Fijne samenwerking!

• Bedrijfsnaam: BBFW

Ondanks de lange en saaie dag zijn de beveiligers alert gebleven en hebben ze goed contact gehouden met wijkagent en EHBO post. Ik zou de zelfde beveiligers zeker nog een keer gebruiken.

• Bedrijfsnaam: Festival Fruit!

• Bedrijfsnaam: Nederlands Dans Theater

Alpha komt na wat ze toezeggen. Het is prettig samenwerken en de mensen van Alpha verstaan hun vak!

• Bedrijfsnaam: Gemeente Haarlem

De uitstraling van de beveiliger was precies wat we zochten voor het Event. Hij was erg sociaal en behulpzaam.

• Bedrijfsnaam: Business Talent Network

Goede communicatie en erg flexibel. Goed samenwerken.

• Bedrijfsnaam: Nachtwerk BV

office top !

• Bedrijfsnaam: De Nozem & De Non

Maandag 20 januari 2014. 16.00 uur. Joost van Vondel en Michiel Menting: We hebben het gesprek gevoerd met de eigenaar van de Nozem & de Non genaamd Wim Burghout. Omtrent het cijfer 5 wat hij gegeven had voor de advisering was hij in eerste instantie verbaasd. Hij kon zich dit lage cijfer niet als zodanig herinneren. Hij had wel een opmerking over een factuur die hij gekregen had omtrent het werken op uren die vielen op eerste kerstdag. Hij had zich niet gerealiseerd dat er een toeslag berekend werd van 50%. Hij is er inmiddels achter gekomen dat dit wel door ons naar hem gecommuniceerd was. Daarnaast had hij een opmerking over de beveiligers die het laatste feest gewerkt hadden. Het was een rustig feest en hij vond dat beide beveiligers te veel met hun telefoon aan het spelen waren in plaats van te letten op bijvoorbeeld rokers in de zaal. We hebben Wim aangegeven dat het binnen Alpha regelmatig wordt uitgedragen naar de medewerkers dat ze hun telefoon tijdens de uitvoering van werkzaamheden NIET mogen gebruiken (anders dan in noodgevallen). Mocht het desondanks weer gebeuren dan is het prima dat hij de portier op zijn gedrag aanspreekt. Ik hoor het dan wel graag na afloop via een mailtje. Heemskerk is een rustig dorp waar de bewoners ook een andere instelling hebben dan inwoners van een grote stad. Het gaat allemaal wat gemoedelijker en vriendelijker. De Nozem en de Non heeft zelden tot nooit bezoek van de politie in de zaak. Er gebeurd gewoon niets. De laatste keer zijn er kennelijk 2 agenten of handhavers naar binnen uitgenodigd door één van de portiers die ze langs zag fietsen. Wim heeft dit liever niet. Zo iets gaat als een lopend vuurtje door het dorp. Mocht in de toekomst ooit politie wel nodig zijn, DAN LIGT DE BESLISSIN G OM DIE TE WAARSCHUWEN BIJ WIM. Hij is tot goed nu toe te spreken over de kwaliteit van de portiers. Enkel een paar puntjes van aandacht dus.

Zowel in de aanloop van de dag, als op de dag zelf, erg prettig gewerkt met AS. Er wordt goed meegedacht door de leiding, en de beambten zijn vriendelijk en pro-actief.

• Bedrijfsnaam: EenVandaag

Flexibel, betrouwbaar, altijd meedenkend met de klant in oplossingen.

• Bedrijfsnaam: KG Parkmanagement BV

Prettige samenwerking voor en tijdens de Schalkwijk aan Zee Events. Zeker voor herhaling, zomer 2014 (24 aug.)

• Bedrijfsnaam: Peacock Events

100% aanwezigheid, bekendheid met de doelgroep, de-escalerend handelen.

• Bedrijfsnaam: Brijder

Altijd keurige afhandeling, duidelijke communicatie, prima assistentie tijdens ons feest, etc.

• Bedrijfsnaam: Folat BV

• Bedrijfsnaam: Hamelink

Vriendelijk, snel, servicegericht, accuraat

• Bedrijfsnaam: Heerlijkheic Brederode

Prima samenwerking, korte lijntjes en er wordt geluisterd naar aanvragen.

• Bedrijfsnaam: Gondelvaartvereniging Koedijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mensen zijn flexibel en behulpzaam, ook al vraag je iets dat niet direct met hun functie te maken heeft.

• Bedrijfsnaam: Castricum Culinair

Ben heel tevreden en vooral het mee denken en de flexibiliteit van jullie waardeer ik erg.

• Bedrijfsnaam: Hockeyclub Rood-Wit

Er wordt erg prettig meegedacht over de beveiliging van onze evenementen.

• Bedrijfsnaam: Duycker

• Bedrijfsnaam: Café XO

Alles is prima volgens afspraak verlopen.

• Bedrijfsnaam: Recco BV

Ik wil jullie nog even bedanken dat je team afgelopen zaterdag het concert van Amber Roots hebben bijgewoond. Harm en zijn collega’s hebben goed werk geleverd. Hoewel er (zoals je had voorspeld Michiel) niets is gebeurd en alles soepel is verlopen, was het voor mij een geruststelling dat ze er waren. Kaartcontrole en surveillance op de achtergrond. Jullie hebben professioneel werk geleverd.

• Bedrijfsnaam: utMOST

• Bedrijfsnaam: haarlemse honkbalweek

communicatie erg prettig. afhandeling problemen zeer goed.

• Bedrijfsnaam: RASA

Alpha is een betrouwbare organisatie die meedenk en helpt met oplossingen bij problemen met Dak\thuisloze .

• Bedrijfsnaam: leger des heils

Waarderweg 50 2031BP Haarlem

Over Alpha Security

Kwalitatieve beveiligingsdiensten en -advies op maat. Ons motto: Gastvrij wanneer het kan, kordaat als het moet.