Inzichtvol, draagt bij aan mijn werkplezier

Het was leuk en leerzaam om middels de VR bril te ervaren wat ED&I in de praktijk kan betekenen. De inhoud van het onderwerp, hoe de training ontstaan is incl. de externe toetsing om iets gedegens in handen te hebben en houden maken het waardevol.

• Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Het interactieve, innovatieve van de VR bril en de toelichting hoe jullie tot deze opzet gekomen zijn.
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Strakker plannen of niet benoemen dat het lastig is om in kortere tijd het programma neer te zetten.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Tip: voorbereiding en aftrap/inleiding duidelijker neerzetten. Het is mogelijk representatief voor de manier waarop jullie het ook bij een bedrijf zullen doen. Top: inhoud en inzicht in wat het brengt zeer verhelderend en waardevol
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Nu geen idee

Hi Maud, Wat leuk om te horen dat de D&I sessie met VR brillen zo'n succes voor je was! We gaan zeker wat doen met je feedback. Team WeShareTalent

Interessant en inspirerend!

Goed om dit echt zelf te kunnen ervaren! Leuke mensen, goede presentatie!

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Alles
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Nvt
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Nvt

Hi Louise, Bedankt voor de mooie review! We zien je graag in de toekomst nog een keer terug bij een van onze (online) events! Team WeShareTalent

Leuk, leerzaam en dat in korte tijd

Ik heb een training Leiderschap in ontwikkeling gevolgd. Heldere uitleg en praktische oefeningen die ik direct in kan zetten. Tof om op deze manier mijn kennis en vaardigheden te vergroten.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? oefeningen
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? niet te veel info willen geven
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Tof concept zeker zo doorgaan, goed geregeld
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? pesten :)

Hi Cindy, Dankjewel voor je mooie review en je feedback! We gaan er zeker wat mee doen :D Team WeShareTalent

Het is een fijne en mooie ervaring geweest

Het is een fijne en mooie ervaring geweest

• Ik heb deelgenomen aan een: Kijkje in de Keuken
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? weet ik niet
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? weet ik niet
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? weet ik niet
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? weet ik niet

HI Meriam, Wat leuk om te horen dat je eerste event bij WeShareTalent zo'n succes was! We zien je graag binnenkort nog een keer terug bij een van onze (online) events! Team WeShareTalent

Waardevol!

Een waardevolle en interessante cursus over persoonlijk leiderschap. Ondanks dat we in een groep zaten, voelde ik me erg betrokken. Er leerzaam en bruikbaar in dagelijks werk. Ik heb al meerdere sessies van WeShareTalent gevolgd en tot nu toe alleen maar goede. Er blij met deze club en de onderwerpen die ze bespreken. Zeker een aanrader!

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Veel nuttige informatie in korte tijd.
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Tijd was een beetje krap. Misschien een voorbereidende opdracht meegeven.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Top: de onderwerpen. Tip: meer een wens. De live events zijn vaak in utrecht, meer naar het oosten zou voor mij heel handig zijn :)
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Omgaan met conflict

Hi Danielle, Wat leuk om te horen dat de sessie een succes voor je was! We gaan zeker wat doen met je feedback. Team WeShareTalent

Te grote groep

De groep was te groot. (45 mensen). waardoor de interactie beperkt werd. Het niveau van de mensen was ook verschillend. Begin van de training is aangegeven dat het vereenvoudigd werd, dit vond ik erg jammer! De instructeur heeft het wel goed gedaan gezien de hoeveelheid mensen en de tijd die ervoor stond. De omstandigheden waren minder.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Het gelijk schakelen als het bij iemand niet goed werkt.
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Bij deze training minder deelnemers toelaten. Als er meer vraag naar is, vaker geven.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? .
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? weer excel, maar dan uitgebreider en meer daags.

Hi Daisy, Dankjewel voor je review. We gaan zeker wat doen met je feedback! We zien je graag terug bij een volgende (online) sessie. Team WeShareTalent

Heel nuttige workshop met veel relevante Excel-functies in korte tijd

Ik vond het een heel nuttige workshop, goed opgebouwd. Enkele Excel-functies die je goed kunnen helpen worden duidelijk uitgelegd. Goed uitleg en organisatie.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Goede voorbereiding, goede facilitering van online sessie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? geen idee
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? blijf zo doorgaan!
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? verandermanagement

Hi Edith, Dankjewel voor je review! Fijn dat het een leerzame sessie voor je was. We gaan zeker wat doen met je suggesties. Tot een volgende (online) sessie! Team WeShareTalent

Nuttige en leerzame sessie.

Het was een waardevolle sessie die interessante inzichten heeft opgeleverd. Waarom geen 10? De uitnodiging was verzonden aan voornamelijk leidinggevende personen binnen Univé. Ik had vanuit dat perspectief nog wat meer terug willen zien naar je rol als manager in de dagelijkse praktijken. Dus concrete handvatten naar de werkvloer.

• Ik heb deelgenomen aan een: Denktank
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? De bewustwording - slidedeck daarvoor
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Maak het ook praktisch voor de doelgroep.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Zoals benoemd de praktisch kant - en hoe nu verder nu we dit inzicht hebben
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Zoals benoemd de praktisch kant - en hoe nu verder nu we dit inzicht hebben

Hi Maarten, Dankjewel voor je review! We gaan zeker wat doen met je feedback. Hopelijk zien we je terug bij een van onze andere (online) events! Team WeShareTalent

weer een aantal nieuwe handigheden in excel geleerd

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? ..
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? ..
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? ..
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? ..

Hoi Sybrand, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat het een leerzame sessie voor je was. We zien je graag terug bij een volgend (online) event! Team WeShareTalent

Zeer leerzaam en goed gegeven.

Ik heb weer wat nieuwe dingen mogen leren. Prima training. Geef wel als tip mee om net als in de training ook zelf de Engelse versie van Exel te gebruiken. Het zoeken naar de Nederlandse functienamen leid af en kost tijd.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? De docent
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Nee
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Weet nu niets

Hi Pieter, Wat leuk om te horen dat de online training leerzaam voor je was! We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgende (online) sessie! Team WeShareTalent

Leuk, maar het begon als dummie en dat was niet de bedoeling

Het begon veel te makkelijk. Na de pauze ging het tenminste echt ergens over en daar heb ik wel wat van geleerd.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? de tweede helft
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? opknippen in moeilijk en makkelijk
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? zorg dat het niveau aansluit
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Nee
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? De grotere en complexere forumules in Excel

Hi Marcel, Dankjewel voor je review! We gaan zeker wat doen met je feedback. Hopelijk zien we je nog een keer terug bij een van onze andere events! Team WeShareTalent

Nuttige sessies, goede facilitatie

Rennie heeft ons op een prettige manier laten kennis maken met verschillende intervisiemethodes.

• Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? het samenbrengen van verschillende bedrijven
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? kan niets bedenken
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? ik denk dat er veel potentie zit in het aanbieden van intervisiegroepen.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? deep democracy

Hi Barbara, Wat leuk om te horen dat je eerste ervaring met een event van WeShareTalent zo goed was! Er worden volgend jaar meerdere (online) sessies gegeven over deep democracy. De eerste hiervan vindt plaats in maart. Als je het leuk vind kan je je aanmelden via onze website. Tot een volgende sessie! Team WeShareTalent

fijn om met soortgenoten samen te komen

erg leuk om met elkaar te sparren over de dingen waar je tegen aan loopt. ook fijn te merken dat iedereen met dezelfde dingen worstelt of tegen dezelfde dingen aan loopt. fijne sessies, soms in het begin wel onduidelijkheid over de vormen van intervisie maar dan kwam later in de sessie dit wel weer goed.

• Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? intervisie blijven doen in kleine groepen
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? meerdere verschillende bedrijven in een groep
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? x
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Customer Experience

Hi Nicoline, Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je eerste keer meedoen met WeShareTalent zo'n goede ervaring was. Wat betreft je suggestie, er staat een online sessie over customer experience (cx management) gepland op 20 maart. Aanmelden kan via de website. Zien we je daar? Team WeShareTalent

Scrummaster intervisie was inspirerend!

Heel inspirerend en interessant om met elkaar de diepte in te gaan van voorgevallen situaties. Er is veel herkenning en doordat je met elkaar in gesprek gaat ontdek je verschillende invalshoeken en oplossingsrichtingen van problemen en/of situaties die zich voordoen.

• Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? de prettige begeleiding
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? communicatie over data en tijden etc. Dat liep niet altijd lekker.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Zou leuk zijn als er meer verschillende organisaties deelnemen. Was nu veel vanuit asr.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? geen idee nu

Hi Renee, Dankjewel voor je mooie review! We gaan zeker wat doen met je feedback. Tot een volgend (online) event! Team WeShareTalent

Echt een leuke bijeenkomst die me aan het nadenken zet

Tijdens de sessie werden we uitgedaagd om anders te kijken door Agile in het onderwijs. Leuk om vanuit dit perspectief elkaars mening te horen en samen de theorie en praktijk te bespreken.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Kleine setting
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? nvt
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? nvt
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? nvt

Hi Ronald, Dankjewel voor je reactie! Wat leuk om te horen dat de sessie je zo goed bevallen is. We zien je graag binnenkort terug bij een ander event van WeShareTalent. Team WeShareTalent

Goed opfrismoment

Voor een deel bekende stof, maar goed om dit weer een keer op te frissen en er weer even bij stil te staan. En deels nieuwe informatie die ik ook weer in de praktijk kan brengen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? afwisseling informatie en doen
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? aangeven dat het handig is om een "privé"ruimte te hebben (in kantoor op de gang gaan liggen doe ik niet :))
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? ga door met het organiseren van dit soort masterclasses
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? goed slapen

Hi Petra, Bedankt voor je reactie! We zullen zeker wat doen met je suggesties. Tot een volgende (online) sessie! Team WeShareTalent

interessant, nuttig en praktisch!

deskundige trainster met goede kennis en uitleg met praktische oefeningen

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? zelfde opzet
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? ?
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? nuttig en delen deze evenementen
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Veerkracht

Hi Marco, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat het je zo goed bevallen is. Hopelijk zien we je snel terug bij een van onze andere (online) events! Team WeShareTakent

Rommelig en onduidelijk

De doel van de presentatie was ietswat ondudelijk. Het leek eerst te gaan over hoe Agile gebruikt kon worden om snel en flexibel cursussen te ontwikkelen. Maar is vrij snel overgegaan naar de voordelen van EduScrum. Weinig practische.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Nvt
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Duidelijk maken van de doel en doelgroep.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Voor herhaling vatbaar als het duidelijker en meer praktijk-gericht is.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? ?

Hi Kimberly, Bedankt voor je feedback! We gaan er zeker wat mee doen. We hopen je nog een keer terug te zien bij een andere online sessie Team WeShareTalent

Goede training voor (opnieuw) timemanagment

Een frisse en energieke workshop in een groep van 20 personen over time management. Naast het plenaire stuk waarin Ebba uitlegt hoe om te gaan met taken, is er tijd ingeruimd om zelf in een kleinere groep (break-out room) met mede cursisten opdrachten uit te voeren. Bedankt voor deze opfrisser en zeker tot een volgende keer!

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Enthousiaste trainster & technisch support
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Break out sessies iets langer
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? De afwisseling plenair & groepjes - helemaal TOP
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Coachen, 'nee' zeggen, netwerken

Hi Cees, Bedankt voor je mooie cijfer en feedback! We gaan daar zeker iets mee doen. Tot op een volgend (online) event! Team WeShareTalent

Fijne opfris

In de sessie werd veel informatie overgedragen over autisme en individuele tips hoe om te gaan met autisten. Had graag wat meer organisatorische uitwisseling gehad hoe collega's geholpen worden andere collega's met autisme in te werken en te begeleiden.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? interactie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? doel beter aangeven
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Implementatie van beleid meer delen.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? toetsen binnen organisaties

Hi Marion, Bedankt voor je review! We gaan zeker wat doen met je feedback! Team WeShareTalent

Inspirerende en informatie sessie over omgaan met ASS op de werkvloer

heel veel informatie en inzichten, doorspekt met voorbeelden uit haar eigen praktijk, ruimte voor discussie. Super, ik ga dit zeker delen met mijn collega's!

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Sprekers uit de praktijk
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? -
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? -
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? -

Hi Astrid, Dankjewel voor je reactie! Fijn om te horen dat het zo informatief voor je was. We zien je graag terug op een ander event (met je collega's). Team WeShareTalent

José vertelde duidelijk en toegewijd over mensen in het ASS.

Vaak hoor ik mensen ongefundeerde meningen hebben over autisme. Of div. mensen uit het ASS spectrum worden over 1 kam geschoren. José straalt uit dat zij respect heeft voor deze groep mensen. Net als ik is zij duidelijk autismevriendelijk in haar werk. Zij spreekt gelukkig ook niet over “stoornis”. Bep. terminologie als empathie of spiegelneuronen heb ik gemist. Maar ik snap ook dat daar wellicht geen tijd voor was.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? online en ruim tevoren aangekondigd
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? comprimeren tot 1 uur
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? zie hierboven
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Hoogsensitiviteit

Hi Saskia, Bedankt voor het mooie cijfer! Wat leuk om te horen dat de sessie een succes voor je was. We gaan zeker wat doen met je verdere suggesties. Team WeShareTalent

Verfrissen van mijn kennis/ervaring

Door met andere deelnemers te sparren kon ik mijn kennis en ervaring versterken.

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Enthousiasme
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Het lag aan mij denk ik, maar de technische kant.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? N.v.t.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Omgaan met verzuim

Hi Liesbeth, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het een goede sessie voor je was. Hopelijk zien we je in de toekomst nog een keer terug bij een van onze andere events! TeamWeShareTalent

Leerzaam om weer eens te kijken naar emoties en hoe daar een adequate manier van mee omgaan bij past

Geen zaken om met anderen te delen

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? interactie en theorie combi
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? nee
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? omgaan met neurodivere mensen, hoe zet je een adequate reactie in bij mensen met autostische of narcistische trekken

Hi Yvonne, Dankjewel voor je reactie. Fijn om te horen dat de online sessie je zo goed bevallen is! We gaan zeker wat doen met je suggesties! Team WeShareTalent

Interessante theorie goed overgebracht incl eigen verhalen ter illustratie

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? mooie ruimte en bevlogen spreker
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? een lekkere versnapering in de pauze
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? geen

Batuwseweg 31 3412KX Lopikerkapel