5 problemen te voorschijn kwamen die we niet voorzien hadden. Die worden nu ook zonder problemen verholpen door het bedrijf waar ik de camper koop. Ben blij dat ik ze heb ingehuurd omdat ik nu weet wat ik koop.

Goed en snel geholpen

Bijna top, alleen de coach begreep niet dat ik ook een waardebepaling nodig had en dus voor het duurste pakket moest gaan.

Deskundig

Goede keuring. Keuringsmeester gaf een goed deskundig en betrouwbaar advies. Raport heeft mij 500 euro gekost maar vele duizenden euro's bespaart. Top!

Super service!

Twee keer kentekencheck voor verschillende auto's gedaan en uiteindelijk ook auto nav uitkomst hiervan een auto gekocht. Fijne, duidelijke en laagdrempelige service en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding Er wordt echt de tijd voor je genomen, vragen rustig beantwoordt, meegedacht en dat was erg fijn voor een auto-leek als ik :-).

Uitstekend.

Na zaterdag een afspraak te hebben gemaakt, is dinsdag de camper getest en lag om 12.25 uur het technisch rapport in de mailbox. Nog even een telefoontje om er wat woorden aan te geven en het was klaar. Perfect.

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.