Snelle services, goed geholpen.
  • Nazorg en garantie

Wij zijn goed geholpen en geadviseerd . De keuken is prachtig !!
  • Nazorg en garantie

prima, betrouwbare plek om een keuken uit te zoeken.

• Nazorg en garantie

Ontzettend blij met onze nieuwe keuken. We hadden een keuken in gedachten die niet te vinden was bij andere keukenzaken. Na een uurtje zitten stond de keuken die wij in onze hoofd hadden ook op papier. Schitterende kleur. En na plaatsen blijkt ook van goede kwaliteit en praktisch ingedeeld.
  • Nazorg en garantie

Kundig en proactief vakmanschap zonder franje. Alle eromheen werkende oartijen waren onder de indruk van kwaliteit en zogvuldigheid
  • Nazorg en garantie

Fantastische winkel goede prijzen en enorm behulpzame verkoper (Raymond), we zijn enorm blij met onze keuken. Enige minpuntje van dit merk is dat de bouwtekeningen erg minimaal zijn voor niet ervaren klussers gelukkig stond Raymond klaar om ons hier en daar wat extra uitleg te geven. We raden dit bedrijf dan ook 100 procent aan! Geen druk om te kopen en er wordt meegedacht binnen je budget.
  • Vakmanschap N.v.t.

• Nazorg en garantie

De keuken is geworden zoals we gehoopt hadden. Raymond heeft ons goed geholpen met het ontwerp en er werd niets opgedrongen. Hij gaf goede adviezen. We zijn van gas overgegaan op keramisch. De monteur hebben we gevraagd (tegen een meerprijs uiteraard) om ook het voorbereidende werk te doen. Dat is netjes gedaan en alles is mooi afgewerkt. (Het stucwerk had helaas iets meer tijd voor het drogen nodig voor het geschilderd kon worden.) Verder hebben we (nog) geen beroep hoeven doen op de nazorg garantie. Alles was aanwezig en is geïnstalleerd. We zijn al met al erg tevreden.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Wij zijn zeer tevreden. Er is een goed ontwerp gemaakt door Raymond. Er werd ook echt de tijd voor genomen. En hij is erg vriendelijk. Ontwerp past zeer goed in de woning. Is vakkundig gemonteerd. We genieten nog elke dag van onze mooie keuken.
  • Nazorg en garantie

Een verademing na een rondje langs "de bekende keukenwinkels"; geen gelikte verkooppraatjes, goed advies en uitstekende kennis en follow-up! Raymond is no-nonsense en heeft ons veel goede ideeen gegegeven voor de nieuwe keuken; top!
  • Nazorg en garantie

Hallo Bart! Bedankt voor je mooie reactie. Veel plezier met jullie keuken. En als er iets is, dan hoor ik dat graag. Raymond

Uitstekend geholpen bij aankoop. Installatie door een vakman die nog tijd neemt voor zijn werk. Absolute aanrader!
  • Nazorg en garantie

Bedankt voor jullie mooie beoordeling!

Inmiddels een paar weken de keuken in gebruik en ik ben zeer tevreden . Zeker de kookplaat zorgt voor veel kook gemak en toegankelijkheid . Een klein puntje is de wasbak , daarvan vind ik de wanden op de een of andere manier erg ruw waardoor het er makkelijk vies uitziet . Hartelijk dank voor jullie goede zorg en meedenken en dank vooral ook Ed Egberts voor zijn rustige en nette manier van werken . Groeten Martina
  • Nazorg en garantie

Beste Martina, Fijn om te lezen, dat je tevreden bent over de keukenlevering en de monteur. Voor de spoelbak ga ik een RVS reinigingsmiddel opsturen. Raymond

We hebben een zeer positieve ervaring met Thuiskeukens. Chef Ramon gaf ons goed advies en heeft alles geleverd conform afspraak. Toen tijdens het transport het marmeren werkblad een scheur opliep heeft hij deze kosteloos opnieuw geleverd. Perfecte klantenservice! Onze nieuwe Hacker keuken is waanzinnig mooi. We zijn nu drie maanden verder en alles functioneert nog altijd prima. Zeer tevreden dus over Thuiskeukens en zeker een aanrader voor iedereen die houdt van kwaliteit, functionaliteit, stijl en service!
  • Nazorg en garantie

Prettig bedrijf om je keuken te kopen!! Goed advies. Nu nog blijken hoe de nazorg en garantie zal zijn.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Raymond heeft ons super fijn en goed geholpen met het samenstellen van onze droomkeuken! Na slechte ervaringen te hebben gehad in vrijwel alle keukenzaken (opdringerige verkopers, belachelijke prijzen en daarna ineens "korting" krijgen), voelden wij ons bij Raymond erg op ons gemak. Hij denkt goed mee en adviseert vanuit zijn kennis. Onze keuken is onlangs geleverd en geplaatst en ondanks dat in ons nieuwbouwhuis vrijwel bij alles wel iets fout is gegaan, is de keuken van begin tot einde goed gegaan en perfect geplaatst! Ik gun het dan ook iedereen om een keuken bij Raymond aan te schaffen.
  • Nazorg en garantie

Hallo Nieke, Fijn om te lezen, dat jullie zo tevreden zijn en bedankt voor jullie mooie review. Veel plezier met jullie nieuwe Hacker systemat keuken. Raymond van Kempen - Thuiskeukens.nl

Het meedenken van de verkoper om oplossingen te zoeken binnen het budget en niet alleen proberen te verkopen wordt zeer op prijs gesteld, de jaren lange ervaring speelt hier een zeer belangrijke rol. De monteur die de keuken heeft geplaatst was zeer deskundig, een de afvoer van de afwasmachine zat onder de machine en dat kan niet. Zocht hiervoor een oplossing en heeft een kastje verwisseld, maar omdat dan het deurtje verkeerd om draaide dit ook maar gewijzigd dat kost tijd maar deze tijd niet in rekening gebracht Dus gewoon top .
  • Nazorg en garantie

Beste Peter, Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Jammer inderdaad, dat de aannemer van jullie woning, de afvoer niet volgens onze tekening had aangebracht. Fijn dat we het gezamenlijk hebben kunnen oplossen. Veel plezier met jullie nieuwe woning en mooie Hacker systemat keuken. Groet, Raymond

Prachtig keukens, alleen voor de doe-het-zelfver zou ik wel wat meer instructies willen krijgen. Maar prijs kwaliteit is super.
  • Nazorg en garantie

Van begin tot eind topservice. We zijn super tevreden met onze keuken.

Prettig gesprek. Geen gepush. Goed contact
  • Nazorg en garantie N.v.t.

We zijn erg tevreden over Thuiskeukens. Het hele traject is professioneel en met zorg begeleid.
  • Nazorg en garantie

Super ervaring nadat we eerst In vier andere keukenzaken waren geweest. De dienstverlening van thuiskeukens kom je bijna in geen enkele branche meer tegen.

Over Thuiskeukens

Met ons overzichtelijk assortiment en keuze voor kwaliteit, is het kopen van een keuken leuker en makkelijker. Thuiskeukens.nl is specialist in Häcker keukens, wij bestellen rechtstreeks bij de Häcker fabriek in Duitsland. Je weet bij ons meteen waar je aan toe bent en je weet zeker, dat je een Häcker keuken koopt. Wij weten alles over Häcker keukens en kunnen je daarom snel en vakkundig informeren over de mogelijkheden. Geen gedoe met kortingen, maar meteen de beste prijs. Wedden dat je fan van thuiskeukens.nl wordt! Met liefde voor het keukenvak, betrokkenheid en servicegerichtheid, helpen wij dagelijks mensen bij het samenstellen en kiezen van een kwaliteitskeuken.