Inspirerend, boeiend en actueel verhaal!

Deborah heeft tijdens de jaaropening van de Tech Campus Nieuwegein een zeer boeiende lezing cq presentatie gegeven over de innovaties in de techniek en vanuit welk perspectief wij als mensen hiermee omgaan. De lezing paste perfect om het schooljaar mee te starten. Tevens een inspirerend verhaal voor onze (techniek) docenten en medewerkers van de Tech Campus!

Meedenken alsof het evenement van Quality Bookings zelf is

Het is snel schakelen met Joyce: ze denkt mee en zoekt naar oplossingen. Alles om het voor de gasten een fijne ervaring te laten zijn... zonder dat ze op locatie erbij is!

• Welke spreker heeft u geboekt? Karl Raats

onbetrouwbaar

Helaas was de prijs kwaliteit verhouding ver buiten de maat. Afspraken werden deels niet nagekomen. Voorgesprek vond pas de middag voor het event plaats (ipv 5 weken van te voren) vanwege veel te late planning en miscommunicatie van quality bookings richting spreker. Organisatie was onbereikbaar. Niet gecommuniceerd dat er beeldschermen noodzakelijk waren. Was ook zo kort dag niet meer te regelen. Elk eigen aandeel ontkennen en mail hierover gemanipuleerd. De hoofdprijs voor een spereker die bij aankomst zijn scherpte bleek te zijn verloren door persoonlijke omstandigheden en moest improviseren er wat van te maken. 100% vooraf betalen. Ik raad het af via dit bureau te werken.

• Welke spreker heeft u geboekt? N.v.t.

Beste Petra, wat ontzettend jammer dat de samenwerking een dergelijk gevoel heeft achter gelaten. Wij hebben als team erg ons best gedaan jullie zo goed mogelijk te helpen. Helaas is dat in jullie ogen niet gelukt. Bedankt voor de review en wij zullen intern nog eens aandacht geven aan deze boeking en bekijken waar dit eventueel fout is gegaan. Met vriendelijke groet, Robert de Vries, directeur Quality Bookings

Een verfrissende bijeenkomst

Michael Kortekaas komt uit een heel ander werkveld dan waar wij in werken. Hij vertelde enthousiast en zorgde dat iedereen erbij bleef, door praten af te wisselen met vragen of een oefening. Het was vooral inspirerend en hij liet je nadenken over je eigen mentale veerkracht.

• Welke spreker heeft u geboekt? Michael Kortekaas

Snelle communicatie en goed meedenken

Er werd altijd snel gereageerd op mijn mails en er werd meegedacht met de punten die wij gevraagd hadden.

• Welke spreker heeft u geboekt? Erik Scherder

Onze bijeenkomst was een levendige en nuttige ervaring

Michael heeft een aanstekelijk enthousiasme wat hij weet te combineren met goede input vanuit de theorie. Weet goede connectie met onze groep te maken.

• Welke spreker heeft u geboekt? Michael Kortekaas

Professionele dienstverlening, totaal ontzorgd!

Ik heb de samenwerking met zowel Quality Bookings als spreker Deborah Nas als bijzonder prettig ervaren. Het bureau is snel in hun communicatie en laat je weten welke informatie zij van jou nodig hebben. Tijdens een inventarisatiegesprek met de spreker kan de verhaallijn volledig op de doelgroep die naar jouw event komt afgestemd worden. Op de dag zelf verloopt alles voorspoedig en stelt Deborah zich professioneel op door initiatief te tonen en zelf alles te regelen, waardoor jij als klant totaal ontzorgd wordt en zelf kunt genieten van het event. Bezoekers gaven zelf aan dat zij gedurende de gehele presentatie aan de lippen van Deborah hingen. Zeker voor herhaling vetbaar.

• Welke spreker heeft u geboekt? Deborah Nas

2 dagen voor event zegde de keynote af maar via Quality Bookings binnen 2 uur een goede vervanger!

Als je twee dagen voor een congres wordt gebeld dat de afsluitende keynote spreker wegens privéomstandigheden moet afzeggen, is het wel even schrikken. Gelukkig had ik al goede ervaringen met Quality Bookings, dus meteen gebeld. Binnen twee uur kreeg ik 2 nieuwe opties en op basis van ons publiek gekozen voor Randall van Poelvoorde. Na een telefonische voorbespreking een dag voor het event heeft hij een super inspirerende afsluitende keynote neergezet. En hij werd ook goed beoordeeld in de evaluatie.

• Welke spreker heeft u geboekt? Randall van Poelvoorde

Open, snel, vriendelijk en flexibel

Ben enorm te spreken over dit sprekersbureau. Zij zijn open, snel en vriendelijk. Ook enorm meedenkend en flexibel als het gaat over wat afwijkende verzoeken. Deborah Nas heeft voor ons een Webinar verzorgd over 'Quantum Mechanica/Computing'. Super interessant. We hebben enorm genoten. Ze vertelt leuk en heeft een fijne energie.

Geweldige congresafsluiting door Dolf Jansen

De energie en wendbaarheid van Dolf Jansen pasten erg goed als afsluiting van een verder inhoudelijk juridisch congres. De deelnemers waardeerden het zeer dat Dolf Jansen zich verdiept had in zijn publiek. Een half uur hard lachen was een geweldige afsluiter en een prettige opmaat naar borrel en diner.

• Welke spreker heeft u geboekt? Dolf Jansen

TOP

Heel fijn om mee te werken, snelle actie en reactie, goede afstemming met de spreker en perfecte en persoonlijke uitvoering door Najib Amhali. Als verrassingsact voor de directe perfect geslaagd! En Najib dank voor de fotomomentjes :-)

• Welke spreker heeft u geboekt? Najib Amhali

Prima communicatie

Prima communicatie vooraf, vlot mail contact, helder en duidelijk. Spreker, Peter Heerschop, een aanrader. Laagdrempelig, veel herkenning (onderwijs) en leuke verhalen. We hebben met onze stichting Viviani een heerlijke middag gehad! Aanrader!

• Welke spreker heeft u geboekt? Peter Heerschop

Het was helemaal top

Onze Spreker Robin van Galen is geweldig als spreker over talentontwikkeling. Hij vertelt enthousiast over zijn weg naar olympisch goud. De zaal zat de 6 keer dat we het organiseerden, muisstil te luisteren. Quality bookings heeft het prima geregeld voor ons. Prettig contact met Joyce die alles snel en duidelijk regelde. Top geregeld!

• Welke spreker heeft u geboekt? Robin van Galen

Goede duidelijke communicatie en snelle reactie

Prettig bureau om mee samen te werken. Wilde ook meedenken toen het event werd verzet dus dat was heel erg prettig.

• Welke spreker heeft u geboekt? Deborah Nas

Super ervaring in organiseren webinar van dhr Scherder.

Dat is het beste weer te geven in de onderstaande mailwisseling: Van: Joyce Distelblom Accountmanager Sprekersbureau Quality Bookings E: [email protected] U: www.quality-bookings.nl Op 21 okt. 2020, om 10:20 heeft Erich, Arjen (A.A.M.) <[email protected]> het volgende geschreven: Hallo Joyce, Ik heb het de heer Scherder al laten weten, we zijn zonder uitzondering zeer positief over zijn webinar. Hij wist ons van begin tot eind te boeien en leverde praktische aanknopingspunten voor ons werk. Uiteindelijk hadden we ongeveer 85 deelnemers. Wel kon niet iedereen gebruik maken van de chatfunctie, dat leek te maken te hebben met of je een youtubeaccount hebt. Maar dat was overigens niet hinderlijk voor de anderen. Fijn ook dat je de presentatie nog later kon bekijken. Over het bespreekbureau: zeer klantvriendelijk en steeds bereid tot meezoeken naar oplossingen, prima! In de toekomst sluiten we een nieuwe aanvraag zeker niet uit! Bedankt voor de fijne samenwerking!

Wat een eerlijk bureau!

Wat fantastisch hoe het team van Quality Bookings om gaat met de afhandelingen van annuleringen. Wij begrijpen hoe moeilijk dat in deze tijden moet zijn. Chapeau!

• Welke spreker heeft u geboekt? Robert Doornbos

Op 12 mei 2020 heeft Charlotte Labee een live webinar gegeven aan de medewerkers van Dassault Systèmes over Brain balance - Happiness & Health. Onze internationale organsatie organiseert elk jaar een wellbeing week waarin vitaliteit en gezondheid voorop staan. Charlotte heeft deze webinar gepresenteerd in het Engels aan meer dan 100 medewerkers. Wij zijn zeer tevreden over hoe de webinar is verlopen, wij zouden Charlotte een 9 als cijfer geven! Voorafgaand aan deze webinar hadden wij een prettige samenwerking, meedenkend en flexibel, dit aangezien wij door COVID-19 genoodzaakt waren de webinar online op te zetten. Charlotte weet goed je aandacht vast te houden door haar positieve energie en frisse uistraling. Het was een interactieve webinar; dit door middel van video’s als ook hadden de medewerkers de mogelijkheid om feedback te geven via de chat en was er ruimte voor een vragenronde. De webinar was gemakkelijk te volgen doordat Charlotte theorie combineert met eigen voorbeelden uit haar eigen leven. Wij zouden deze webinar zeker aanraden voor een ieder die meer uit het leven of werk wilt halen...

• Welke spreker heeft u geboekt? Charlotte Labee

Fijne directe samenwerking tussen QB, Sperker en ons.

Via QB Erik Scherder als spreker geboekt. We zijn erg tevreden over de inhoud die Erik Scherder heeft gegeven aan ons mini college, maar ook over het hele proces. Het verliep van de eerste tot de laatste minuut als vanzelf.

• Welke spreker heeft u geboekt? Erik Scherder

Fijne, communicatieve en klantgerichte partner

Quality Bookings heeft voor ons geregeld dat Arjen Lubach op de Career Expo van de TU Eindhoven kon spreken. Onderhandelen over de prijs was geen punt en alle vragen over het contract en dergelijken waren geen problem en warden met enthousiasme beantwoord!

• Welke spreker heeft u geboekt? Arjen Lubach

Wat een top bureau!

Wat een feest om met dit bureau te werken. Eerlijk en erg behulpzaam. Art Rooijakkers deed geweldig zijn werk en ontving een 8.5 van de bezoekers.

• Welke spreker heeft u geboekt? Art Rooijakkers

De event was succesvol en we kregen veel positieve reacties van de mensen, voornamelijk over de spreker (Brian Farley). Hij was geweldig, hij heeft ons geïnspireerd en voorzien met nieuwe inzichten en ons verrijkt met zijn ervaringen. Als we een rapportcijfer zouden mogen geven, dan geven hem 8.5. Bedankt voor jullie hulp en service, en wie weet tot een volgende opdracht.

• Welke spreker heeft u geboekt? Brian Farley

Dikke 10!

Deborah Nas is byfare de beste trendwatcher die ik heb gezien!

• Welke spreker heeft u geboekt? Deborah Nas

Fijn bureau om mee samen te werken!

Zeer professioneel bureau, fijn contact met medewerkers. En hoge kwaliteit van de geleverde dienst. Zeer tevreden over het optreden.

• Welke spreker heeft u geboekt? Harry Glotzbach

Deborah Nas wist het publiek van het begin tot het einde te boeien. Louter enthousiaste reacties ontvangen over de inhoud van de door ons georganiseerde middag, waarin Deborah Nas onze keynote speaker was. De contacten met het bureau waren ook zeer plezierig.

TOP!

Een prettige samenwerking en een zeer goede spreker aangeleverd. De spreker die we in eerste instantie wilden boeken was helaas verhinderd. Quality Bookings heeft toen een fantastisch alternatief aangeboden waar we heel erg tevreden over waren. Hebben lovende reacties gehad op de presentatie van de spreker.

• Welke spreker heeft u geboekt? Dave Maasland

Watercipresstraat 28 1326CD Almere

Over Quality Bookings

Sprekers van de toekomst! Sprekersbureau Quality Bookings is al 15 jaar het meest vooruitstrevende bureau van Nederland en heeft als doelstelling de sprekers van de toekomst te maken! Wij zijn geen administratief afhandelingskantoor, maar bouwen merken rondom sprekers en koppelen bedrijven hieraan. Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals die altijd de juiste match bij uw DNA weten te vinden. Op deze website vindt u de sprekers van de toekomst. Deze sprekers zullen uw gasten gegarandeerd inspireren, informeren, motiveren en entertainen.