In de voorjaarsvakantie met 39 personen in villa Schoolthoff geweest. In de leeftijd van 1 tot 66 jaar. We hebben genoten van het mooie huis, de prachtige omgeving en het mooie weer. Heerlijk om weer even weg te zijn met een grote groep. En wat zijn de eigenaren fantastische mensen. Het huis is een echte aanrader. Alles is aanwezig overal is aan gedacht. Wij hebben ons prima vermaakt. We gaan zeker terug. Bedankt Wim en Ria

Superlocatie

Wij vinden het een geweldige villa, veel ruimte, en echt goed schoon. De vuurkuil vinden wij geweldig. Ook het dak boven het terras vinden wij prettig, dan kan je langer buiten zitten als de dauw valt. De serre om te eten is geweldig, tijden het eten kijk je de polder in, en ziet je soms wat wild lopen. Het is een aanrader voor iedereen.

Top locatie in een geweldige omgeving.

Wat een heerlijke tijd hebben wij gehad. De locatie voldoet echt aan alle wensen en ook de corona voorzieningen waren heel goed geregeld. De keuken/slaapkamers en woonkamer zijn modern en heel praktisch ingericht. Buiten de overkapping en kampvuurkuil waren geweldig. Echt een aanrader!!

Geweldig mooie accommodatie en locatie!!

Wij zijn met de familie in het weekend van 11 juni 2021, in villa Schoolthoff geweest. Het was wederom zeer goed . Ons gezelschap bestond uit volwassenen met kleine kinderen. Wim en Ria zijn zeer behulpzaam en hebben het keurig voor mekaar! Ook met betrekking de Corona regels. De slaapkamers met overal eigen sanitair zijn keurig en leuk ingericht. En buiten is het zo ruim, met speel attributen voor de kleintjes een sport veld voor de volwassenen en met een zeer grote kampvuur kuil! Wij hebben allemaal genoten, bedankt Ria en Wim!

Ge-wel-dig

We komen al jaren op Villa Schoolthoff, elke keer is het fantastisch. De locatie leent zich uitstekend voor een familieweekend. Er is voldoende ruimte voor iedereen en voor verschillende activiteiten. De faciliteiten zijn prima en je bent van alle gemakken voorzien. De communicatie met de verhuurders verloopt prettig, ze zijn erg betrokken en altijd bereikbaar. Dit jaar toch ons familieweekend gevierd, met in acht name van de coronamaatregelen. Ons samenzijn met een afgeslankte groep verliep prettig, Wim en Ria dachten enorm met ons mee en het lukte goed om de Corona maatregelen in acht te nemen. Door looproutes in de locatie, de aanwezigheid van desinfectant en kuchschermen alsmede eigen sanitair op de kamers hebben we het als een “verantwoord samenkomen” ervaren. Onze complimenten aan de verhuurders en dank voor het mede mogelijk maken van 20 jaar familie-reünie op deze bijzondere plek!

Heel fijn verblijf bij Villa Schoolthoff

Wij verbleven in augustus 2020 met 14 personen 3 dagen bij Villa Schoolthoff. De villa is van alle gemakken voorzien. De kamers zijn goed verzorgd en alles is verder heel ruim opgezet (incl. ruime buitenruimte). Wim en Ria zijn heel gastvrij en denken graag met je mee (zeker in Corona tijd). Wij hebben het als een top verblijf ervaren!

Prachtige ruime accommodatie

In corona tijd verbleven wij in zeer goed en mooi uitgeruste acco Alles tip top in orde en zeee behulpzame eigenaren

Geweldige accommodatie; ook volledig Corona-proof!

We hebben enorm genoten. Prachtige villa.

Fantastische locatie volledig coronaproof

2 dagen met ons Managementteam brainstormen in een heerlijke buitenlocatie. Gezien de tijden van nu best een uitdaging om met 14 personen coronaproof te kunnen verblijven op 1 locatie. Villa Schoolthoff voldoet geheel aan alle eisen en is enorm flexibel in het meedenken en uitvoeren van onze wensen. We komen hier nu inmiddels voor de 3e maal en gaan zeker terugkomen.

Geweldig !!!

Met ons zesendertigste. Hebben wij genoten van jullie fantastische villa. Alle complimentjes naar mij. dat ik (wij)zo n mooi villa heb kunnen vinden hartelijk dank. Voor jullie gastvrijheid. Familie Fles.

super, top locatie

Geweldig weekend gehad met de muziekvereniging. Mooie locatie, geen rekening hoeven houden met buren e.d. vanwege muziekale repetitiemomenten. Ruim opgezet complex met prima keuken. Mooie kamers, alles schoon en verzorgd. Gezellige woonkamer.

Heerlijk weekend in een fantastisch huis!!

Genoten van ons familieweekend in Villa Schoolthoff! Al veel familieweekenden op andere locaties mogen meemaken maar dit huis was echt een topper! Alles zit er op en er aan, heel schoon, veel ruimte, genoeg mogelijkheden voor privacy wanneer men daar behoefte aan heeft, maar ook voldoende mogelijkheden om als groep bij elkaar te zitten. Volledig ingerichte keuken van alle gemakken voorzien, meer dan voldoende koelkasten, kookmogelijkheden en het gemak van een commerciele vaatwasser. Comfortabele bedden, veel licht in de kamers, niet gehorig, warme douches, alles wat je maar nodig hebt is aanwezig! Super vriendelijke eigenaren, goed ontvangst, duidelijke uitleg en ook alle communicatie per mail was volledig. Ik kan niet anders zeggen dat een SUPER locatie en een aanrader voor iedereen op zoek naar een groepsaccommodatie! Wij komen zeker terug :)

Vriendelijke eigenaren die betrokken zijn bij hun huurders.

Een prachtige locatie die precies biedt wat mijn familie belangrijk vindt. Er is een gezellige zithoek, uitstekende keuken en goede slaapkamers met ieder een eigen badkamer. Wij komen hier weer terug!

Geweldige locatie

Prachtige locatie met veel ruimte in en om 't huis. Zeer goed geoutilleerde keuken. De begeleiding van de eigenaren vooraf en tijdens het weekend was uitstekend. Contacten met cateraars en supermarkt uit het dorp laren verliepen zeer prettig. We komen graag nog een keer terug om met elkaar rondom de vuurkuil te zitten. Fam. Ruiter

Steekt met kop en schouders boven andere accommodaties uit, familie van 45 personen van 3-67 jaar

Toplocatie! Dit jaar voor de 4e keer met de hele familie van 3 generaties weer een week genoten van deze geweldig mooie en vooral schone accommodatie. 20 luxe slaapkamers met eigen badkamer. Twee van onze familieleden hebben 24/7 zorg nodig en ergens anders moet dan de (slecht) aangepaste badkamer worden gedeeld. Hier zijn maar liefst 3 slaap- en badkamers zéér goed aangepast, een weelde want veel accommodaties zeggen dat het rolstoelgeschikt is of aangepast maar die hebben geen idee wat daar bij komt kijken. Wim en Ria wel! De hele accommodatie is toegankelijk voor rolstoelers, zelfs (met beleid) de niet aanpaste kamers! Niet alleen binnen maar ook buiten is het zeer goed verzorgd. Ruimte genoeg voor iedereen, alle kleinkinderen (we hebben er 14 in alle leeftijden) vermaken zich opperbest en vragen iedere keer zodra we weer thuis zijn wanneer we weer naar het grote huis gaan!

Wij hadden een fantastische week in een prachtig huis!

De Villa is ruim, schitterende tuin, grote grasvelden, bos rond de villa, heerlijk ruime terrassen met veel meubilair, erg lekker dat er een grote ruimte ( de serre) is die met airco gekoeld wordt (we troffen een behoorlijk hete week), alles prima voor elkaar!!

Geweldige accommodatie

We hebben een heerlijke week doorgebracht met onze familie. Voor alle leeftijden (5 - 80) was het een fijn en gezellig huis met veel mogelijkheden om je te vermaken, genoeg ruimte om verschillende activiteiten te doen, een handige keuken en comfortabele slaapkamers. Het terras en de tuin zijn heerlijk ruim en rustig en ook in de omgeving is genoeg te doen.

Dit was de 25ste keer dat we ons familieweekend organiseerden. Villa Schoolthoff bleek een uitblinker! Heerlijke slaapkamers en badkamers, gezellige zitruimte en leuke speelruimte, prima functionele keuken en een mooie ruime tuin in een groene rustige omgeving. We hebben genoten, een dikke tien!

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Ruim opgezette, fijne accommodatie. Van alle gemakken voorzien en erg sfeervol!

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Ik kom al jaren bij Villa Schoolthoff, in verschillende samenstelling en doelstelling, en ieder keer blijf ik blij verrast over de comfort, de gastvrijheid en de mogelijkheden. Zowel zakelijk als privé voldoet deze lokatie aan alle voorwaarden en wensen. Wat mij opvalt is dat onderhoud, kwaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat van de eigenaren.

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij komen nu een aantal jaren met heel veel plezier naar Villa Schoolthof. Ria en Wim zijn erg hartelijk in hun ontvangst. Bij ons recente bezoek was de inrichting van de huiskamer verandert. Dit is wat moderner dan voorheen maar nog steeds een warm en huiselijk gevoel! De kamers zijn netjes ingericht met eigen sanitaire voorzieningen. De keuken is groot met professioneel apparatuur. Tijdens ons verblijf is er een nieuwe oven geplaatst die erg snel en fijn werkt. Echt alles was aanwezig! Wat ook erg fijn is, is dat je er volledige vrijheid hebt. Achter het huis zit een klein stuk bos waar je o.a. kunt wandelen. Ook is er een kampvuur aanwezig wat een leuke sfeer brengt in de avond en daarachter ligt een groot veld waar je kunt badmintonnen, voetballen of andere activiteiten kunt doen. Ria en Wim zijn hartstikke behulpzaam. Op aanvraag kun je gebruik maken van de bar in het huis en kunnen zij een bier fust plaatsen of het hout verzorgen voor het kampvuur. Kortom een top locatie voor jong en oud en wij komen er erg graag. Tot gauw! Groet familie Koswal/Finsy

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Wij waren hier een weekend met 42 personen variërend in leeftijd van 74 jaar tot 2 maanden. De zeer ruime opzet van deze accommodatie zowel binnen als buiten is door de hele familie als ideaal ervaren. Bij deze accommodatie past maar een juiste beoordeling: UITMUNTEND

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

We hebben een fantastische zangweek gehad met 40 zangers. Wim en Ria waren super behulpzaam. De locatie is prachtig. De kampvuurkuil was top en de slaapkamers en badkamers brandschoon en comfortabel. Het is een heerlijke plek. We komen zeker terug!!

• Kwaliteit eten
  • Wat is de reden van uw bezoek: Muziek/sport evenement

O het was weer prachtig dit jaar. Het weer was geweldig dus veel buiten gezeten en genieten van het mooie weer met tafeltennis, water gevechten, dancen en gek doen met de Familie Dit jaar zijn we geweest om ons 25 jarig huwelijk te vieren en hebben ook onze Familie uit de USA en Zwitzerland uitgenodiged en er zijn er 12 extra overgekomen om dit te beleven. Ook onze zwager heeft special zijn oude gerestaureerde leger wagen mee genomen en ons allemaal een rondje meegenomen door de omgeving op de holterberg en omgeving deze truck reed 1 op 2. En het hele gebouw was weer wel voorzien van alles wat je ook maar zocht het was in het huis gewoon geweldig voor de hele familie. En we wilden Wim en Ria bedanken voor dit geweldig verblijf we voelden ons erg thuis en ook de poes die er niet mocht wezen maar toch bleef rondhangen voor een meer thuis gevoel.

• Kwaliteit eten
  • Wat is de reden van uw bezoek: Iets anders

We hebben een meer dan geweldig familieweekend gehad in Villa Schoolthoff. Het huis is zo compleet ingericht, er ontbrak werkelijk niets. Heel comfortabel, super schoon en gezellig met een zeer professionele keuken. De slaapkamers zijn mooi en groot, hebben fijne bedden en ruime badkamers. We komen volgend jaar graag weer. Veel dank! Yolanthe Becker