Top ervaring met Raymond van Thuiskeukens

Onze ervaring met Raymon en Thuiskeukens is uitstekend. Ramond neemt de tijd, legt dingen duidelijk uit en het allerbelangrijkste hij regelt het goed. Keuken werd in één keer goed en compleet geleverd (met ervaringen uit mijn omgeving bij andere is dat zelf al een compleet waard). Ook voor vragen tijdens en na de montage nam hij iedere keer de tijd om ons zo goed mogelijk te helpen.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Keurig geholpen, nette offerte, levering volgens afspraak, goede kwaliteit, en prima service bij een gebrek!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Prima begeleiding, levering en eindresultaat

Ontwerpen en leveren zijn perfect gegaan. Eindresultaat zijn we heel tevreden over. Fijne manier van werken bij Thuiskeukens, uitstekende service

• Aanbevolen monteur

Deskundig advies en veel support tijdens zelf plaatsen

Wij hebben onze Hacker keuken met Raymond samengesteld tijdens enkele afspraken in de showroom. Nadat wijn ervoor gekozen hebben om de keuken zelf te plaatsen konden wij tijdens de installatie via whatsapp en telefoon bij Raymond terecht voor snelle hulp en informatie. Dit was erg fijn. Wij kunnen Thuiskeukens.nl dan ook zeker aanbevelen!

Mooie keukens

Mooie keukens te krijgen.Raymond neemt de tijd om alles te bespreken. Snelle oplossing als er iets niet is door COVID19

• Aanbevolen monteur

Zeer goed geholpen met mooi resultaat

Raymond heeft ons goed geadviseerd en geholpen. Erg precies en keuken is geheel naar onze wens

• Aanbevolen monteur

Goed meegedacht en goed geadviseerd

Fijne mensen en prima geholpen.

Helemaal af!

Dat we opnieuw bij Thuiskeukens een keuken zouden kopen stond wel vast toen we besloten om te verhuizen. Omdat we uitstekende ervaringen hadden tav advies, complete levering, nazorg en kwaliteit. Dat is opnieuw waargemaakt en we hebben samen met Raymond een keuken samengesteld die in gebruik helemaal bij onze wensen aansluit. Helemaal af!

Kundig en transparant

Je weet hier vooraf exact wat je kan verwachten. Na het tekenen altijd bereikbaar voor advies, ook wanneer je zelf je keuken monteert. En wanneer twee maanden later blijkt dat er bij de levering toch iets ontbrak wordt dat snel en kosteloos nageleverd.

Uitstekend.

wij zijn bijzonder tevreden over thuiskeukens.

• Aanbevolen monteur

Door de wens om zelf keukenkasten, apparatuur en werkblad bij verschillende leveranciers te bestellen zijn we bij Thuiskeukens terecht gekomen. Na de afspraak verliep het contact soepel en werden we goed op de hoogte gehouden. Wij hebben de kasten zelf met behulp van een timmerman geplaatst. De kwaliteit van Hacker keukens is goed. Raymond is een vakman en we zouden willen dat we hem direct bij ons eerste ontwerp hadden betrokken.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Alles tot in de puntjes verzorgd en alles prima op tijd geleverd

Geweldige service eerst goede uitleg bij uitzoeken . Daarna kwamen ze alles tot 2keer toe alles opmeten Levering perfect. Ik raad iedereen aan bij thuiskeukens een keuken uit te gaan zoeken

• Aanbevolen monteur

Goede service, alles klopte precies

Keuken geheel naar wens door goede, doelgerichte service en advies.

• Nazorg N.v.t.

Denken met alles mee!

Wij hebben heel goede ervaringen met Thuiskeukens.nl (Raymond). Goede prijs, erg meedenkende houding en goede service.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Deskundig, service en goed advies

Na bezoek aan twee andere keukenbedrijven ook bij Thuiskeukens langsgeweest. Raymond kwam met goede tips en adviezen die we niet eerder hadden gehoord. Heeft ruim de tijd genomen om onze wensen te inventariseren en ons van advies te voorzien. Naderhand ook goed en rechtstreeks bereikbaar per mail en telefoon. Ook de levering is conform afspraak gebeurd en alles was in 1x compleet. Zeer tevreden over het resultaat, service en advies!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Goede prijs, service en kwaliteit

In mijn zoektocht naar een nieuwe keuken vaak tegen mooie praatjes en hoge rekeningen aan gelopen. Begon me al bijna af te vragen of er überhaupt een keukenzaak te vinden was die mee wilde denken en wel oprecht aan zijn klant denk ipv zijn financieel belang (uiteraard ook belangrijk, maar kom op zeg, het mag allemaal best wat minder!). Bij thuiskeukens wordt je oprecht behandeld, goede service, kwaliteit, prijs en bereikbaarheid. Geen seconde spijt gehad!! Het enige waar ik zelf spijt van heb dat ik voor het plaatsen van de keuken iemand anders heb ingeschakeld. Dit zou ik achteraf ook gewoon via Thuiskeukens hebben gedaan.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Wij voelden ons helemaal thuis bij Thuiskeukens.

Wat wij fijn vonden bij Thuiskeukens. Compacte overzichtelijke showroom, maar alles wat je nodig hebt is er. Rustig alles bespreken aan de grote tafel. Zeer deskundig advies van Raymond. Duidelijke prijsafspraken. Per omgaande antwoord op onze vragen via mail of app. Prima montage en service door monteur via Thuiskeukens. Defect aan een apparaat zeer adequaat en snel opgelost. Mooie kwaliteit keuken. Precies geworden zoals we voor ogen hadden. Dankjewel Raymond. Hartelijke groet, Ron en Berndien

• Aanbevolen monteur

Eerlijke keukenzaak die meedenkt!

Wij zijn veel keukenzaken afgegaan en dit was de keukenzaak met het beste gevoel. Iedereen kent de horrorverhalen over handtekeningen, speciale aanbiedingen, apparaten die zij aanbevelen, enz. enz., maar hier totaal geen spraken van. Raymond heeft duidelijk veel ervaring met het uitdenken van keukens, luistert heel goed en komt met goede tips. Hij drukt zijn ideeën niet door, dus luister hier zelf goed naar. Wat wij zeer prettig vonden is dat elk onderdeeltje wat je toevoegt in je keuken een prijs krijgt. Wij hebben zelf de keuken in elkaar gezet, dit hebben wij nooit eerder gedaan, een uitdaging dus. Er zit geen Ikea beschrijving bij, dus veel zelf uitdenken en precies werken. Ook in dit proces konden wij Raymond om tips vragen, hier was ik wel eens te laat mee omdat ik dacht dat ik het wel op mijn manier kon oplossen. Kortom, ook na de verkoop was hij betrokken. Over de keuken; Kwalitatief degelijke keuken!

Droomkeuken zonder zorgen

Na een aantal keukenzaken bezocht te hebben was het thuiskomen bij Raymond. Een overzichtelijk aanbod van kwaliteitskeukens. Genoeg keuze, professioneel advies en volledig transparant over prijzen. Het inmeten en plaatsen in ons nieuwbouw huis ging ook soepel. Raymond belde achteraf nog om te vragen hoe alles beviel. Heel fijn!

• Aanbevolen monteur

Netjes, klant en servicegericht!

Wij hadden zelf onze keuken al uitgetekend en uitgezocht, hebben alleen kasten besteld. Raymond ging hier top in mee (in tegenstelling tot sommige verkopers elders). Na een uurtje waren alle kasten die we wilden besteld. Communicatie duidelijk. Reageren zeer snel op vragen / mails. Levering netjes en volgens afapraak.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Enorm betrokken en meedenkend, zonder opdringerig te zijn.

Wij hebben hebben wij een keuken gekocht voor ons nieuwbouwhuis in Friesland. Raymond heeft de keuken ter plaatse ingemeten. De keuken werd in de afgesproken week bij ons afgeleverd. Deze keuken hebben wij zelf geplaatst met inbouwadvies van Raymond. Helaas waren en twee beschadigingen, deze zijn perfect opgelost. Raymond geeft zeer goede adviezen, is een vakman en komt zijn afspraken na. Kortom een aanrader.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Jeroen en Anneke, Bedankt voor jullie mooie review en geniet van jullie nieuwe stekje in Friesland. Raymond

Zeer tevreden!

Geen gedoe met kortingen of moeilijke onderhandelingen. Gewoon een duidelijke tekening en advies en een eigenaar die je order dubbelcheckt. Geen verrassingen en fouten tijdens levering: alles klopt! Zeer tevreden dus.

• Nazorg N.v.t.

Alles perfect geregeld

De showroom van Thuiskeukens binnen stappen is echt een verademing ten opzichte van alle andere keukenzaken die we bezocht hebben. Hier geen verkopers die je bespringen, maar gewoon een rustig en goed gesprek over je wensen. Daarbij voldoende ruimte voor je eigen inbreng, wat vooral voor mij belangrijk was. Ik wilde graag alles zelf doen en daar sluit Thuiskeukens prima bij aan. Op eventuele vragen krijg je altijd direct antwoord van Raymond. In mijn geval wilde ik ook de levering nog een weekje uitstellen en ook dat was geen probleem. En bij vragen tijdens het zetten, direct hulp, uitleg. Daar kan, in mijn optiek, menig keukenzaak wat van leren. Thuiskeukens was een 100% aansluiting bij wat ik zocht,

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Peter, Fijn om te lezen dat jullie tevreden zijn. Veel plezier met jullie Häcker Systemat keuken.

Geweldige service

Na lang onderzoek mijzelf overtuigt dat ik het beste een Hacker Systemat keuken moest nemen . Na eerst een offerte gemaakt te laten hebben bij een andere winkel kwam ik tot de conclusie dat de wereld van de keukens een beetje schimmig is . bij thuiskeukens weet je gewoon wat je kwijt bent, daar valt dan ook niet of nauwelijks over te praten . Maar afgaande op ervaring elders was ik toch een stuk voordeliger uit . En nog belangrijker haast is de service en vriendelijkheid van Raymond van thuiskeukens ook wanneer je al betaald hebt en de keuken al een tijdje in huis hebt staan. Er waren een aantal dingen niet geleverd vanuit de fabriek ,deze spullen kwam Raymond persoonlijk langs brengen. ook wanneer er onduidelijkheden zijn over montage enz kun je Raymond altijd een app sturen of bellen ,niets is hem teveel ! kortom super service !

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Richard en Marieke, Bedankt voor jullie beoordeling. Succes met de verdere verbouwing van jullie woning en veel plezier met jullie nieuwe keuken.

Vakkundig advies wordt 100% waargemaakt

Raymond is zeer vakbekwaam. - Denkt goed mee - Flexibel in aanbod. - Betrouwbaar. Reageert snel op berichten en komt afspraken na.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Nathan en Irene, Veel plezier met jullie Häcker Systemat keuken.

Over thuiskeukens

Bij thuiskeukens bestel je keukenkasten op jouw manier. Duitse topkwaliteit voor de beste prijs. Elke keukenkast wordt voorgemonteerd geleverd vanuit de fabriek, dus geen stapels losse planken waarvan je zelf nog een keukenkast moet maken. Je kunt na levering direct starten met plaatsen en je weet zeker dat je een solide kwaliteit keukenkasten bestelt. Keukenkasten worden geleverd inclusief front(en), soft-close op laden en scharnieren, greep(lijsten), stelpoten, plinten en koppelschroeven. Verken de mogelijkheden op deze website en bereken de prijs voor jouw keukenkasten plan.