Fijne kwalitatieve lessen van Jefferson Rosa

Iedereen die in Delft/Rijswijk omgeving wilt afrijden, kan ik van harte aanraden om Wolf te proberen.

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Prima rijschool met goede begeleiding

Kreeg snel telefonisch contact en vervolgens de paperassen toe gestuurd. Ben uiteindelijk voor theorie en praktijk in 1x geslaagd

Rijles faried

Was echt een professional instructor, meneer faried ,dank u wel

Gedegen rijopleiding!

Goede rijopleiding met Faried, geduldig en deskundig!

Complete taxi-opleiding

Het pakket is lekker compleet, inclusief medische keuring en online oefen-examens voor theorie. Alle afspraken voor examens en keuring werden door Wolf Taxi ingepland en gecommuniceerd. Helaas had de lesauto geen Taxameter, waardoor dat gedeelte erg theoretisch bleef.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Voor taxi theorie een online cursus ontvangen. Makkelijk te leren dus uiteraard in 1x geslaagd. Hiernaast voor de taxi praktijklessen 4 leerzame lesuren gereden met Don. Echt een top vent! Vriendelijke instructeur die je tijdens de les goede tips meegeeft voor het examen. Voor de praktijk examen uiteindelijk uiteraard dus ook in 1x is geslaagd. Al met al: aanrader!

Top ervaring.

Goede uitleg en tips van faried Zeker aan aanrader voor het halen van rijbewijzen.

Beste rijschool van NL!

Ik heb taxi opleiding gevolgd bij Wolf. Mijn theorie examen had ik makkelijk in 1x gehaald dankzij het theorie boek van Wolf en natuurlijk de oefenexamens die je er bij krijgt. Alles staat duidelijk en helder uitgelegd en het is heel makkelijk te leren. Voor mijn praktijk had ik Faried als rij instructeur. Een top gozer! Je voelt je gelijk comfortabel bij hem en hij bereidt je perfect voor de praktijkexamen. Dankzij hem heb ik mijn praktijkexamen ook in 1x gehaald! Qua klantenservice ben ik altijd goed en snel geholpen. Ik vind het een hele klantvriendelijke bedrijf en raad iedereen ook aan om al je soort rijbewijzen te halen bij Wolf!

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Zakken is bijna onmogelijk!

De gehele begeleiding van Wolf is uitstekend. De binnendienst reageert steeds heel snel en is heel oplossingsgericht. De lessen van Don sluiten naadloos op het examen aan zodat ik als cursist werkelijk precies wist wat er van mij tijdens het examen verwacht zou worden. Blijft dan over om de lessen en adviezen op te volgen en het diploma is binnen.

Toppers

Ik heb een hele fijne tijd gehad, jullie waren altijd behulpzaam en heel prettig in de omgang. Met name mijn rijinstructeur Marcel, bedankt voor je lessen

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Geweldige, complete voorbereiding op het examen en taxi-vak

Fijne organisatie om mee samen te werken. Doelgericht op een plezierige manier ervaringen overbrengen. Je voelt je echt gesteund in de weg naar het examen

Goeie les

Alles wat ik moest weten heb faried mij geleerd, Communicatie en pakket heel tevreden over

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

De lessen samen met Mark Pijnenburg waren super gezellig, heb veel van hem geleerd zonder hem had ik natuurlijk mijn rijbewijs niet gehaald. Mark legt alles heel duidelijk en rustig uit, heeft heel veel geduld voor zijn leerlingen. Twijfel niet om je rijbewijs te halen via Wolf want het is een aanrader! Ik zou het zo weer overdoen. De klantenservice medewerkers zijn ook super vriendelijk, proberen je altijd zo goed en snel mogelijk te helpen! Dus woon je in de buurt van Eindhoven? Vraag een proefles aan bij Mark Pijnenburg & ga voor je rijbewijs :)

• Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Faried legde alles netjes uit

Faried heeft alles netjes uitgelegd. Alles wat ik hoor te weten is mij uitgelegd. Goede comunnicatie, aardige meneer en als ik vragen had werd dit keurig beantwoord.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Ik vond het prettige rijlessen met Faried! Ik kan zeker taxi wolf aanraden alleen jammer van de schakel auto want daar mag ik niet mee rijden. Voor de rest wel gewoon top gegaan goede planningen gemaakt!

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

over het algemeen fijne ervaring gehad

Instructeur, zowel eerste als tweede en examinator als zeer prettig ervaren in contact en samenwerking. Was lastig communiceren en plannen met de planningsafdeling. Over het geheel kan ik WOLF rijbewijsshop aanraden.

Toppie!

Mijn ervaring met faried was goed heel relaxed goede uitleg heel calm allemaal uitstekend!

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Goede service en duidelijke uitleg

Ervaren instructeur. In korte tijd de taxipas gehaald

Perfect!

Faried was mijn instructeur legt alles duidelijk uit en ben in 1x geslaagd. Zeker Een aanrader!

Faries topper

Goede uitleg en rustig zodat alles duidelijk is voor mij dank je wel faried

Soepel en netjes.

Ik vond het fijn om faried als instructeur te hebben. Er was een goede klik en alles werd goed en duidelijk uitgelegd zodat ik goed mijn les kon volgen.

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Ik vond goede opleiding. En ging alles goed

Instructeur Mark top!!

Ik heb een enorme leuke en leerzame tijd gehad tijdens mijn rijlessen met Mark Stanneveld. Hij heeft mij geleerd dat fouten maken oké is en nu dus in 1x geslaagd! Bedankt voor alles :)

10+

Goede informatie en duidelijk les gehad van Faried moeharram Dank je wel.

Korte Boschstraat 5 C

4811 ES Breda