TOP!

Een prettige samenwerking en een zeer goede spreker aangeleverd. De spreker die we in eerste instantie wilden boeken was helaas verhinderd. Quality Bookings heeft toen een fantastisch alternatief aangeboden waar we heel erg tevreden over waren. Hebben lovende reacties gehad op de presentatie van de spreker.

• Welke spreker heeft u geboekt? Dave Maasland

Het boeken bij Quality Bookings is supermakkelijk

We hebben Midas Dekkers geboekt voor een congres en we kregen snel, adequaat respons op ons verzoek. Midas Dekkers overtrof daarnaast onze verwachtingen en hij heeft een humorvolle voordracht gehouden over het congresonderwerp.

• Welke spreker heeft u geboekt? Midas Dekkers

Snel en direct contact en goed geregeld

Goed advies en snelle service.

• Welke spreker heeft u geboekt? Reinier van den Berg

Fine samenwerking en communicatie

Voor eerst een gastspreker geboekt via Quality Bookings voor onze nieuwjaarsbijeenkomst. Mede dank zij de samenwerking is het een zeer geslaagde nieuwjaarsbijeenkomst geweest. Dank je wel!.

• Welke spreker heeft u geboekt? Erik Scherder

Meedenkend, behulpzaam, adequaat

Via Quality Bookings hebben we een spreker (Peter Heerschop) geboekt voor een studiedag van onze scholenverenging. Vanaf het eerste contactmoment (onderzoeken beschikbaarheid) is er regelmatig contact geweest over de boeking. Dat hebben we als zeer positief ervaren. Het contact was prettig en adequaat. Graag tot een volgende keer!

• Welke spreker heeft u geboekt? Peter Heerschop

Een prettig, vriendelijke en zeer snelle service.

Een telefoontje laatje in de middag en de volgende ochtend direct een voorstel in de mailbox. Er wordt goed en snel mee gedacht over de invulling waarbij er heel veel mogelijk is. Afspraken worden goed nagekomen en de sprekers zijn van de verwachte kwaliteit. Volgende keer werken we zeker weer samen.

• Welke spreker heeft u geboekt? Chris Zeegers

Het contact verliep goed en alles was goed geregeld.

Als bedrijf waren wij op zoek naar een spreker voor een bijeenkomst. Wij hebben gekozen voor Marc de Hond via QB. Na de aanvraag kwam er al heel snel antwoord, het contact verliep goed. Nadat het definitief was, werd het netjes overgedragen aan een andere collega van QB. Ook dat contact verliep snel en goed evenals het vervolg met Marc. Kortom, QB is voor ons een goede keuze geweest.

• Welke spreker heeft u geboekt? Marc de Hond

Goede ervaring

Ik heb een ontzettende goede ervaring met het bureau. Ze hebben goed geluisterd naar waar ik op zoek was. Lisa Michels heeft de presentatie ontzettend goed gedaan. Fris, jong en ontzettend enthousiast.

• Welke spreker heeft u geboekt? Lisa Michels

Uitstekende service en snelle reacties op mail contact. Duidelijk en efficiënt. Ook telefonisch snel bereikbaar. Enthousiaste medewerkers die mee denken en je waar nodig attenderen op eventuele randzaken. Voor een volgend evenement zullen wij zeker weer gebruik maken van de service van Quality Bookings!

• Welke spreker heeft u geboekt? Erik Scherder

Vlotte communicatie en flexibiliteit

Nooit problemen gehad met de communicatie, ook als het ging om last-minute wijzigingen. Was ook altijd bereid om nog extra dingen te regelen en aanwijzingen te geven wat beter kon. Zou het zeker aanbevelen!

• Welke spreker heeft u geboekt? Yori Kamphuis

Goede en snelle service

Duidelijke communicatie en er wordt snel op vragen gereageerd.

• Welke spreker heeft u geboekt? Niels Houtepen

Goede entertainer

Het optreden van de stand-upcomedian Jacob Spoelstra mag op zijn zachts gezegd als zeer verfrissend worden betiteld. Na de pauze was het publiek direct geboeid door zijn rappe en inspirerende woordspelingen. De grappen en grollen in een vlotte interactie met de zaal vielen bij eenieder bijzonder in de smaak.

• Welke spreker heeft u geboekt? Jacob Spoelstra

Een indrukwekkend verhaal met een mooie boodschap

Ferry heeft een indrukwekkend verhaal met een mooie boodschap. Zijn verhaal is afwisselend met praten en filmpjes waardoor je continue aan zijn lippen blijft hangen als hij je mee neemt door zijn verhaal.

• Welke spreker heeft u geboekt? Ferry Zandvliet

Top ervaring

Vanaf het begin was het contact met Quality Bookings erg goed. Ze hebben proactief meegedacht over passende sprekers en workshopleiders voor ons evenement met het thema Respect. Uiteindelijk hebben we voor een dagvoorzitter & een workshopleider gekozen via Quality Bookings. De ervaring met beide heren is erg goed geweest. Erg goed van het enthousiasme tot de inhoud van de workshop en het verhaal van de dagvoorzitter. Zeer tevreden!

• Welke spreker heeft u geboekt? Philip La Rose & Fabio d'Agata

Uitstekende samenwerking, flexibel en snel

De samenwerking met Quality Bookings verliep uitstekend. Er wordt altijd snel gereageerd en ze zijn flexibel als het gaat om uitzonderingen/maatwerk. Daarnaast is het gewoon een professioneel bedrijf (mag je natuurlijk ook wel verwachten maar altijd fijn als ze het ook waarmaken).

• Welke spreker heeft u geboekt? Bart Kiers

Prima contact gehad

De contactmomenten zijn daar waar nodig en relevant. Kort en bondig.

• Welke spreker heeft u geboekt? Dieter Mockelmann

Snelle reactie en afspraken worden na gekomen

Snelle reactie en afspraken worden na gekomen

• Welke spreker heeft u geboekt? Maarten van der Weijden

Minimale inspanning, maximaal resultaat.

Quality Bookings helpen waar nodig en laten het aan de andere partijen over waar het kan. Doordat Quality Bookings niet overal controle over hoeft te hebben, kunnen de lijnen met de spreker kort zijn en is er geen vertraging of ruis op de lijn

• Welke spreker heeft u geboekt? DuoMiER

Fantastische bureau dat flexibel omgaat met de wensen van de klant

Bij het wegvallen van de beoogde dagvoorzitter voorzag Quality Bookings ons snel en professioneel in een zeer ervaren kandidaat die voortreffelijk werk leverde.

• Welke spreker heeft u geboekt? Jo Godderij

Goede samenwerking, snelle reacties, enthousiaste sprekers.

Groote keuze uit sprekers, goede samenwerking. Ze denken mee en reageren snel. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Welke spreker heeft u geboekt? Erben en Rob

Perfect!

Duidelijke communicatie, korte lijnen en snel geregeld!

• Welke spreker heeft u geboekt? N.v.t.

Eigenaarschap in het kwadraat!

De lezing van Wiggert zet aan tot nadenken over eigenaarschap. Je kan omstandigheden de schuld geven van je ellende. Maar wat als je de regie neemt... Inspirerend verhaal!

• Welke spreker heeft u geboekt? Wiggert Meerman

Snelle accurate reactie bij vragen.

Communicatie vanuit Quality booking duidelijk en helder. Er wordt snel gereageerd op vragen.

• Welke spreker heeft u geboekt? Reinier vd Berg

Goede en snelle service!

Wij waren op redelijk korte termijn op zoek naar een spreker voor ons vastgoedevent. Quality Bookings heeft ons hierbij geholpen en deden in onze vereiste snelheid mee. Het contact verliep ook goed en iedere keer als ik een mail stuurde, kreeg ik dezelfde dag een reactie. Vrijdagmiddag was ons event: het einde van een werkweek! Niet iedereen was nog even scherp. Richard van Hooijdonk heeft naast een interessant verhaal ook iedereen alert gehouden en wij zijn erg blij met hoe deze dag is verlopen!

• Welke spreker heeft u geboekt? Richard van Hooijdonk

Fijn om mee samen te werken!

Hulpvaardig, komen met suggesties, goede terugkoppeling. Je kunt op ze vertrouwen.

• Welke spreker heeft u geboekt? Niels Houtepen

Over Quality Bookings

Sprekersbureau Quality Bookings is al 15 jaar het meest vooruitstrevende bureau van Nederland en heeft als doelstelling de sprekers van de toekomst te maken! Wij zijn geen administratief afhandelingskantoor, maar bouwen merken rondom sprekers en koppelen bedrijven hieraan. Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals die altijd de juiste match bij uw DNA weten te vinden. Op deze website vindt u de sprekers van de toekomst. Deze sprekers zullen uw gasten gegarandeerd inspireren, informeren, motiveren en entertainen.