Super goed

Alles geheel volgens afspraak afgehandeld. Punctueel geleverd en de vuile vaat op zondagochtend opgehaald. En alles smaaken geweldig. Gasten tevreden en gastheer in zijn nopjes. Aanrader

Fijne cateraar

Duidelijke offerte. Betrouwbaar. Komt afspraken na. Eten van goed kwaliteit Absoluut aan te bevelen

Prima eten en alles goed geregeld.

Alles was lekker en prima verzorgd.

Hele goede service, heerlijke hapjes!

Wolfs is een aanrader. Fijne service, meedenkend en de party hapjes waren verrukkelijk! We hebben een onbezorgd feest kunnen geven thuis.

Geweldig met smakelijke presentatie. Erg goed verzorgd.

Niet alleen mijn / onze ervaring, maar ook de reacties van de gasten. Zeer tevreden en erg goede verzorging.

Snelle offerte en accurate uitvoering van hetgeen beloofd werd.

Heel goede ervaring met Wolfs. Aanbeveling waard.

Alles tot in de puntjes goed verzorgt

Fijne persoonlijke benadering. Alles kan naar wens worden ingevuld. Het buffet werd keurig op tijd gebracht. Mooi gepresenteerd. Het eten was goed en smaakvol.

Geweldig.

Lekker en uitgebreid buffet. Precies zoals afgesproken en keurig op tijd. Was super.

Wij hadden posters buffet. Alle gasten waren erg tevreden over het heerlijke eten. Wij ook. Goed verzorgd. Top

Het was goed

De genodigden waren zeer tevreden over de hoeveelheid alsmede de geleverde kwaliteit.

uitstekend!

Het buffet van de Lage Landen was een gevarieerd en zeer smakelijk buffet. Het zag er ook zeer feestelijk uit. Alle afspraken zijn correct en vlot nagekomen. Prijs - kwaliteitverhouding is prima. Het enige "minpuntje" was misschien het teveel aan carpaccio.

Goed geregeld en lekker!

Catering was prima en het eten uitstekend.

Goed verzorgde bbq, het vlees en de vis waren geweldig. Erg vriendelijk personeel

Fantastische BBQ

Heel netjes verzorgd. Meer dan genoeg en heel lekker vlees/toebehoren. Volgende keer weer.

Gevarieerd buffet met heerlijke gerechten.

Er werd goed rekening gehouden met allergieën.

Op alle punten geweldig !!

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding, snel, denken mee en komen afspraken na.

Goede catering

Goede afspraken, lekker eten. Aardige mensen

Super goed geregeld en kwalitatief uitstekend.

Heel erg goed geregeld, uitgebreid buffet en prettig contact. Echt een aanrader!

Goede communcatie

Zowel vooraf als op het feest zelf is en wordt er goed gecommuniceerd. Ze denken met je mee, waardoor jezelf op het feest nergens aan hoeft te denken. Echt een aanrader!

Heerlijk gegeten

iedereen heeft heerlijk gegeten! zeer goede service en wat zag het er mooi uit.

Zeer goede catering. Goed verzorgd, levering op de afgesproken tijd, aangepast aan allergieën, vega wensen. Inclusief servies en bestek. Kortom super!

Was heeel goed

Alles naar wens

Hadden een oosters buffet besteld, alles was goed geregeld en het eten was heerlijk. Ook het vegetarische gedeelte was prima. Volgende dag alles netjes weer opgehaald.

2e kerstdag het kerstbuffet laten verzorgen door Wolfs en dat was in 1 woord geweldig! Goede service, heerlijke gerechten en servies enz was inbegrepen. Een echte aanrader!

Goed verzorgd en heerlijk

Voor de personeelsborrel hebben we gekozen voor de hapjesbuffet. Er waren warme hapjes en koude hapjes. Zag er goed uit en was heerlijk. Is voor herhaling vatbaar.