Klantgericht en klantvriendelijk

Meedenkend, oplossingsgericht ondanks de zeer drukke kersttijd. Hebben van een heel lekker thuis bezorgd Kerstbuffet mogen genieten met de hele familie

Heerlijk ontbijt voor 100 personen. Voldoende keus, gevarieerd aanbod.. Alles vers, de eiersalade faboriet

Superfeestje

Geweldig georganiseerd

Lekker eten, goede en duidelijke communicatie en vriendelijk personeel: top!

Helemaal niks op aan te merken; erg lekker en perfect geregeld!

Ze werken aan alle kanten mee om de bestelling helemaal goed te krijgen!

Het was een heel fijn bedrijf, die goed met ons meedacht! We hebben genoten van de heerlijke warme worstenbroodjes.

Goede kwaliteit voor de goede prijs

Werd goed geholpen met evt dieetwensen, vriendelijke bezorger , goed eten en meer dan vwo.

Vriendelijk, heerlijk gegeten en goeie service

Contact voor het feest was super. Meedenkend en vriendelijk. Dag van levering was alles goed geregeld. Na overleg kon ophalen ook nog dezelfde avond wat voor ons al helemaal goed uitkwam. Zeer vriendelijk personeel en echt heerlijk gegeten. Zullen zeker nog een keer gebruik maken van jullie diensten.

Super meedenkend bedrijf !!

Byzonder fijn in het meedenken en realiseren van een super walking diner wat ook nog eens fantastisch smaakte. Onze gasten waren allen zeer enthousiast.!!! Zeer zeker voor herhaling vatbaar SUBLIEM ❣️❣️❣️

Het was een zeer goed buffet en iedereen was er tevreden over!

Zie boven, maar een opmerking: het bijgeleverde broodmes was te slap om het overigens heerlijke brood te snijden!

geweldig

de gasten vonden het ook geweldig en zeker een aanrader

Ze denken mee met de klant en alles wordt tot in de puntjes verzorgd.

Ons feest was mede door de geheel verzorgde barbecue ‘n succes.

Super fijne communicatie en snelle service!

Top geregeld!

Fijne communicatie, denken mee met je wensen. Verzorgen tot in de puntjes en het eten is van goede kwaliteit.

Alles perfect geregeld goed op tijd en precies alles zoals afgesproken echt geweldig

Perfect Italiaans buffet.

Van tevoren samen overlegd waarbij alles mogelijk is. Levering precies volgens afspraak en van uitstekende kwaliteit.

Uitmuntend verzorgd

Fantastisch geregeld, en een super koud en warm buffet voor een zeer acceptabele prijs. Mooi op tijd geleverd en mooi aangekleed. Daar hebben we niks aan hoeven doen. Klasse service. Dank je wel Catering Wolfs bij het helpen van een super avond voor onze 55 leden. Cor Roegies Delta Airsoft.

Goed eten, perfect verzorgd en goede service

Het Italiaanse buffet was wederom heerlijk. Salades, soep, heerlijke warme maaltijden en meer dan voldoende.

Meedenkend, vriendelijk personeel en lekker gegeten!

Voor de catering van ons feest heeft catering Wolfs super goed met ons meegedacht en goede suggesties gegeven om ons feest compleet te maken. Goed verzorgd en lekker buffet wat snel door vriendelijk personeel werd klaargezet.

Heerlijk

Het hapjes buffet zag er mooi en verzorgd uit. We hebben veel complimenten gekregen van onze gasten. Bij deze doe ik ze over naar jullie. Met vriendelijke groet, Jeanne Klerks.

Topkwaliteit, topservice!

Gewoon goed

Zoals ik al aangaf Gewoon goed

Het buffet was prima verzorgd, onze gasten en wij hebben heerlijk gegeten en genoten.

Heerlijk, goed verzorgd, netjes afgeleverd

Ik heb totaal niet gemerkt dat het gebracht werd, zo fijn, lekkere hapjes netjes in dozen en zo fijn om niet bezig te zijn met lekkere dingen, dat wordt een stuk ontspannende om een feestje te geven! Toppie en Thks groetjes Wilma

Professioneel en erg lekker!

Voor een boekpresentatie hadden wij last minute petit fours en hapjes besteld. Er werd meegedacht en geadviseerd. Alles werd op de afgesproken tijd afgeleverd in koelboxen en alle aanwezigen hebben genoten van de heerlijkheden. Dank voor jullie snelheid, flexibiliteit en het meedenken!

Berkelseweg 10 5056HZ Berkel-enschot