Goede snelle service, vriendelijk geholpen.

Een goed bedrijf om je auto of camper te laten keuren Goede service en vriendelijke mensen Ook als je belt

Snel geregeld en prettig contact

Afspraak kon snel gemaakt worden. De terugkoppeling van de gevonden items en het verslag was prima in orde

Enorm goede service

Er wordt duidelijk uitgelegd wat de keuring inhoud. Na de keuring werd er meteen verslag uitgebracht van de uitslag. Tevens wordt er goed onderbouwd advies gegeven.

Plezierig en vakkundig

Ruud strijbos heeft mij super goed geholpen. Leuke vent. Goede kennis. Erg bereidwillig. Perfect.

Dankzij AutoCoach met een gerust gevoel gekocht!

Goede en behulpzame partij die duidelijk expertise hebben en jou als klant geheel ontzorgen. Ik ben zeer te spreken over AutoCoach

Snel, vakkundig, betrouwbaar

Ik heb Mijn Autocoach gebruikt voor de keuring van mijn camper. HEt betrof dus geen aankoopkeuring, maar ik wilde deze gebruiken om potentiele kopers te overtuigen en ook om voor mezelf niet voor verrassingen te komen staan in het verkoopproces. Op deze manier kon ik ook goed mijn verkoopprijs vaststellen. Ik houd niet van verrassingen. Het blijkt dat de kopers inderdaad het erg fijn vonden dat de camper gekeurd was en niet alleen APK, maar het camperdeel. Bij de NKC had ik minder betaald maar er was een wachtlijst van vele weken. Dan had ik er ook naar toe moeten gaan. Ik kon nu bellen en paar daagjes later kwam de monteur. We reden naar een brug in de buurt en dezelfde dag nog het rapport.

Mijn eerste indruk, komt Betrouwbaar over, klantvriendelijk, goede service. Hopelijk is dit ook in

Ik ben geholpen door Edward van der Putten. Zeer vriendelijke coach. Mijn indruk was dat hij het werk naar behoren heeft verricht. Wat de toekomst zal uitwijzen is afwachten. Ik zou andere aanraden om ook naar jullie toe toekomen. Succes

Kundig en vriendelijke Ruud.

Tot volgende keer..top.

Een handige en vakkundige service

Na telefonisch contact binnen 24uur op locatie om te keuren, zijn wat dingen tegen gekomen die de verkoper keurig heeft verholpen.

Perfecte en 100% eerlijke begeleiding

Zeer goede telefonische begeleiding vooraf. Hoewel niet echt nodig volgens telefonisch advies toch keuring laten uitvoeren. Werd gedaan door zeer ervaren monteur (meer dan 30 jaar ervaring bij diverse merkgarages). KON NIET BETER. Zo weet ik zeker dat ik iets goeds heb gekocht. HELEMAAL BLIJ!

Goed telefonisch bijgestaan en bezichtiging voorbereid. Keuring zelf ook goed en uitgebreid toegelicht. Zeer tevreden.

Heerlijk om dit samen met mijnautocoach te doen

Voor mijn gemak en de zekerheid heb ik de hulp ingeschakeld van mijnautocoach. Ik wilde snel een goede tweedehandsauto zonder uit al die te koop staande auto’s een goede deal te moeten. Met hulp is er binnen een paar dagen een auto gekocht. Geheel naar wens en binnen budget. Top

Vriendelijke inspecteur, heldere rapportage

De inspecteur heeft gekeken naar zaken waar ik, als leek, geen kennis over heb. En hij heeft kleine gebreken ontdekt die ik niet gezien heb. De garage heeft deze kleine gebreken voor aflevering van de auto hersteld. Zou anders niet gebeurd zijn.

Goed contact, behulpzaam, duidelijk
  • Welk pakket heeft u afgenomen? Aankoopkeuring
  • Verbeterpunten: Heb zelf wel roest ontdekt aan achterklep na trap weghalen. Heb het idee dat de standkachel niet werkt dus op een of andere manier meer of anders checken

Zowel de medewerker (Daan) die me geholpen heeft met een aantal suggesties voor auto's die in aanmerking zouden kunnen komen, als de keurmeester (Eric), namen ruim de tijd om me te adviseren, waren zeer vriendelijk en betrokken en gaven deskundig advies. De auto die geselecteerd was, bleek vervolgens een goede keus, voor een goede prijs. Al met al zeer tevreden.
  • Welk pakket heeft u afgenomen? Aankoopkeuring

Beste Ernst, Hartelijk dank voor de mooie review en namens Daan en Eric ook graag gedaan. We hopen dat je veel plezier gaat hebben van de nieuwe auto en en wensen je veel veilige kilometers toe. Hopelijk tot over een aantal jaar! Met vriendelijke groet, Het team van Mijn Autocoach

Zeer snelle en adequate service; direct na aankoopkeuring rapport beschikbaar en telefonische toelichting hierop met toegevoegde waarde. Vriendelijk en professioneel !
  • Welk pakket heeft u afgenomen? Aankoopkeuring

Super dat dit bestaat, het kopen van een occasions doe je dan toch met meer kennis Bedankt!
  • Ik ben: vrouw
  • Welk pakket heeft u afgenomen? Aankoopkeuring

Eerst telefonisch contact gehad over een andere auto. Doordat het een importauto was, konden ze geen info over de auto gegeven. Wel over het bedrijf. Kwam er interne bij Mijn Autoscout er goed vanaf. Auto helaas niet gekocht, omdat er tijdens de proefrit (door mijzelf) wat mankementen waren en een onderkant van een deur met heel veel roest. 3 dagen later bij een schitterende auto gaan kijken. Daar ook een aankoopkeuring op laten doen. Binnen 24 uur was de keurmeester aanwezig. Netjes gebeld na de keuring. Kwam 1 puntje uit bij het motormanagement. De zelfde dag nog het complete rapport per mail ontvangen, inclusief foto van de onderkant van de auto, toen deze op de brug stond. Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden. Bij de volgende auto schakel ik jullie weer in!!
  • Begeleiding N.v.t.
  • Welk pakket heeft u afgenomen? Aankoopkeuring
  • Verbeterpunten: Op de site staat €. 199,00 en op het factuur €. 299,00. Daar nog over gebeld en uitlegt gehad. Maar als jullie beter omschrijven wat je voor de €. 199,- en de €. 299,- doen. Dan neem je een hoop vragen weg.

Goedemiddag Xander, Dank voor je mooie beoordeling en waardevolle toevoeging. We hebben dankzij jouw toevoeging het systeem inmiddels wat aangepast zodat dit hopelijk duidelijker is. We wensen je veel plezier met de auto en hopelijk tot over een aantal jaar! Met vriendelijke groet, Het team van Mijn Autocoach

Het rapport dat volgde op de aankoopkeuring was duidelijk en heeft me geholpen met het aankopen van onze nieuwe auto.
  • Welk pakket heeft u afgenomen? Aankoopkeuring
  • Verbeterpunten: Ik had mijnautocoach sochtends verzocht zsm contact op te nemen met het autobedrijf omdat de auto gewild was en het bedrijf deze tijdelijk voor mij had gereserveerd. Helaas ben ik die dag meerdere keren gebeld door het autobedrijf omdat zij nog steeds niets gehoord hadden van mijnautocoach. Dit terwijl de medewerkers van mijnautocoach mij verzekerden dat ze het zo snel mogelijk zouden oppakken. Pas aan het einde van de werkdag was er contact geweest tussen het autobedrijf en mijnautocoach. Gelukkig heeft het bedrijf de auto al die tijd voor mij apart gehouden.

Zowel Daan als Ruud waren alleraardigst en hulpvaardig in hun communicatie.
  • Welk pakket heeft u afgenomen? Aankoopkeuring
  • Verbeterpunten: Website kan nog wat overzichtelijker voor de autoleek.

Goedemiddag Patrick, Dank voor je mooie review en we wensen je natuurlijk veel plezier met de auto. Hopelijk tot over een aantal jaar! Met vriendelijke groet, Daan & Ruud en natuurlijk de rest van ons team :)

Als leek kun je moeilijk beoordelen wat de kwaliteit van een gebruikte auto is. Dan is het fijn dat een onafhankelijk en deskundig adviseur de essentiële onderdelen beoordeelt. Ook fijn dat dit snel en bij de verkopende dealer kon plaatsvinden. In combinatie met BOVAG-garantie van de verkoper geeft dit veel vertrouwen in de aankoop.
  • Verbeterpunten: geen

Goede ervaring, Ruud is zeer deskundig en geeft goede tips.
  • Verbeterpunten: Geen.

Blij met de top 3 die ik ontving. Erg fijn om met iemand bij de verkoper aan te komen en in mijn belang naar de auto te kijken.
  • Welk pakket heeft u afgenomen? Mijn Autocoach Totaalpakket
  • Verbeterpunten: De terug bel momenten kunnen iets strakker nageleefd worden.

Als vrouw zijnde wist ik niet waar ik het moest zoeken tussen de auto's, en weet je al helemaal niet of je de juiste keuze maakt mocht je er 1 op het oog hebben. Gelukkig met deze hulp er uit gekomen! Het kost wel wat en dat moet je er echt voor over hebben. Bij de 1e auto (die ik zelf had uitgekozen) is mij ook echt aangeraden om de auto niet aan te schaffen (met onderbouwing). Bij de 2e auto werd mij verteld dat hij zo keurig was dat er eigenlijk niets op viel af te dingen, nou prima! De heren hebben erg veel geduld tov hun clienten, ik heb mij nooit opgelaten gevoeld, fijne begeleiding. Maarja, er hangt wel een prijskaartje aan..
  • Ik ben: vrouw
  • Welk pakket heeft u afgenomen? Mijn Autocoach Totaalpakket

Over Mijn Autocoach BV

Verborgen gebreken behoren tot het verleden Ken je dat? Je ziet een mooie tweedehands auto staan. Althans, hij ziet er mooi uit. Maar is het wel een betrouwbare auto zonder verborgen gebreken? Je wil na het uitgeven van zoveel geld, niet met technische problemen langs de weg komen te staan. In de meeste gevallen geeft de verkoper niet thuis. Wat doe je dan? De enige optie is dan om je auto te laten repareren op eigen kosten. Iets wat honderden tot duizenden euro’s kost. Balen! Maar je kunt het ook anders doen… Wij van Mijn Autocoach helpen je bij de aanschaf van je volgende tweedehands auto. Onze technische experts zijn er voor jou. We nemen je aan de hand, en behoeden je voor een miskoop.

Filter op Taal