Super snelle vertaling zeer tevreden

Duidelijk en snel

Voor de besturing van onze machine had ik nog een Duitse versie van de handleiding nodig. Gezien het deels om vaktaal gaat is het niet altijd even makkelijk om een juiste vertaling te maken. Voor translation Kings was dit geen probleem. Ze hebben snel en goed werk geleverd.

Super snel alles vertaald

Op mijn verzoek binnen 3 dagen alle documenten te vertalen van Nl naar Brits Engels. Alles keurig op tijd aangeleverd. Top.

Snelle service!

Wij hadden een behoorlijk aantal pagina's die vertaald moesten worden in het Deens. De offerte ontvingen we binnen een half uur en de prijs was goed. We hebben direct opdracht gegeven en hadden binnen enkele dagen een keurige vertaling binnen. Top! Volgende keer maken we graag weer gebruik van Translation Kings.

snelle reactie na aanvraag offerte, duidelijke en snelle afwikkeling. Vertaling prima

Snel en keurig geregeld

Vertaling aangevraagd en binnen een zeer korte tijd ligt er een vertaald stuk waar ik op wat vakjargon na weinig aan hoef te corrigeren. Erg prettig en professioneel.

Efficient

Het gemak waarmee de opdracht kan worden aangeleverd en de betaling kan worden voldaan, heb ik als zeer efficient ervaren. Een accurate behandeling en verwerking van de opdracht nog binnen de gewenste levertijd heeft voor mij een positieve indruk achtergelaten. Ik hoop in de toekomst zeker nog een keer een beroep op Translation Kings te doen.

snel en prima werk

De vertaling is prima binnen de tijd gedaan en ziet er netjes uit. Thanks!

snel, helder en tegen een eerlijke prijs

ik gebruik altijd Translation kings. veel anderen geprobeerd maar niks werkt beter.

Tevreden klant

Kwaliteit en opmaak van de vertaling is goed. Levertijd. Helaas iets te laat geleverd.

Snel en goed

Translation Kings was de 1e offerte die ik had opgevraagd. Na wat vergelijkingen met andere offertes werd deze correct aangepast en de vertaling heb ik snel ontvangen. Het contact via mail verliep prima en snel. Kortom, zeer tevreden.

Snelle professionele vertaling

Op 8 januari heb ik een offerte gekregen voor een vertaling en op 14 januari was alles al ontvangen en vertaald. Het ging om een groot document, dus dit was erg snel en netjes gedaan! De vertaling zag er goed uit. Zeker een aanrader met betrekking op de vertalingen.

Geweldig!

Snelle offerte, met daarna een hele snelle levering van de vertaling! Perfect vertaald, geen opmerkingen. Heel tevreden.

Wij zijn er tevreden over de snelle en keurige afwikkeling . Alles overeenkomstig de offerte

Snelle service voor een scherpe prijs

Verschillende offertes opgevraagd, waarbij Translation Kings met een hele scherpe prijs kwam. Na bevestigen van de offerte kregen wij binnen anderhalve dag al onze vertaling opgestuurd. Deze vertaling was zeker volgens verwachting en daarom zouden wij zeker volgende keer weer met Translation Kings werken!

fantastisch

eenvoudig, soepel, overzichtelijk en snelle order intake, vlotte afhandeling, bied het hele pakket aan, geen verbeterpunten.

Goed werk geleverd

Onlangs hebben we een zakelijke opdracht laten uitvoeren door Translation Kings. De communicatie vooraf was goed, de opdracht helder en het afgeleverde werk naar tevredenheid. Kortom, in de toekomst werken we graag weer samen met Translation Kings.

EXCELENT.

Super service met een duidelijke vertaling. levering was netjes binnen de afgesproken leveringstijd. ik ben erg tevreden.

Super snel!

De vertaling was snel en zonder problemen

Snelle, hulpvaaridge en accurate service

Een zeer prettige service waarin wordt meegedacht. Zeer snelle vertalingen die erg accuraat zijn. Enige wat opviel is dat sommige kleine zaken anders vertaald worden door verschillende vertalers.

Heel correct en zorgvuldig

Op dinsdag (oudjaar) hadden we een mail gedaan met de vraag om een persoonlijk document te vertalen. We kregen na een half uur al een mail terug met de vraag het document te mailen, zodat ze een offerte konden maken. De offerte was duidelijk omschreven. Na een telefoontje wilde ze het werk nog dezelfde dag inplannen, zodat het vrijdag klaar kon komen. Donderdag deden we een telefoontje. In dit vriendelijke gesprek gaven ze toen aan, dat ze hun best zouden doen om het 's avonds nog naar ons te mailen. Het document kwam half 9 's avonds binnen. We hebben het terug kunnen laten vertalen en daarin merkten we dat het zeer correct was vertaald in het Engels.

Super snelle service

Hele snelle en goede service. Binnen nog geen 10 minuten had ik al een offerte voor me. Daarnaast was de vertaling zelf ook ontzettend snel geleverd. Zeker een aanrader!

Perfect!!!

Wij hadden een ruime vertaling nodig in zowel Servisch als Pools. Deze werd snel en perfect aangeleverd. Als bedrijf zullen wij zeker eventuele verdere vertaling wederom door translationkings laten uitvoeren !

Snel geleverd

Goede service en helpen de klant snel

Goede snelle vertalingen

Tot heden veel documenten (bij elkaar 25) in 3 talen laten vertalen. Altijd snel en goed tot hede. Klant sinds 2017.