Modern Perzisch Gabbeh tapijt

Wat een buitengewoon aardige en vakbekwame man is meneer Nowrozy. Hij is bepaald ook iemand met kijk op interieur; hij ziet mogelijke harmonie en balans en geeft graag advies daarin. Als je wilt kun je snel zaken doen. Maar er is ook voldoende tijd voor wikken, wegen en proberen!

Lastige keuze maar prachtig!

Nowrozy heeft een zaak waar je U tegen zegt ! Ontzettend veel voorraad van normale modellen tot luxe, van klassiek tot modern. Super geholpen, zeer geduldige en deskundige man, kan goed adviseren met kleur keuze. Ik beveel Nowrozy van harte aan !

Twee prachtige tapijten gekocht

Belangrijkst is natuurlijk dat ik erg blij ben met de twee prachtige tapijten die ik heb gekocht. Maar ook belangrijk is dat dhr. Nowrozy een erg aardige en interessante man is. Hij heeft me veel over de tapijten vertelt en over de geschiedenis van Perzië. Ik kan iedereen van harte aanbevelen om hem te bezoeken en natuurlijk ook om een mooi tapijt te kopen.

Super kwaliteit

De tapijs heeft een goeie kwaliteit en mooie uitstraling. Vlekken gaan snel weg met een natte doekje.

Geweldige keuze!

We werden heel goed geholpen door meneer Nowrozy, je merkt dat hij echt een vakman is. Wist ons heel duidelijk te vertellen welke kleurkeuze bij ons interieur zou passen. Uiteindelijk een passende tapijt meegekregen op zicht nog wel om thuis te proberen. Ik ben super tevreden en beveel Nowrozy Tapijten aan iedereen aan !

Goede service, fijn meedenkend, prettig contact en ook nog een scherpe prijs

Prachtig tapijt voor zeer redelijke prijs

We werden zeer vriendelijk geholpen. Mooie collectie klassieke en moderne Perzen. We hadden eigenlijk al vrij snel onze keuze gemaakt. Zonder dat we erom vroegen ging er nog wat van de op zich al heel redelijke prijs af. Kleed werd tot een handzaam pakket gemaakt en we konden hem zo de tram mee in nemen.

Aardige verkoper, prima kwaliteit. Genieten !!

En er is nog veel meer !!!

Meneer nowtozy is zeer deskundige op het gebied van Perzische tapijten, zijn service bij levering is optimaal.

Mooie kwaliteit, goede prijs, vriendelijk en fatsoenlijk geholpen, fijn!

Kleine winkel met een enorme keuze, voor ieder wat wils, de eigenaar anticipeer op elke vraag, laat alles zien wat je wilt en heeft op eigen initiatief een korting aangeboden bij de aankoop van een 2e tapijt, De kwaliteit is top. Ben er blij mee.

Prettig en vakkundig geholpen

Het lijkt een kleine winkel, maar het aanbod is groot en veelzijdig. Je wordt op een vriendelijke, persoonlijke manier geholpen en geen moeite is teveel. Kreeg twee mee naar huis om te proberen en rustig een uit te kiezen.

Unieke winkel met een fantastische service, alles voor de klant!

Eerst de website bekeken, gebeld en daarna langsgegaan. Wat een prachtige oosterse tapijten, veel meer dan op de website te zien zijn. Mijnheer Nowrozy had al een paar tapijten klaar gelegd in de kleur die ik op het oog had, hij denkt echt met je mee om tot de goede keuze te komen. Heel belangrijk is dat je geheel vrijblijvend een tapijt thuis kunt bekijken zonder koopverplichting. Zo kun je rustig tot een goede keuze komen. Unieke winkel met een fantastische service, alles voor de klant!

Wat een kwaliteit!

Na de aanschaf van een kleed en een loper, zo tevreden, dat we nog 2 lopers hebben aangeschft.

Vriendelijk en deskundig

Door een buitengewoon vriendelijke en deskundige eigenaar heholpen bij de aankoop van 2 kleden. Hem was geen moeite te veel.

Authentiek midden-oost en aziatisch tapijten, breed selectie, vriendelijk en eerlijk dienst

Ik ben naar Nowrozy gegaan voor een moelijk te vinden tapijt. Het was voor een bepalde kamer met ongewoon kleuren en uniek vorm. Ik deed wat onderzoek dus wist wat over tapijten en prijzen. De eerst tapijt ik koos van Nowrozy past niet perfect in de kamer. Heel mooie tapijt, maar verkerd kamer ervoor. Nowrozy liet me hem wisselen voor een andere dat perfect past. Nu krijg ik constant complimenten en heb een grote glimlach elke dag als ik naar mijn tapijt kijk.

• Would you recommend us? Yes

Prachtig tapijt gekocht!

En goede service!

Kelim

Wij kochten een prachtig tapijt bij Nowrozy. We werden goed geadviseerd over de maten en mochten verschillende kleden thuis rustig bekijken. Hierbij werden de kelims gebracht en opgehaald zonder verplichting. Al met al een goede ervaring. Het belangrijkste is natuurlijk het kleed zelf. Het staat prachtig in ons huis; het maakt de kamer echt "af".

Prachtige tapijten

Wat een keuze bij Nowrozy. Heel blij met ons mooie tapijt. Uitstekende service.

Absoluut goede ervaring met Nowrozy Perzische Tapijten

Erg blij met mijn tapijt .Had op de website iets gezien, afspraak gemaakt om in de zaak het kleed/kleden te bekijken. Wilde toch graag thuis zien , hoe het tapijt in het interieur paste. Mijnheer Nowrozy met een aantal kleden langs geweest. Gekozen voor het tapijt dat ik op de website had gezien. Ik heb het geheel als bijzonder aardig, kundig en klantgericht ervaren. Dus ik zal deze zaak en de heer Nowrozy zeker aanbevelen.

doet wat toegezegd

Uitvoerig en correct advies per telefoon met foto s per mail. Beleefd en aflevering conform afspraak.

Keurig en vakkundig geholpen

We hebben voor de 3e maal een vloerkleed gekocht bij de heer Nowrozy. Als altijd zeer vriendelijk en zeer ter zake kundig geholpen. De verkoop is zonder opdringerig te zijn, gewoon vriendelijk en de keuze ligt bij de klant.

Een geweldige service en bijzonder aardige eigenaar.

Op 29-1-2021 prachtig Aubusson tapijt gekocht dat ik op website had gezien. Gebeld voor afspraak, kleed lag klaar om te bekijken in de winkel. Het was precies wat ik zocht, qua kleur en afmeting. De heer Nowrozy bracht kleed nog dezelfde dag.

Wat een service!

Deze week een prachtig tapijt gekocht bij meneer Nowrozy, voor een zeer goed prijs. Levering aan huis nog dezelfde dag.

Perfecte service, mooie collectie

Zelfs op zondag wordt er gewerkt en het prachtige tapijt vult nu als een vanzelfsprekendheid onze ruimte

Waanzinnig geholpen! Goede service met een lach

Hier mijn eerste Perzische tapijt gekocht. Spannend, want toch een aanzienlijke uitgave. Maar direct bij binnenkomst goed geholpen, er wordt meegedacht en uitstekend advies gegeven! Tapijt dezelfde dag nog thuis afgeleverd gekregen. Ben erg blij met het tapijt dat nu ligt in Madrid! Norwozy raad ik absoluut vrienden en familie aan en zou er zo weer kopen