Inspirerende en informatie sessie over omgaan met ASS op de werkvloer

heel veel informatie en inzichten, doorspekt met voorbeelden uit haar eigen praktijk, ruimte voor discussie. Super, ik ga dit zeker delen met mijn collega's!

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Sprekers uit de praktijk
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? -

Hi Astrid, Dankjewel voor je reactie! Fijn om te horen dat het zo informatief voor je was. We zien je graag terug op een ander event (met je collega's). Team WeShareTalent

José vertelde duidelijk en toegewijd over mensen in het ASS.

Vaak hoor ik mensen ongefundeerde meningen hebben over autisme. Of div. mensen uit het ASS spectrum worden over 1 kam geschoren. José straalt uit dat zij respect heeft voor deze groep mensen. Net als ik is zij duidelijk autismevriendelijk in haar werk. Zij spreekt gelukkig ook niet over “stoornis”. Bep. terminologie als empathie of spiegelneuronen heb ik gemist. Maar ik snap ook dat daar wellicht geen tijd voor was.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? online en ruim tevoren aangekondigd
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? comprimeren tot 1 uur
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? zie hierboven
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Hoogsensitiviteit

Hi Saskia, Bedankt voor het mooie cijfer! Wat leuk om te horen dat de sessie een succes voor je was. We gaan zeker wat doen met je verdere suggesties. Team WeShareTalent

Verfrissen van mijn kennis/ervaring

Door met andere deelnemers te sparren kon ik mijn kennis en ervaring versterken.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Enthousiasme
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Het lag aan mij denk ik, maar de technische kant.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? N.v.t.
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Omgaan met verzuim

Hi Liesbeth, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het een goede sessie voor je was. Hopelijk zien we je in de toekomst nog een keer terug bij een van onze andere events! TeamWeShareTalent

Leerzaam om weer eens te kijken naar emoties en hoe daar een adequate manier van mee omgaan bij past

Geen zaken om met anderen te delen

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? interactie en theorie combi
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? nee
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? omgaan met neurodivere mensen, hoe zet je een adequate reactie in bij mensen met autostische of narcistische trekken

Hi Yvonne, Dankjewel voor je reactie. Fijn om te horen dat de online sessie je zo goed bevallen is! We gaan zeker wat doen met je suggesties! Team WeShareTalent

Interessante theorie goed overgebracht incl eigen verhalen ter illustratie

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? mooie ruimte en bevlogen spreker
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? een lekkere versnapering in de pauze
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? ?

inspirerend

Glenn houd je bij de les en houd de aandacht van de aanwezigen door zijn bewegingen, stories, vragen etc. mooi thema leiderschap en hoe hij/jullie insteken binnen organisaties.

• Ik heb deelgenomen aan een: Kijkje in de Keuken
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? inspiratie
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? ga door met deze events
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Hoe laat je visie Leiderschap landen in organisaties?

HI Marjan, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat het event een succes was! Hopelijk zien we je snel terug op een van onze (online) events! TeamWeShareTalent

Mogelijkheden

Ik heb interessante mogelijkheden gezien van het middel 'klantreis', o.a. voor wendbaarheid van de organisatie en continue verbeteren.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? mensen uit verschillende bedrijven
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? tijd was eigenlijk te kort
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? informatie vooraf
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? integriteit

Hi Hilly, Dankjewel voor je mooie cijfer! Wat fijn dat je mogelijkheden eruit hebt gehaald! We gaan zeker wat doen met je feedback! TeamWeShareTalent

Leuk, maar mistte nog de vertaalslag naar organisaties

Heel leuk en sterk om met het eigen vitale leiderschap te beginnen. Verhaal was denk ik nog sterker geweest als de vertaalslag was gemaakt naar hoe je dit vitaal leiderschap binnen je organisatie realiseert. Wat en wie heb je nodig om het eigenaarschap voor de eigen vitaliteit bij al je medewerkers te realiseren? Daarnaast werd denk ik het parasympatisch en het sympathisch zenuwstelsel omgedraaid. Bijvoorbeeld volgende site stelt het juist andersom: https://vabs.nl/biofeedback/het-autonome-zenuwstelsel

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Het eerst naar jezelf kijken
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Vertaalslag naar organisatie
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? -

INspirerend!

Ik heb de sessie met Anouk als inspirerend ervaren. Nieuwe ideeen op gedaan en heel leuk om praktische tips en tools mee te krijgen, zoals de dagstart en de dagoogst.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Interactief
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Ik vind Zoom minder fijn dan teams, maar dat is persoonlijk
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Ik zag veel we share medewerkers meedoen/begeleiden. Leuk om te weten een volgende keer of ze meedoen, of ondersteunend zijn.
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Werk, leiderschap en je lijf

Hi Marije, Dankjewel voor je mooie cijfer! We vinden het fijn om te horen dat je veel inspiratie hebt op gedaan tijdens deze online sessie. We gaan zeker wat doen met je feedback! TeamWeShareTalent

inspirerend

Het delen van gedachten en inzichten. Veiligheid waarin we waren om alles te kunnen zeggen. Dat was inspirerend

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? korte lijnen naar deelnemers
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? een deel van de groep was niet op de hoogte dat het om een ronde tafel gesprek ging. In verlenging vd presentatie van Arjan. Arjan moest dat toch weer in korte zinnen uitleggen. Al met al nam dat ook een uur in beslag.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Het was top!
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? 365dagensuccesvol.nl

Hi Zefanja, Wat fijn om te horen dat je het zo inspirerend vond! We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgende sessie! Team WeShareTalent

Inhoudelijk goed, interactief, goed (online) georganiseerd

Fijne spreker (Philip) die makkelijk en goed contact maakt, uitnodigt om mee te doen en persoonlijk is. Prettig om in subgroepjes bezig te zijn ter afwisseling.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Persoonlijke, interactieve
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Iets meer tijd voor de (uitwerking van de) 3 tips aan het eind vd presentatie.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? ga zo door
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? N.v.t.

Hi Dirk-Jan, Dankjewel voor je beoordeling! Wat fijn om te horen dat je het zo leuk vond! We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgende (online) sessie! Team WeShareTalent

Direct toepasbaar inzicht.

Fijn om een paar concrete stappen mee te krijgen die makkelijk te onthouden zijn en om meteen te oefenen en te ervaren dat het werkt!

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Praktische toepasbaarheid van het onderwerp
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? N.v.t.

Hi Myrna, Bedankt voor je beoordeling en dit mooie cijfer! Fijn dat je aan de gang kan met alles wat je geleerd hebt tijdens het online event! Tot een volgend (online) event! Team WeShareTalent

Heel duidelijk en prima oefeningen

Goede kwaliteit webinar, zowel inhoud als beeld. Interessante oefeningen en prima compacte hand-out met tips.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? De methodiek
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? geen idee
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? N.v.t.

Hi Chantal, Bedankt voor je beoordeling en dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat het je goed bevallen is! Hopelijk zien we je in de toekomst nog een keer terug bij een (online) event. TeamWeShareTalent

Heerlijk om gelijkgestemden te horen die hetzelfde ervaren

Goed geregeld, ook vooraf reminders met info overzichtelijk. Niet al te lange online event met goed tips en mogelijheid om te oefenen met het geleerde in praktijk brengen. Heel fijn om te weten dat er meer mensen zijn die 'Nee zeggen' moeilijk vinden.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? breakoutroom, wel iets langer
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Misschien toch wat voorbeeld van standaard zinnen
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? n.v.t.
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? N.v.t.

HI Louise, Bedankt voor je reactie! Fijn om te horen dat je alles zo goed geregeld vond! Hopelijk zien we je snel terug op nog een (online) event! TeamWeShareTalent

Zo herkenbaar

Erg leuk om mee te mogen doen. En gelukkig zo herkenbaar voor iedereen. Leuk om te oefenen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Het enthousiasme van organisator en trainer
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? Niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Top gewoon goed gedaan.
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Terugkom moment over hoe we het nee zeggen toegepast hebben en wat wij hier van geleerd hebben om dit t delen.

Hi Carry, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat het event je goed bevallen is! Hopelijk zien we je in de toekomst nog eens terug bij een (online) event van ons. TeamWeShareTalent

Helder

Door anders te communiceren, het tonen/uitspreken van je empathie en concreet uit te spreken wat je bedoeld, geeft helderheid aan de ander. Soort van NLP eigenlijk

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? werken in groepsverband
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? het mocht wel iets langer duren
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? NVT
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? grenzen stellen

Hi Hsüch, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je het een goed event vond. We gaan zeker wat doen met je feedback! TeamWeShareTalent

Prima, leuk; kort en bondig

zie boven

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? toegankelijkheid
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? nvt
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? N.v.t.

Hi Katrina! Dankjewel voor het achterlaten van een beoordeling! Fijn om te horen dat je het leuk vond. Tot een volgende keer! TeamWeShareTalent

Leerzame en interactieve training met concrete praktijkvoorbeelden.

Leerzame en interactieve training met concrete praktijkvoorbeelden.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? -
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? N.v.t.

Mooie kijk op hoe effectief een positieve grondhouding is!

Super uitspraken en nieuwe impulsen gehoord en gekregen. En ook bevestiging van theorieën waar ik al veel mee werk. Geweldig dat we ook een notitieboekje kregen!

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? Activerende vragen voor de deelnemers
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? meer visuele ondersteuning tijdens het gesprek, flipover of handout.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Top: mooi variërend aanbod!
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? interdisciplinaire intervisie

Hi Christa, Dankjewel voor het achterlaten van een review. Wat leuk om te horen dat het event zo'n succes was voor je! Hopelijk zien we je in de toekomst nog een keer terug bij een (online) event van WeShareTalent! Groet, Team WeShareTalent

Heel boeiend

Erg leuke bijeenkomst en zeer nuttig, zou mooi zijn als er meerdere zouden volgen en dan vervolg op deze zou nog veel meer willen leren van haar

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? .
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? .
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? .
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? Meditatie

Beste Marleen, Bedankt voor je mooie review! We gaan je feedback meenemen. Groet, Team WeShareTalent

Kort, krachtig en keileerzaam

In 1,5 uur begrijp je en voel je hoe belangrijk goed ademen voor je is. En, last but not least, kan je het ook zelf heel makkelijk praktisch toepassen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? link met zenuwstelsel en Pavlov
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Ga zo door
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? ChatGPT

Beste Ciska, Bedankt voor je mooie reactie! Fijn dat je het event zo positief hebt ervaren! Tot snel weer bij een event! Groet, Team WeShareTalent

Goede aanvulling op huidige kennis/ervaring

Meer kennis nu van hoe de ademhaling werkt en de balans/uitwisseling die nodig is in het lichaam in zuurstof en koolzuur op celniveau. Fijne oefeningen en toelichting.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? de oefeningen en tips
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? start break out room beter inleiden
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? voor nu geen
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? werkplekinrichting en oefeningen spierspanning

Beste A.P, Bedankt voor je positieve beoordeling daar worden wij gelukkig van! Tot snel bij een volgend event! Groet, Team WeShareTalent

Leerzaam en goede uitleg

Super leuk, vraagt om meer ;-)

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? enthousiasme en tijd om vragen te beantwoorden
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? De tijd is bijna te kort, terwijl lang achter het scherm zitten ook misschien geen optie is..
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Een vervolg sessie maken ;-)
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? vervolg op dit onderwerp

prima ervaring

goede opzet van de bijeenkomst

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? de opzet van de events
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? ?
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? ?
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? ?

Beste Patrick, Bedankt voor je fijne review! Tot snel weer bij een event! Groet, Team WeShareTalent

Een goede training in 1,5 uur tijd!

Philip gaf aan dat de training normaal gesproken een aantal dagen zijn en dat we nu 1,5 uur de tijd hebben om iets te leren. Knap hoe ik via hem mijn oncomfortabele aandachtspunt heb kunnen ontdekken en dat ik hier weer verder mee aan de slag kan gaan. Leuk dat het ook het interactief is. Duidelijke voorbeelden en een helder verhaal!

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat mogen we zeker behouden voor het volgende event? de enthousiasme! :-)
  • Wat mogen we zeker veranderen voor het volgende event? nvt
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Het ging goed en binnen de tijd!
  • Is dit event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Welk onderwerp zou je ook op ons platform willen zien? prioriteiten stellen en hierdoor balans houden in werk, oftewel timemanagement

Beste Lizette, Wat fijn dat je de sessie positief hebt ervaren! bedankt voor je mooie review. Groet, Team WeShareTalent

Batuwseweg 31

3412KX Lopikerkapel