Heel interessante masterclass en goed georganiseerd

Heel interessante workshop van Merel gevolgd over het kalmeren van je zenuwstelsel. Was lekker duidelijk, heel praktisch toepasbaar en erg interessant om hier meer over te leren. Dank!

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Breed toegankelijk, goede locatie
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? niks
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? niks
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Niet direct een idee voor...

Hoi Danielle, Bedankt voor het mooie cijfer! Fijn om te horen dat je het een interessante masterclass vond. We zien je graag terug op een volgend (online) event! Team WeShareTalent

van toegevoegde waarde

Nieet alleen interessante theorie, maar vooral veel oefeningen, waarmee je zelf aan de slag kunt gaan.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? docent
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? locatie is wat lastiger
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? nvt

Hi Marja, Bedankt voor je beoordeling. We vinden het leuk om te horen dat je het zo'n interessante sessie vond. Tot een volgend event! Team WeShareTalent

Twas n fijne omgeving en t luisterde makkelijk weg

• Ik heb: Voor de eerste keer meegedaan met WeShareTalent
  • Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Nvt
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Nvt
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Geen
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Nee

Hi Sylvia, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je eerste WeShareTalent event een succes was. Tot een volgende keer! Team WeShareTalent

Inspirerende sessie bijgewoond en leuke mensen leren kennen

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? NVT
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? NVT
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? NVT
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Netwerken hoe dit te doen

Interessante en relevante onderwerpen

Het is leuk om met verschillende organisaties gedachten te wisselen over uiteenlopende onderwerpen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Verschillende sprekers. Het is ook fijn dat er in de mail wordt gestuurd wat er van je wordt verwacht. Bijvoorbeeld je geluid testen.
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Meer interactie
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? geen
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Nee
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Wel zelfde onderwerp maar ik heb meer een deepdive nodig

Bewustwording weer geactiveerd

De kennis had ik reeds, maar het is af en toe nodig om weer bewust te worden van bepaalde dingen. Daarvoor was deze online training heel goed. Heeft mij weer geholpen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? de kleine groepen
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? iets meer hulp en iets minder algemene kennis
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? had van mij langer mogen duren met meer interval in kleine groepen
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Omgaan met werkstress

Rust geeft adem

Mooi hoe Teun ons meenam in de rol van ademhalen in je lijf en in je toestand en hoe je daar ook zelf invloed op kunt hebben. Dank!

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? goede voorbeelden en oefenen in kleine groepjes
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? niks
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? goed gedaan
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Slapen

leuke en nuttige sessie

Simpele tips maar o zo moeilijk om consequent na te leven. Het is goed om er weer stil bij te staan zodat het op adem komen vanzelf gaat straks

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? opdrachten
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? tip meegeven om iets eerder in te loggen ivm updates zoom
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? slapen en stress

Positief! Veel opgevat

Zeker een training van toegevoegde waarde. Heel interessant onderwerp waar ik graag meer vanaf zou weten. Breakout rooms ook erg inspirerend om mensen te leren kennen en hun perspectief in te zien. Een aanrader! Wat mij betreft mag hij langer dan 1,5 uur duren;)

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? De breakout rooms waren erg leuk! Zeker fijn om ideeën te delen met anderen.
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Denk dat dit al wel duidelijk was, maar de breakoutrooms mogen ook wel wat langer zijn!
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Iets langer blijven hangen op een topic, om iets meer de diepte in te gaan. Bijvoorbeeld bij een aantal voorbeelden bij de principes had iets meer diepte gemogen. Maar ook dit had denk ik te maken met gebrek aan tijd.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Verdere onderwerpen over psygologie m.b.t. de werkvloer.

Veel geleerd in een heel korte tijd

"Cialdini's 6 Secrets to Convince People" is echt een aanrader. Een groot onderwerp beknopt, straight to the point en helder samengevat en uitgelegd. Meerdere interactie momenten, waardoor je echt bijbleef. 1,5 uur waren zo voorbij.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? interactie momenten
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Een kwartier langer zodat de breakout rooms meer tijd krijgen zou perfect zijn
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? -

Zeer interessante sessie

Zeer interessante sessie met de juiste balans tussen informatie en zelf aan de slag zijn. Veel nieuwe dingen geleerd over het brein en de invloed ervan op ons gedrag en de manier waarop we naar de wereld kijken. Ook goed toepasbaar bij teamontwikkeling. Maudi is een geweldige spreker!

• Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? -
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? -
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Hi Rennie, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat de sessie zo goed bevallen is. Tot een volgend event! Team WeShareTalent

Fijn om aan deel te nemen en inspiratie opgedaan

In het begin effe geschrokken, het was toch niet voor beginners! Gelukkig niet. Snel door de stof heen en goede opdrachten. Met mogelijkheden tot vragen stellen. Inspiratie opgedaan om er echt meer uit te halen

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? mogelijkheid tot vragen stellen
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event?
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent?
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? ik zou nog wel een vervolg willen.

Veel geleerd

Ik heb veel geleerd van de cursus. Aangezien ik nog niet zoveel wist van excel, ging het soms wat snel. 5 minuten puzzelen met een opdracht is voor mij bijvoorbeeld te kort.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? meer tijd voor de opdrachten
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? n.v.t.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? n.v.t.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Accounts Payable Specialist

Hi Sandra, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat het een leerzame sessie voor je was. We gaan zeker wat doen met je feedback. Team WeShareTalent

Leuke training

Ik vond het een leuke training maar mistte een beetje diepgang. Ik had nog graag wat meer praktijkvoorbeelden gehoord of ruimte gehad voor oefenen. Dus wat als je in een gesprek beland waar het onderwerp niet prettig is, etc.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Prettige sfeer, fijne informele groep mensen
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Ik had een wat grotere groep verwacht met wat meer ervaring functieprofielen. Was leuk maar mistte daardoor een beetje inspiratie op een bepaald niveau.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Sympathieke club
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Nee

Hi Stephanie, Bedankt voor je beoordeling en feedback, We gaan zeker wat met je feedback doen. Tot een volgend event! Team WeShareTalent

heldere uitleg

korte heldere uitleg , prima presentatie met oefeningen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? tijd
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? nvt
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Hi Rob, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Hopelijk zien we je binnenkort nog een keer terug bij een van onze events. Team WeShareTalent

Een goede reminder van dit onderwerp wat er toe doet

Zo fijn om ervaringen te delen met mensen uit andere werkvelden.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? breakout rooms
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? n.v.t.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Misschien op de een of andere manier contactgegevens kunnen uitwisselen. (indien men dit wenst.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Faalangst overwinnen. ( is dit al eens geweest?

Hoi Anne-Mieke, Bedankt voor het invullen van de review. Leuk om te horen dat het event een succes voor je was. We gaan kijken wat we kunnen doen met je feedback. Tot bij een volgend (online) event! Team WeShareTalent

Hier kan ik gelijk mee aan de gang

De uitleg van de gelukshormonen zijn zo goed toegelicht en praktisch gemaakt, dat ik hier echt handvaten door heb voor mijn werk en als mens.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Praktisch maken
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Minder breakout rooms
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Mooi diverse aanbod
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Mindfullness

Hi Irma, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat de workshop een succes voor je was. We zien je graag nog een keer terug bij een andere (online) sessie. Team WeShareTalent

Positief

Altijd leuk om te horen dat er in andere organisaties met hetzelfde geworstel wordt.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Goede en kalme uitleg
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Niets
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Duidelijk en goed van tempo
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Nee
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Weet ik nu niet

Hoi Sandra, Dankjewel voor je review! We zien je graag in de toekomst nog een keer terug bij een van onze (online) events. Team WeShareTalent

Interactieve workshop

Prima om weer met dit onderwerp (vitaliteit) bezig te zijn en op te frissen. Ook goed om tips/ideeen van andere deelnemers te horen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Interactie, kleine groepen
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Niet al gelijk scherm delen als het nog neit hoeft
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? In de mailings expliciet in de onderwerpregel aangeven voor welk event
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? Ademwerk tijdens werk

Goed om weten dat je best grip hebt op je eigen vitaliteit

Voldoende afwisseling in activiteiten. Goed info. Verrassend dat er verschillende bedrijven in de sessie zaten. Ik dacht dat er uitsluitend Randstad-medewerkers in zouden zitten. Een medewerker van de Rabobank had precies dezelfde reactie. Geen probleem hoor, maar wel een verrassing. Leuke sessie! Geen punten waarvan ik dacht skippen of aanpassen.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? actieve opzet met afwisseling in werkvormen
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Geen punten waarvan ik dacht skippen of aanpassen.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Hi Anja, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je eerste WeShareTalent event een succes was. We gaan zeker wat doen met je feedback! Tot een volgend (online) event! Team WeShareTalent

Goed verhaal en inspirerend voor vele mensen

Ik denk dat het delen van deze verhalen mensen helpt om buiten de bekende kaders te denken en openstaan voor nieuwe ideeen.

• Ik heb: N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? Ervaringen delen
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Ik mis af en toe voor wie de sessie bedoeld is.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? nvt zie vorige vraag.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Nee
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? n/a

Hi Hanneke, Dankjewel voor je reactie! We gaan zeker wat doen met je feedback. Team WeShareTalent

Erg fijne cursus!

Vrolijk, inhoudelijk en persoonlijk ondanks dat het via zoom ging.

• Ik heb: N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan een: N.v.t.
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? cursusleidster
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? inhoudelijke duiding vooraf aan het evenement
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? nee
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja

Hi Gert-Jan, Dankjewel voor je mooie cijfer en wat leuk om te horen dat de online sessie zo goed bevallen is! We zien je graag in de toekomst nog een keer terug bij een van onze (online) events! Team WeShareTalent

Super eye opening

Het was heel interessant om discriminatie, seksuele intimidatie en exclusion mee te maken vanuit een andere invalshoek.

• Ik heb deelgenomen aan een: Masterclass
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? interactieve events
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? n.v.t.
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? n.v.t.
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? D/I & Data/AI

Hi Nuwaira, Bedankt voor je mooie cijfer en je feedback! We gaan er zeker wat mee doen. Team WeShareTalent

Zeer effectief en divers

Over D&I Zowel de professioneel gemaakte en interactieve VR-ervaring als de intro over de onderliggende groepsdynamiek rondom rangorde, macht en buitensluiten heb ik als zeer effectief ervaren.

• Ik heb deelgenomen aan een: Kijkje in de Keuken
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? VR ervaring en intro-uitleg
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? Iets meer uitleggen over en ruimte geven aan de VR
  • Welke overall tip en top heb jij nog voor WeShareTalent? Vertel meer over de follow up mogelijkheden
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? D&I

Hi Rhonda, Dankjewel voor deze mooie review! We gaan zeker wat doen met je feedback. Team WeShareTalent

Informatief

Mooi om in anderhalf uur tekst en uitleg te krijgen ten aanzien van Insights

• Ik heb deelgenomen aan een: Online event
  • Wat moeten we zeker behouden voor het volgende (online) event? enthousiasme van de spreker
  • Wat moeten we zeker veranderen voor het volgende (online) event? -
  • Is dit (online) event voor herhaling vatbaar? Ja
  • Over welk onderwerp zou je in de toekomst graag een (online) event willen volgen? persoonlijke ontwikkeling

Hi John, Dankjewel voor je mooie cijfer en je feedback! We gaan er zeker wat mee doen. Team WeShareTalent