Tegenvaller

Aangename ontvangst aan de receptie maar ons verblijf in Groenoord is wat tegengevallen. Gezellig huis maar het bijgebouw is aan renovatie toe. Kamers waren vochtig en beschimmeld aan de muren en ramen. Vooral het benedengedeelte. De vloer werd nat door condensatie. Ook was het niet proper en zat er veel ongedierte zoals spinnen, pissebedden en soort kevers/kakkerlakken. 's Avonds hebben we ook 2 uren zonder elektriciteit gezeten waardoor we genoodzaakt waren om de open haard aan te steken. Hiervoor rekenen jullie €10 voor 1 zak hout, wat we wel prijzig vinden. De foto's op jullie site waren veelbelovend maar zijn erg verouderd. Wij vinden dit zeker geen luxe groepsaccomodatie die 5 sterren waard is.

Bedankt voor uw beoordeling, jammer dat uw ervaring niet positief was. Wij nemen uw opmerkingen dan ook zeer serieus. In de gehele wijk/omgeving was vrijdagavond de elektriciteit ruim een uur uitgevallen, dit is echt heel vervelend. Omdat het een storing in het openbaar net betrof hadden wij hier geen invloed op. Wij hebben nog wel iemand van uw groep gesproken om u te informeren. Gelukkig komt een dergelijke storing zelden voor. Het is winter en de accommodatie wordt in de midweken niet gebruikt. Bij het hoger zetten van de verwarming kan er condens ontstaan op koude oppervlakten waardoor het een vochtige indruk maakt. Wij zullen voortaan de kachel nog eerder aanzetten om dit te voorkomen. Natuurlijk wordt het huis goed schoongemaakt, maar insecten zoals een pissebed kunnen zich verstoppen en tevoorschijn komen als het warmer wordt. Kakkerlakken zijn gelukkig niet aanwezig in het huis. Hout is duur op het moment en dit zijn grote zakken met mooi droog, gekloofd hout. Als u een goedkoper adres weet dan houden wij ons aanbevolen. Uw opmerking over de foto’s van Huis Groenoord op de website bij Groepen.nl begrijpen we niet, deze zijn naar onze mening nog steeds actueel. Wel zijn de banken in de woonkamer vernieuwd. Wij hopen dat jullie ondanks de enkele tegenvallers toch een goed weekend hebben gehad.

Lekker ruim huis, dicht bij het bos en de duinen

Wij waren met de familie met 13 personen in het huis. Dit was ruim genoeg met een complete inventaris en prima zitgelegenheid. De tuin was lekker groot en de ligging zo dicht bij bos en duinen was heerlijk. Het huis was prima, alleen de doucheruimte op de begane grond was aan renovatie toe. Zeker voor herhaling geschikt!

Fijne groepslocatie

Fijn contact met de eigenaren en een prima locatie voor een groep! Mooie omgeving, leuk voor activiteiten

Fijn om te horen dat jullie genoten hebben van het verblijf. Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om te reageren, en dat we deze prachtige beoordeling hebben mogen ontvangen. Graag tot ziens.

Een zeer tevreden klant

Schitterend huis,met alles erop en eraan. Heel vriendelijk onthaal. We hebben genoten van begin tot einde. Bedankt

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. een zeer tevreden klant...dat is waar we het allemaal voor doen ! we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen begroeten.

Een zeer comfortabel huis met mooie tuin

Een zeer comfortabel huis met mooie tuin

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van het verblijf in de Haayman-Hoeve ! Heel erg bedankt voor deze prachtige beoordeling en graag tot een volgende keer.

Een heel prettig verblijf

Goede ontvangst met duidelijk uitleg En een prima inventaris Grote ruimtes en voor ons gezelschap fijn met de extra woonkamers. Voldoende WC en douche en alles goed schoon . Matrassen aan de zachte kant deze waren aan vervanging toe. Voldoende in de omgeving te doen voor ieder wat wils. Wij hebben een heel fijn weekend gehad. Mvg

Hartelijk dank voor de mooie recensie, we zijn hier blij mee. Uw opmerking over de bedden heeft de aandacht. De een prefereert een wat harder bed, de ander juist zachter, we trachten hier een goede middenweg in te vinden.

Een oord waar we graag terug komen.

Met onze familie (grootouders, kinderen en kleinkinderen) waren wij voor de vijfde keer bij In de Boogerd en nu voor de tweede keer in Huize Zonzijde. Een ruim huis met veel aparte kamers en met een groot buitenterrein. Schoon en alles wat nodig is, is aanwezig. En wanneer er iets bijzonders is: snelle, prettige en goede hulp. We komen graag nog een keer terug.

Wij vinden het heel fijn om te horen dat jullie ook deze keer weer zo genoten hebben ! Hartelijk dank voor jullie mooie woorden en we verwelkomen jullie graag volgend jaar weer.

top

mooie locatie, goede voorzieningene

Fijn dat jullie genoten hebben ! Hartelijk dank voor de mooie recensie en wellicht tot ziens.

Fijne locatie en geweldig huis, met uitstekende buitenruimte

We waren met 23 volwassenen en 11 kinderen, We hadden alle ruimte en het is fijn om ook het sanitair per kamer te hebben. Inrichting zeer compleet en goed onderhouden. Prima schoon bij aankomst.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling , we zien jullie graag nog eens terug.

Mooie locatie!

Genoten van deze locatie!

Geweldig huis in een mooie omgeving

Huis groenoord waar wij elk jaar met de familie terug komen is een geweldig huis in een prachtige omgeving. We komen graag terug om gezellig met de familie samen te zijn

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en enthousiaste reactie. Tot volgend jaar !

Leuk ruim huis

Wij hebben genoten van een midweekje vakantie in dit huis. 8 jongens hadden we bij ons en die hebben zich volop kunnen vermaken! Het huis is met van alles uitgerust en de ruimte buiten is zalig. Goed omheind met bebossing waardoor je veel privacy geniet. Het ontbrak ons aan niets. Alles wat we nodig hadden was daar. Klein minpuntje was wel de harde bedden.. dat blijft iets lastigs natuurlijk, maar dat is vaak zo in een gehuurd huisje.

Fijn dat jullie genoten hebben, en hartelijk dank voor de mooie recensie. Wat de bedden betreft, dat is moeilijk, we kregen van de week van anderen te horen dat ze bedden zo zacht zijn. Wij hebben getracht matrassen te zoeken die zoveel mogelijk aan de wensen van onze gasten voldoen.

Prachtig huis, veel ruimte, vriendelijke ontvangst, rustige omgeving

Snelle incheck, zeer vriendelijke ontvangst. Handig dat fietsen ter plekke gehuurd kunnen worden. Huis is ruim, veel keukeninventaris, goede bedden. Veel ruimte om het huis met tafeltennistafel. Rustige omgeving, supermarkt in 5 min te bereiken op de fiets. Veel privacy.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Goed om te horen dat jullie genoten hebben en Huis Zonneduin voldeed aan jullie wensen. Graag zien we jullie nog eens terug.

mooi en gezellig huis

Groot en gezellig. mooie grote keukentafel en een gezellige woonkamer. bedden ook goed. Kortom prima huis voor grote groepen.

Beste familie, fijn om te horen dat jullie genoten hebben van de accommodatie. Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Uitstekende accommodatie met dito service

Onlangs verbleven we met ons koor een lang weekend in Hoeve de Haayman. Normaal gaan we nooit twee keer naar dezelfde locatie, maar hiervoor maakten we een uitzondering. De accommodatie is zeer ruimen comfortabel, uitstekend uitgerust, óók in de keuken en ligt op wandelafstand van het strand. Je kunt direct vanaf de Haayman zó de duinen in wandelen en naar het brede strand, héérlijk! Tel daarbij op de hartelijke en snelle service van de verhuurders en succes is verzekerd!

Beste Johan, hartelijk dank voor deze beoordeling die klinkt als een klok . Fijn dat jullie er weer waren, en kom gerust nog weer eens terug :-).

Ruim huis en groot speelveld voor de kinderen

We hebben het weekend genoten. We hadden ook prachtig weer. Het huis had twee keukens dat was ook prettig. ook de tussenruimte met tafeltennis en tafelvoetbal was fijn.

Heerlijk verblijf met een grote groep!

We hebben een heerlijk verblijf gehad met ruime en verzorgde kamers. Het was fijn dat het huis zo groot is en iedereen een plek kan vinden om zich even terug te trekken, maar ook met de grote groep in 1 ruimte kan zijn voor een spel. Alle faciliteiten zijn aanwezig en de omgeving is prachtig.

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een geslaagd weekend, en dat huis Groenoord aan jullie verwachtingen voldeed. Graag tot ziens.

Logeren in Hoeve Zonzijde is als thuiskomen

Dit jaar voor de 10de keer ons familieweekend doorgebracht in Hoeve Zonzijde. Lekkere Zeeuwse bolussen, de lokale lekkernij, gekregen van de familie Dambruin om dit jubileum te vieren. Zonzijde is de tweede thuis geworden voor de ganse familie. De combinatie van verschillende leefruimtes die toelaat gezelligheid te combineren met privacy of rust is één van de grote troeven van dit groepsverblijf. Voeg daarbij een ruime tuin en de zee, bossen en duinen op wandelafstand en je hebt de ideale mix voor een geslaagd verblijf. Volgend jaar zijn we terug van de partij. Unaniem beslist en alweer iets om naar uit te kijken.

Een grandioos weekend!

Het weekend van 17 t/m 19 februari mochten wij In de Boogerd, hoeve de Elzenmeet bezoeken. Wij gingen hier op trainingskamp vanuit Zwijndrecht met onze teams JO17 en JO19 van vv Groote Lindt. De accommodatie was perfect voor ons, 27 man, goede keuken, alles aanwezig, prima slaapkamers en sanitair. Daar wij een volledig programma hadden, was dit de ideale uitvalsbasis. Op het programma stond een dropping, trainen op het sportveld naast de accommodatie, 2 wedstrijden in Zierikzee, pubquiz in de zithoek met de houtkachel lekker aan. En zondag een training op het strand bij de vuurtoren. Wij hebben ons prima vermaakt. Bedankt voor de gastvrijheid.

Beste Marcel, Wat een leuk verslag van een prachtig weekend, fijn dat de Elzenmeet aan jullie verwachtingen voldeed. Hartelijk dank voor de mooie recensie en we zien jullie graag weer een volgende keer.

Geweldige locatie, alles prima in orde, de gasten waren onder de indruk/

De indeling beneden met 3 ruimtes (Eetkamer, Zitkamer en TV kamer) is heel netjes. Een goede keuken voorzien van alles wat nodig is. En opberg ruimte met grote koelkasten ideaal voor grote gezelschappen. Vrijwel alle kamers voorzien van een eigen badkamer. Alle gasten die wij hadden waren zeer onder de indruk van deze locatie en de voorzieningen. Een aanrader wat ons betreft!

Geweldige ruime accomodatie in een prachtig gebied

Ik heb de Zonzijde gebruikt voor een weekend met vrienden en familie. Ruime opzet en mooi speelveld buiten. De slaapkamers zijn goed en de bedden liggen heerlijk! In de omgeving ben je zo in de duinen, voor een wandeling. We hebben genoten!

Leuk om te horen dat je weekend zo geslaagd is ! Hartelijk dank voor je prachtige recensie en hopelijk tot een volgende keer .

Enorm fijn vakantiehuis.

Een fijn huis van alle gemakken voorzien met verschillende vertrekken en een prima keuken. Prachtige omgeving, al met al zeer de moeite waard.

Hartelijk dank voor de mooie recensie, we zijn hier uiteraard heel blij mee. Graag ontvangen we jullie een volgende keer !

Geweldige ervaring om in zo'n mooi familiehuis te zijn.

Ontvangst zeer hartelijk. Duidelijke uitleg over wat mogelijk was aan activiteiten in en rond de woning en in de directe omgeving. Geheel afgestemd om het ons als groep van 29 personen zo comfortabel mogelijk te maken. Ook de uitgeleide maandagmorgen hebben we heel prettig gevonden. Al met al top!

Wij vonden jullie ook fijne gasten, en we zijn blij dat jullie zo genoten hebben ! Hartelijk dank voor deze prachtige recensie en graag tot ziens .

top huis!

heel fijne woning voor een groep. Proper, goed gelegen en praktische indeling. Een echte aanrader! Wij hebben catering www.muchogustocatering.nl gevraagd voor een gans weekend en was een top bediening!

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling, hier zijn we natuurlijk heel blij mee ! Fijn om te vernemen dat jullie accommodatie aan alle verwachtingen voldeed. De aanbeveling van Saskia wordt ook zeker gewaardeerd. Graag ontvangen we jullie nog een volgende keer .

gewoon prima

mooie plek op een goede locatie. prijs kwaliteit verhouding van de groepsaccomodatie die wij huurde was ook goed.

Hartelijk dank voor uw mooie recensie, en we hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen ontvangen.