TOP

Raymond begreep direct wat we wilde hebben en binnen een mum van tijd had hij een mooie tekening gemaakt. En zo is het ook geworden.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Keuken leverancier met kennis van zaken

Wij waren op zoek naar een nieuwe keuken. Maar bij de gangbare keuken specialisten wordt je overdonderd door het aanbod en diversiteit. Thuiskeukens is anders, één merk en voor de rest niets. Dat moet je wel in je keuze meenemen. Voor ons een verademing. Wij wisten wat we wilden hebben en hadden ons op de website al georiënteerd. Dat maakte het tijdens het adviesgesprek een stuk makkelijker. Raymond van Kempen heeft onze wensen perfect vertaald naar een keuken die staat als een huis. De keukenmontage hebben wij laten uitvoeren door een bedrijf wat door Thuiskeukens werd voorgesteld. De voorbereiding en montage zijn ook hier perfect gelopen. Nadat de keuken was opgeleverd is Raymond nog komen kijken naar het resultaat. Het is altijd spannend om te zien wat het is geworden. Daarom werd ook dit bezoekje erg door ons gewaardeerd.

• Aanbevolen monteur

Hallo Cliff en Marijke, Heel veel plezier met jullie Häcker keuken. Groet, Raymond

Top kwaliteit keuken maar vooral geweldige service

Na eerder onze keuken door thuiskeukens te hebben laten plaatsen hebben we besloten om daar een uitbreiding op te doen. De kwaliteit van de kasten is gewoon geweldig. Je krijgt echt een top product. Waar ik echter veel meer over te spreken Ben, is de service die verleent wordt. Na plaatsing was bij één kast het lak losgeraakt en bij een ander kast een beschadiging aan de onderkant van de front. Beide problemen werden super opgelost. Een nieuwe kast werd geplaatst en de front van de andere kast werd vervangen. Niks moeilijk doen, gewoon service verlenen totdat de klant tevreden is. Dat kenmerkt dit bedrijf en ik mijn wens is dat meer bedrijven dat in hun principes zouden opnemen i.p.v. alleen geld verdienen aan de klant. Ik garandeer dat je 100% tevreden zult zijn als je je keuken bij Thuiskeukens besteld en ook door hun laat installeren want het bedrijf dat de keukens installeert draagt ook bij aan die klanttevredenheid.

• Aanbevolen monteur

Hallo Hendrie en Isabel, Bedankt voor de fijne samenwerking en geniet van jullie mooie Häcker keuken.

Enorm tevreden!

Inmiddels onze 2e keuken gekocht. Vanaf het eerste moment professionele service. Eerlijke en open calculatie en geen verassingen achteraf. Stellen klant centraal. Goed advies, afspraken worden nagekomen. Goede communicatie en nazorg. Zeer betrouwbaar en deskundig. Inmiddels ook vrienden en kennissen geadviseerd om een nieuwe Keuken bij Thuiskeukens te kopen.

Hallo Christiaan en Ted, Bedankt voor jullie beoordeling. Gr. Raymond

Vakkundig, adviserend, betrouwbaar

Zeer positief

• Aanbevolen monteur

Ton, bedankt voor de prettige samenwerking.

Heel goed adres

Wij zijn zeer tevreden hoe het tot nu aan toe allemaal verlopen is ,de aankoop en de bezorging ging perfect. Wij hebben de keuken zelf geplaatst en geen oponthoud gehad van dat er iets niet bij zat, wij hopen er veel plezier van te hebben bedankt .Gr.Teun en Geertje Reijm

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Geen gladde verkooppraatjes maar gedegen advies

Bij het zoeken naar een degelijke Duitse keuken uitgekomen bij Häcker en online Thuiskeukens gevonden. Via de site kan je heel handig kastjes uitzoeken een keuken samenstellen en prijsopgaaf aanvragen. Deze kreeg ik automatisch en direct per kerende e-mail. Alvast een prettige binnenkomer voor de oriëntatie fase. Erg handig ook dat ze zich beperken tot één merk zodat je niet verzuipt in de keuze mogelijkheden. Daarna alsnog een afspraak gemaakt om de opties, kleuren en keukenblad te kiezen en ervoor te zorgen dat alles compleet werd besteld. Heel prettig geholpen door eigenaar Raymond. No-nonsense de en de prijs is gewoon transparant. Geen aanbiedingen die je niet mag laten lopen en geen druk om een contract te tekenen. Apparatuur elders bestellen was geen probleem als het daar goedkoper was. Werd gewoon meegenomen in het ontwerp en geïnstalleerd door de monteur. Daarna alles prima geregeld. Het inplannen van de monteur was flexibel in te plannen in de rest van de verbouwing. Een tweetal weken van tevoren kwam de factuur. De keuken werd netjes en tijdig bezorgd een aantal dagen van tevoren. Alles was compleet (heb ik vaker wel dan niet fout horen gaan bij andere leveranciers) De monteur was Supersnel (anderhalve dag!) helemaal klaar en super netjes. Hij ging niet weg voor alle kastdeuren en lades absoluut kaarsrecht en haaks zaten. Groot compliment ook aan hem dus. Alles bij elkaar een hele prettige en zorgeloze ervaring!

• Aanbevolen monteur

Hallo Niels en Jojanneke, Bedankt! De afsluitplug voor de spoelbak gaat vandaag nog op de post. Raymond

Een aanrader

Heel goed geholpen!

Deskundige begeleiding van Raymond in het verfijnen van onze ideeën. En daarnaast geen enkel probleem dat we uiteindelijk alleen de kasten hebben afgenomen. Heldere afspraken en trsnsparante offerte. Een aanrader als je op zoek bent naar een Hacker keuken.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Schitterende keukens en fantastische service

In 2014 bij Thuiskeukens.nl een keuken gekocht. Raymond is een vakman die oor heeft voor zijn klanten. Betaalbaar en topkwaliteit. Niks meer dan lof!

• Aanbevolen monteur

Hallo Maarten, Ik hoop dat alles goed is met jullie. Leuk om te lezen dat jullie nog steeds genieten van de keuken. Raymond

Gedegen, vakkundig, prettig advies met goede service. Ook als de keuken als is geplaatst

Zeer prettig. Rustig en vakkundig. Staan altijd klaar voor een snelle terugkoppeling. Persoonlijk en professioneel

• Aanbevolen monteur

Hallo Sven, Een mooie beoordeling. Het frontje is maandag bij ons geleverd. Ik kom deze week nog even langs. Raymond

Thuiskeukens begrijpt zijn klanten en maakt dat waar

Luistert. Geeft goed advies. Uitleg waarom. Creatief. Begripvol. Attent. Communicatief. Vakkundig. Levert kwaliteit. Komt afspraak na. Snel. Samenwerking met uitstekende monteur die zijn vak verstaat en uit hetzelfde hout is gesneden. Nazorg. Garantie. Service. Kortom, het adres waar je moet zijn voor een keuken. In principe geef ik nooit de maximale waardering in mijn beoordeling omdat er altijd een uitdaging moet zijn om nog te verbeteren. Ik ben er van overtuigd dat Thuiskeukens dat gaat oppikken, al moet ik bekennen dat ik niet zou weten waar die verbetering nog kan plaatsvinden ;-) .

• Aanbevolen monteur

Hallo Kees, Bedankt voor je mooie en creatieve beoordeling!

Goede service en advies

Wij zijn bij verschillende keukenspecialisten langs geweest, maar hebben uiteindelijk gekozen om de keuken af te nemen bij Thuiskeukens. Raymond geeft goed advies en denkt uitgebreid met je mee. Ook met bepaalde zaken waar je helemaal zelf niet aan denkt. Ook het verloop van contact was als prettig ervaren en de transparantie. Bij levering was er een deel van het werkblad en een kast beschadigd. Dit werd ook direct opgepakt en binnen 2 weken werd het geleverd en gemonteerd. Ook zijn we erg blij met hoe de keuken is gemonteerd. Wij zijn erg tevreden met hoe de keuken staat en kunnen terug kijken op een fijn kooptraject van begin tot het eindresultaat de keuken tot de goede nazorg.

• Aanbevolen monteur

Keukenverkoop met persoonlijk contact en meedenkend aspect

Thuiskeukens neemt de tijd voor de klant, denkt mee, geeft advies hoe iets beter opgelost kan worden of verandert. Thuiskeukens vertegenwoordigt een merk en dat is Haecker en daarom is bijna alles direct te zien in de showroom, dus niet iets van een plaatje bekijken, geen gedwongen verkoop of verkooppraatjes, directe en transparante verkoop. Iets wat wij na vele bezoeken aan keukenshowrooms door het hele land en zelfs Duitsland als zeer prettig ervaren hebben. Raymond is je enige aanspreekpunt en geeft snel antwoord op vragen/veranderingen in het bestel proces en ook tijdens de zelf installatie van de keuken. Service achteraf is ook perfect, snel en effectief. Thuiskeukens is zeker een aanbeveling als je op zoek bent naar kwaliteit - service - transparantie.

Zeer positieve ervaring

Heel relax op een woensdagavond mijn keuken uitgekozen, communicatie was perfect, levering was perfect en ook nog eens perfect geïnstalleerd, ben er zeer gelukkig mee.

Hallo Patricia, Heel veel plezier en geniet van de keuken. Raymond

koop hier je keuken.

We hadden al een aantal keukenzaken gezien. Maar bij binnenkomst bij thuiskeukens.nl wisten we dat we de goede keukenzaak gevonden hadden. Ten eerste zijn we dol op de degelijkheid van een Hacker keuken en we zijn erg tevreden met de kundigheid van Raymond. Hij is precies, attent en goed bereikbaar. De monteur van Kyroan montage uit Zoetermeer heeft de keuken zeer deskundig geplaatst. Wij hebben in ieder geval onze droomkeuken gevonden, en dit dankzij thuiskeukens. Dank Raymond!

• Aanbevolen monteur

Hallo Bert, Bedankt voor jullie mooie woorden. Fijn dat de keuken is geworden zoals jullie hebben voorgesteld. Raymond

Zeer goede en eerlijke service

Wij zijn tevreden over het traject van de keuken. Raymond heeft ons goed begeleid in de keuzes die we konden maken. Daarbij letten hij op de haalbaarheid en praktische invulling. Het inbouwen van de keuken is zeer professioneel gedaan door kyroan montage. Er werd netjes gewerkt waarbij er gelet werd op de plaatsingswens van ons. Al met al een zeer prettige samenwerking

• Aanbevolen monteur

Hallo Henk Jan, Goed om te lezen dat het traject naar tevredenheid is verlopen. Dank je wel voor de mooie beoordeling en de foto.

Uitstekend bedrijf!

Verkoop, levering en montage gaat op een zeer professionele wijze met hoge betrokkenheid van alle partijen. Het is de tweede keuken die wij via thuiskeukens.nl hebben besteld en dat kunnen wij iedereen aanraden. Er wordt bij de verkoop goed meegedacht door de eigenaar. Geen commerciële prietpraat maar een goed advies.

• Aanbevolen monteur

Bedankt Erwin! Top dat je wederom bij ons een Häcker keuken hebt besteld.

Wederom heel tevreden over de kwaliteit en service

Wij hebben onlangs in ons nieuwe huis opnieuw een keuken laten plaatsen door thuiskeukens. We zijn heel tevreden over de prijs, kwaliteit en service. De keuken is heel netjes geplaatst en is helemaal naar onze wensen...

• Aanbevolen monteur

Hallo Thomas en Meike, Bedankt voor jullie review. Ook voor de nazorg zullen wij er zijn. Veel plezier van jullie Häcker keuken.

Mooie keuken, zeer vriendelijk en vakkundig geholpen en goede service

Wij hebben de keuken zelf geplaatst. Maar deze is keurig afgeleverd!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Miranda en Kees, Bedankt voor jullie beoordeling.

Volledig waargemaakt

Raymond van Thuiskeukens maakt zijn belofte waar. Hij weet waar hij het overheeft, Hacker keukens. Goed spul. In onze orientatie neemt hij een bescheiden, adviserende rol in. Niet sturend of heigerig, gewoon luisteren en meedenken. Na levering is hij snel met beantwoorden van vragen. Precies wat je zoekt. Zeer aan te raden.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Gijs, Bedankt voor je review!

deskundig advies en erg servicegericht!

De tijd die Raymond neemt om samen tot de perfecte keuken te komen is erg fijn. Deskundigheid, betrokkenheid en een prima service staan hoog in het vaandel.

• Aanbevolen monteur

Hallo Marjon, Bedankt voor de fijne samenwerking. Geniet van je mooie keuken.

topkeuken en in 1 dag geplaatst

Hele fijne persoonlijke service bij thuiskeukens.nl De keuken staat nog mooier in onze nieuwe uitbouw dan ik gehoopt had!

• Aanbevolen monteur

Hallo Marieke en David, Bedankt voor jullie review. De extra composiet tegelplint heb ik besteld. Zodra deze binnen is kom ik langs. Raymond

Kwalitatief hoogwaardige keukens tegen concurrerende prijzen

December 2019 is onze keuken volgens afspraak en volledig naar wens geplaatst. Thuiskeukens levert kwalitatief hoogwaardige keukens tegen van te voren vastgestelde prijzen via de website waardoor je de keuken helemaal binnen je budget kan samenstellen in tegenstelling tot andere keukenleveranciers. Ook de service en na service staan hoog in het vaandel mede door de betrokkenheid van Raymond van Kempen van thuiskeukens gedurende het hele traject. Wij zijn in ieder geval zeer tevreden en bevelen Thuiskeukens dan ook aan.

• Aanbevolen monteur

Hallo Eric, Geniet van jullie nieuwe woning en keuken, dat hebben jullie wel verdiend. Raymond

Thuiskeukens is Top keukens !!!

Wij zijn heel blij met onze keuken, geen enkele moeite was Raymond teveel. problemen bestaan niet en als ze wel bestonden zijn ze naar alle tevredenheid opgelost. Raymond en Andrea erg bedankt voor jullie super service en zeer goed nazorg. Wij zullen jullie zeker aanbevelen. veel succes gewenst.

Hallo Mark en Bianca, Het is een schitterende keuken geworden! Trots. Raymond

Industrieweg 3 2421LK Nieuwkoop

Over thuiskeukens

Bij thuiskeukens bestel je keukenkasten op jouw manier. Duitse topkwaliteit voor de beste prijs. Elke keukenkast wordt voorgemonteerd geleverd vanuit de fabriek, dus geen stapels losse planken waarvan je zelf nog een keukenkast moet maken. Je kunt na levering direct starten met plaatsen en je weet zeker dat je een solide kwaliteit keukenkasten bestelt. Keukenkasten worden geleverd inclusief front(en), soft-close op laden en scharnieren, greep(lijsten), stelpoten, plinten en koppelschroeven. Verken de mogelijkheden op deze website en bereken de prijs voor jouw keukenkasten plan.