wat een goede service krijg je bij Dhr Nowrozy we hebben enige weken geleden een prachtig Ziegler kleed gekocht. we stonden al te twijfelen bij de eerste aankoop tussen twee kleden en kregen toch een beetje spijt dat we die andere niet hebben genomen, ik belde Dhr Nowrozy op of we het kleed konden omruilen en dat was geen enkel probleem, wat een goede service en klantvriendelijk ik adviseer ook aan iedereen die een mooi kleed wil kopen om bij Dhr Nowrozy langs te gaan ik heb dit nog nooit meegemaakt wat een vriendelijke man,top.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Hoewel de zaak doet denken aan oude tijden, geen overdadige luxe, maar hetgeen aan prachtige tapijten wordt getoond, met veel geduld,vakmanschap en liefde, is, wanneer je op zoek bent naar een prachtig tapijt, beslist de moeite waard. Kans van slagen is super groot.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Gewoon de boel de boel laten, het heeft wel wat.

Na mijn vorige aankopen (zie referentie 29-02-2014) heb ik weer een prachtig kleed (Hereke) gekocht bij dhr. Nowrozy. Hij neemt alle tijd om te luisteren en een diverse kleden te selecteren. Op ZONDAG-avond (wat een service!!!!) kwam hij weer bij mij thuis om de kleden uit te proberen. Wat bleek, we kozen onafhankelijk van elkaar voor hetzelfde kleed. Met voldoening constateerde dhr. Nowrozy dat de vorige aankopen nog altijd in goede staat mijn interieur verrijken. Een ieder die overweegt een mooi kleed (oud of nieuw) in zijn huis te kopen moet zeker bij Nowrozy Tapijten langsgaan. De keuze is groot, de aandacht, service en vertrouwen NOG GROTER!!

• Prijs/ kwaliteitverhouding

zeer positief over de firma

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Grote keus, goeie prijzen, vriendelijke bediening, flexibele service bij ruilen, centraal gelegen in Amsterdam Centrum.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Zeer positieve ervaring. Geleverd wat beloofd was! Mr Nowrozy is zeer behulpzaam en en echte vakman!

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Schitterend tapijt gekocht. Binnen no-time. En dat terwijl er honderden tapijten in de winkel zijn. Je vertelt wat je zo ongeveer in je hoofd hebt en meneer Nowrozy haalt feilloos verschillende tapijten uit de stapels. Ongelooflijk. En dan...... wordt het kiezen moeilijk. Geen punt, we hebben er drie mee naar huis mogen nemen om te kijken welke het best bij het interieur past. Zit de juiste er toch niet bij, gewoon andere ophalen. In ons geval was dat niet nodig. Tijdens het gesprek, we zaten ineens in dubio over de maat, kregen we heel goed advies. Een echte aanrader voor degene die op zoek is naar een mooi tapijt. Prijzen zijn trouwens ook heel oké.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Ik ben zeer prettig geholpen bij het uitzoeken van een tapijt. Nadat het eerste tapijt toch niet zo goed bleek te staan was omruilen geen enkel probleem. Ik mocht twee tapijten meenemen om te beoordelen. Uiteindelijk is het een prachtige grijs-blauwe Ziegler geworden.Fijne winkel!

• Communicatie N.v.t.
  • Verbeterpunten/ tips: geen

Wij hebben ons Perzisch tapijt binnen 10 minuten gekocht! Na een kort informeel gesprek over wat wij in ons hoofd hadden (en dat was niet weinig) en wat niet - en een foto van onze woonkamer - liet ons de heer Nowrozy prezies het goede tapijt zienl Het past als aangegoten in ons interieur.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding

Met veel geduld van de heer Nowrozy hebben wij een keuze kunnen maken.......thuis gekomen met het tapijt bleek een juiste keuze te zijn!!!!

• Verbeterpunten/ tips: Geen

goede prijs en kwaliteit en snelle levering

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Mijn man en ik zijn zeer gastvrij ontvangen door de heer Nowrozy. Hij heeft uitgebreid gevraagd wat wij zochten en uiteindelijk hebben wij een mooi Ziegler tapijt gekocht. We zijn onder de indruk van de kennis van de heer Nowrozy.

Prettige samenwerking

• Verbeterpunten/ tips: Geen

Mijnheer had snel in de gaten waar ik naar op zoek was. Vriendelijk, deskundig en zakelijk werd ik te woord gestaan en werden mijn vragen beantwoord. Dat vind ik belangrijk. Minstens zo belangrijk vond ik dat ik het tapijt een nachtje op zicht mocht hebben alvorens te besluiten en zonder aankoopverplichting. Dat gaf mij rust terwijl de afspraken onderwijl helder en zakelijk gemaakt waren. Na het nachtje slapen was ik vast besloten en inmiddels geniet ik dagelijks van het prachtige tapijt!

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Hoewel er tussen bezoek aan de winkel en het telefoontje dat hij het tapijt op zicht langs kon brengen maar enkele dagen zaten, denk ik dat het beter is meteen af te spreken wanneer u langskomt en dat ook bij voorkeur dezelfde dag of uiterlijk de volgende te doen. Ik denk dat dat mes dan veel beter snijdt, bovendien aan twee kanten.

Een prachtige Kazak in de 'uitverkoop'. Je moet er maar tegenaan lopen...... Soms moet je gewoon geluk hebben, en dat had ik nu dus! Ondanks belangstelling van anderen (die er misschien wel iets meer voor hadden willen betalen) werd dat tapijt voor mij nog een paar dagen apart gezet. Grote klasse van Nowrozy!

• Service N.v.t.
  • Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Nog méér van die fraaie kleden in de uitverkoop (grapje!).

We zijn zeer tevreden over de wijze waarop ons advies gegeven is en waardoor we in staat waren een tapijt te kopen. Dit ligt nu te pronken in ons huis.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Bijzonder vriendelijke en goede service. Ongebruikelijk in Amsterdam. Komt afspraken na en flexibel. We hadden een tapijt gereserveerd voor 1 maand maar door uitstel van de oplevering van ons nieuwe huis is dat opgerekt naar 2 maanden. Geen probleem. Tapijt werd bezorgd op zondagochtend met een aantal alternatieven. Fantastisch dat dit op zondag mogelijk is. Absolute aanrader.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Ik kan Nowrozy Perzische Tapijten bij iedereen aanbevelen! De eigenaar is zeer vriendelijk, geduldig en kundig in zijn werk. Hij heeft een grote liefde voor de tapijten, is op de hoogte van de achtergrond van de tapijten en kan dit overbrengen op de klant. Prachtige verhalen over Pakistan en Iran, hoe het Nomadenvolk door de woestijn trekt en wacht op de nieuwe wol van de schapen... Je ziet het helemaal voor je! Meneer heeft een uitgebreide collectie, in verschillende kleuren, zowel unie als meerdere kleuren. Ook in patronen en maten is elke denkbare soort aanwezig. Alle tapijten zijn origineel en handgeknoopt. Meneer kan duidelijk aantonen waaraan dat zichtbaar is. Voor iedere klant neemt hij uitgebreid de tijd om te zoeken naar het tapijt wat past bij de klant en het huis. Hierbij geeft hij een duidelijk advies, zonder opdringerig te zijn. Een groot voordeel is de bezorgservice en het aanbod om meerdere tapijten vrijblijvend te mogen proberen, zodat je kunt zien en voelen wat past bij het huis. Kortom: zoek jij een origineel Perzisch tapijt, waarvan je zeker wilt zijn dat het bij je past? Zoek je sfeer en een tapijt wat leven uitstraalt? Dan ben je bij Nowrozy aan het goede adres!! Kernwoorden zijn: kwaliteit, originaliteit, geduld, traditioneel, sfeervol, klantgericht, vriendelijkheid, uitgebreide collectie, maatwerk, garantie

• Prijs/ kwaliteitverhouding

Mooie collectie en zeer deskundig en vriendelijk geholpen in Amsterdam aan de Overtoom. Onze zoektocht naar een perzisch tapijt begon bij Nowrozy en vonden vrij snel ons favoriete kleed met een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. We zijn andere zaken langs gegaan en kwamen er achter dat er flink wat kaf onder het koren zit. Wees verstandig en ga niet voor de laagste prijs.(synthetisch of imitatie) Uiteindelijk zijn we weer bij Nowrozy terecht gekomen en hebben we een kleed van topkwaliteit (wol/zijde handgeknoopt uit Iran) gekocht waar we superblij mee zijn.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

De heer Nowrozy is zeer deskundig, betrouwbaar en als hij zegt dat iets dan en dan klaar zal zijn, dan is het ook klaar.

• Prijs/ kwaliteitverhouding
  • Verbeterpunten/ tips: Geen idee.

Meneer Nowrozy heeft ons gastvrij ontvangen in zijn winkel. Hij toonde veel kennis van en liefde voor zijn tapijten. Hij had suggesties maar luisterde goed naar onze wensen. En waren die niet te realiseren, dan had hij bruikbare alternatieven. Wij verlieten opgetogen de winkel. Een paar uur later bracht meneer Nowrozy het kleed bij mij thuis en sindsdien geniet ik van mijn aanwinst: een prachtig Ziegler tapijt.

• Prijs/ kwaliteitverhouding

A pleasure doing business with Mr. Nowrozy you can depend on him to help you find the carpet that belongs in your home

• Verbeterpunten/ tips: keep going

Prachtige collectie kleden, heel vriendelijk geholpen door zeer deskundige mijnheer.

• Verbeterpunten/ tips: Kan niet beter

Meneer Nowrozy is erg behulpzaam en helpt je met het vinden van het juiste taptij. Pas daarna wil hij verkopen, eerst maakt hij een tevreden klant.