Vriendelijke en snelle service die zekerheid geeft

Ik heb hier een aankoopkeuring laten doen en deze kon de volgende dag al worden uitgevoerd. Direct daarna kreeg ik een volledig rapport waarin de auto op alle punten gekeurd was. De coach belde om het rapport toe te lichten en zijn algemene indruk van de auto te geven. Exterieur, interieur, mechanisch en elektronisch was alles tot in detail beoordeeld. Het geeft echt zo veel meer zekerheid als je een auto koopt. Een auto is immers een grote aankoop, dus wil je wel weten waar je aan toe bent. Ik beveel Mijn Autocoach daarom zeker aan!

Autocoach Superservice !

Zelf een tweedehands auto kopen is altijd een risico. Dat begint al bij het uitzoeken. Vandaar dat wij een compleet pakket hebben genomen inclusief zoeken, keuren en onderhandelen. Na de tweede keuring al precies de auto gevonden die we zochten. Autocoach is het geld meer dan waard.

Betrouwbare en snelle service, met duidelijke communicatie!

Betrouwbare en snelle service, met duidelijke communicatie!

Absolute aanrader: strakke service, vertrouwen bij investering, onderbouwing voor deal.

Mijnautocoach heeft voor mij een aankoopkeuring gedaan (variant: compleet). Het resultaat was dat er nog net een paar zaken naar boven kwamen die ik zelf niet had (kunnen) geconstateerd en die ik kon meenemen in de deal, gewoon omdat het dan een bevinding is van een vakman en daar kan je dan niet om heen. Al moet ook gezegd worden dat het bedrijf waar ik de auto gekocht heb, professioneel, open en fair in de deal zat, geen gedoe. De aankoopkeuring en bijbehorend rapport waren uitgebreid, helder en duidelijk uitgevoerd door een vakman in hart en nieren, communicatie was van begin tot eind vriendelijk, strak en helder, konden snel de afspraak plannen (wat je niet zelf hoeft te regelen). Het geeft meer vertrouwen en zekerheid en is absoluut geen overbodige luxe bij een investering als de aankoop van een auto. Kortom: absolute aanrader!

Fijn om professionele hulp te hebben!

Fijn om professionele hulp te hebben! Natuurlijk weet je waar je zelf naar op zoek bent in een auto, maar voor de echte technische afwegingen en prijs/kwaliteit beslissingen is het gewoon belangrijk om op een onafhankelijke expert te kunnen vertrouwen.

Good

Fast

Alles volgens afspraak en een goede auto voor de deur

Alles volgens afspraak. Fijn om te weten dat je een goede auto koopt. De nieuw te kopen auto had alleen nieuwe banden nodig en dat heeft Autocoach bij de prijs in onderhandeld. Top

Goed advies.

Ik ben blij dat ik een keuring heb laten doen Ik heb als leek een goede keuze kunnen maken. Ik heb wel vergeefs op het telefoontje van de inspecteur zitten wachten.

Prima ervaring!

Vlotte en correcte afhandeling van de uitgebreide aankoopkeuring. Geeft rust en zekerheid.

Superservice, snelle afspraken gemaakt zodat de koop snel afgerond kan worden.

Wat voor ons totaal onbekend was maar een ideale service omdat de verkoop van de auto niet bij ons in de buurt was. De expert heeft snel een afspraak gemaakt en het raport snel gestuurd naar ons (en van te voren telefonisch samen doorgenomen) waardoor wij snel de knoop konden doorhakken of we de aut wilden kopen of niet. Zeker de kosten waard nu wij weten waar wij aan toe waren en dat we met een gerust hart de weg op kunnen rijden met ons gezin.

Fijn en deskundig en vooral snel gehandeld.

Duidelijke informatie zowel op site als aan de telefoon. Snel geschakeld, zelfde dag was de keuring van de auto die ik op het oog had geregeld. het rapport was duidelijk, compleet en achteraf ook degelijk.

Professioneel en prettig persoon met duidelijk uitleg

Wilde bij de keuring zijn, totaal geen probleem. Heb dit fijn gevonden .na de keuring overgegaan tot aankoop van de camper het keuringsrapport gaf voor mij de doorslag. Bedankt keurmeester Ruud

Fijne ervaring en goede beoordeling van het voertuig

Voertuig welke ingevoerd was heb ik laten beoordelen. Aan de buiten en binnenkant zag de auto er prachtig uit. Achteraf maar goed dat ik Mijn Autocoach heb ingeschakeld want technisch waren er wel wat mankementen. Dealer wilde dit prima oplossen hoor maar het vertrouwen in de auto was er niet meer. Coach heeft prima onderhandelingen verricht voor zowel aankoop als voor inruil. Persoonlijk zou ik 1 verbetering adviseren en dat is duidelijk aan de consument aangeven wanneer je overgaat van aankoopkeuring naar aankoopservice. (het duurdere pakket) Vraag nog even specifiek om de opdracht. Dat schept meer duidelijkheid voor beide partijen.

Super tevreden

Het traject met mijn auto coach was heel positief. Het begon met vriendelijk contact aan de telefoon om mijn wensen te inventariseren. Ik ben zelf geen expert, maar de beste man aan de andere kant van de telefoon wel. Hij kon een mooie top-3 maken met een goede prijs/kwaliteit balans, waar ik uiteindelijk een weloverwogen keuze op heb kunnen baseren. De aankoopkeuring die ik erbij had was ook top. Resultaat; een zeer compleet technisch rapport waar ik als niet-expert heel erg blij van ben geworden. Geen gedoe en volledig te begrijpen.

Snel en accuraat

Na mijn telefoontje werd snel een afspraak gemaakt op locatie, vervolgens werd ik mondeling geïnformeerd en voorzien van een helder en uitgebreid rapport.

Goed geholpen, van eerste contact tot aanschaf van de auto

Na een tip van een vriend gebeld met mijnAutoCoach. Duidelijke uitleg gekregen over het proces. Het hele traject bestaat uit een aantal stappen (zoeken/top 3, keuring, onderhandeling). Na elke stap was er overleg en de keuze om de volgende stap te zetten, of te stoppen. Dat gaf me een goed gevoel. Uiteindelijk alle stappen doorlopen, met veel contact met de coaches. Snelle reacties via e-mail en telefoon. Duidelijk verhaal na de keuring en uitleg over bevindingen. Coach heeft nog overlegd met de verkoper om zo de beste deal te krijgen. Ook in de dagen daarna was de coach nog telefonisch bereikbaar bij vragen. Top!

Super ervaring met goed hulp altijd fijn

Hoi Team Auto Coach, Wij zijn erg tevreden met de aankoop van onze Nissan QashQai. Nog vele dank aan Ruud dat hij ons hierbij geholpen heeft. Wij zijn erg tevreden met de werkzaamheden en het duidelijke verslag van de auto die jullie gemaakt hebben. En Thanks voor de goede coaching Ruud aangezien het al een scherpe prijs was voor de auto heb ik er toch nog wat van af weten te krijgen Haha Met Vriendelijke Groet Yordy Annemiek en Kids.

Het geld waard

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, we konden geen datum vinden dat we samen bij de verkoper langs zouden gaan dus is de expert vast op bezoek gegaan. Direct na de keuring een telefoontje met toelichting, en een paar uur later een keuringsrapport van 7! paginas in de mail. Verkopende partij was ook heel tevreden en gaf aan dat de autocoach zeer grondig te werk was gegaan!

Goeie ervaring👍

Goeie ruggesteun voor een leek!!

Professioneel en grondig

Zowel de mensen op kantoor als de 'autocoach' was erg duidelijk en behulpzaam. Dankzij de keuring hebben we nog iets voor elkaar weten te krijgen met de prijs en gaan we tot aankoop over.

Ervaren persoon die een goed advies kan geven

Na telefonisch een afspraak te hebben gemaakt was er een goede terugkoppeling. Op de afgesproken plek op locatie was geen brug aanwezig maar mijn autocoach heeft bij een garage in de buurt een brug kunnen regelen om de auto goed te kunnen onderzoeken. Goede uitleg en een goed rapport gekregen waar ik zelf kan bepalen of ik een goede aankoop doe of niet. Een echte aanrader om alvorens de koop zo’n keuring te doen.

Snel, goed en degelijk

Snelle service en duidelijke communicatie. Medewerkers denken met je mee en de expert heeft alle kennis in huis voor een goede beoordeling. Duidelijke toelichting ook bij het rapport. Wij zijn op alle vlakken zeer tevreden.

Excellent report

I have used their service to inspect a car for purchase. They are very reliable in planning and they deliver a detailed report and they are friendly in explaining what I could not understand. My only note is that when I put an order online I have to call by phone for someone to see it. There is no way to track the order or make sure if someone saw it and when will he contact me.

• Would you recommend us? Yes

Geweldige professionele service

Vandaag een keuring laten doen door een zeer deskundige vakman. De auto wordt van top tot teen nagekeken en er wordt meteen een objectief beeld gegeven van de pluspunten en verbeterpunten van de auto. De autocoach neemt uitvoerig de tijd voor een proefrit en al je vragen (zeer handig als je zelf bij de keuring aanwezig kunt zijn). Daarnaast heeft de onderhandelservice zich DIK terugbetaald en wordt hierdoor de auto helemaal opgelapt op kosten van de verkopende partij. Dit heeft absoluut de doorslag gegeven waardoor ik de auto zonder twijfels heb gekocht. De heen en terugreis van meer dan 4 uren waren het dankzij de coach en de fijne service bij het autobedrijf dik waard.

Erg goed en onderbouwd advies.

Erg goede ervaring met Mijn Autocoach. Hoewel de auto erg slecht bleek te zijn, zijn we erg blij dat de autocoaxh (Marco in ons geval) ons hier op wees. Hij bleef objectief en liet ons zelf eerst een mening vormen, maar na ons verzoek gaf hij een eerlijk en duidelijk advies. Mijn tip is ook om bij de keuring zelf aanwezig te zijn, zo leer je veel over de keuring en techniek/technische staat van het voertuig.

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.