Goed bereikbaar en snel geregeld. Het was een aanvraag welke ik op het laatste moment heb moeten doen, dit is goed bevallen!

• Bedrijfsnaam: Villex

Punctueel, goed verzorgd en een zeer proffesionele werkhouding.

• Bedrijfsnaam: J&D Impreza

Snelle, flexibele service.

• Bedrijfsnaam: J. de Lange Vroomshoop B.V.

Vooral het contact met de mensen op kantoor was prettig. Zij dachten goed mee en hebben een positieve bijdrage geleverd in het proces wat wij met de gemeente voerde.

• Bedrijfsnaam: Exploitatiemaatschappij Kost B.V.

Herdenking en beveiliger Bernhard. Wij als stichting zijn HEEL tevreden over het optreden van Bernhard. Zeer klantvriendelijk, servicegericht en tevens de veiligheidsuitstraling bij zijn optreden. Goed contact. Bernhard verwees mensen en legde uit wat de herdenking inhield. Hij trad zelfstandig op en pleegde ook overleg. De gehele herdenking is vlekkeloos verlopen mede dankzij de rol van Bernhard (visitekaartje bij binnenkomst). In de kerk zaten 900 bezoekers. Bedankt.

• Bedrijfsnaam: Stichting Nationale Hannie Schaft Herdenking

Goede, duidelijke communicatie. Prijs in orde, kwaliteit ook voor zover ik dat kon inschatten op deze 'rustige' avond.

Jeroen is ons uitstekend van dienst geweest

• Bedrijfsnaam: VVK Ganadera la Flecha

professionele organisatie die goed meedenkt in de organisatie van de feestweek!

• Bedrijfsnaam: st feestweek vijfhuizen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het zijn meestal hele vriendelijke beveiligers en doen altijd wat er van ze gevraagd wordt op een feestavond. We zitten niet voor niks al sinds jaar en dag bij jullie bedrijf.

• Bedrijfsnaam: Northgo College

24/11/2015 heeft een gesprek plaatsgevonden met de klant en zijn de puntjes weer op de i gezet. De klant wil graag de komende jaren met ons verder.

Kwaliteit medewerkers kan ik niet beoordelen daar vertrouw ik op. Ik meet resultaat missie en object is zonder schade overgedragen.

De integrale oplossing is uitgevoerd tijdens de eerste nacht aangezien er nog geen waardevolle zaken aanwezig waren. Dat is dan ook kosteloos uitgevoerd door ons mobiele surveillance in de Waarderpolder. Voor het permanente toezicht was niemand aanwezig in de Lichtfabriek en hebben we daar een beveiliger voor moeten inzetten.

De leiding van Patrick was heel goed.

• Bedrijfsnaam: Het Weekend van Voroschoten

• Bedrijfsnaam: Haarlem Jamborette

• Bedrijfsnaam: RSM Niehe Lancée Kooij

Prima samenwerking!

• Bedrijfsnaam: PSG Perception Security Group BV

Was een extreem rustig evenement waar beveiliging enkel was gewenst vanuit de opdrachtgever. Toch fijn dat de beveiliger dat ook begrijpt en representatief blijft ondanks een toch wat saaiere dag.

• Bedrijfsnaam: Pure-liner

Geen negative punten

• Bedrijfsnaam: IDDS

Wat mij over de streep trok was dat ik gebeld werd kort nadat ik de eerste mail/aanvraag had verstuurd. De persoon die mij belde dacht met mij mee en gaf mij een advies dat voor mijn event goed paste. Goed om met iemand met ervaring te kunnen sparren.

De cijfers spreken voor zich. Top personeel

• Bedrijfsnaam: polobar

Ik ben zeer tevreden over de communicatie. Hoe het verkeers regelen daadwerkelijk is verlopen weet ik niet omdat ik op die momenten binnen in het gebouw was. Wel heb ik gehoord van de locatiemanager van Crem. Haarlem dat hij zeer tevreden was. Hij heeft nog een extra kracht gevraagd omdat dat nodig was. We zullen Alpha Security voortaan in gedachten houden! Hartelijk dank. Trude Vlaanderen

• Bedrijfsnaam: Brokking & Bokslag

correcte en professionele uitstraling

• Bedrijfsnaam: Paswerk

Iedereen bedankt en Harm is een topper :)

• Bedrijfsnaam: Peacock Events

Alpha Security leeft zich in in de problematiek en ontzorgt!

• Bedrijfsnaam: Ymere

De prijsstelling voor de eerste uitvraag was niet goed doorgegeven en dat is later hersteld in goed overleg met Ymere.

De beveiligers waren erg behulpzaam en door hun rustige uitstraling had dit een positieve uitstraling op de bezoekers, waardoor er geen incidenten hebben plaatsgevonden. De communicatie was heel erg goed tussen de organisatie en de beveiligers.

• Bedrijfsnaam: ALSRV Asopos de Vlies

• Bedrijfsnaam: societeit vereeniging

Over Alpha Security

Kwalitatieve beveiligingsdiensten en -advies op maat. Ons motto: Gastvrij wanneer het kan, kordaat als het moet.