Deskundig, geduldig, eerlijk en goed advies!

In onze zoektocht naar de juiste opstelling hebben we een aantal afspraken gehad waarbij de indeling regelmatig veranderde. Door goed te luisteren en vooral geduldig te zijn heeft Raymond ons uitstekend advies gegeven! Niets was te veel en de (gewijzigde) tekeningen hadden we vaak de zelfde dag al in huis! Als je op zoek bent naar een goed advies zonder poespas (‘kortingen‘, zogenaamd ‘gratis’ en ‘u moet vandaag beslissen’) dan raad ik Thuiskeukens zeker aan!

• Aanbevolen monteur

Hallo Wanda en Victor, Bedankt voor jullie mooie review.

Wij zijn super tevreden en zijn heel blij met de keuken.

Wij zijn super tevreden, het advies, de service, de kwaliteit van de keuken, prima!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor jullie review.

geen woorden maar daden!

Wij zijn mensen die er erg tegen op zagen om een keuken te vervangen maar vanaf het 1e moment neemt Raymond deze zorgen bij je weg.

• Aanbevolen monteur

Hallo Jeroen en Wendy, Bedankt voor jullie beoordeling! Als er nog een probleem met de Siemens inductie kookplaat is. Laat het me dan weten. Geniet van jullie keuken en bedankt voor jullie aankoop.

Persoonlijke benadering en deskundig advies

We vonden de samenwerking met Raymond erg prettig, zeer deskundig en persoonlijk advies. Zeer tevreden met het eindresultaat. Het plaatsen van de keuken was heel snel en vakkundig gedaan. De oven was beschadigd geleverd maar binnen een paar dagen werd de nieuwe oven persoonlijk geleverd door Raymond. Heel fijn dat het snel opgelost was zonder veel gedoe.

• Aanbevolen monteur

Hallo Suzanne, Bedankt voor je beoordeling. Geniet van jullie keuken!

Open en prettige samenwerking

Prachtige kwaliteit keuken geleverd door Thuiskeukens en weliswaar een kleine beschadiging op een paneel maar daar zijn intussen ook nieuwe voor geleverd. Voor de rest open communicatie en zeker aan te bevelen als je op zoek bent naar een (Hacker) keuken zoals wij.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Werner en Nicole, Bedankt voor jullie beoordeling. Veel plezier van jullie nieuwe Hacker keuken.

Geweldig.

Een geweldige zaak waar goed wordt meegedacht over de mogelijkheden. Heel deskundig en professioneel. Ook tijdens het plaatsen van de keuken interesse. Ook erna wordt er nog gebeld of alles naar wens is. Een plaatje van een keuken gemonteerd door hele goede monteurs. Echt een aanrader.

• Aanbevolen monteur

Hallo Carola, Bedankt voor jullie review! Geniet van jullie nieuwe keuken.

Wij zijn zeer blij met onze nieuwe keuken. Raymond heeft ons zeer goed geholpen en geadviseerd. Kortom uiterst tevreden.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Pascal en Nieki, Bedankt voor het delen van jullie ervaring met thuiskeukens.nl. Gr. Raymond

Prima keukenwinkel, als je overal bent geweest, moet hier zeker langs gaan!

Toevallig getipt op dit keukenbedrijf in Nieuwkoop. Toch maar even langs gegaan. Misschien een klein maar zeker heel fijn bedrijf. Zeer deskundige adviezen, goed meegedacht, direct duidelijk waar je aan toe bent.

• Aanbevolen monteur

Beste Roel en Carla, Bedankt voor jullie beoordeling. Zodra de deurbegrenzers binnen zijn, kom ik deze nog even in de scharnieren van de spoelkast zetten. Gr. Raymond

Heel fijn geholpen!

Door de uitgebreide showroom is er een goed beeld van de keukens te krijgen. Met de hulp én het geduld van Raymond kom je tot een weloverwogen keuze. Onze keuken is dan ook boven verwachting! De kleurencombinatie van antraciet grijs met licht eikenhout is heel stijlvol.

• Aanbevolen monteur

Bedankt voor jullie mooie beoordeling!

een keuken kopen met een goed gevoel!

geen gladde verkooppraatjes en onnodig lang durende gesprekken , gewoon goed advies en tijd om erover te denken!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Bedankt! Geniet van jullie mooie keuken.

Geweldige keukenspecialist

Deskundig advies, snelle reactie, goede service, prachtige kwaliteit keuken, vakbekwame installateur en zeer prettige communicatie. Alles klopt.

• Aanbevolen monteur

Bedankt voor jullie mooie beoordeling! Raymond

Heel erg tevreden een 10

Heel erg tevreden een 10

geweldige keuken

de kwaliteit van de keuken, de installatie en service zijn geweldig

Goede service en advies

Raymond heeft ons goed geholpen om de juiste keuken te kiezen. We zijn erg blij met het resultaat!

• Aanbevolen monteur

Zeer vriendelijk, meedenkend en goede service!

Raymond en Andrea nemen de tijd om zaken uit te leggen, zijn transparant in de prijzen, denken mee en geven een goede service. Wij zijn heel erg tevreden en zijn heel blij met onze keuken. We raden Thuiskeukens zeer zeker aan!

• Aanbevolen monteur

We got a very good experience with Thuiskeuken. Raymond is very knowledgeable and gives good recommendations. Everything went fine except for one cabinet which was damaged during transport. But Raymond ordered straight away a replacement. Thuiskeuken shows what a good after-sale care should be!. Thanks again.

• Aanbevolen monteur

Wij zijn heel blij met onze keuken en hoe het allemaal gelopen is.

• Aanbevolen monteur

Fijne en goede verkoop. Duidelijke communicatie en zeer goed advies. De keuken is zeer netjes en zoals afgesproken geleverd.

• Nazorg en garantie

Volkomen tevreden over het hele traject. Keuken is geworden zoals we hem ons voorgesteld hadden. Frontjes waren deels verkeerd geleverd maar dat is goed opgelost. Monteur was zeer ervaren, aan de prijs vond ik gezien de bestede tijd, maar zeer efficient en niets op kwaliteit af te dingen. Ik vond de beschikbare Siemens apparatuur wat beperkt, en verder kom je als consument totaal niet door de typenummers heen, zodat een goede vergelijking op prijs en functionaliteit lastig is. Ik snap dat dat bewust beleid van dergelijke bedrijven is.

• Nazorg en garantie

Beste Ed, Siemens hanteert voor de verschillende verkoopkanalen inderdaad andere typenummers. Dit is helaas het beleid van Siemens. Bedankt voor de review en geniet van jullie mooie keuken. Raymond

Raymond is deskundig op zijn gebied, denkt pro-actief mee, komt afspraken na en reageert snel op vragen. Over het merk Häcker hebben wij alleen maar positieve informatie kunnen vinden. Het is dan ook prettig dat Raymond slechts met dit merk werkt. Je kan je geheel richten op de indeling en het ontwerp. Dit is al lastig genoeg, maar Raymond kan je hier uitstekend mee helpen. Kortom wij zijn zeer tevreden over Thuiskeukens en bevelen dit bedrijf van harte aan.

• Nazorg en garantie

Hallo Kees en Annelien, Bedankt voor jullie mooie review!

Super mooie keuken. Hebben nu een paar weken. Alles bevalt prima en we zijn er erg blij mee. Raymond adviseert goed en reageert snel . Levering en installatie ook erg over the spreken.

• Nazorg en garantie

Bedankt voor jullie bericht. Veel plezier met jullie Häcker Systemat keuken.

Op verzoek van de installateur ben ik bij Thuiskeukens terecht gekomen. Ik ben zeer tevreden en zal het ook aan iedereen aanbevelen. Goede snelle service, en alles correct geleverd en opgemeten. Top!

• Nazorg en garantie

Mirjam, bedankt voor je bericht. Geniet van je mooie keuken!

Jakub, Top!

Vanaf dag een was de behandeling van ons als -potentiële- klant 'uit het boekje'. Ontvangst, advies, ontwerp, nakomen beloftes, levering en aftersales service waren prima. Vandaar een tien. Alleen voor nazorg en garantie een acht, omdat de informatie over de geld teruggave door Siemens pas na de installatie gegeven werd, waardoor het door de plaatsing van het plaatje met de E-nummers moeilijk was dit te achterhalen. Bovendien moesten we enig knip- en plakwerk verrichten om een scan van de factuur te kunnen maken en te kunnen uploaden naar de Siemens aanvraag.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Beste Olga, We zijn heel blij met je positieve review. We gaan in het vervolg klanten ook voor levering informeren over het aanmelden van de Siemens apparatuur. Groet, Raymond

Positieve ervaring. Goed en professioneel begeleidt door Raymond van Kempen bij het kopen van de keuken.

• Nazorg en garantie

Beste Lahcen, Bedankt voor de review en heel veel plezier met jullie Hacker systemat keuken!

Industrieweg 3 D

2421LK Nieuwkoop

Over thuiskeukens

Bij thuiskeukens bestel je keukenkasten op jouw manier. Duitse topkwaliteit voor de beste prijs. Elke keukenkast wordt voorgemonteerd geleverd vanuit de fabriek, dus geen stapels losse planken waarvan je zelf nog een keukenkast moet maken. Je kunt na levering direct starten met plaatsen en je weet zeker dat je een solide kwaliteit keukenkasten bestelt. Keukenkasten worden geleverd inclusief front(en), soft-close op laden en scharnieren, greep(lijsten), stelpoten, plinten en koppelschroeven. Verken de mogelijkheden op deze website en bereken de prijs voor jouw keukenkasten plan.