Bedroevend

Herroeping testament op laten maken. Telefonisch verzocht om contact maar ondanks de toezegging is dit er niet van gekomen. Akte maar getekend en binnen vijf minuten stond ik zonder koffie weer buiten. De kosten hiervan direct na het tekenen per pin voldaan. Twee weken hierna verzocht om de factuur, deze werd hierna toegevoegd aan mijn digitale “dossier”. Vier maanden later ontvang ik (per post) een herinnering dat de declaratie nog niet door mij is voldaan en of ik het openstaande bedrag binnen 15 dagen na dagtekening wil voldoen. Netjes per mail gereageerd maar tot op de dag van vandaag niets meer vernomen. Onbehoorlijk en niet Notariskantoor waardig.

Verbijsterend veel fouten

Documenten maandenlang niet ontvangen en dan horen dat het toch echt verzonden is, mailadres bleek uiteindelijk foutief in het systeem te staan. Wie heeft mijn documenten ontvangen? Totaal niet volgens het privacybeleid. Vervolgens een sms-code moeten invullen die niet werkt. Telefoonnummer bleek eveneens foutief in het systeem te staan. Nummers omgedraaid (fijn idee bij bankrekeningnummers). Nota op eenzijdig verzoek van ex-echtgenoot foutief aangepast door de notaris. Nul overleg. En als klap op de vuurpijl alsnog het verkeerde bedrag op mijn rekening ontvangen. Wat een verspilling van tijd en wat kostte dat veel energie! Ergens onderweg een excuus gehoord? Nee. Ik overweeg stappen na al deze fouten. Dit kantoor raad ik een ieder sterk af.

Graaiers!!!!!

Terwijl de hypotheekrente inmiddels boven de 3,5% staat wordt toch 75 euro boete gerekend voor negatieve rente. (!!)Op de vraag hoe dat dan is berekend (wij zaten daar voor een hypotheek van slechts 70.000) werd medegedeeld dat uitrekenen te duur is en dus iedereen hetzelfde, zelf bedachte, tarief moet betalen. Oh ja, iets overmaken, terwijl het bij gefactureerde dienst hoort? 10 euro per overboeking. Laatste keer geweest bij EMS Notarissen

Waardeloos

Men vergeet afspraken in te plannen. Je moet zelf overal achteraan bellen. We spreken bedragen door voor samenlevingscontract, die worden gewoon vergeten. Factuur klopt niet, gelukkig zag hypotheek adviseur dat. En als je per mail een correctie vraagt krijg je gewoon een gecorrigeerde versie terug zonder enig begeleidend schrijven of excuus. Al met al nog nooit zo’n slechte notaris meegemaakt. Ik adviseer iedereen iets verder te zoeken

Zeer slecht

Slechte communicatie en misleidende tarieven. De moeite niet waard om te overwegen.

Slecht slecht slecht!

Ik heb perceeltjes geruild met de buren en wat kadaster verschuivingen. Het duurde en het duurde erg lang voor dat dat gerealiseerd kon worden…. Uiteindelijk was het tekenen voor volledig eigendom er. Blijkt er recht van opstal op tezitten wat ik hoor van het kadaster…. Conclusie: onderzoek werk doet notaris Otto in iedergeval niet goed. De afhandeling is ook echt heel slecht! Er zou een bedrag worden afgelost naar een geld verstrekker, het geld is daar nooit aangekomen dus na een half jaar er weer er achteraan bellen… Al met al, het duurt gigantisch lang! Enorm slecht onderzoek naar de kadastrale, afspraken komen ze niet na.

zeggen na 5 weken de opdracht gewoon af,

Na contact met Notaris Otto moest ik per mail bevestigen dat ik een koopcontract wilde laten opstellen, zo gezegd zo gedaan. na 2 weken belde ik waar het bleef, het zou nog een weekje duren, na een week weer bellen.. nog een weekje hoorde ik, nog een weekje, geïrriteerd liet ik weten dat dit wel heel lang duurt maar ik wacht netjes af. Dan na 5 weken belt notaris Otto mij op om gewoon af te zeggen dat hij er geen tijd voor heeft, ik reageer geïrriteerd en geef aan dat zit geen manier van zaken doen is waarna hij zegt ik heb geen zin in een les ethiek en hangt de telefoon op. Bijzonder schofterig en dit mag naar mijn mening zeker bij een Notaris niet voorkomen.

Perfect!

Een heel fijn kantoor met vriendelijke notarissen. Reageren vlot en leggen alles helder uit.

Top service!

Uitstekend begeleid en achteraf het beste advies gekregen.

Goed en vakkundig en scherpe prijs

Voor de 2e keer bij EMS notarissen geweest. 1 x voor aankoop en nu voor het oversluiten van de hypotheek. Alles wordt vakkundig en zeer goed afgehandeld. Ze bieden goede kwaliteit tegen een scherpe prijs.! Ik zal ze zeker aanraden.

Onzorgvuldig

Alhoewel de notarissen hier hun best doen om zich vriendelijk op te stellen zul je je hier niet als veel meer dan een nummer voelen. Het geduld om je uit te laten praten is er nauwelijks. Daar komt bij dat ze incorrecte facturen verzenden, de getekende de papieren pas na herhaaldelijk vragen opsturen, aanpassingen in de koopakte na herhaald vragen niet doorvoeren en ze post versturen naar onjuiste adressen. Echt niet te spreken over de wijze waarop ze hier met hun klanten om gaan!

Professioneel, laagdrempelig, betrouwbaar, afspraak=afspraak. Zeer goed begeleid door dhr. Zerrou. Als notarispraktijk inhoudelijk zeer sterk met een klantgerichtheid en betrokkenheid die je zelden meer tegen komt.

Uitstekend!!!

super goed geadviseerd en begeleid! Zeer vriendelijk en hartelijk.

Goed en betrouwbaar notariskantoor.

Voor het oversluiten van mijn hypotheek kwam ik bij dit notariskantoor uit. Vanaf het begin tot en met de handtekening verliep de communicatie uitstekend. Verder kon je er nog altijd terecht voor tussentijdse vragen. De papieren zagen er ook netjes en overzichtelijk uit. Dus ik raad ze zeker aan. Groet Jaap

Slecht

Kwamen binnen werden in een kamertje gezet, na een kwartier gevraagd of we niet vergeten waren, maar de notaris was druk nog in bespreking, geen kop koffie, terug het kamertje in! Na weer 10 minuten te hebben gewacht minuten, besloten te vertrekken, werd nauwelijks op gereageerd. Geeft geen vertrouwen, we gaan nu naar een ander

Professioneel en persoonlijk

Inmiddels al vier keer bij EMS geweest, twee keer voor de verkoop van een huis, twee keer voor de aankoop. In alle gevallen goed bevallen want professioneel, efficiënt, persoonlijk.

Slecht geen communicatie terug na herhaaldelijke verzoeken.

Afhandeling na overlijden is reeds ruim 2 jaar bezig. Krijgen geen reactie op mails of telefoon. Afhandeling loopt via M.A. Zerrou, maar is niet bereikbaar. Schandalig!!

Prettig zaken doen, altijd en overal bereikbaar

Prettig zaken doen, altijd en overal bereikbaar

prima prijs/kwaliteit verhouding

het is gewoon zoals je van een notariskantoor mag verwachten

erg flexiebel en top

door omstandigheden moest overdracht huis worden vervroegd, moest ergens in de dag ertussen worden geschoven. Lukte wonderwel goed. Desondanks was er voldoende tijd voor enige nabespreking.

Duidelijke uitleg en fijn geholpen.

Leuke notaris, zeker geen stoffig gedoe. Duidelijke uitleg met goede voorbeelden.

Goed, vriendelijk en netjes, ondanks de drukte

Goed, vriendelijk en netjes

Vlot, vriendelijk, duidelijk

Vlot, vriendelijk, duidelijk.

uitstekend

prima, goed service.

Keurig uitgelegd gekregen en geregeld zoals wij het wilde.

• Betrokkenheid
  • Afspraken nakomen
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Vul hier uw initialen in: r
  • Ik ben een: particuliere klant
  • Leeftijd: 46-55 jaar
  • Ervaring met: Hypotheek|Testament(en)