"Met Quality Bookings weet je dat je publiek goed zit"

Met Quality Bookings weet je zeker dat je een goede spreker of goede sprekers in huis haalt. Bij het boeken van meerdere sprekers is het fijn om contacten te hebben met de professionals van Quality Bookings, zodat zij de contacten leggen met de sprekers en afstemmen over locatie datum en tijden.

• Welke spreker heeft u geboekt? Fabio - Ayza - Susan

duidelijke communicatie

Vanaf het begin van mijn vraag werd mij duidelijk wat ik kon verwachten en dat is prettig.

• Welke spreker heeft u geboekt? Jochem Uytenhaage

Het was voor mij een verassende en verhelderende social media middag

Vaak wordt in het onderwijs enigszins negatief gekeken naar het veelvuldig gebruik van de mobieltjes door de jeugd. Zelfs de overheid bekommert zich hierover binnen het onderwijs. "Mobiel thuis of in de kluis?". Om toch in verbinding te blijven is het goed de de leerling te begrijpen om duidelijk te krijgen wat maakt dat zij veel op hun mobiel zitten. Het is goed om als volwassenen een completer beeld te hebben van de andere kant van het mobiele telefoongebruik. De positieve kanten. Dat was voor mij een eye opener. Veel nieuwe informatie ontvangen van Zaïd. Ook met het oog op de (onderwijs)toekomst. Kortom; een leerzame en leuke middag gehad.

• Welke spreker heeft u geboekt? Zaïd El Ouardani

Een inspiratiebron van waarde!

Paul kwam zijn eigen verhaal vertellen wat enorm inspirerend was en je met beide benen weer even op de grond zet. Een waardevolle invulling voor onze medewerkersdag!

• Welke spreker heeft u geboekt? Paul Ramakers

Quality bookings levert wat ze beloven: kwaliteit

Voor een spreker voor een inspiratie sessie kwam ik uit bij Quality bookings, helaas was de eerste keus niet beschikbaar en kreeg ik direct twee alternatieven toegestuurd. De communicatie verliep goed en duidelijk, ze gaven goed advies en ik kon met alle vragen terecht. De spreker en sessie zelf waren echt top, Eva kreeg de groep zonder problemen mee en iedereen praat er nog steeds vol lof over.

• Welke spreker heeft u geboekt? Eva Brouwer

Eye-opening en een echte realiteit check!

Deborah was een hele krachtige spreker, veel goede reacties en heel veel mensen zijn aan het denken gezet door haar sessie.

• Welke spreker heeft u geboekt? Deborah Nas

De contacten waren prima Er was vlotte communicatie via de mail Correcte afhandeling en vriendelijke bejegening Klein aandachtspuntje: na opgave van de datum en tijd van de lezing werd nog een aantal keren daarna om dezelfde informatie gevraagd.

• Welke spreker heeft u geboekt? Ozcan Akyol

Heel prettige partij om mee samen te werken.

Prettig contact, vlotte reacties en duidelijke afspraken.

• Welke spreker heeft u geboekt? Niels Houtepen

Zeer deskundig

Als heel prettig, snel in reactietijd, helder en overzichtelijk. En bovendien allemaal aardige medewerkers en dat is ook, helaas, geen vanzelfsprekendheid.

• Welke spreker heeft u geboekt? Dolf Jansen

Fijne samenwerking

Snelle en transparante communicatie, heel fijn!

• Welke spreker heeft u geboekt? Deborah Nas en Christian Kromme

positief, inspirerend, door interactie dicht bij de toehoorders staand.

Een lezing waar men het nog vaak over heeft. de woorden positief, uitdagend en er de moeite voor doen komen in veel gesprekken van mensen die aanwezig waren voor. ook de oefeningen als opdrukken, squat enz. hoor ik veel voorbij komen. Bewustwording over hoe we leven en waar we aan moeten denken. Zeer inspirerend en een schot in de roos. Dank je wel Erik Scherder!

• Welke spreker heeft u geboekt? Erik Scherder

Perfect!

Snelle communicatie en goed geholpen aan een passende spreker!

• Welke spreker heeft u geboekt? Niels Houtepen

Peter Heerschop heeft ons positief verrast, het was erg boeiend, pakkend en zeer vermakelijk.

We hebben een erg geslaagde en vermakelijke avond beleefd, mede dankzij de humorische lezing van Peter Heerschop. Hij was zeer van toegevoegde waarde.

• Welke spreker heeft u geboekt? Peter Heerschop

Afstemmingsfase met bureau kent nog verbeterpunten, zeer tevreden over sprekers!

De afstemmingsfase met Quality Bookings verliep niet soepel. Er werd onvoldoende meegedacht met onze verzoeken. Meer maatwerk zou fijn zijn. Wij zijn wel zeer tevreden over de sprekers.

• Welke spreker heeft u geboekt? Jan Jaap van der Wal en Timo Hans

Wat jammer dat jullie dit zo ervaren hebben! Wij proberen altijd mee te denken in de juiste richting en één of meerdere passende sprekers aan te bevelen. Uiteraard zullen wij intern bekijken hoe de afstemmingsfase bij jullie verlopen is en wat wij hier eventueel aan kunnen veranderen in de toekomst. Wel heel fijn te lezen dat de bijdragen van beide sprekers positief ontvangen zijn! Dank voor de feedback!

Fijne spiegel om in te kijken.

De reacties op Mier van de aanwezigen van onze teamdag, waren heel positief. Iedereen was positief verrast. Fijn om met humor naar belangrijke zaken te kijken. En een mooie spiegel om te zien (horen) welke taal/woorden wij allemaal gebruiken.

• Welke spreker heeft u geboekt? N.v.t.

Goed, strak optreden, mooie korte professionele voorbereiding

Niels kan goed schakelen tussen wat de bijeenkomst vraag en daar zijn optreden op inrichten. Zo is het dan mogelijk om snel en goed voor te bereiden en dan de bijeenkomst op een mooie manier af te sluiten

• Welke spreker heeft u geboekt? Niels ~Houtepen

Top presentatrice Eva

Voor het 25 jarig jubileumsymposium van VOSABB (dé vereniging van openbare en algemeen toegankelijke scholen) met het thema Artificial Intelligence in het onderwijs heeft Eva het interview met de directeur op een authentieke en professionele wijze gedaan. Daarbij kondigde ze de interactieve lezingen van Remy Gieling en Erik Scherder aan. Daarna begeleidde ze de 3 stellingen werden gegeven. Eva is toegankelijk, open, flexibel en is goed voorbereid. Daarbij is zij een zeer warme persoonlijkheid. Als er een mogelijkheid zich aandient, boeken we haar diensten graag weer. Noël Bos van de Feest & Eventarchitect BV Culemborg

• Welke spreker heeft u geboekt? Eva Eikhout

Leuke avond gehad met interessante verhalen over de roerige jaren bij de politie

• Welke spreker heeft u geboekt? Klaas wilting

Erg betrokken en behulpzaam met de keuze voor een passende spreker!

Voor de MKB Dag Dordrecht hebben we voor de sprekers nauw samengewerkt met Quality Bookings, het contact was goed en ook het meedenken over de juiste spreker voor het evenement waren we erg tevreden over. Voor een volgend event zullen we zeker weer contact met ze opnemen.

• Welke spreker heeft u geboekt? Markward van der Mieden en Jorgen Raymann

top!

We hadden Roy van Kray als spreker. Goede spreker, komt zijn afspraken na. Hij wist de zaal enthousiast te krijgen met zijn verhaal. Kortom zeker een aanrader!

• Welke spreker heeft u geboekt? Roy van Kray

Leuk contact

Enige opmerking die ik heb is dat Harm niet de gegevens heeft ontvangen die wij naar u hebben gestuurd. Dit gaf even een ongemakkelijke start tijdens onze kennismaking met Harm. Verder was de middag helemaal zoals wij gehoopt hadden. Ik zou Harm echt aanbevelen als dagvoorzitter.

• Welke spreker heeft u geboekt? Harm Edens

Wat vervelend om te lezen! Wij hebben de toegestuurde informatie uiteraard met de assistent van Harm Edens gedeeld. Wij gaan onderzoeken waar dit is misgegaan! Wel heel fijn te lezen dat jullie blij waren met de bijdrage van Harm op de dag van uitvoering. Heel graag tot een volgende boeking! Met vriendelijke groet, Joyce

Samenwerken voor het beste resultaat!

Voor een event zochten wij een passende spreker. Quality Bookings heeft ons hierbij goed geholpen door geschikte alternatieven aan te dragen. Na onze keuze werd het traject keurig opgevolgd en begeleid. De spreker gaf ons event precies dat beetje extra flair en cachet!

• Welke spreker heeft u geboekt? Tom Coronel

Boeking was snel geregeld en schakelen ging gemakkelijk

We hadden een spreker op het oog en na contact met deze spreker was de boeking heel snel geregeld door Quality Bookings. Ook ging het contact met Quality Bookings gemakkelijk. Vragen die we hadden m.b.t. de voorwaarden werden ook snel beantwoord, helaas was aanpassen van de voorwaarden niet mogelijk.

• Welke spreker heeft u geboekt? Dave Maasland

Fijne communicatie

Wij hebben een lezing georganiseerd met Thijs Launspach. Communicatie vooraf verliep prettig en vooral snel. Alles was prima geregeld.

• Welke spreker heeft u geboekt? Thijs Launspach

Zorgvuldig contact

Via Quality Booking hebben wij een spreker geboekt voor onze Vitaliteitsweek. Dit is prettig verlopen, omdat Quality Booking heeft laten zien zorgvuldig om te gaan met het contact met de klant. Ze hebben alle benodigde informatie verstrekt en wilde echt zeker weten dat alles duidelijk was. Dit is voor de klant erg prettig.

• Welke spreker heeft u geboekt? Timo Hans

Over Quality Bookings

Sprekers van de toekomst! Sprekersbureau Quality Bookings is al 15 jaar het meest vooruitstrevende bureau van Nederland en heeft als doelstelling de sprekers van de toekomst te maken! Wij zijn geen administratief afhandelingskantoor, maar bouwen merken rondom sprekers en koppelen bedrijven hieraan. Ons team bestaat uit gepassioneerde professionals die altijd de juiste match bij uw DNA weten te vinden. Op deze website vindt u de sprekers van de toekomst. Deze sprekers zullen uw gasten gegarandeerd inspireren, informeren, motiveren en entertainen.