Prachtige collectie kleden, heel vriendelijk geholpen door zeer deskundige mijnheer.

• Verbeterpunten/ tips: Kan niet beter

Meneer Nowrozy is erg behulpzaam en helpt je met het vinden van het juiste taptij. Pas daarna wil hij verkopen, eerst maakt hij een tevreden klant.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Ik had via internet gezien dat ik bij Nowrozy Perzische Tapijten iets van mijn smaak zou kunnen vinden voor mijn nieuwe huis. Aangezien ik niet in de buurt woon, heb ik het in gedachten gehouden voor een keer dat ik in Amsterdam zou zijn. Het was op een zondag en ik had een afspraak om de hoek. Ik had nog wat tijd over en ik besloot op de bonnefooi even langs te gaan. Er was inderdaad iemand aanwezig en ik werd keurig te woord gestaan; Ik heb mijn wensen verteld, kleurengamma aangegeven, soort tapijt en grootte. Toen ik 's middags uit mijn afspraak weer langskwam had de heer Nowrozy voor mij allerlei kleden voorgesorteerd, van onder de stapel tevoorschijn gehaald en kon ik precies bekijken wat binnen mijn gamma paste. Ik ben zeer tevreden de zaak uit gegaan met 2 kleden, die ik thuis mocht bekijken op mijn gemak om tot een definitieve keuze te komen. Eigenlijk vond ik ze allebei zo mooi, dat ik ze bijna beide wou houden. Maar 1 kleed was toch echt genoeg. Ik heb gekozen en het andere kleed weer terug laten bezorgen, zodat het een nieuwe eigenaar kan vinden die er net zo blij mee is als ik met mijn kleed. Wat een service en vertrouwen, een heel prettig gevoel om het zo op mijn gemak te mogen beslissen in eigen omgeving.

• Verbeterpunten/ tips: -

Een bijzondere ervaring. We werden geweldig geholpen. We willen deze zaak bij iedereen aanbevelen. En... als er nog een tapijt gekocht wordt, dan weer naar Nowrozy!!!

• Verbeterpunten/ tips: geen

ik werd uitermate vriendelijk ontvangen in de winkel. Vervolgens werd er veel tijd besteed aan uitleg en het laten zien van verschillende mooie tapijten. Goede begeleiding bij de keuze van een tapijt. Snelle levering en correct nakomen van afspraken. Ik geniet elke dag van de prachtige kleden.

• Verbeterpunten/ tips: geen

Vriendelijke benadering en afhandeling was correcten prettig.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Vriendelijke man, geeft rustig uitleg en advies. Voor een zeer scherpe prijs een Ziegler tapijt aangeschaft.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Vandaag een absoluut prachtig tapijt gevonden bij meneer Nowrozy, helemaal wat ik wilde voor een prima prijs, nog extra korting op de uitverkoop gekregen en een uitermate leuke service gehad! Een hele grote aanbeveler!

• Verbeterpunten/ tips: geen

wij hadden een afspraak gemaakt voor de zondag bij de heer nowrozy,wij werden vriendelijk ontvangen met een kopje thee,hij heeft alle tijd genomen bij het tonen van de tapijten,waar wij naar op zoek waren,wij zijn heel tevreden de deur uitgegaan,en zullen hem aan iedereen aanbevelen,en we kregen nog een klein lopertje als kado mee.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Zeer kundig wat betref thet materiaal en zeer snelle levering. mooie prijs / kwaliteit verhouding!

• Verbeterpunten/ tips: geen

Klantvriendelijk, fijn op artikelen op zicht mee te krijgen!

• Verbeterpunten/ tips: Geen

De heer Nowrozy heeft ons in zijn winkel geduldig en met veel enthousiasme, kennis van zaken en humor diverse tapijten getoond. Dezelfde avond nog heeft hij in onze woning enkele tapijten gedemonstreerd en hebben we een definitieve keuze kunnen maken. Uiteindelijk hebben we precies gevonden wat we zochten en we kregen er als bonus nog een traditioneel kussen bij cadeau. We hebben nu een prachtige Ziegler met certificaat voor een prima prijs; al met al een plezierige ervaring waar we tevreden op terugkijken.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Een aanrader, niets op aan te merken.

Een heel vriendelijk en bevlogen persoon is meneer Nowrozy. We werden goed en snel geholpen.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Een briefje op de deur als de winkel even tijdelijk onbemand is.

Meneer Nowrozy luisterde heel goed naar mijn ideeën en wensen en kwam daarna met goede bruikbare adviezen, zonder ook maar iets op te dringen. Nog dezelfde avond kwam hij met maar liefst 7 door mij in de winkel geselecteerde tapijten langs, die we allemaal uitgeprobeerd hebben. Ook toen was zijn kennis van zaken zeer nuttig voor het maken van mijn persoonlijke keuze. Ik kocht 2 prachtige tapijten en wie weet in de toekomst nog 1. De prijs/kwaliteitverhouding is héél goed. Om perzische tapijten bij een Iranese man te kopen gaf mj iets extra's bij de aankoop. Zoekt u een tapijt, loop zeker eens binnen, de winkelruimte is beperkt, maar de collectie is groot!

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Blijf vooral zo doorgaan.

De heer Nowrozy heeft ons op zeer behulpzame en klantvriendelijke manier geholpen. We mochten uitgebreid alle tapijten bekijken in de winkel, en er zelfs twee mee naar huis nemen om te zien hoe ze in ons interieur zouden passen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

De heer Nowrozy heeft voor mij een warme wijze van dienstverlenen. Hij stemde af op mijn wensen en adviseerde wat passend zou zijn bij mijn interieur. Hij gaf me tot 3x toe een kleed mee om thuis op mijn gemak een keuze te kunnen maken. Ik heb in die dagen alle ruimte ervaren om mijn tijd te nemen en ook al leek het er soms op dat ik geen kleed zou nemen, ook dan bleef mijnheer Nowrozy correct en vanuit een warme betrokkenheid mee denken. Ook toen ik kritische vragen stelde had hij alle aandacht voor me. Die vragen gingen dan ovcer afkomst en kwaliteit van het kleed. De prijs waarin hij mij tegemoet kwam en de prima kwaliteit van het kleed gaven voor mij de doorslag. Ik heb de wijze van dienstverlenen van de heer Nowrozy als bijzonder ervaren, in deze tijd, waarin ik vaak de oprechte aandacht mis. Ik beveel hem, zijn winkel én zijn kleden dan ook van harte aan!

• Verbeterpunten/ tips: niet

Nowrozy komt vriendelijk over. Hij is laagdrempelig en maakt de wereld van exclusieve perzische tapijten toegankelijk door zijn aantrekkelijk lage prijzen. Wat ook opvalt is de passie van Nowrozy voor zijn werk.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Door gebrek aan ruimte in de winkel kun je niet alle prachtige tapijten van Nowrozy zien.

Wij zijn heel tevreden over ons nieuwe tapijt! Echt een plaatje. Klantvriendelijk en behulpzaam geholpen. Veel keuze. Dus zoek je een mooi tapijt; dan moet je naar Nowrozy.

mooi

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Dit jaar kwam ik langs bij Nowrozy om een mooi tapijt te vinden voor mijn appartement. Nowrozy hielp me heel enthousiast en voor een hele goede prijs ging ik naar huis met een prachtig tapijt!

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Prettig zaken gedaan, aanbieden drinken, gastvrijheid en service.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Meer relax worden, dit is voor de gezondheid beter. Niet vervelend bedoeld, alleen bezorgdheid.

Ik ben meerdere zaken langs gegaan die Perzische tapijten verkopen maar de prijs/kwaliteitsverhouding bij Nowrozy was fenomenaal. Ik heb een prachtige originele Perzische Patchwork gekocht tegen een zeer acceptabele prijs. Verder mocht ik 3 kleden naar huis op zicht laten brengen en kijken welke het beste paste. Ik ben hartstikke tevreden met mijn tapijt en bedank Dhr. Nowrozy voor zijn eerlijke adviezen.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

goede service en info bij koop aan huis.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: op de website keuzemogelikheid maken om site aan vrienden en bekenden door te sturen. Rubriek maken met titel NIEUW !!!

Iemand die veel geduld hebt, en zijn klanten tevreden houd.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

De heer Nowrozy is een vakman! Hij kent de business van de tapijten als geen ander en verstaat de klant met woord en daad. Komt afspraken na. Absoluut een aanrader. Ook de nazorg is perfect geregeld. Betrouwbare zaak waar we graag terugkomen.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Tip: vooral zo door blijven gaan!