Geweldige service van een uitstekende keurmeester

Goed en uitvoerig rapport ontvangen. Tevens goede opvolging door de keurmeester naar de auto leverancier toe. Dit laatste gaf de doorslag bij de aankoop beslissing.

Fijn deskundig advies

Fijn deskundig advies tijdens de aankoop

Blij dat ik autocoach heb ingeschakeld

Het idee dat de Camper die ik graag wilde kopen helemaal is nagekeken heeft me net dat duwtje in de rug gegeven om tot koop over te gaan.

Extra zekerheid dankzij de onafhankelijke vakkennis van Mijn Autocoach

De keuring kwam zeer professioneel op mij over. Dankzij de keuring ben ik nu extra zeker over de aankoop en hebben we nog wat puntjes kunnen aanscherpen. Aan te raden voor mensen die twijfelen of geen vakkennis hebben.

Prettig,heb het gevoel dat ik goed geholpen ben.

Goede contactmomenten bij telefoongesprekken in voor -en natraject, er wordt meegedacht met mij als klant, proces wordt helder uitgelegd. Misschien minder is dat na de aankoop van de auto binnen een week een lekkage is ontstaan bij de airco en de rem kraakt bij het stilzetten van de auto, ik vraag me in zekere zin wel af of dat niet opgemerkt had kunnen worden. Maar dit soort dingen kunnen altijd wel gebeuren.

Ervaring en advies juist als je dat nodig hebt

Het valt niet mee om op eigen houtje een auto te kopen als je er niet echt verstand van hebt. Zelf zie ik al snel veel beren op de weg en vind ik het moeilijk om keuzes te maken. De jongens van autocoach loodsten me door alle fases van het aankoopproces. Ik had het gevoel dat ik altijd iemand die ik kon vertrouwen en die echt verstand van zaken heeft achter me had staan. Hopelijk duurt het nu een tijdje voordat ik aan een andere auto toe ben, maar volgende keer weer...

Prettig contact, bruikbaar en deskundig rapport

Voor de aankoop van een 2ehands auto bij een particulier hebben wij Mijn Autocoach ingeschakeld. Contact verliep erg prettig. Het uiteindelijke rapport was duidelijk en zeer bruikbaar voor ons. Wij bevelen deze partij zeker aan bij mensen die een auto willen kopen, maar zelf net wat te weinig kennis hebben. Bedrag is het zeker waard!

Overall genomen goed.

Beginfase verliep prima met vlot verlopend contact. Op het eind liep de communicatie wat moeizaam.

Prima keuring en goed verslag daarna

Prettige samenwerking tussen mij en de keurmeester. Het was het geld waard.

Duidelijke uitslag gehad over de auto

Heeft mij de zekerheid gegeven om tot koop over te gaan.

Daan en Marko hebben mij uitstekend en razendsnel geholpen. Een auto van pas drie jaar oud is (voor mij, in dit geval) een forse aankoop, en als 'leek' is de zekerheid dat je geen miskoop doet het geld dubbel en dwars waard.

Ik ben 100% tevreden over autocoach Marko.

Had ik autocoach maar bij de aankoop van mijn vorige auto een Alva Romeo bij Henk van Boven in Emmen gekend, dan had mij dat veel ellende bespaard.

Wat heerlijk om alles uit handen te kunnen geven!

Ik heb gebruik gemaakt van de alles geregeld service. Ze denken echt mee met het bepalen van de beste auto n.a.v. je wensen. Eerst heeft de autocoach de auto op locatie gecheckt en uitgelezen, daarna een check op de brug en hebben een proefrit gemaakt. Het onderhandelen inclusief inruil zat er ook bij in, en was top! De autocoach nam alle tijd voor de afspraak, ook al duurde het volgens mij langer dan gepland!

Keuring uitgevoerd volgens afspraak

De keuring is volgens afspraak uitgevoerd. De bevestiging van de afspraak en het betalingsverzoek ontving ik 45 minuten voor het tijdstip van de keuring. Dat is rijkelijk laat!

Goed contact en de gemaakte afspraken zijn nagekomen. De terugkoppeling van de afspraken per mail was traag, waardoor ik zelf nog een aantal keren heb moeten bellen. Het was op het moment dat ik bij jullie aan de bel trok blijkbaar erg druk. De communicatie rondom de cashback a 50 euro via Independer is zeer matig. Binnen Independer weet niemand hier iets van en dat schept toch een bepaalde onrust/twijfel m.b.t. jullie dienstverlening. Als ik jullie was, zou ik hier meer duidelijkheid over willen verstrekken.

Helemaal tevreden,hierdoor de juiste keus gemaakt!

Door het oordeel van de keurmeester kon ik een betere keuze maken die me uiteindelijk geld heeft bespaard!

Top geholpen door Ruud!

Ruud heeft ons goed geholpen en geadviseerd! Verder ook een fijne persoon en dienstverlenend!

Snel en correct geholpen

's Ochtends gebeld voor een afspraak en 's middags was de keuring al uitgevoerd. Ik hoefde er zelf niet bij te zijn. Correct te woord gestaan en terugkoppeling telefonisch door de keurmeester en later in de middag middels een rapport. De bevindingen zijn door de verkopende partij hersteld als onderdeel van de levering. Compenseert in mijn geval deels de kosten van de keuring.

Helder

Duidelijke communicatie en snelle afwikkeling

Duidelijke en snelle communicatie

Het is een prettig idee dat een onafhankelijke keurmeester de auto bekijkt, zodat eventuele gebreken aan het licht komen. Als de gebreken op kosten van het autobedrijf gerepareerd worden heb je het bedrag van de keuring al terug verdiend.....

Snel, vakkundig, kritisch en eerlijk

Prettig en betrouwbaar

We zijn geholpen door Johan. Aangezien we zelf vrijwel geen autokennis hebben was het prettig dat Johan ons adviseerde en alle kritische punten en gebreken concreet maakte. Zodoende konden wij als leken een weloverwogen besluit nemen.

Beste investering voor een goede beslissing.

Het rapport dat ik ontving over de occasion die ik wilde kopen bleek zeer uitgebreid en gaf een uitstekend inzicht in de staat van de auto. Tevens gaf het aanknopingspunten voor toekomstig onderhoud. Natuurlijk krijg je nooit 100% zekerheid, maar ik durf wel te zeggen dat deze aanpak echt het kaf van het koren scheidt. Geen moment spijt gehad. Bij de volgende auto ga ik het wéér doen.

Grondige inspectie, waarna nog dezelfde dag een duidelijk rapport volgde.

Alle denkbare punten zijn gecontroleerd, wat je het vertrouwen geeft dat je wel of niet een goede auto kocht/gaat kopen. Aansluitend een duidelijk gesprek met de autocoach over zijn bevindingen. Het rapport dat wij dezelfde dag nog ontvingen was conform het besprokene, zeer uitgebreid en ook voor een leek prima leesbaar. Kortom; een welbesteed bedrag voor een goede, fijne en snelle service.

Vijf sterren voor de keurmeester

Echt een topper die keurmeester. Vriendelijk, kundig en bereid om alles uit te leggen wat je maar wilt weten. Voortraject ging rommelig. Dat begon al met het aanmelden waarbij bleek dat de keuring van €200 slechts de basiskeuring was. De volledige keuring kost €300. Ook ging de offerte een paar keer niet goed. Het belangrijkste is natuurlijk de keuring zelf, en die werd naar volle tevredenheid uitgevoerd (waarbij overigens de auto werd afgeraden).

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.