Zeer compleet vakantiehuis voor grote groepen

Al jaren gaan we met een vriendengroep van ongeveer 35 personen een weekendje weg. Dit vakantiehuis was zeer compleet. Mooi gelegen in zeeland. Goed contact tijdens de reservering en erna voor bijkomende vragen. Duidelijke info bij aankomst. Het huis zelf voldeed volgens ons aan zowat alle verwachtingen voor een gorep als ons. Genoeg comfort, plaats... Ook de keuken is ok om dergelijke groep eten te geven. mini-mini tip: Buitenverlichting (ofwel vonden we simpelweg het knopje niet :D)

Prachtig! Perfect!

Zeer vriendelijk onthaal aan de receptie. Ruime eetplaats/keuken en zeer aangename zithoek. Voldoende speelruimte voor de kids. Aangenaam groot zonnig terras met speelweide. Ideaal voor ons familieweekend. Aan te bevelen 👌

een comfortabel huis om met een grote familie een aangename tijd door te brengen

Alle voorzieningen zijn er om er gezellig te verblijven. Complete keuken(s), voldoende badkamers en toiletten, aangename eetkamer om samen te dineren, twee knusse salons, waar je gezellig met zijn allen maar waar je je ook op je eentje kunt terugtrekken. We waren er bij slecht weer en hebben niet kunnen genieten van ruime tuin, barbecue en buitenspelen. De "speelzaal" met de pingpongtafel is een pluspunt bij slecht weer.

aangenaam verblijf in een aangename omgeving

gezellig, sfeervol, rustig, goed uitgeruste woning, keukenkastjes zijn misschien aan vervanging toe.

Een superlocatie voor een super verblijf.

Wij zijn een groep van 6 gezinnen die reeds meerdere jaren één maal per jaar samen op weekend trekken. We verbleven in de Haaymanhoeve begin november. Deze "hoeve" werd door alle deelnemers uiterst positief beoordeeld vanwege zijn comfortabele individuele kamers (2- of 3 persoonskamers), zijn aangenaam ingerichte eetkamer en zithoek en de van alle comfort voorziene keuken. Vanuit "In de Boogerd" kunnen verschillende mooie wandelingen en/of fietstochten worden gestart. Kortom, we hadden hier een zeer leuke tijd samen; zeker voor herhaling vatbaar.

Zeer verzorgd huis en alles is goed voorzien!

Mooi huis met al de voorzieningen en een zeer leuke omgeving!

Goed en practisch

Het huis de Bron heeft een grote keuken en eettafel ook de woonkamer is ruim woonkamer met voldoende zitplaatsen. Het huis is wat ouder en dat merk je aan het sanitaire gedeelte maar alles werkt. Groot voordeel is de enorme tuin waar je allerlei spelletjes of sporten kan doen zoals bv hockey,voetbal en er staat ook een tafeltennistafel. De receptie is vlakbij dus de sleutel halen/brengen was heel eenvoudig.

Prima huis ,prima ligging

Prima huis, Prima ligging mooie omgeving. 2 aandachtspuntjes. De deuren bij toiletten en douches zijn erg gehorig. Iets van een rubbertje zou een verbetering zijn. Een open overdekte fietsenstalling zou fijn zijn i.v.m e-bikes. Verder was alles oké.

Alles heel netjes en mooi !!! Alles aanwezig zoals beschreven !!!

Hallo, Eigenlijk nergens iets op aan te merken, behalve een sorteerbak voor afval binnenshuis zou wel praktisch zijn. Restafval is gemakkelijk, maar alle andere soorten liggen dan toch een tijdje rond te slingeren in de keuken vooraleer dit naar de containers kon. Nog 1 opmerking : door de overvloedige regen liepen de dakgoten wel over. Misschien kan u dit nog even bekijken vooraleer er schade aan uw mooie huis komt ?

Prachtig huis voor familieweekend. Heerlijk terras en grote tuin.

Hartelijk dank voor de mooie recensie, hier zijn we heel blij mee!

Zalig weekend genoten met vrienden. Mooie locatie! Voordeel met de vele kamers! Zo had ieder toch beetje zijn mogelijkheid tot prive!

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Zeer mooi verblijf, en perfect onderhouden. Ideaal dat elke slaapkamer z'n eigen sanitair heeft. Ook de grote tuin en de volledige omgeving hebben veel te bieden. Een aanrader!

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Het is fijn om te horen dat jullie zo’n goed weekend hebben gehad, het weer werkte natuurlijk ook nog extra mee !

Het was een prettig verblijf. Fijn dat er twee tafels zijn een voor het eten en een voor spelletjes ect. Ook zeer veel serviesgoed aanwezig waardoor je niet na elke maaltijd de vaatwasser aan hoeft te zetten. Er zit een heerlijke houtkachel in en er staat hout in de schuur voor als je dat niet bij je hebt.

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Fijn om te vernemen dat jullie een goed verblijf bij ons hebben gehad en dat de indeling plus inventaris naar wens waren. Wat de twee kleine slaapkamers betreft geven we inderdaad aan dat je hier niet rechtop kunt staan. Totaal zijn er 14 bedden en we geven aan dat de woning geschikt is voor 12 personen. De twee extra bedden geven dan extra indelingsvrijheid , bijvoorbeeld voor kinderen die dan bij de ouders kunnen slapen, maar toch een eigen kamertje hebben. Met alle moderne internet technieken van tegenwoordig worden de DVD spelers eigenlijk nooit meer gebruikt, en zodoende staan deze niet meer in onze woningen. We hebben er nog wel enkele op de receptie. Had het gerust gevraagd, dan hadden we met plezier de DVD speler gebracht .

Heerlijk weekend in een fantastisch huis.

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Hartelijk dank voor deze prachtige recensie en we hopen jullie ook een volgende keer weer te mogen verwelkomen !

Super net huisje. Lekker warm, ruim voldoende pannen borden bestek. Ideaal meerdere woonkamers voor de kinderen😉😉. Goede nette bedden. Niet gehorig

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. We zijn blij om te horen dat jullie het zo fijn hebben gehad en dat de woning aan jullie wensen voldeed. Graag tot ziens.

Rustige mooie omgeving heel fijn om in te wandelen. Mooi groot huis genoeg ruimte voor iedereen,een groot veld bij het huis om lekker te sporten.

Mooie grote woning voor familieweekend. Veel ruimte. Alles aanwezig

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Hartelijk dank voor de tip, de doucheslang is inmiddels vervangen.

De Haayman is een heel mooi huis met een fijne indeling en goede slaapkamers en sanitair.

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Fijn dat alles naar wens was. Hartelijk dank voor de mooie recensie, hier zijn we natuurlijk heel blij mee !

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

ons weekend was geweldig, wij waren zeer tevreden over de accommodatie vooral van het buitenterrein hebben we veel gebruik van gemaakt

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

we hebben een leuk en gezellig weekend gehad

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

GEWELDIG HUIS DE HAAYMAN VOOR FAMILIEWEEKEND

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Na vele jaren familie weekends is dit huis als het best ingerichte en aangenaamste beoordeeld door onze groep. De omgeving biedt ook veel faciliteiten, ook al zijn bepaalde evenementen nog niet of slechts gedeeltelijk geopend in de wintermaanden. Wij komen er graag nog een keertje terug!

• Wat is de reden van uw bezoek: Familie-/vriendenweekend

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. In de keuken staan standaard wijnbekers die in de vaatwasser kunnen, de wijnglazen op voet - die u op de receptie gehaald heeft - zijn zoals vermeld niet bedoeld om in de vaatwasser te zetten, daar zijn ze te kwetsbaar voor. Vandaar dat ze ook niet standaard in de woning staan. Sinds kort hebben we ook een aantal Belgische Bierglazen, die u op de receptie kunt afhalen. Dit zullen we nog duidelijker aangeven :-) Het slot van de bijkeuken zullen we nalopen, fijn dat u dit doorgegeven heeft.