De heer Nowrozy heeft voor mij een warme wijze van dienstverlenen. Hij stemde af op mijn wensen en adviseerde wat passend zou zijn bij mijn interieur. Hij gaf me tot 3x toe een kleed mee om thuis op mijn gemak een keuze te kunnen maken. Ik heb in die dagen alle ruimte ervaren om mijn tijd te nemen en ook al leek het er soms op dat ik geen kleed zou nemen, ook dan bleef mijnheer Nowrozy correct en vanuit een warme betrokkenheid mee denken. Ook toen ik kritische vragen stelde had hij alle aandacht voor me. Die vragen gingen dan ovcer afkomst en kwaliteit van het kleed. De prijs waarin hij mij tegemoet kwam en de prima kwaliteit van het kleed gaven voor mij de doorslag. Ik heb de wijze van dienstverlenen van de heer Nowrozy als bijzonder ervaren, in deze tijd, waarin ik vaak de oprechte aandacht mis. Ik beveel hem, zijn winkel én zijn kleden dan ook van harte aan!

• Verbeterpunten/ tips: niet

Nowrozy komt vriendelijk over. Hij is laagdrempelig en maakt de wereld van exclusieve perzische tapijten toegankelijk door zijn aantrekkelijk lage prijzen. Wat ook opvalt is de passie van Nowrozy voor zijn werk.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Door gebrek aan ruimte in de winkel kun je niet alle prachtige tapijten van Nowrozy zien.

Wij zijn heel tevreden over ons nieuwe tapijt! Echt een plaatje. Klantvriendelijk en behulpzaam geholpen. Veel keuze. Dus zoek je een mooi tapijt; dan moet je naar Nowrozy.

mooi

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Dit jaar kwam ik langs bij Nowrozy om een mooi tapijt te vinden voor mijn appartement. Nowrozy hielp me heel enthousiast en voor een hele goede prijs ging ik naar huis met een prachtig tapijt!

• Afspraken nakomen
  • Snelheid van levering N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding

Prettig zaken gedaan, aanbieden drinken, gastvrijheid en service.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Meer relax worden, dit is voor de gezondheid beter. Niet vervelend bedoeld, alleen bezorgdheid.

Ik ben meerdere zaken langs gegaan die Perzische tapijten verkopen maar de prijs/kwaliteitsverhouding bij Nowrozy was fenomenaal. Ik heb een prachtige originele Perzische Patchwork gekocht tegen een zeer acceptabele prijs. Verder mocht ik 3 kleden naar huis op zicht laten brengen en kijken welke het beste paste. Ik ben hartstikke tevreden met mijn tapijt en bedank Dhr. Nowrozy voor zijn eerlijke adviezen.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

goede service en info bij koop aan huis.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: op de website keuzemogelikheid maken om site aan vrienden en bekenden door te sturen. Rubriek maken met titel NIEUW !!!

Iemand die veel geduld hebt, en zijn klanten tevreden houd.

• Snelheid van levering N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding

De heer Nowrozy is een vakman! Hij kent de business van de tapijten als geen ander en verstaat de klant met woord en daad. Komt afspraken na. Absoluut een aanrader. Ook de nazorg is perfect geregeld. Betrouwbare zaak waar we graag terugkomen.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Tip: vooral zo door blijven gaan!