Onderbouwd je gevoel

Zelf een proefrit gemaakt en door autocoach een keuring laten uitvoeren. Eerst een gesprek gehad welke mij deed besluiten de keuring in te zetten, de volgende dag, na de keuring een top rapport met juiste informatie en adviezen welke mijn gevoel onderbouwden. De koop was daarna snel geregeld! Een volgende keer zal ik zeker overwegen weer van hun diensten gebruik te maken!

Waardevolle ondersteuning bij de aankoop en verkoop van auto's!

Autocoach heeft mij vakkundig begeleid in de zoektocht naar een nieuwe auto (BMW). Ze hebben hierbij veel werk uit handen genomen door de markt scherp in de gaten te houden en diverse modellen aan een stevige screening (vooraf) en keuring (op locatie) te onderwerpen. Dit proces heeft meermaals een miskoop voorkomen! Uiteindelijk hebben ze de auto gevonden die aan nagenoeg alle zoekcriteria voldeed en in een uitstekende staat bleek te zijn. Vervolgens hebben ze me begeleid bij het aankoopproces, waardoor ik nu sneller dan verwacht kan genieten van deze mooie BMW. Bij de levering bleek de auto helaas niet gereinigd te zijn zoals vooraf met de dealer afgesproken was, maar dit heeft Autocoach direct uitstekend opgelost. Erg servicegericht! Klein puntje van feedback: de onderlinge afstemming tussen de medewerkers van Autocoach mag wat strakker, nu bleek soms dat men soms niet helemaal op de hoogte was van de actuele status van het proces. Verder top!

Nooit meer een auto kopen zonder Mijn Auto Coach

Heel erg blij mee snelle service en top communicatie. Zowel voor, tijdens als na keuring. Ontvangen rapport was heel duidelijk met veel foto’s. Dank voor de top service!

Van A tot Z een perfecte service, met vriendelijke aanspreekpunten. Normaal koop ik auto alleen als nieuw, om er zeker van te zijn dat er niets mis mee is. Nu voor het eerst een tweedehands auto aangeschaft, als tweede auto twv 30K. Was vooraf huiverig, maar stuitte op Autocoach. Heb zelf geen kennis van auto's, dus je kunt mij alles wijsmaken en een schadeauto kun je van de buitenkant niet herkennen. Personeel van Autocoach vangt dit af. Oftewel: je koopt zekerheid. Daarnaast heeft het me veel tijd bespaard. Geen bezoekjes aan dealers, auto netjes afgeleverd, inruil meegenomen. Via website overzichtelijke stappen van de acties. Kind kan de was doen. Voor mij is deze service ideaal en het geld meer dan waard!

Het was fijn om alles uit handen te geven. En had het volste vertrouwen in de deskundigheid van de mensen. Ze hebben heel duidelijk gecommuniceerd. Zakelijk maar ook zeer zeker Persoonlijk.

Prima keurder

Autocoach werd mij aanbevolen door de autoverkoper voor een aankoopkeuring voor een Young-timer. De verkoper committeerde zich daarmee aan de uitkomsten van de keuring. Voor mij een groot pluspunt. De reactie tijd was snel en direct na de keuring kreeg ik al een mondelinge eerste uitgebreide verslaglegging. De rapportage die daarna via de mail volgde was overzichtelijk en helder met veel foto's. De verkoper heeft alle punten overgenomen en zal deze herstellen vóór aflevering. Een prima ervaring dus.

Beste keuze bij de aankoop van een auto!

Ontzettend tevreden met de hulp van Lars! Meerdere malen gebeld om een geschikte youngtimer te vinden. De auto is gekeurd en na een paar kleine aanpassingen uit het uitgebreide keuringsrapport besloten om de auto te kopen. Ik zou iedereen aanraden om te kiezen voor het gemak en de expertise van Mijn Autocoach!

Erg tevreden

Erg uitgebreid en overzichtelijk rapport, bij de auto waar ik de keuring voor had laten doen waren verschillende aandachtspunten vermeld die ik zelf niet had gevonden en die de garage netjes op wil lossen. Zeer aan te bevelen

Beste Marco, Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven! We horen graag wat we beter kunnen doen om een 10 te krijgen.

Professionele Organisatie

Via een webformulier heb ik Autocoach benaderd voor een aankoopkeuring. Geen bevestigingsmail ontvangen, zoals vermeld staat na het verzenden. De volgende werkdag hebben ze mij gebeld om mijn wensen door te nemen. Na betaling van de factuur hebben zij zelf met de verkoper (Garagebedrijf) een afspraak gemaakt. Na de keuring gebeld met de belangrijkste bevindingen, zoals positief of negatief koopadvies. Daarna via de mail een link ontvangen voor het openen van het keuringsrapport. Heel erg uitgebreid met duidelijke teksten en heel veel foto's. Dik tevreden over het verloop van de transactie. Kan dit bedrijf volledig aanraden.

Snelle service en keurig rapport

Geweldig fijn dat Autocoach op korte termijn een aankoopkeuring kon uitvoeren. Er moest nog even snel een brug geregeld worden maar ook dat was geen probleem. Communicatie was snel en duidelijk. Het rapport was beslist geen half werk. Volop foto's, een duidelijke toelichting en een eerlijk advies. Zo'n keuring geeft toch een prettig en zeker gevoel. Ik kan Autocoach beslist aanbevelen.

Geweldig bedrijf

Was al een tijdje op zoek naar een andere auto van 3 a 4 jaar oud, yaris of een suzuki ignis. Bij internet bedrijven en garages liep ik vaak ergens tegenaan, of een auto uit het buitenland waar behalve foto s weinig over bekend was. Ook slechte revews. Tot ik autocoach tegenkwam. Alleen maar goede recenties. Contact opgenomen en zij zijn op zoek gegaan naar een toyota yaris. Al snel 1 gevonden met alle wensen erop en eraan en na 2 1/2 stond hij voor m n deur. Zijn vriendelijke mensen en komen betrouwbaar en deskundig over. Zij doen de aankoopkeuring. Ik heb weinig verstand van auto s, maar dat kan je aan autocoach overlaten. Ik ben uiterst tevreden.

Heel goed!

Ik heb meermaals gebeld met vragen en werd altijd vriendelijk te woord gestaan. Het hele proces verliep soepel en ik werd goed op de hoogte gehouden.

Veel woorden zijn niet nodig; het zijn TOP Coaches

Autocoach heeft mij met deskundig, klantvriendelijk en via een vloeiend lopend proces full service bijgestaan bij de aanschaf van een auto op leeftijd. Zij weten wat de juiste aanbieders zijn, doen de zakelijke onderhandelingen met de verkoper zeer deskundig, maken een duidelijk autoplaatje, het keuringsrapport is supertop en de afhandeling snel via een duidelijk stappenplan en volgens afspraak. Ik was "ontzorgd ", want wist dat ik geen "kat in de zak" zou kopen. Ik had bijzondere wensen en die zijn absoluut vervuld! Ik geef een warme aanbeveling; ik raad iedereen autocoach aan. Ik vind bovendien dat zij deze uitgebreide service aanbieden voor 'n aantrekkelijk prijs!

Kundige keuring

De keuring aangevraagd en kon snel plaatsvinden. De “keurmeester” was iemand met veel ervaring wat mij iig vertrouwen gaf. Ik ben meegegaan tijdens de keuring en kreeg overal vriendelijke en goed uitleg bij. Rapport is daarna gelijk gemaild, conform waar we tegenaan liepen. Twee serieuze zaken die ik zelf niet had kunnen zien (olie-lekkage en foutcode automatische versnellingsbak) en waarvan de verkoper heeft beloofd die te zullen oplossen. Enige minpuntje, en daarom niet 5 sterren, vond ik dat ik na de aanname van de opdracht door Mijn Autocoach, ik nog twee keer heb moeten bellen. Eerste keer leek het erop dat ze de keuring op de verkeerde dag zouden inplannen waardoor ik er niet bij zou kunnen zijn, tweede keer heb ik moeten bellen om tijdstip van start keuring door te krijgen. Overigens was de keurmeester er keurig op tijd. Dus meer een verbeterpunt voor de communicatie.

Snelle en vriendelijke service

Binnen twee dagen na aanvraag werd de auto gekeurd. Kreeg na 2 uur al een prima duidelijk rapport en een zeer uitgebreid telefoongesprek over de auto. Gelukkig was er niet veel mee aan de hand, we kunnen hem gerust kopen en er hopelijk veel plezier aan hebben. Omdat de handelaar normaal 3 maanden garantie geeft en we die niet nodig hadden hebben we de 300 euro meteen weer terugverdiend. Zowel bij het eerste telefoontje en later met de keurder kreeg ik de indruk van veel vriendelijkheid, expertise en meedenken.

Beste Josine, Hartelijk dank voor de mooie review. Houd er a.u.b wel rekening mee dat een aankoopkeuring een momentopname is, wij kunnen niet garanderen dat de auto de komende 3 maanden ook goed blijft. Een aankoopkeuring is geen alternatief voor garantie. Wij wensen jullie nog heel veel plezier met jullie nieuwe auto!

Perfect!

Voor het eerst gebruik gemaakt van autocoach omdat ik een beetje huiverig was voor de import auto en de prijskaart die hieraan vast zat. Ik heb geen moment spijt gehad van het inschakelen van deze professionals. Ik ben ontzettend vriendelijk te woord gestaan na het maken van een online afspraak. Na de keuring heb ik een uitgebreid rapport ontvangen, daarna ook nogmaals keurig gebeld voor de toelichting hiervan. Het eind resultaat was positief en hierdoor heb ik mijn gewilde auto met voor mij de extra zekerheid aangeschaft. Chapeau heren ga zo door, in de toekomst zal ik zeer zeker weer een beroep doen op uw service!

Beste Gracia, Hartelijk dank voor de mooie review. We wensen je nog heel veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe auto!

Behoed voor (hoge) kosten.

Helaas niet de auto gekocht die ik op het oog had, maar daarmee ook behoed voor behoorlijk wat extra kosten. Met de keuring door Autocoach werd helaas duidelijk dat de wervende teksten uit de advertentie als "banden rondom zijn nieuw" en "geen deuk of krasje te bekennen op de hele auto niet", niet overeen kwamen met de werkelijkheid. Slechts één nieuwe band. En de beschadigingen die werden ontdekt waren op zich niet schokkend gezien de leeftijd van de auto, maar dan moet je niet zeggen dat de auto krasvrij is. En de auto zakte linksachter in, wat hoogstwaarschijnlijk duidt op een defect niveauregeling systeem (bekend euvel van de auto, met mogelijk 4.000+ euro aan kosten). Ik heb dit natuurlijk besproken met de verkopende partij. Een reactie: "Oh ik dacht dat er nieuwe banden opzaten....". Ik had eerder overleg met hem gehad en hij wekte vertrouwen, dat is nu helaas beschadigd. Wat ik autocoach wel wil meegeven is dat zij ook op de website mogen aangeven dat voor exclusieve auto's een meerprijs geldt van 50 euro. Dat werd overigens in het telefonisch overleg keurig vermeld, maar kwam even als verrassing.

Beste Roy, Hartelijk dank voor de mooie review. We gaan met de feedback aan de slag en gaan de toeslag voor exclusieve auto's ook op onze website vermelden.

Meer dan uitstekende aankoop-begeleiding

Voor het eerst heb ik gebruik gemaakt van deze service voor begeleiding in het aankopen van een andere auto. Dat verliep uitstekend en is het geld dubbel en dwars waard. Eerst een screeningsrapport en na de aankoopkeuring eveneens een uitgebreid rapport en je wordt ook gebeld door de keurmeester met de bevindingen. Helemaal top !!!

veel tijd bespaard

de autocoach heeft op zeer korte termijn een aankoopkeuring uitgevoerd bij een auto die er op het eerste gezicht in de advertentie goed uitzag . helaas bleek deze niet zo goed te zijn als ik had gehoopt. door het degelijke advies van autocoach heb ik van de aankoop afgezien en een lange rit naar de verkoper uitgespaard

snel en professioneel

Mijn aanvraag voor een aankoopkeuring deed ik op zondagavond, op maandagochtend werd i.o.m. mij de afspraak ingeregeld en dinsdagmiddag had ik een volledig rapport plus de mondelinge toelichting. Dus alles zeer vlot geregeld, professioneel aangepakt, resulterend in een uitgebreid rapport en een helder advies.

Door aanschaf van een auto uit het hogere segment en hun zeer goede beoordelingen Autocoach in de arm genomen. Gekozen voor het pakket Screenen en Onderhandelen tot aan Transactie en Bezorging. Vanaf begin tot eind bijgestaan door voornamelijk Lars en Bas. Namen rustig de tijd om te sparren gedurende de afhandeling van het gehele pakket. Alles werd steeds snel doorgepakt. De taxatie van de in te ruilen auto verliep vlot. In de ochtend gebeld in de middag de taxatie. Ook de Aankoopkeuring was top. Het rapport was zeer uitgebreid met aandacht voor de punten waar zich mogelijke mankementen konden voordoen. Inclusief aankoopadvies. Alles met de nodige foto 's onderbouwd. Het afleveren en ophalen verliep geheel volgens planning. Nieuwe auto geleverd, Oude opgehaald. En als afronding van het geheel een evaluatie. Al met al Top Service van Autocoach. Iedereen die heeft bijgedragen: Bedankt!!

Beste Mukesh, Hartelijk dank voor de mooie review! Wij wensen je nog heel veel plezier met de auto!

Ontzorgt met het kopen van een 2e hands auto.

Fijn en snel contact over en weer. Duidelijke communicatie, en alle stappen in het proces zijn helder weergegeven. Alles digitaal en telefonisch, snel en goed geregeld.

Beste Ronald, Hartelijk dank voor de mooie review! We horen graag wat we nog beter kunnen doen om de volgende keer een 10 te ontvangen.

handige dienst

Vriendelijke mensen die je uitgebreid te woord staan Ik heb mijn auto alleen laten keuren. Er blijkt een ongeschreven regel te zijn dat de auto niet verkocht wordt tijdens het proces. In mijn geval werd de auto om 9.00u gekeurd maar moest ik om 14.00u zelf nog achter het rapport aan. Ondertussen was de auto bijna verkocht aan iemand anders. Rapport zelf is zeer uitgebreid en wordt telefonisch goed toegelicht. Jammer dat een barst in het raam niet is opgemerkt, daar ben ik zelf telaat achter gekomen.

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij gaan met uw feedback aan de slag om onze dienstverlening te verbeteren.

Ik heb Autocoach als superfijn ervaren. totale ontzorging op een hele fijne manier. Zeer klantvriendelijk en beleefd. Ze hebben verstand van auto's, luisteren goed naar je wensen en komen zo tot een goed voorstel. Ze schakelen snel en doen wat ze beloven. Ik heb zelf geen verstand van auto's en ik had geen tijd om naar een nieuwe auto te zoeken. Wat ben ik blij met Autocoach. Binnen een paar weken stond een nieuwe auto die helemaal aan mijn wensen voldoet, voor de deur. Mijn oude auto weg en alles geregeld. Full service op zijn best.

Regelt alles voor je

Doen wat je verwacht, regelen alles van a tot z. Ik ben tevreden :)

Stationsplein 99 285

1703 WE Heerhugowaard

Over Autocoach

De occasionmarkt kent voor Autocoach geen geheimen. Ons team van specialisten ondersteunt en beschermt dagelijks tientallen autokopers bij de aanschaf van tweedehands auto’s. In 2011 zijn we gestart met aankoopkeuring voor auto’s op locatie. Inmiddels zijn wij uitgegroeid tot de ideale partner voor het zorgeloos aanschaffen van je volgende auto. Als autokoper ontzorgen we je graag volledig bij de aanschaf. Van het doelgericht vinden van de perfecte auto, het screenen van de aanbieder, autoverleden en prijs, het onderhandelen van de beste deal, het beoordelen van de autokwaliteit op locatie, het toezien op de transactie en het rijklaar maken, tot aan de bezorging aan huis. Jouw eventuele inruilauto nemen we soepel mee in het traject, en wordt verkocht aan de partij met het hoogste gegarandeerde bod. Ook na de aanschaf van de auto blijven wij jouw aanspreekpunt voor nazorg en autovragen. Met Autocoach koop je iedere occasion in Nederland zorgeloos. Het kan zelfs volledig online. Onze service is daarmee uniek in zijn soort. Verwen jezelf met maximaal gemak, zekerheid en financieel voordeel in de aanschaf en eventuele inruil. Bepaal zelf hoeveel Autocoach je wilt gebruiken. Het kopen van je tweedehands auto is zo een geweldige ervaring!