Prima geholpen nam de tijd voor je Kundig Top installateur

• Aanbevolen monteur

Kom heel duidelijk en oprecht over

Erg snel met hulp en advies over onze vragen

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Aardig ingelezen en voorbereid zijn wij op zoek gegaan naar een nieuwe keuken. Omdat wij geen enkel plezier beleven aan schimmige onderhandelingen, vage offertes en nu of nooit beslissingen viel onze keuze op thuiskeukens. Geen grote keten, geen schreeuwende aanbiedingen maar een eerlijk verhaal. Na een eerste verkennend gesprek was het meteen duidelijk: hier willen wij onze keuken kopen. Het was nog even spannend of het ging lukken omdat we vrij dicht tegen een deadline aanzaten voor het doorgeven van ons leidingwerk. Gelukkig viel er een gat in de planning van Raymond en kon alles toch nog doorgaan. Het hele traject van eerste ideeen tot uiteindelijke plaatsing is uitstekend verlopen. Raymond heeft zorgvuldig en tot op het kleinste detailniveau met ons meegedacht om niet allen een mooie maar ook een optimale functionele keuken te ontwerpen. (in andere keukenzaken werden verkopers op een gegeven moment ongeduldig.. Zij waren vooral gefocust op de 'looks' van de keuken en vonden onze vragen over of iets nu echt handig was maar lastig) De keuken is op de afgesproken datum 100% compleet en onbeschadigd afgeleverd. Op aanraden van Raymond hebben we Rob Zegers de montage laten uitvoeren. Dit is uiterst vakkundig en snel gedaan. Kortom een dikke 10

• Aanbevolen monteur

Bedankt voor de complimenten en fijn om te lezen dat het proces naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier van jullie Häcker Systemat keuken.

Absolute topkwaliteit in alle onderdelen

Het gehele traject vanaf het eerste contact tot en met het plaatsen van de keuken was perfect. Raymond is zeer deskundig en daarnaast een bijzonder aangenaam mens. Uitstekend bereikbaar en altijd bereid langs te komen (buiten kantoortijden) om mee te denken en te zoeken naar oplossingen. Nadat onze eigen keukenmonteur het liet afweten heeft hij een van zijn vaste monteurs (Rob Zegers) bereid gevonden de keuken te plaatsen die dat tot in perfectie gedaan heeft. Wij zijn Raymond en Rob bijzonder dankbaar voor de uitzonderlijk goede service en kwaliteit van dienstverlening en kunnen Thuiskeukens dan ook van harte aanbevelen.

• Aanbevolen monteur

Hallo Oliver, Bedankt voor de mooie review. Wij zijn jullie ook dankbaar voor de aankoop. Heel fijn om te lezen dat jullie nu kunnen genieten van de keuken.

Onze vierde keuken, nog nooit zo een positieve ervaring gehad als met Raymond van Thuis Keikens

Na de zoveelste niet transparante handje klap offerte zijn we via internet bij Thuis Keukens uit gekomen. Wat een verademing! Het hele traject fantastisch begeleid en toen mijn man tijdens het zelf plaatsen een frontje beschadigde werd het onder coulance opgelost. Tijdens het plaatsen was het Raymond niets te veel om technische tips en uitleg te geven. Tel daarbij een transparante offerte op waar de Grando’s en Keukenloodsen nog wat van kunnen leren, en je weet dat dit een integer bedrijf is.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Daar doen wij het voor! Bedankt en veel plezier met jullie Häcker keuken.

Deskundige advisering

Een keuken bij thuiskeukens kopen is een verademing. Raymond heeft terdege kennis van zaken. Ondanks dat ik mijn keuken al helemaal zelf getekend had, toch slimme adviezen en tips van hem ontvangen. Ook geen probleem om zaken niet te bestellen,in mijn geval had ik alleen corpus met de fronten nodig. Ook bij vragen tijdens het zelf plaatsen van mijn keuken kan je goed en snel bij Raymond terecht. Kan deze zaak alleen maar aanbevelen.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Alles meer dan dik voor elkaar, prachtig ontwerp, top afhandeling

Wij zijn uitermate tevreden met onze keuken van Thuiskeukens.nl. Het meedenken met ons, het tot stand komen van mooi ontwerp, het advies bij de keuze van apparatuur, de transparantie van het verkoopproces, en daarna de afhandeling incl. de montage: het is allemaal "de dik voor elkaar show" bij Thuiskeukens.nl. Accuraat, betrouwbaar en servicegericht.

• Aanbevolen monteur

Bedankt Anne, heel veel plezier met jullie mooie keuken met mooi uitzicht in Harderwijk.

Klantvriendelijk, meedenkend en een top service!

In augustus is onze keuken geleverd. Voorafgaand hebben wij goed advies gekregen om voor ons de juiste keuze te kunnen maken. Op vragen werd eerlijk antwoord gegeven, er werd met ons meegedacht en bij vragen werd er via de mail direct gereageerd. Wij zijn onwijs blij dat we onze keuken bij Thuiskeukens hebben gekocht en raden het anderen zeker aan!

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Mooie kwaliteit en deskundig advies.

Een mooie keuken aan een faire prijs was de uitdaging en dat is gelukt.Prima uitleg van Raymond en niet onbelangrijk is de bereikbaarheid na levering.Vragen worden snel en deskundig beantwoord.We hebben de keuken zelf aangepakt van a tot z.Heeft langer geduurd als voorzien maar uiteindelijk zeer netjes geworden.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Eerlijk advies t.a.v. (on)mogelijkheden waarbij de klant echt centraal staat

Zeer fijn geholpen door Raymond, waarbij helder en in begrijpelijke taal de mogelijkheden en onmogelijkheden werden uitgelegd. In de showroom is het aantal opstellingen misschien beperkt, maar de verschillende mogelijkheden/opties zijn verwerkt in de aanwezige opstellingen en worden aan de hand hiervan toegelicht. Raymond neemt echt de tijd en probeert de wens van de klant om te zetten in een opstelling, waarbij hij ook 'buiten de lijntjes' meedenkt en met voorstellen komt. Wij kregen echt het gevoel dat het niet om een zo hoog mogelijk te behalen omzet gaat, maar een keuken die aansluit bij de wens van de klant. Wij zijn erg tevreden met onze keuken, de transparante offerte en het advies dat wij gekregen hebben.

Alles was uitstekend.

Een goed advies van de verkoper. Hij weet goed waar hij over praat.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Ik ben door Thuiskeukens geweldig geholpen in een hele ontspannen en persoonlijke sfeer, zonder aankoopdruk, met het uitzoeken en realiseren van mijn nieuwe keuken.

Top Service

In 2020 een keuken gekocht bij Raymond. Uitleg is zeer goed, prijs is vast en scherp..geen koehandel. Afspraken worden exact nagekomen en reactie op vragen is zeer snel. 1 paneel was beschadigd tijdens de bouw..geen dicussie..direct een nieuw paneel geleverd. Na een grote verbouwing kan ik zeggen dat dit 1 van de weinige bedrijven is geweest die een topservice verleend heeft.

• Aanbevolen monteur

Ik ben heel tevreden met het eindresultaat

Deskundig, servicegericht, goede kwaliteit en ruime keus, alles wat nodig is om een mooie keuken te realiseren.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Hallo Jaap, Bedankt voor je mooie review, veel plezier van je nieuwe Hacker keuken!

Prima!

Heel fijn geholpen bij Thuiskeukens. Meedenkend, en uiteindelijk super blij me onze mooie keuken.

Hallo Sigrid en Robin, Geniet van jullie nieuwe keuken en woning. Raymond

Super meedenken

Raymond heeft geweldig meegedacht aan het uitwerken van onze ideeën en er iets fantastisch moois van gemaakt.

• Aanbevolen monteur

Hallo Saskia en Boudewijn, Fijn te lezen dat jullie tevreden zijn. Veel plezier met jullie Hacker keuken. Raymond

Geweldige deskundigheid en zeer goede service

Onze ervaring met Thuiskeukens is alleen maar positief. Heel veel deskundigheid, goede adviezen, prima service en je wordt niet opgejaagd om snel een beslissing te nemen. Rustig nadenken en desnoods nog een keertje komen praten omdat je nog niet helemaal zeker bent is geen probleem, sterker nog ze moedigen het zelfs aan.

• Aanbevolen monteur

Hallo Ronald, Bedankt voor de review en veel plezier van jullie Hacker keuken.

Mooie keukens, duidelijke afspraken en vlotte levering

Goed en snel contact. Duidelijke uitleg en heldere prijzen. Er werd ook goed meegedacht.

• Nazorg N.v.t.

Hallo Adrian en Carla, Bedankt voor jullie review! Raymond

Fijn bedrijf met professioneel advies

Ze nemen de tijd voor je zodat je de juiste keuzes maakt. Prettige vrijblijvende sfeer. Knappe showroom waar je met open armen wordt ontvangen. Altijd bereikbaar voor vragen met snelle reactie op telefoon, app of mail. Ben je op zoek naar een topkwaliteit keuken voor een slimme prijs dan raad ik Thuiskeukens zeer aan!

• Aanbevolen monteur

Hallo Ingrid en Sander, Bedankt voor het schrijven van een review en leuk dat jullie een foto hebben toegevoegd. Raymond

Van top tot teen goed geregeld

Bij het kiezen van de keuken in de showroom is alle tijd genomen om opties door te nemen en advies te geven om tot een mooie samenstelling naar wens te komen. Daarna kregen wij bij vragen boven verwachting snel reactie. Het verdere proces en de informatie daarover is allemaal goed en soepel verlopen. Transport en montage. Na levering was de keuken boven verwachting snel gemonteerd en ook daar met zorg en advies met betrekking tot na werkzaamheden in de keukenruimte zoals de vloer. Aan nazorg is ook gedacht met informatie over onderhoud van het keukenblad en nog een fijne herinnering met uitleg over registratie van keukenapparatuur voor verlengde fabrieksgarantie. Wij zijn erg blij met de nieuwe keuken en de hele gang van zaken!

• Aanbevolen monteur

Ondanks geen standaard keuken toch zeer goed advies op maat gehad

Fijn contact gehad, scherpe transparante prijzen en geen gepush. Het is duidelijk dat thuiskeukens klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan en ook kennis van zaken heeft. Daarnaast zijn de hacker systemat keukens echt de beste in zijn soort qua prijs/kwaliteit. Oh en de reactiesnelheid van Raymond was altijd boven verwachting snel zelfs op tijdstippen dat de meeste mensen niet aan het werk zijn.

• Nazorg N.v.t.

Perfecte keuken

Het is een verademing om hier een keuken te kopen. Geen hijgende verkopers om je heen die zo snel mogelijk een handtekening van je willen, Raymond is erg vakkundig en vooral geduldig. Op onze vragen per e-mail kregen we altijd een zeer snelle reactie. We zijn erg tevreden met onze nieuwe keuken.

In één woord TOP!

Wij wilden graag onze keuken zelf monteren maar na een aantal bezoeken aan keukenspeciaalzaken in de omgeving van Maastricht merkten wij al snel dat ze daar niet voor open stonden. Gelukkig zijn we bij thuiskeukens.nl uitgekomen. Vanuit Maastricht naar Nieuwkoop gereden voor een afspraak met Raymond. Wij hadden zelf al veel voorwerk gedaan en dachten onze ideale keuken al samengesteld te hebben. Toch nam Raymond uitgebreid de tijd voor ons en heeft ons talloze tips gegeven waardoor onze keuken veel beter is geworden dan we zonder hem voor elkaar hadden kunnen krijgen. Hij is kundig en - voor ons het belangrijkste - communiceert transparant. Meermaals kleine aanpassingen aan de offerte doorgevoerd was nooit een probleem. Ondanks dat we de montage van de keuken zelf ter hand hebben genomen heeft Raymond ons geholpen met de vragen die we tijdens de montage hadden. Alle onderdelen van de keuken zijn in één keer geleverd; alles klopte. Een prachtige keuken als eindresultaat waar we heel tevreden over zijn. Zeer prettige manier van werken bij ThuisKeukens.nl, perfecte service.

• Aanbevolen monteur N.v.t.

Een dikke 10 van begin tot eind!!

Door faillissement van de aannemer hebben wij ruim 4 jaar moeten wachten op ons nieuwbouwappartement. Alles wat mis kon gaan is zo’n beetje misgegaan, behalve de keuken. Raymond is een hele vriendelijke en zeer betrouwbare man. Kundig, transparant, geeft goed advies, communiceert snel, maakt heldere afspraken, denkt mee en neemt de tijd voor je (ook wanneer wij weer eens iets wilden wijzigen of aanpassen was dit geen probleem voor hem). Monteur Rob is uit hetzelfde hout gesneden, een uiterst bekwame vakman, werkt zeer nauwkeurig, heel vlot en komt zijn afspraken na. Wat een verademing om ergens niet bovenop te hoeven zitten of achteraan te moeten gaan, maar gewoon te kunnen vertrouwen op uitstekend afgeleverd werk. En de keuken zelf.....? Een droomkeuken!! Het is nog mooier geworden dan we ons hadden voorgesteld. Alles was in een keer compleet, alles werkt, alles past en alles klopt, precies zoals je kunt verwachten wanneer je een Häcker keuken bij Raymond koopt met kwaliteitsapparatuur van Siemens.

Over thuiskeukens

Bij thuiskeukens bestel je keukenkasten op jouw manier. Duitse topkwaliteit voor de beste prijs. Elke keukenkast wordt voorgemonteerd geleverd vanuit de fabriek, dus geen stapels losse planken waarvan je zelf nog een keukenkast moet maken. Je kunt na levering direct starten met plaatsen en je weet zeker dat je een solide kwaliteit keukenkasten bestelt. Keukenkasten worden geleverd inclusief front(en), soft-close op laden en scharnieren, greep(lijsten), stelpoten, plinten en koppelschroeven. Verken de mogelijkheden op deze website en bereken de prijs voor jouw keukenkasten plan.