Faried als rij instructeur professioneel en top begeleiding gehad.

vlotte serviceverlening

Van begin af aan heldere communicatie, praktisch lesmateriaal en bijzonder handige on-line leeromgeving. Instructeur en examenvoorbereiding is professioneel, goed in contact en goed gefocust op het resultaat. Heel praktisch. Ik voelde me daardoor zelfverzekerd en goed voorbereid. Hierdoor is het allemaal heel vlot verlopen. Mijn complimenten!

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Faried als rij instructeur professioneel en top begeleiding gehad.

vlotte serviceverlening

Van begin af aan heldere communicatie, praktisch lesmateriaal en bijzonder handige on-line leeromgeving. Instructeur en examenvoorbereiding is professioneel, goed in contact en goed gefocussed op het resultaat. Heel praktisch. Ik voelde me daardoor zelfverzekerd en goed voorbereid. Hierdoor is het allemaal heel vlot verlopen. Mijn complimenten!

Geslaagd dankzij super begeleider

Wolf Rijbewijsshop super bedankt voor de vlotte en goede begeleiding Vanaf traject 1 tot aan het examen ben ik fantastisch begeleid. Ik dank jullie voor de goede ondersteuning m.n. Instructeur Don superbedankt voor je begeleiding die echt subliem was!

zeer goed begeleid vanuit WOLF rijbewijsshop naar taxi-rijbewijs

Vanaf de eerste aanmelding t/m afscheid van rijinstructeur na examen (in 1 keer geslaagd) alles prima geregeld. (aanmelding bij CBR, planning les en examen, begeleiding bijkomende zaken, online theorie en examentraining, ) Jammer dat bij de toezending van de 'papieren' lesboekjes en instructie het boekje 'studiehandleiding taxi' ontbrak. Toen ik daar achter kwam gebeld en het is direct toegestuurd, Daarom geen 10 maar een 9 1/2. Zeer goed

• Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Les gehad van farid. Hele goede instructeur ben goed op voorbereid zeker een aanrader kwa instructeur.

Goede en professioneel rijlessen

Ervaring met wolf was perfect Faried goeie rijinstructeur en een perfessioneel