deskundig eerlijk advies

Mijn eerste auto: fijn dat Mijn Autocoach er is om eerlijk te adviseren, want over de feitelijke technische staat van een auto heb ikzelf geen kennis. Voor deze (naar bleek) goede auto heeft hij zelfs iets van de prijs af kunnen halen.

Duizenden euro's kosten direct na aanschaf

Mooie advertentie over geborgen verbreken, maar zelfs de simpele zaken als remschijven zien ze niet. Zogenaamd een zeer nette auto en geen opmerkingen, maar binnen 2 maand auto moeten laten afslepen. Duizenden euro's aan kosten van simpele zaken als remschijven tot wat lastiger als brandstoftoevoer problemen en schakelen. Reageren op klachten doen ze niet. Een miskoop doen kan ik zelf ook. In het vervolg beter idee om de kosten van een slecht advies besparen.

Flexibel, snel, kundig en helder

Afspraak was snel gemaakt en rapport was uitgebreid, maar overzichtelijk en bovenal helder. Zeer aan te bevelen.

Veilig gevoel door onafhankelijke keuring

Prettig bedrijf. Bij het allereerste contact kreeg ik al heel veel gratis informatie over hoe ik een indicatie kon krijgen over de staat van een geïmporteerde auto (zonder kenteken waar ik info over kon opvragen). Degene die de keuring zou doen was prima op tijd. Wel jammer dat ik niet kon meekijken op de brug, omdat dit bij een buurbedrijf moest gebeuren. Maar verder goede info gekregen.

Betrouwbaar

Waardevol. Ik kon met een gerust hart een kostbare geïmporteerde auto aanschaffen zonder bang te zijn dat ik een kat in de zak had gekocht.

Ja heel goed, gaf mijn een goed gevoel

Top, snelle handeling en snelle service..... superrrrr

Geweldige service!

Van het eerste telefonisch contact, tot het afleveren goed op de hoogte gehouden. Keurige top 3 gemaakt, de keuze viel op een auto ver bij mijn woonplaats vandaan. Ideaal dat Mijn Autocoach de auto op locatie keurt en daar een technisch verslag van maakt. Dit was doorslaggevend. De auto is toen gekocht en keurig in mijn woonplaats afgeleverd.

Basis keuring. Niet meer, niet minder

Op zich prima keuring maar als er iets verbeterd kan worden dan is het: 1. Duidelijker communiceren/uitleggen wat er precies gecontroleerd gaat worden. Zo miste ik: Compressietest meting en Airco lekkage test 2. Er was een storing op de boordcomputer welke in eerste instantie niet vermeld werd in het rapport, terwijl dat betrekking had op een kapotte (prijzige) sensor. 3. Naad van de achterbumper liep niet parallel waardoor de auto een tik heeft gehad. Hier stond niets over vermeld in het rapport. Echter achteraf is dit alsnog toegevoegd. Plus punt vond ik toch wel dat er gekeurd kan worden bij iedere willekeurige Bosch car service garage welke op veel locatie in het land te krijgen zijn. Doordat je als koper niet onder of in de auto kan kijken raad ik toch deze keuring aan.

Snel geholpen, goed mee denken

Eerste keuring betrof goed uitziende auto. Echter schades verhuld; afgekeurd. Tweede youngtimer van zelfde merk was wel positief gekeurd. Ook daruit weer enkele waardevolle punten die door de dealer konden worden opgepakt bij de koop. Sterk aan te raden.

Deskundig keuring

In het voortraject telefonisch veel nuttige info gekregen over de auto's die ik op het oog had. Ik heb aankoopkeuring + prijsonderhandeling afgenomen (aankoopservice). Keurder heeft wat puntjes gevonden. Uiteindelijk niks van de prijs af weten te krijgen jammer genoeg.

Een goede aankoop mede mogelijk gemaakt door Mijn Autocoach!

Ik heb op afstand, een mooie Volvo V60 gekocht. Gezien het bouwjaar (2012) wilde ik zeker weten dat het een goede aankoop zou zijn. Door de grondige keuring en het positieve rapport durfde ik de auto te kopen. Zonder deze gezien te hebben heeft Mijn Autocoach deze voor mij gekocht, en het transport geregeld. Een uitstekende service en een uitstekende aankoop. Ik ben er erg blij mee.

Goed contact zowel vooraf als tijdens de keuring met een goed advies als resultaat.

Ondanks dat we een relatief jonge auto kopen, toch maar besloten om een aankoopkeuring te laten uitvoeren. De dag van te voren de afspraak gemaakt waarop ikzelf ook aanwezig kon zijn. Voor de keuring wordt netjes de tijd genomen en na de proefrit wordt de auto nog op de brug gezet. Van alle zichtbare delen worden foto’s gemaakt en afwijkingen worden genoteerd. Daarnaast wordt de accu en elektronica uitgelezen. Doordat we het volledige aankooppakket hadden genomen hielp de keurmeester ook bij de onderhandelingen. We zijn erg blij dat we hun betrokken hebben bij de aankoop van de auto. Er zijn toch een aantal zaken die jij zelf als leek niet ziet of voelt. Voor de rest is het een bevestiging van hetgeen je al dacht en dat is ook erg prettig.

Een miskoop voorkomen.

De beoogde auto bleek een waterschade auto met mogelijk toekomstige hoge reparatiekosten.

Duidelijke info over de staat van de auto

Er wordt duidelijk en overzichtelijk een taxatie van de auto gegeven.

wat er overkomt is kennis en ervaring over merken, modellen en types, dat wil je horen.

Ik heb eerder een auto aangeschaft met jullie advies. Ik was toen ook zeer tevreden. Heb het al meerdere mensen aangeraden. Het ging nu over een auto voor mijn zoon. Maar door miscommunicatie kon hij helaas niet bij de keuring zijn. Had toch zoveel vertrouwen dat hij de auto heeft gekocht. PS. ja, ik woonde voorheen in Zeist

vlot en ter zake kundig

informatieve gesprekken : duidelijk en attent. aankoopservice geheel volgens afspraak en gedegen. toelichtingen en vragen werden goed beantwoord

Deskundige keurmeester

Ik had me helaas vergist in de tijd en kwam op de aankoopkeuring toen deze net voorbij was. De Keurmeester deed daar niet moeilijk over en nam de tijd om mij persoonlijk te informeren. Daarnaast heb ik hem nog kunnen bellen voor aanvullende informatie. Het rapport was opzich wel goed maar op sommige punten wel erg summier. De opmerkingen die de keurmeester in het rapport zette kon je op veel manieren opvatten en waren niet duidelijk uitgelegd. Het is jammer dat je daarvoor moet nabellen.

Deskundig en professioneel

Uitvoerige en goede keuring, het wachten op de zoekopdracht na het negatieve koopadvies duurt nu alleen al even.

Erg prettig

Ik had een occasion op het oog en direct de dag erna kon ik samen met de coach ernaar gaan kijken. De coach ging zorgvuldig en prettig te werk. Zijn bevindingen en advies hebben me erg gesteund in het maken van de keuze om de auto te kopen.

Echt hele goede service

Ik ben zeer goed geholpen bij het zoeken naar een passende occasion. Uiteindelijk een auto laten keuren die helemaal in orde bleek te zijn. Maar ondanks dat is er toch nog wat van de prijs af gegaan. De monteur die mee is geweest om de auto te keuren is zeer bekwaam en zat al 40 jaar in het vak. Ik kan het iedereen aanraden om door Autocoach een aankoopkeuring te laten doen. Je komt niet voor verrassingen te staan. Heel erg bedankt.

Waardevolle beoordeling voertuig

Keuring was prima. Tevens een duidelijk telefonisch eind gesprek met keurmeester.

Helemaal top!

Geweldige service! Als ik opnieuw een andere auto ga kopen, ga ik 100% weer eerst Mijn Autocoach bellen. Daan heeft me perfect geholpen bij de selectie. En wat een topper is autocoach Ruud!

Goed dat het er is. Moest er overigens wel steeds achteraan tot er afspraak tot stand kwam tussen de autoconcern en de dealer. De dealer appte mij dat er nog altijd geen afspraak was gemaakt.

Snelle, duidelijke, professionele service. Aanrader!

Heel blij dat ik een coach heb laten kijken naar een auto die ik wilde kopen. Snelle, duidelijke, professionele service. Door de keuring heb ik besloten de auto niet te kopen. Te veel risico. Fijn dat dit het extra zetje is geweest, anders had ik waarschijnlijk over een paar maanden met hoge garagekosten gezeten, of erger nog, met een baby rond gereden in een onveilige auto. Ik kan autocoach zeker aanraden!

in een woord super

goede en duidelijke info goede telefonisch contact betreft vervolg procedure alles zeer netjes afgehandeld mooi duidelijk rapport

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.