Fijn contact met de medewerkers, zij zijn bekwaam, reageren snel en denken goed mee!

We hebben een hele goede ervaring met Quality Bookings. Voor ons bedrijfsfeest hebben wij een spreker geboekt. Vanaf het begin hebben we een fijn contact ervaren. De medewerkers dachten goed mee, voorzagen ons van informatie en hebben alles goed opgepakt. Enige puntje was dat we de rider graag iets eerder hadden ontvangen i.v.m. techniek en geluid wat we nu nog vrij laat moesten regelen. Maar dit was vast een samenloop van omstandigheden!

• Welke spreker heeft u geboekt? Paul Smit

professioneel

Charles had zich goed voorbereid en was gretig om de sfeer in zich op te nemen. Hij gaf het gevoel dat het faciliteren van 30 bestuurders een eitje is. Wij weten wel beter. Hij heeft aan onze verwachtingen en doelstelling beslist voldaan, en dat is best prettig.

• Welke spreker heeft u geboekt? Charles Groenhuijsen

Geweldige inspirerende ervaring

Wij hebben als Twentse Kracht enorm genoten van de inspirerende spreker Erik Sc herder. Hij is naar Twente afgereisd en heeft ruim 400 collega's geïnspireerd en geboeid met zijn verhaal. De service van Quality Bookings was daarnaast top, zeker een aanrader voor andere organisaties.

• Welke spreker heeft u geboekt? Erik Scherder

Compleet aanbod sprekers en prima communicatie

Quality Bookings reageert snel op je aanvraag. Heeft een mooi aanbod aan sprekers en de communicatie gaat soepel. Zorgen ervoor dat er op tijd een voorbespreking met de geboekte spreker in de agenda komt.

• Welke spreker heeft u geboekt? Steven van Belleghem en Ruud Koornstra

Top, goed voor de bewustwording rondom cybersecurity

In een zeer levendige en dynamische presentatie nam Maria Genova ons mee langs de diverse aspecten van cybersecurity. Aan de hand van sprekende en actuele voorbeelden toetste zij onze kennis rondom dit hot topic. Goede antwoorden, goede vragen of andere zinvolle bijdragen werden beloond met een van Maria's boeken. Deze 'competie' zorgde voor de nodig interactie tussen de zaal en Maria. Al met al een geslaagde avond die genoeg stof tot nadenken heeft gebracht.

• Welke spreker heeft u geboekt? Maria Genova

Geweldige ervaring van A tot Z!

Van het boeken van de spreker tot de betaling van de factuur verliep het contact heel goed. We zijn uiterst tevreden over de spreker en gaan hier in de toekomst zeker nogmaals gebruik van maken!

• Welke spreker heeft u geboekt? Gerben van Driel

Fijn contact en top geregeld!

Via Quality Bookings Paul Smit geboekt voor een zakelijk event. Prettige communicatie met de medewerkers van Quality Bookings, ze zijn goed bereikbaar voor vragen. Voorafgaand een intake georganiseerd door Quality Bookings met de spreker. Spreker verzorgde een super inspirerende middag met specifieke aandacht en details gericht op onze organisatie en wensen. Erg tevreden!

• Welke spreker heeft u geboekt? Paul Smit

Genieten!

Intens genoten van de Company Roast geleverd door Tom Sligting. Goede voorbereiding, Tom heeft daar echt de tijd voor genomen. Voortraject en communicatie op het hoogste niveau. Kortom een top event!

• Welke spreker heeft u geboekt? Tom Sligting

Prikkelende spreker in positieve zin

Via Quality Bookings Randall van Poelvoorde geboekt. Hij is een van de succesfactoren geweest voor het Automotive Expo Congres. Doordat hij onze bezoekers heeft geprikkeld en op het spoor heeft gezet om te moeten omdenken, konden onze panelleden hen verder triggeren de juiste stappen in de toekomst te gaan zetten. Wij zijn Randall hiervoor zeer erkentelijk, tevens voor zijn nuttige feedback tijdens de repetities. Hij is niet alleen bekwaam spreker, maar ook een goede partner gebleken.

• Welke spreker heeft u geboekt? Randall van Poelvoorde

Zeer inspirerende middag

Via Quality Bookings kwamen we bij spreker Roderick Göttgens uit. Hij nam ons tijdens een inspirerende lezing van ruim 1,5uur mee in de wereld van de korps commandotroepen. Hoe een high performance team samenwerkt en wat het bedrijfsleven hiervan kan leren. Het sprekersbureau is een fijne partner om mee samen te werken. De korte lijntjes, voorbereidingen en flexibiliteit waren erg fijn.

• Welke spreker heeft u geboekt? Roderick Gottgens

Geweldige avond gehad met Andries Tunru

Via Quality Bookings kwamen we uit bij Andries Tunru. We hebben een geweldige avond gehad. Andries is een improvisatietalent. Erg creatief en veel humor. Vooraf is alles goed en duidelijk gecommuniceerd. Voor herhaling vatbaar.

• Welke spreker heeft u geboekt? Andries Tunru

Een top dag!

Via Quality Bookings kwamen we bij Arno Folkerts uit en hadden wij een fantastische dag die in het teken stond van het brein en verandering. Ayca Szapora opende de dag en Arno Folkerts sloot hem aan het einde weer af. Ons congres had een kop en een staart en werd door iedereen als zeer positief ervaren!

• Welke spreker heeft u geboekt? Arno Folkerts

Onduidelijk hoe de communicatie loopt over de boeking

Bel me en ik leg het uit. 0618345023 Over de spreker zelf dik tevreden

Goed geregeld!

Quality Bookings heeft onze vraag goed begrepen en zeer goed ingevuld door Harry Vermeegen aan te bieden. Herry wist de aanwezigen te boeien en uiteindelijk hebben we een succesvol sponoravond gehad.

• Welke spreker heeft u geboekt? Harry Vermeegen

Top geregeld!

Wij hebben in 3 maanden tijd 2x via jullie geboekt en beide keren super goed gelopen. Uiteraard heeft Niels beide keren een wauw effect weten te bewerkstelligen! Echt waanzinnig cool wat hij gebracht heeft.

• Welke spreker heeft u geboekt? Niels Houtepen

Prima administratieve afwikkeling

Wij hebben de spreker rechtstreeks benaderd via mijn netwerk, waarna de volledige administratieve afwikkeling via Quality Bookings ging. Prima en overzichtelijk.

• Welke spreker heeft u geboekt? Jan Joost Kroon

Rien van den Heuvel heeft voor ons een uistekende dag verzorgd.

De heer Van den Heuvel heeft onze opdracht zeer goed uitgevoerd heeft de deelnemers aan onze studiedag weten te enthousiasmeren en uit te dagen met gevoel voor humor. Speelde goed in op onze vragen en leerbehoeften. De contacten met QB verliepen zeer goed men handelt snel en de boeking van de inleider was binnen een paar dagen in orde. Al met al zijn wij zeer tevreden met QB en met de workshopleider van onze studiedag.

• Welke spreker heeft u geboekt? Rien van den Heuvel

Snelle service, heldere afspraken en een prachtig resultaat.

Bij het boeken van een gastspreker voor ons klantevent hebben Anne en Joyce van Quality Bookings ons zeer vriendelijk en kundig geholpen. Het boeken en daarna briefen van de spreker is soepel en efficiënt verlopen. De spreker zelf had succes met haar verhaal over innovatie en technologie. Al met al voldeed alles aan onze verwachtingen.

• Welke spreker heeft u geboekt? Deborah Nas

Echt waar (in beide betekenissen) voor je geld!

De snelheid van reactie alsmede de combinatie van persoonlijke/functioneel-zakelijke wijze van communiceren is iets dat ons enorm aanspreekt. Plezierig contact hetgeen reeds vanaf het eerste moment geleid heeft tot wederzijds begrip van hetgeen nodig was. Dit heeft uiteindelijk geleid tot een fantastische keynote, op indrukwekkende wijze vormgegeven door Leontien Zijlaard-van Moorsel.

• Welke spreker heeft u geboekt? Leontien van Moorsel

Een schot in de roos

Quality Bookings hebben onze vraag voor een spreker prima ingevuld door Herre Zonderland aan te bieden. Herre wist de aanwezige aan hem te binden en met z’n allen hebben we een spoedcursus vitaliteit gekregen.

• Welke spreker heeft u geboekt? Heree Zonderland

Professioneel, kundig en fijn contact

Quality Bookings is een professioneel en kundig bureau waarmee wij goed contact hebben gehad voor het inhuren van Niels Houtepen als dagvoorzitter. Dank aan Joyce Distelblom voor het fijne contact.

• Welke spreker heeft u geboekt? Niels Houtepen

We zijn goed geholpen met het vinden de juiste persoon om ons festival af te sluiten..

Het voorstel van Quality Booking om Bart Kiers in te zetten om op een ludieke manier ons festival af te sluiten was een schot in de roos. Hij heeft de dag op een relativerende en vrolijke manier voor ons muzikaal samengevat.

• Welke spreker heeft u geboekt? Bart Kiers

Erik Scherder maakt dementie toegankelijk

Geweldige bijdrage van Erik Scherder gehad tijdens het mini-symposium t.g.v. het afscheid van onze bestuurder. Erik is ontspannen, makkelijk in omgang, goed voorbereid, heeft veel interactie met het publiek en weet als geen ander mensen op een toegankelijke en soms humoristische wijze te boeien over, het veelal moeilijke onderwerp, dementie.

• Welke spreker heeft u geboekt? Erik Scherder

Professioneel bureau met interessant aanbod

Het contact met Quality Bookings verliep prettig en soepel. Informatie en afspraken waren helder. Precies wat je wilt en mag verwachten van een sprekersbureau.

• Welke spreker heeft u geboekt? Erik Scherder

Inspirerend, boeiend en actueel verhaal!

Deborah heeft tijdens de jaaropening van de Tech Campus Nieuwegein een zeer boeiende lezing cq presentatie gegeven over de innovaties in de techniek en vanuit welk perspectief wij als mensen hiermee omgaan. De lezing paste perfect om het schooljaar mee te starten. Tevens een inspirerend verhaal voor onze (techniek) docenten en medewerkers van de Tech Campus!

Over Quality Bookings

Sprekers van de toekomst! Sprekersbureau Quality Bookings is al 15 jaar het meest vooruitstrevende bureau van Nederland en heeft als doelstelling de sprekers van de toekomst te maken! Wij zijn geen administratief afhandelingskantoor, maar bouwen merken rondom sprekers en koppelen bedrijven hieraan. Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals die altijd de juiste match bij uw DNA weten te vinden. Op deze website vindt u de sprekers van de toekomst. Deze sprekers zullen uw gasten gegarandeerd inspireren, informeren, motiveren en entertainen.