Prachtige omgeving, heerlijk huis, goed verzorgd!!!!!

Beste Marry, Hartelijk dank voor uw recensie. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Nieuw Allardsoog

een perfect onderkomen voor grote groepen

wij zaten in "de Eekhoorn"; prima locatie, heerlijk vrij in een prachtige natuur, groot speelveld, mooie overkapping om onder te zitten. Kamers zijn ook perfect; groot en voorzien van alle gemakken om "op jezelf" te kunnen zijn. De rust die het geheel uitstraalt is heerlijk en daardoor ook lekker geslapen. Zeker een locatie om te onthouden!

Goedemiddag Ron, Hartelijk dank voor uw recensie. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We hopen jullie in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Nieuw Allardsoog

Geweldige accommodatie op een fantastische locatie

Ons familieweekend was, mede door de accommodatie en de locatie, weer bijzonder geslaagd!

Beste Klaske, Hartelijk dank voor uw recensie. Wat goed om te horen dat jullie een geslaagd weekend hebben gehad. We hopen jullie in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Nieuw Allardsoog

Wat een toplocatie!

Mooie sfeervol ingerichte lodge op een rustige locatie midden in de natuur. Schoon en van alle gemakken voorzien. We hebben een prachtig weekend gehad!

Heerlijke plek voor ons Familie weekend!

Een heerlijke plek als uitval basis voor onze wandel en fiets routes. Het kikker en vogelorkest was een fijn welkom! We hebben als familie erg genoten van de omgeving en De Das. Elk koppel had zijn eigen plekje om zich even terug te trekken. Wij raden Nieuw Allardsoog zeker aan bij vrienden,collega's verdere bekende!

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie recensie. Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad in de Das en dat jullie goed zijn ontvangen door de kikkers en vogels. We hopen jullie in de toekomst weer eens te mogen ontvangen! Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nieuw Allardsoog, Romy Kleefstra

Mooie sfeervolle locatie in een prachtige omgeving

Na iedere 2 jaar een nieuwe locatie, komen wij sinds 2016 al jaren tijdens ons vriendenweekend bij Nieuw Allardsoog. We zijn met 32 mensen, jong en oud, en vinden daar echt onze stek. Een gezellige woonkamer en een hele lichte eetruimte met tafels en stoelen. Een ruimte keuken en kamers met eigen badkamer. Voor ons is de gezamenlijke tussenruimte een uitkomst voor de jongeren onders ons. De omgeving is prachtig, er is genoeg te doen: wandelen, activiteiten in Bakkeveen, mountainbiken en ook gewoon chilllen op het terras. Wij gaan volgende jaar weer!

Beste Milet, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wat fijn om te horen dat jullie het weer naar jullie zin hebben gehad. We ontvangen jullie al jaren met plezier en vinden het hartstikke leuk dat jullie ook volgend jaar weer terug komen! Een fijne dag toegewenst en tot volgend jaar. Met vriendelijke groet, Nieuw Allardsoog

Mooie ruime plaats om te verblijven

Prachtige lokatie grenzend aan een mooi natuurgebied. Veel groen op het terrein zelf. Mooi en ruim woongedeelte. Goede slaapkamers met prima bedden. Kortom wij (15 personen) hebben een mooi weekend gehad.

Beste Coos, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u een goed weekend heeft gehad. We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, receptie

Prachtig locatie

Een prachtige locatie en een fijn huis met mooie slaapkamers en voor elke kamer een eigen badkamer. Als je op het terras van De Das zit waan je je midden in het bos.

Beste Gerda, Hartelijk dank voor uw boordeling. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We hopen u binnenkort weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, receptie

Genoten vd accomodatie, omgeving en het eten

Ons familieweekend met 18 personen afgelopen april is mede door het verblijf op Nieuw Allardsoog zeer geslaagd. Alles naar verwachting qua ruimtes en omgeving, we komen graag eens terug !

Beste Jos, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf op onze locatie. We hopen jullie weer eens te mogen ontvangen! Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie

Super plek

Top huis!!

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling en het mooie cijfer. We zijn blij om te horen dat het u is bevallen. We hopen u weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra Receptie

Fantastische groepsaccommodatie

De Fazant is van alle gemakken voorzien. Stijlvol ingericht met heerlijk overdekt terras en groot grasveld.

Beste meneer van Leeuwen, Hartelijk dank voor uw recensie. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We kijken er naar uit u volgend jaar weer te mogen ontvangen! Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra Receptie

Geweldig genoten in een fijne lodge en prachtige omgeving.

De ontvangst was zeer gastvrij, de lodge was mooi en schoon. Voor elk stel een eigen slaapkamer met douche en toilet en voor onze vriendin met een lichamelijke beperking was er een mooie ruime aangepaste kamer. Gezellige woonkamer en nette, goed ingerichte keuken. We hebben heerlijk gefietst in de mooie omgeving, in Veenhuizen de voormalige gevangenis bezocht en in Buitenpost de Kruidhof (fantastische tuinen op 3,5 ha. grond). We hebben gebruik gemaakt van de catering. Het eten werd in de verschillende koelkasten gezet en we konden het zelf opwarmen in de oven. Heerlijk gegeten en vriendelijk van prijs. Kortom een zeer geslaagd weekend.

Beste Marian, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. En wat fijn dat alles naar wens is geweest en een fijn weekend hebben gehad op onze locatie. Een fijne dag toegewenst en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie

Geweldige locatie

Een mooie lodge in een prachtige omgeving in de rust van de natuur. Jong en oud, van 12 tot 89 jaar hebben hier genoten.

Goed verzorgde accommodatie, grenzend aan een prachtige omgeving om te wandelen

Met 7 personen hebben we overnacht in een logde. Ideaal, want je hebt de privacy van een eigen slaapkamer, toilet en badkamer en een mooie gezamenlijke ruimte om te koken, eten, verblijven. Met mooi weer kun je op het terras zitten (of wandelen in de omgeving). Alles schoon en goed verzorgd. De service van de medewerkers van Nieuw Allardsoog is goed. Parkeren gaat makkelijk. Kortom: fijne plek!

Beste roos, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Wat heerlijk om te lezen dat het jullie goed bevallen is bij ons en jullie een fijne tijd hebben gehad. Fijne dag en graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Karin Drost-Romijn Receptie

Mooie locatie en omgeving. Per kamer voor 2 personen eigen sanitair, heel fijn. Zeer bosrijk, prachtige Drentse heiden om te wandelen aangrenzend aan het park. Vriendelijke medewerkers. Extra grote koelkast om voorraad in te bewaren. Warm en koud buffet was heerlijk. Aanrader voor grote groepen, omgeving biedt voldoende activiteiten voor groepsactiviteiten.

Beste familie van Weert, Leuk dat jullie ons hebben bezocht en goed om te lezen dat jullie een fijn ( én lekker!) weekend hebben gehad. Hartelijk dank voor jullie mooie beoordeling en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Karin Drost-Romijn Receptie

Een fijne, knusse lodge voor ons vriendenweekend

Wij hebben een super weekend gehad met 24 vrienden in De Fazant. We hebben genoten van de knusse woon/eetkamer. Ruimte genoeg om te eten, quizzen en een feestje te vieren.Vrijwel iedereen heeft lekker geslapen op de fijne bedden. We hebben heerlijk kunnen wandelen in de bakkeveense duinen. De mensen van Nieuw-Allardsoog waren vriendelijk en service gericht.

Prachtige locatie!

Goede communicatie, mooie locatie met goede faciliteiten.

Prachtig weekend gehad

Een prachtige accommodatie in een hele mooie omgeving! Zeker voor herhaling vatbaar!

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We zien u graag terug bij Nieuw Allardsoog! Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra Receptie

Geweldige accommodatie, prachtige omgeving

We waren met een grote groep en vonden het geweldig al die ruimte.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en dat alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra Receptie

Geweldige locatie voor groepen.

Onze klootschietclub was hier nu voor de tweede keer en wij ervaren dit als geweldig. Ieder zijn eigen kamer met echtgenote, douche en wc. Bedden opgemaakt en schoon. Was weer super, bedankt.

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat alles weer naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Nienke Post Receptie

Een prachtige locatie waar je helemaal tot rust komt

We hebben in februari een zalig weekend gehad in de Das met onze familie. Wat een zaligheid dat iedereen eigen sanitair had! De woonkamer is super gezellig met voldoende zitplekken voor iedereen maar toch oogt het lekker knus. De locatie was keurig schoon, we zijn super gastvrij opgevangen en de omgeving nodigt uit voor prachtige wandelingen. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Nienke Post Receptie

Gastvrije prachtige groepsaccomodatie voorzien van alle gemakken.

Gastvrije locatie op een prachtige plek gelegen tegen een mooi natuurgebied met prima wandelpaden aan. De lodge (Eekhoorn) is voorzien van 14 slaapkamers met eigen sanitair. De keuken is royaal uitgevoerd met meer dan voldoende servies, bestek en keukengerei. Leuk is een kleine bar tussen de woonkamer en de eetkamer met (heel handig) een extra afwasmachine voor het glaswerk. De lodge heeft twee terrassen waarvan een met buiten openhaard. Binnen is een leuke gas openhaard. Goed geschikt voor grotere groepen!

Heel mooie lokatie en prima voorzieningen

Mooie ervaring gehad, iedereen had een eigen kamer met bad en toilet. Genoeg ruimte en alle toebehoren was prima in orde. Alleen jammer dat het weer niet meewerkte maar ondanks dat toch afgesproken om nog een keer te gaan.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat alles naar wens is geweest. Fijne dag en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Nienke Post Receptie

Super!!

Wij hebben afgelopen weekend oud en nieuw bij Nieuw Allardsoog gevierd. Met 10 (jonge) kinderen en 17 volwassenen was het een erg fijn verblijf. Heerlijke bedden, fijne douche en erg veel ruimte. Prachtige omgeving om te wandelen!! Al bij al echt top, en vooral ook de communicatie was heel goed. Ze bieden veel en er mag ook veel. Een aanrader dus!

Goedemorgen Marrit, Wat heerlijk om te lezen dat jullie zo fijn oud en nieuw bij ons hebben gevierd. Dank voor de mooie beoordeling en graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Karin Drost-Romijn receptie

Geweldig lang familie weekend in de Das

In de Das zijn de slaapkamers kwalitatief hoogwaardig, de keuken is ruim en royaal met apparatuur en attributen, de woonkamer is ruim en voorzien van veel tafels en stoelen om aan te eten en zitbanken rond de TV, boeken en spelletjes.

Jarig van der Wielen Wei 6

9243SH Bakkeveen