Uitstekend bedrijf

Een echt familiebedrijf die mee denken in je keuzes. Denken in oplossingen en niet in problemen. Helder en duidelijk en de banken zijn toch nog geleverd voor de feestdagen.

Prima service!

We hebben een zeer mooi bed gekocht. De service in de winkel en de service bij levering waren zeer goed.

Prachtig mooi bedrijf.

Ze leveren uitstekend werk af.

Hoge kwaliteit producten en zeer deskundig personeel

Kwaliteit van de geleverde producten erg goed. Personeel erg vriendelijk en deskundig. Bedankt en tot snel

Prompte levering en zeer vakkundig gelegd!

Zeer prettige contacten en vakkundige adviezen bij uitzoeken van vloerbedekking. Vakkundig gelegd en ook met de uitvoerders optimaal overleg! Top!

Chapeau

De vriendelijke en vakkundige behandeling tijdens de koop en het afleveren vinden wij zeer prettig. Blij dat het nog zo kan. het is inmiddels de 2e aankoop, met dezelfde positieve afhandeling. Wij komen zeker terug.

Vanaf het eerste moment in de winkel tot aan het moment dat de raamdecoratie geplaatst is, zaterdag 17 oktober uitstekend begeleid, meegedacht en problemen kent men niet, uitdagingen wel.

Goede service!

Goede service, zowel in de winkel als tijdens de levering.

perfecte service en top resultaat!

prachtige vloer gelegd, super blij mee!

Vakkundig

We hebben 2 banken gekocht. Ze hebben een eigen lijn van Hollandse makelij en een enorme keuze aan stoffen. Levertijd was wat lang door de bouwvak die ertussen zat. Uiteindelijk hebben ze op een zaterdag heel mooie set geleverd. Ze zitten super!

Prima Service en advies.

Zeer klant vriendelijk bedrijf. Goede adviezen. En nette service. Zeer vriendelijke mensen.

perfect

Wij hebben op het laatste moment de keuze voor een andere vloer moeten maken en zijn uitgekomen bij Hochrath. Het was erg kort dag maar voor onze datum dat wij wilden verhuizen kon met enig schuif werk, alle materiaal en het plaats werd geregeld worden. Prettige communicatie en uitstekend vakwerk. In de toekomst maken wij zeker weer gebruik van de diensten van Hochrath

Zoals altijd uitstekend

Uitmuntende vakmensen, alles ziet er heel goed uit. Daarbij komt nog dat deze mannen enorm prettig in de omgang zijn. Buurman in Miste beaamde dit.

Zeer prettig geholpen

De medewerkster was vriendelijk en had de kennis en ervaring

Uitstekende service en meedenken met de klant.

Duidelijke en eerlijke uitleg over het product, snelle , goede service en meedenken met de klant. Top!

Als klant PRACHTIG geholpen

Op alle onderdelen zeer VAKKUNDIGE mensen TOP.

Betrokken

Van begin tot eind tot super service. Het veranderen van je woonkamer is een proces. Waarin je langzaam en zorgvuldig tot een resultaat komt. De begeleiding was en is super. Neem vooral de tijd, voor ons een belangrijk punt. Wij zijn super tevreden en kunnen iedereen aanraden om naar Hochrath te gaan.

Voortreffelijke zaak met een prima service.

Ik was blij verrast toen ik een aankoop deed. Erg bekend was ik niet met de zaak, want ik ben er persoonlijk niet zo bekend mee. De service vond ik heel persoonlijk en de vakbekwame uitleg van de producten was prima. Voor een eventuele nieuwe aankoop kom ik zeker terug.

Goede service en vakkundig zeer goede omgang met je als klant met een woord top

Zeer goed geholpen en plaatsing van het bestelde echte vakmensen gaan zeer netjes en behoedzaam met je spullen om met één woord Top.

inbetween gordijnen top

Goed advies gekregen, mooie inbetween gordijnen. Alles wordt opgemeten en opgehangen. Top

Zeer tevreden in de breedste zin

Ik ben blij met zo een bedrijf. Een bedrijf dat met je mee denkt in de prijsklasse naar waar jij opzoek bent. Een bedrijf dat niet het duurste product probeert te verkopen maar echt met de klant mee denkt in mogelijkheden. Het beste er uit proberen te halen maar wel op de juiste vraaghulp. De klant rustig laten kiezen en de verschillende mogelijkheden laten bekijken ook in eigen omgeving. Het bedrijf kan zich makkelijk meerdere malen aan passen aan de wens van de klant. Ja ik ben erg blij dat ik voor dit lokale bedrijf heb gekozen. De product levering, het monteren en de eventule na zorg zijn perfect geregeld. Deze mensen denken echt met je mee.

Vertrouwd

Ken de fa. Hochrath al jaren, zowel als collega, en als klant

Goed advies, goede service, mooie spullen, kwaliteit, goeie prijs-kwaliteit verhouding, afspraak is afspraak, kundig personeel/monteurs

Top bedrijf, met mensen die hun vak meer dan begrijpen!

Geweldige service en kundige uitleg!!

Geweldige service

Ik werd ontzettend goed geholpen en dat via de telefoon in Corona tijd. Ik ben helemaal tevreden met mijn aankoop