Hebben een heerlijk weekend gehad in een geweldig huis waar alles voldoende aanwezig was.

Bij binnenkomst allemaal een kamer uitgezocht die voorzien van wc, douche en zo nodig een tv. Er was ruimte genoeg om met z'n allen te relaxen en spelletjes te doen aan de grote tafel. Ook waren bedden opgemaakt, lagen er handdoeken en voldoende toiletpapier. We hebben ons prima vermaakt in zowel binnen als in de omgeving waar we een heerlijke wandeling hebben gemaakt.

Beste Tineke, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wat goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, receptie Nieuw Allardsoog

Mooie groepsaccommodatie van alle gemakken voorzien.

Prettige ontvangst. Gezellige woonkamer met haard. Praktische keuken, ruim voorzien van alle toebehoren die je nodig zou kunnen hebben. Mooie slaapkamers, lekkere bedden. Enige minpuntje is het douchescherm dat te kort is om de badkamer droog te houden. Mooi wandelgebied start direct vanuit de accommodatie.

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie beoordeling. En wat fijn dat alles naar wens is geweest. Graag ontvangen wij u een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Echt n geweldige locatie voor ons Crea Weekend

Prachtige locatie, met vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie omgeving

Goedemiddag Ida, Hartelijk dank voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat alles weer naar wens was. Een fijne dag toegewenst en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie, Nieuw Allardsoog.

Grote ruime groepsaccomodatie

Fijn contact vooraf aan ons verblijf bij deze accomodatie. Alles is heel ruim opgezet en fijn dat elke kamer een eigen badkamer heeft. De woonkamer en keuken zijn gezellig ingericht en alles is aanwezig qua keukeninventaris, erg prettig! Prachtige omgeving. De gangen en vergaderzaal maken het wel erg groot en wat minder gezellig, maar al met al een goede ervaring hier!

Beste Kim, Hartelijk dank voor uw recensie. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. Een fijne dag toegewenst en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie, Nieuw Allardsoog

Fijn weekend

We waren er voor de tweede keer, en ook deze keer hebben wij genoten.

We waren voor de vierde keer in de prachtige accommodatie de Fazant. Het was schoon, gezellige inrichting, voldoende bestek, borden etc. Dus zeker een aanrader.

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie recensie. En wat fijn dat alles weer naar wens is geweest. Graag ontvangen wij u voor een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie, Nieuw Allardsoog

Een geweldige groepsaccommodatie

Een geweldige plek aan bos en heide. Vanaf de accommodatie loop je zo de heide op/ bos in De lodge is ruim en modern ingericht. Met keurige 2-persoons slaapkamers met eigen badkamer. Voldoende ruimte en voor alles is gezorgd: wc-papier in elke badkamer/toilet, keukendoek, handdoeken, afwasmiddel, handzeep noem maar op. Een echte aanrader!

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf. Hier hechten wij veel waarde aan. We hopen u een andere keer weer te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie, Nieuw Allardsoog

Mooie omgeving

Fijne accomodatie met elke kamer douche en toilet. Hierdoor ideaal voor gezinnen.

Beste Heidi, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We hopen jullie in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie Nieuw Allardsoog.

Prachtige groepsaccommodatie

Wij hebben met onze vriendengroep een heerlijk weekend doorgebracht in de accommodatie De Das. De ontvangst was zeer prettig en de accommodatie van alle gemakken voorzien. De omgeving is heel mooi. Wij hebben ons zeer goed vermaakt.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat jullie een fijn vriendenweekend hebben gehad in de Das. We hopen u in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie Nieuw Allardsoog.

Geweldige locatie

Wij zaten met een familie groep van 26 personen in de Eekhoorn. Wat een prachtige accomodatie met een ruime woonkamer en keuken en mooie slaapkamers met eigen sanitair en heerlijke bedden. In de woonkamer was een gezellige gaskachel. Verder was er een grote vergaderzaal waar je bv een pubquiz kunt houden op een groot scherm. De accommodatie ligt in een prachtig gebied met bos en heide.

Goedemiddag Marieke, Hartelijk dank voor deze dikke 10! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest in de Eekhoorn. We hopen u in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie Nieuw Allardsoog

fijn weekend met familie gehad

Beste Koos, Bedankt voor uw recensie. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We hopen u binnenkort weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie

Heerlijk huis in prachtige omgeving

Wij waren op familieweekend in Nieuw Allardsoog, lodge De Eekhoorn. Met 18 mensen hebben we genoten van de fijne woonkamer met warme gaskachel, ruime open keuken en goed verzorgde slaapkamers. Het terrein grenst aan het bos en de heide, waar je prachtige routes kunt wandelen. Aanrader voor een familie- of vriendenweekend of werkuitje.

Beste Lisette, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Goed om te horen dat jullie een fijn weekend hebben gehad in de Eekhoorn. We hopen u in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Receptie

Fijne locatie voor een familieweekend

Zeer prettige locatie voor een familie weekend. Ruime keuken en een sfeervol ingerichte living. Een ieder kan zich terug trekken naar een prettige ingerichte slaapkamer met badkamer en toilet. Vele activiteiten in de omgeving en wandelen in een prachtige omgeving. Nieuw Allardsoog is voor een familieweekend een echte aanrader.

Goedemorgen Jantien, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en goed om te horen dat jullie familieweekend geslaagd was, fijn! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Karin Drost-Romijn Receptie

In een woord geweldig

Mooie logde en mooie locatie en vriendelijk te woord gestaan

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review. En fijn dat alles naar wens is geweest. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nienke Post Receptie

Mooie accommodatie in een prachtige omgeving!

Mooie en praktische accommodatie in een prachtige omgeving! Fijne communicatie.

mooie locatie en accommodatie

we hebben met de familie een mooi weekend gehad, alles compleet en netjes en qua indeling en aankleding. We hebben er een heel goed gevoel aan over gehouden. en overwegen om wel weer een keer terug te komen

Goedemorgen, Hartelijk dank voor jullie mooie review en wat fijn om te lezen dat jullie een fijn weekend hebben gehad én dat jullie plannen hebben om nog een keer te komen. Jullie zijn van harte welkom! Vriendelijke groet, Karin Drost-Romijn Receptie

Fantastisch!

Wij hebben een super verblijf gehad in de fantastische lodge de Eekhoorn. De kamers zijn geweldig net als de gezamenlijke ruimtes. Gezellig en met smaak ingericht. (leuke kleine details). De omgeving is geweldig. 's Morgens vroeg genoten van de prachtige heide met z'n schaapjes. Mooie wandelingen en fietstochten gemaakt. Volleyballen kan er op een groot veld. En nog veel meer.

Beste Anja, Geweldig bedankt voor jullie waardering met een 10! Goed om te horen dat jullie een fijn weekend hebben gehad en genoten hebben van de mooie natuur op en rondom ons landgoed. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Karin Drost-Romijn Receptie

Prachtige locatie

Met vriendengroep een weekend verbleven in lodge Das. Prachtig in natuurgebied. In lodge alles meer dan voldoende aanwezig.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor jullie review en beoordeling en heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Nienke Post Receptie Nieuw-Allardsoog

Voor ons familieweekend een heerlijke locatie

We hebben een prachtig weekend gehad met heerlijk buitenweer in een keurige accommodatie waardoor we het weekend met de familie voornamelijk buiten op het speelveld bij de accommodatie en onder de overkapping hebben doorgebracht. En 's avonds was de overkapping ook ideaal. Er werden wel een paar technische mankementen geconstateerd maar die zijn binnen een halve dag naar tevredenheid opgelost. We zijn wel geschrokken van een paar mollenklemmen in het hoge gras die vooral voor de kleintjes wel een mogelijk risico vormden. We hadden hierover graag op de hoogte gesteld te worden.

Goedemiddag Leo, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik ben blij dat alles naar tevredenheid is opgelost en jullie een heerlijk weekend met elkaar hebben gehad. De (tijdelijke geplaatste) mollenklemmen worden normaalgesproken gemarkeerd met een stok. Ik heb begrepen dat deze er bij sommige klemmen niet meer stonden. Ik begrijp uw bezorgdheid hierover. Wij zullen hier voortaan extra alert op zijn. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Karin Drost-Romijn Receptie Nieuw-Allardsoog

Fantastisch!!

In het weekend van 7,8 en 9 september 2023 zijn wij te gast geweest in lodge De Das. Een familieweekend met 16 personen. Per 2 personen een slaapkamer met een eigen badkamer en toilet. Het huis is in één woord geweldig. De bedden waren opgemaakt en alles was aanwezig. Er was een grote koelkast in de gang en de keuken was heel professioneel en modern. Je kon niet mis grijpen. De omgeving is prachtig! Het was bijzonder mooi weer, zodat we alleen maar onder de grote overkapping buiten hebben gezeten. Midden tussen de natuur, alsof je een bomenbehang hebt, zo mooi! Vanuit het huis liep je zo de natuur in en kon je 2 wandelroutes lopen. De ontvangst was heel erg vriendelijk en de dag na ons verblijf werden wij gebeld om te vragen naar onze ervaring. Kortom: een onvergetelijk weekend!

Goedemiddag mevrouw Jansen, Een 10, wat een geweldig cijfer om in ontvangst te nemen! Wij zijn blij dat jullie zo enthousiast zijn over jullie verblijf op Nieuw-Allardsoog en genoten hebben van de natuur. We hopen jullie een andere keer weer te mogen ontvangen. Vriendelijke groet, Karin Drost-Romijn Receptie Nieuw-Allardsoog.

Locatie, locatie

Luxe units op zeer fraaie locatie aan de rand van prachtige hei met schapen.

Goedemiddag mevrouw van Muijen, Hartelijk dank voor jullie review en beoordeling en heel graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Karin Drost-Romijn Receptie Nieuw-Allardsoog

Top locatie . Prima kamers

Mooie kamers en een prachtige omgeving. Vriendelijk personeel. Goede service en communicatie.

Goedemorgen Eric, Hartelijk dank voor jullie waardering met een 10, hier zijn we blij mee! Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Karin Dost-Romijn, Receptie Nieuw-Allardsoog

Een fantastische verblijfaccommodatie voor groepen.

Een lang weekend Nieuw Allardsoog (lodge Das) met 12 personen. Heel veel plezier gehad en de accommodatie heeft daar zeker aan bijgedragen. Een ruime woonkamer/keuken en 7 slaapkamers voor 2 personen met elk eigen toilet en douche en een goede buitenplek. Uitstekend!!

Goedemiddag Rob, Bedankt voor uw mooie recensie. Wat fijn om te horen dat jullie een mooi weekend hebben gehad in de Das. We hopen jullie in de toekomst weer eens te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Nieuw Allardsoog

Fijne locatie en heerlijke rustige bosrijke omgeving

De veren van de slaapkamers zijn veel te strak ! Daardoor veel meer kans voor vingers tussen de deur. En op de weg voor de accommodatie rijden de auto’s veel te hard. Aanbeveling om drempels aan te leggen.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback, dat stellen we zeer op prijs. We zullen er mee aan de slag en gaan kijken wat we kunnen doen. We hopen dat het jullie niet te veel tot last is geweest en dat we jullie in de toekomst weer eens mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Nieuw Allardsoog

Prachtige omgeving, heerlijk huis, goed verzorgd!!!!!

Beste Marry, Hartelijk dank voor uw recensie. Goed om te horen dat alles naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen. Een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Romy Kleefstra, Nieuw Allardsoog

Jarig van der Wielen Wei 6 9243SH Bakkeveen